[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:41

Ja ik ken het. Ik heb er ook zo een gehad. MEt hele grote spiegels. Was echt een supermooie kast, totdat...

Ik heb in elkaar zette met mijn 2 linkerhanden |o dat resulteerde uiteraard in een kast die scheefstond en midden in de nacht in elkaar stortte _O-

Dus de volgende keer dat ik nog eens zo'n briljant idee heb om een dergelijke kast te kopen, zorg ik ervoor dat ik een vent heb die hem in elkaar kan zetten :o

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:45

hahaha
Die vent moet ik nog vinden, maar mijn pa wil het vast wel doen.. :p

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:46

Whahaha... nou dat gaat hem bij mij ook niet worden, vrees ik...

Nee, ik ga toch maar voor die vent... Ik zeg FYSIO :P

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:48

whahaha
Nou, wat let je?';)
Kerels, hoeft voor mij voorlopig ff niet.. Heb ook niets op t oog trouwens..
Maar wat is je hyves, kan je nergens vinden.. Of ben je zo handig geweest om jezelf te verwijderen? :p

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:51

Hej allemaal,

Als jullie het niet erg vinden pak ik vanaf hier de draad weer op. Heb nu weer even tijd, hoewel Emilio kijken ook heel veel tijd in beslag neemt :P

Even uit mijn hoofd want wat ik nog weet van het lezen:

Kelly: Owh, wat is Bello toch een prachtig paard, helemaal mijn type :~ Daar mag je wel meer foto's van plaatsen ;)

Shanna Jeetje, wat hypocriet! Waarom stang en trens gebruiken als je dat helemaal niet nodig hebt!

Esther: Wat een leuke foto's weer van Shaggy, voelt hij zich al een beetje thuis?

Ellis: Gefeliciteerd!! *\o/*
En wat een leuke nieuw projectje heb je!

Denise: Jij ook gefeliciteerd!!!!*\o/* Wat ben je onwijs verwent door je vriend joh.
En kom maar op met die rijfoto's ;)

Karina: Hoe is het nu bij jou en met je heren?

Cynthia: Vervelend dat je een terugval hebt :(:) Nog even rustig aan doen dus

Nou, ik vind Dosie niet zo'n lieve mama :n Ze is echt heel streng en het lijkt wel of ze 'dat ding' alleen maar vermoeiend vindt. Ze wil namelijk het liefst weer bij haar vriendinnetjes staan en vergeet zo nu en dan zelfs dat die kleine er ook nog is. Als ze het dan wel weer beseft is ze weer super beschermend over hem, maar ze is niet echt lief. Het lijkt wel of ze een zakelijke relatie hebben. Drinken mag als het haar uitkomt en als hij iets doet wat haar niet aan staat krijgt hij gelijk een hap in zijn bil of neus. Maarja, misschien ben ik ook wel alleen verwende veulens gewend. Daisy en Fiesta waren namelijk allebei superlieve ouders!

Maar Dosie is druk!!! Dus ik denk dat ik die een dezer dagen maar weer aan het werk zet.. En beetje jammer, in de laatste weken van haar dracht was ze super knuffelig en dat is nu weer helemaal voorbij!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:24

Pfffff... dacht ik dat ik wat leuks geregeld had voor die merrie van mij. Een meisje wat erg goed kan rijden, maar die zonder goed sportpaard zit, gaat het allemaal zo moeizaam ;(

Ik heb zelf gewoon de tijd er nu niet voor, afgezien van het feit dat ik eigenlijk ook gewoon een wat heftiger paard nodig heb. Zij is zoooooooooo lief, kan waanzinnig lopen hoor, maar voor mij echt te lief haha (heb even tellen 1,2,3,4,5 jawel 6 paarden te trainen) en het zou gewoon leuk zijn als ze toch de sport in kan. Dan hoeft verkoop van mij inprincipe ook niet. Vind het gewoon zo zonde om een goede 5-jarige met súperpapier die ook echt gewoon heel goed beweegt (gem. een 8! op de keuring voor beweging én houding én exterieur) stil (en leeg) te laten staan...

Nu kan ik haar inprincipe in maart wel weer gewoon laten insemineren. Dan heb ik haar drachtig en dan staat ze niet zomaar te staan... De hengst, waarmee ik dit jaar 1x ( |( ) heb geinsemineerd blijkt volgend jaar namelijk voor een x aantal maanden weer op stal te komen en dan mag ik hem gewoon gebruiken. En in het voorjaar pakt ze wel. Maar ja, het is nu juli. En ze staat maar te staan... Dan heb ik haar liever of verkocht of lekker in de sport. Het is zonde van het paard...

Maar ja... nu gaat alles steeds over de mail, terwijl ze mij zaterdag en vervolgens maandag en vervolgens vandaag zou bellen. Ik begrijp best dat alles wellicht nog rond moet komen, maar ik vind het gewoon heel vervelend om alles via de mail te moeten doen. Dan heb ik helemaal geen beeld van de persoon. Ik wil gewoon iemand spreken, ook al zijn dingen nog niet zeker, het is toch prettig om uit de mond van een ander te horen hoe ze bepaalde dingen voor zich zien, dat geeft mij toch een beter gevoel. Dan is het ook makkelijker om meer over de merrie te vertellen voor als zij nog vragen heeft...

Het is geen pak suiker, waarover je aan het praten bent...

:(

Wat vinden jullie?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:13

Sanne Ik hou wel van moeders die duidelijk zijn naar hun kind :j

Elise Is er nou echt niemand te vinden voor zo'n prachtige merrie?

Kijk wat voor moois Marialva voor mij heeft gemaakt :~
Afbeelding

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:15

Jawel, er zou iemand voor komen, maar die neemt steeds geen telefonisch contact op om eea door te spreken. En om nu iets definitief te gaan toezeggen aan iemand die ik nog nooit gesproken heb (enkel via de mail) en die de afgelopen 3 dagen zowiezo al zou bellen maar dat nog steeds niet heeft gedaan, ja daar heb ik gewoon een beetje moeite mee.

Of stel ik me nu aan?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:16

Overigens spreekt Bello mij meer aan als Adorno, gek he?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:16

ellis en denise gefeliciteerd!!!!!!!!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:17

Bello is qua uitstraling ook veel meer paard maar ik hoop dat dit bij Adorno wel weer steeds meer terugkomt.
Als ik met hem aan het werk ben in de bak zie je dit steeds meer terugkomen.

Maar goed.. Bello is ook hengst en Adorno is ruin :D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:18

Overigens was het met dit meisje niet voor de verkoop, maar zij zoekt een goed paard en ik zoek iemand die er leuk mee uit de voeten kan... Ze zit dan dus niet met hoge aankoopkosten ;)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:19

Mee eens hoor, je wilt toch een beetje beeld hebben van die persoon. Over de mail krijg je dat al een klein beetje maar schijn kan ook bedriegen zeg maar... en over de telefoon heb je net even iets meer contact vind ik.

Ellis en Denise gefeliciteerd!

Ellis wat een plaatje van een merrie, echt een leuk ding. Is niet zo groot volgens mij, of?

Denise toe maar, jij bent wel verwend zeg!

WB oprichting sluit ik me helemaal bij Elise aan, mooie foto's ook om te laten zien. Door dat losse teugeltje raken mensen vaak in verwarring. Bij mij op stal zeggen ze wel eens dat Suevo dan achter de teugel kruipt. PB moet ik trouwens nog steeds sturen Elise maar heb er even de fut niet voor gehad :o

Kelly mooie foto's van Bello, hij is echt prachtig! Adorno ook hoor, haha hij is met recht jouw droompaard!

Shanna helemaal vergeten te vragen maar waarom heeft Kate Sienna verkocht? En aan wie? Haha ik kan wel raden welke winkel dat was want ik heb soortgelijke ervaringen }>

Cynthia even rustig aan hoor, het is niet nix! Doe maar voorzichtig :(:)

Sanne haha Dosie houdt hem strak onder appèl :D Misschien is ze bang dat hij anders een verschrikkelijk bijdehand mannetje wordt :P Emilio is trouwens wel prachtig!

Suus ik hoop dat die kast wat is! Mooie tekeningen trouwens nog van je dieren, gaaf gedaan!

Esther wat een gave foto's, Shaggy is echt een lekker ding :~

Mies hoe gaat het met je pootje? Stoere springfoto's 8-)

Martine hele mooie foto's! Doet me een beetje aan Spanje denken.

Regine leuk filmpje! Heb even op je site gespiekt over de lange teugeldag, lijkt me leuk! Hopelijk kan ik tegen die tijd ook komen.

Nou ladies en heren verder weet ik het even niet meer. Hier gaat het nog steeds redelijk. Ben in een boek begonnen van Mark Rashid, het heet "Een paard is een paard". Een waarheid als een koe :D Het stukje van Elise over leiders en drijvers deed me ook weer aan dat boek denken. Het is geschreven in een verhaalstijl vol met humor. En het komt erop neer dat als je dingen uit paards oogpunt bekijkt, mogelijke problemen niet alleen ineens logisch worden maar daardoor ook makkelijk op te lossen zijn. Er zijn meerdere delen van, in de USA zijn ze erg bekend. Er zijn maar 2 delen naar het NL vertaald dus ik ben benieuwd naar het volgende deel :Y)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:23

Oh klinkt als een leuk boek! Heb je een BSN nummer voor me?!?

Mail wacht ik rustig af... Komt wel! (Weet alleen niet maar waar het over zou moeten gaan, whahahahahaa)...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:56

Suelza schreef:

Mail wacht ik rustig af... Komt wel! (Weet alleen niet maar waar het over zou moeten gaan, whahahahahaa)...

Je BSN (= burgerservicenummer) heb je zelf ;) :D :P *D Maar van het boek is het ISBN 978-90-79249-01-5!

Mail gaat over les en mijn meningen/inzichten :P en komt denk ik overeen met die van jou!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:10

thanx allemaal!

mooie bewerking zeg kelly, echt gaaf!

malin, ze is niet super groot nee inderdaad, nu rond de 1.56, maar ze zal nog wel wat groeien, want ze is pas 4...

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:11

Prinslover schreef:
Frank: Haha, nou jij en anouk niet mee kletsen missen we een hoop aanvoer in het topic hoor ;) . Dusse, het zal wel meevallen.............. hoop ik :D .............. haha. Genieten van je vakantie!!! Zon zee en strand, wat wil je nog meer ;)

alleen hier ff gauw op reageren. wat nog meer??? in spanje?? PRE's natuurlijk haha
ff serieus: we zitten niet aan het strand, hebben wel 2 zwembaden. strand is een km of 6. wel gaan we als het niet te heet is PRE's kijken bij Jus (Judith) en bij Seraphim (Eline), daar ook haar prachtige Fries aanschouwen. zo nu weer aan t werk, nog druk vandaag

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:16

Ik dacht even dat je zou gaan zeggen: EN SEX :P .

Maar het valt mee. Gaaaaaaaaaaaaaf joh. Ben jaloers. Volgens mij weet Jus hele kwijlbare PRE's te staan! En leuk dat je bij Eline langs gaat :j

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:20

DinkeyGirl schreef:
Suelza schreef:

Je BSN (= burgerservicenummer) heb je zelf ;) :D :P *D Maar van het boek is het ISBN 978-90-79249-01-5!

Mail gaat over les en mijn meningen/inzichten :P en komt denk ik overeen met die van jou!

Zoooo ik had echt eten nodig :o? dat was dom! Whahahaha!!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:20

Ellis en Denise: *\o/* GEFELICITEERD *\o/*

Ellis: post eens wat meer foto's van die schitterende valk :9

Esther: Shaggy is echt súper! Heb je al gereden en rij foto's?

Benthe!!!!!!!! Hoe is het met je neus? :+ en ben je nu te druk met je stal om te bokken? :P

Cynthia
Rustig aan! Niet te gek doen en de tijd nemen voor herstel.....en tegen die tijd dat je je beter voelt stuur ik je wast foto's van Moreno om te fotoshoppen :D

Kelly Veel foto's maken het weekend hè?!

Ilona Al aan het aftellen tot vrijdag?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:23

Gab: Jaaa :D . Ik kan niet wachten tot het zover is.. Nu heeft Benthe alleen weer is ongelukkigs (moet ze zelf maar vertellen :+ ) . En nu is het niet zeker of ze vrijdag kan rijden.... Nog even kijken hoe ik dat ga oplossen dus.. Wil hem wel écht vrijdag weer op stal hebben staan.. :o Mis hem echt!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:30

Zo, kast opgehaald, zo in elkaar zetten. Eerst even eten..
Elise, ik zou nog even afwachten, eerst maar even in real life zien..

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:51

Ooow ik moet deze nog even hier plaatsen, Capriola is een sprookje geworden!

Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:53

ow gaaf regine!

ik moet ook maar eens een foto in gaan sturen! :P

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:54

Ja jouw spookje is ook perfect voor een sprookje! :D