Ik heb in elkaar zette met mijn 2 linkerhanden
dat resulteerde uiteraard in een kast die scheefstond en midden in de nacht in elkaar stortte
Dus de volgende keer dat ik nog eens zo'n briljant idee heb om een dergelijke kast te kopen, zorg ik ervoor dat ik een vent heb die hem in elkaar kan zetten
Daar mag je wel meer foto's van plaatsen 
Nog even rustig aan doen dus
Ze is echt heel streng en het lijkt wel of ze 'dat ding' alleen maar vermoeiend vindt. Ze wil namelijk het liefst weer bij haar vriendinnetjes staan en vergeet zo nu en dan zelfs dat die kleine er ook nog is. Als ze het dan wel weer beseft is ze weer super beschermend over hem, maar ze is niet echt lief. Het lijkt wel of ze een zakelijke relatie hebben. Drinken mag als het haar uitkomt en als hij iets doet wat haar niet aan staat krijgt hij gelijk een hap in zijn bil of neus. Maarja, misschien ben ik ook wel alleen verwende veulens gewend. Daisy en Fiesta waren namelijk allebei superlieve ouders!
) heb geinsemineerd blijkt volgend jaar namelijk voor een x aantal maanden weer op stal te komen en dan mag ik hem gewoon gebruiken. En in het voorjaar pakt ze wel. Maar ja, het is nu juli. En ze staat maar te staan... Dan heb ik haar liever of verkocht of lekker in de sport. Het is zonde van het paard...

Maar van het boek is het ISBN 978-90-79249-01-5!
dat was dom! Whahahaha!!
en ben je nu te druk met je stal om te bokken?