Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zasread schreef:Kiki: Igneo is nu ruim 3,5 maand, dus iets jonger.. maar is jou veulen nu al bij zijn moeder weg? Is dat niet een beetje vroeg?
Vandaag heb ik een buitenrit op Yzella gemaakt, want Yamea, dochter van Lisa, ging op Vaidosa. Ze waren weer braaf!
steffie schreef:Ik heb hem gekocht van iemand die hem op de markt heeft gekocht van van Nierop (handelaar) Hij heeft hem ook van een handelaar vandaan die hem uit spanje heeft gehaald. Hij is nu 3,5 en denk ongeveer in 1 jaar tijd 5 eigenaren gehad.
Toen ik hem net had was hij erg bang. heb hem eerst een maand rust gegeven, alleen grondwerk met hem gedaan. En toen er langzaam aan opgegaan. Was alleen maar rennen. \Het bit accepteerde hij al helemaal niet dus heb hem met halster gereden. de osteopaat is er nu 2x bij geweest en het is al echt een heel ander paard geworden.
Zins 3 weken rij ik hem met bit. Hij vind het nog wel erg eng maar gaat stapje voorstapje steeds beter. Gelukkig!