Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kan me voorstellen hoor dat het zwaar is.. Idd lekker hobbyen kom je ook een eind..
regine schreef:Ziet er mooi uit Nouvel, jullie kijken alleen niet zo blij?!
Wat een mafkees in dat filmpje!
Iedereen was erg enthousiast. Ze hebben een website gemaakt waar studenten van het instituut communicatie een stage plek die goed bij hun past kunnen uitzoeken en waar bedrijven zich kunnen aanmelden als ze stagiares zoeken.
En dan ga ik gelijk foto's maken van Ot! Want die hebben jullie ook al veel te lang niet meer gezien.
dus heb een aantal dagen zonder gezeten.
cojolly schreef:Balen Pipi, ik moet zo overstappen van multikabel naar UPC (iemand ervaring met UPC), vanwege de verhuizing, multikabel komt daar niet
Toen ben ik er mee gestopt en ben ik naar huis gegaan, hij kon het mooi bekijken met z'n training. Argh, ik vind het zo'n ongelovelijke eikel! Hij loopt altijd over anderen grapjes te maken zodat hij 'stoer' is, rijdt altijd veel te hard om dat hij denkt dat hij dan stoer is, kleineert je in het bijzijn van anderen zodat hij 'stoer is en als je een keer een andere mening hebt dan hij, dan lacht hij je gewoon recht in je gezicht uit. Alle dames zitten altijd te zeuren over hem, maar als er eens iets van wordt gezegd dan sta ik er altijd alleen voor. En daar kan ik me zo boos om maken.
En het is ook lastig om het er over te hebben, omdat zijn vriendin ook in ons team zit.
We spelen voornamelijk covers, van anouk, greenday, CCR, Neil Young, etc..
maar dan een akoestische. Hoewel ik het al best lang niet meer heb gedaan, ik moet nog steeds een nieuwe snaar halen
(dat is een slap excuus
)