[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 23:04

Hehe en nog een leuke van Bello...
Ook al is hij nog zo dolletjes als je hem roept dan komt hij...

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 23:32

Weer even een update over Shaggy, heb eventjes geen tijd om bij te reageren :o. Hij is gister voor het eerst het land op gegaan en het was even rennen maar als snel stonden ze lekker te grazen! Even een aantal fotootjes ;).

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

Maar ik gaat nu maar slapen :P.

ps. foto's zijn en beetje wazig af en toe, mijn scherpstelpunt stond rechtsonderin en daar kwam ik een beetje laat achter :P.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 23:34

hee hallo, zijn er hier geen mensen meer die gewoon moeten werken op een maandag??? alweer 5 pagina's.
ff de lachwekkendste posts reageren:

Kelly_Taco schreef:
Heikedenise Zoveel cadeaus verdient een apart antwoord :D
.....

ik weet wel wat: knorknor!! hihihi maarre mooie cadeaus en alvast gefeliciteerd met een dikke knor ehhh knuffel

shanna: jij kunt het ook smakelijk vertellen hoor. had je wel willen zien en horen bij die verkoopster. ook jij alvast gefeliciflap. hoeveel lentes gaan de dames schrijven??

en natuurlijk elise: haha ik dacht dat pisvlek alleen maar hier in de buurt werd gebruikt. niet dus. hoe werkt dat dan met een aanhanger?

kelly: niet verliefd?? echt wel hè?!

vanavond de bak weer eens dik onder water gezet, hij werd weer behoorlijk mul en jasmijn en des moeten toch goed uit de voeten kunnen he.

ik vraag me nu dus wel af of er tijdens onze vakantie al niet een nieuw topic gelanceerd gaat worden. denk dat ik overspannen wordt als we bij thuiskomst alles gaan lezen. brrrrrrr

waar is ons Benthe eigenlijk????? B E N T H E !!!!!!!!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 00:10

Cloris Ja, heel begrijpelijk dat je je vos hebt gehouden. Samaranch kan ik ook echt niet missen. Ik ben gek op dat paard. Maar na hem komt er zeker een PRE, mits de financieen het dan nog toestaan...

Cynthia Ik heb nog heel wat te doen voor ik op vakantie ga! Haha. Ik probeer het morgenmiddag in orde te maken voor je.
Die Brit van jou!!! Ow, ook al zo'n beauty. Ik heb een zwak voor dat ras. Dat is mijn droom ook: Zo'n kat. Maar dan wel pas als Idéfixje op reis gaat hoor en geen dag eerder. Ik ben namelijk heel bang dat een jong dier het leven kost aan de oude. Heb het nu al drie keer gezien. Dat is me iets te vaak.

Debbie Als je nog eens zo'n kat als Harry tegenkomt, houd ik me aanbevolen zeg. Wat een schitterende kat! Helemaal mijn smaak. Zo één wil ik! Ik ben verliefd...
En ach Xanta, volgens mij heeft elk paard wel zijn of haar bijzonderheden. Sam vinden ze ook een aparte. En gewoon is maar gewoon hè? haha.

Denise Ik ben getrouwd met een boer. Die heeft me geleerd waar ik op moet letten voor ik zo iets besluit haha!!! Sam was daarna extra dankbaar, dus ik zat gebakken. En jij?

Elise
Suelza schreef:
Moggel!!!! Ben er weer... Gewapend met cola en pannekoeken :D

Wat een combi! Wat heb jij vandaag gedaan?

Worden paarden dan wel eens volwassen? Wijzer vaak wel, maar volwassen? Sam heeft gisteren nog flink staan gekdoen in de wei...
Dat over dominantie wist ik niet. Weer een illusie armer. Sam is een echt koppaard. Ik dacht altijd dat ie heel dominant was. :+ Haha, ik zit om je colaverhaal te gniffelen hoor. En ach wat geeft het? Marsrepen zijn ook lekker!!! En die goudvalk kom ik bekijken als je die hebt! Dat vind ik ook heel bijzonder.

Hoe groot is GVR? Ik ken een paard van 1.80 m en dat vind ik een olifant! Oei, dan zul je Sam ook wel groot vinden? Sam is 1.70 m in ontspannen toestand, maar hij heeft zich ook een keer groot lopen maken en toen was ie 1.78 m! Ik vind Sam eigenlijk niet overdreven groot... :o

Wat een apart paard! alleen houd ik niet zo van blauwe ogen bij paarden. Vind het een beetje onnatuurlijk overkomen en ik heb een zwak voor van die bruine kijkers... Verder is ie supermooi. Hopelijk wordt je droom waarheid!

EllisWat een bijzondere foto! Waar heb je die gemaakt? Wat is het voor een paardje?

IlonaAch, dat maak ik net even niet mee dan! Ik weet niet of we een pc hebben waar we heen gaan. Omwille van de vakantie hoop ik van niet. :+ Zitten we daar nog als 2 zombies achter die pc.. haha.
Nog even geduld en Ilona zit ook weer in het zadel! Joepieee

Zeker doet Chico dat niet zeg. Hij is een 'echte andalusier'. Hier mag het! Mooi verhaal zeg!

Kelly Haha, wat een omgekeerde droom! Ik had het juist met een bruine ruin. Sam is bruin en ruin, maar geen PRE. Ach, we nemen het voor lief... :+

Laura Tja, Sam staat nog op pension, maar daar aan merk je toch wel dat iedere eigenaar met eigen viervoeter bezig. Nog niet zo lang geleden had ik nog 2 fans hoor, maar die zijn inmiddels allebei gestopt met rijden en pony is verkocht. Ach, hij zal er vast niks van krijgen. Ik ben hem er al psychisch op aan het voorbereiden hihi. En waarschijnlijk komt vrijdag de DA om hem te voorzien van zijn jaarlijkse enting, dus hij krijgt in elk geval aandacht. :+

Haha, Hincapie zit ook vol verrassingen hè? Je hebt je handen vol aan hem.. hihi. Hij doet het volgens mij wel op een eerlijke en leuke manier.

Madelief Je mag Furia hier zowiezo wel spammen hoor! Het is ook een mooike. Gaat lekker zo te zien. Geinig wel dat hij zoveel liefhebsters achter zich aan heeft. Hoe vaak praat ie nu nog over zijn operatie? Haha. Bij Sam op stal gaan de ruinen samen op de wei en de merries op een andere.

Jellie Haha, zie je wel? Geen ramen meer lappen hoor! Ach, als je je spieren wil kweken kom je maar een keer op Desje of Sam rijden. Bij Sam wel cap verplicht. :+ Vraag aan Jasmijn (Barocco) maar waarom.. haha.

Martine Geef Darius eens ongelijk? Wie gaat er nou rennen met die warmte? Lekker joh, zo uit kunnen rijden. Heb dat één keer kunnen doen in Spanje en dat was een feest. Hier hebben we neit veel mogelijkheden. Allemaal polder met zeer gehaaste boeren en groot materieel.
Een half uurtje rijden hiervandaan ligt de meest noordelijke woestijn (is me ooit eens verteld, maar of het waar is?) De Drunense Duinen en dat is een groot natuurgebied met veel mogelijkheden. Als we ooit verhuizen, gaan we daar ergens wonen. :P

Ik heb het opgebouwd met de zwangerschappen. Bij Sabrina (de oudste) heb ik tot de 20e week gereden en toen ben ik door evenwichtsverlies van het paard gevallen. Kind maakte het prima, alleen moeder haar bekken had een dreun gehad en daarna liep ik dus moeilijk. In het ZH zeiden ze: "Ga er maar weer opzitten hoor! Je kindje is veilig, kan niks mee gebeuren!" Mijn bekken is zowiezo nogal instabiel. Bij Michelleke ben ik doorgegaan tot de 27e week. Toen ging het niet meer. Ik kon er simpelweg niet meer opkomen. En bij Basje ben ik doorgegaan tot week 31. En dan heb ik het niet over intensieve training hoor. Tot de 20e week lukt dat nog wel, maar daarna is het gewoon genieten van het uitstappen na een andere ruiter. Frank in mijn geval. Dan ben je blij dat je je hobby deelt. :D Ik bleef uitstappen, omdat ik dan weer een week fatsoenlijk kon lopen. In die 30e week riep Frank nog: 'Even een drafje?' Na 5 drafpassen wist ik dat ik dat beter niet kon doen. En de verloskundige zei 2 dagen later: 'Het kindje is ingedaald! Wat netjes en vroeg al!' Zij wist ervan overigens, dat ik nog af en toe op het paard stapte. Ze is zelf ook amazone en vond het prima, zolang mijn paard maar geen fratsen uithaalde. Met dank aan Sam was Basje dus de enige die 2 dagen te vroeg was. Ik kan het je dus wel aanraden. haha :+ Zwanger zijn is niet mijn ding.
Sam was supervoorzichtig met mij toen. Sam wist altijd eerder dat ik zwanger was dan ikzelf. Het hangt van je paard af of het kan dus. Als je hem niet vertrouwt, is het niet verstandig. Ik heb na Sabrina de nodige dompers gehad in de training met Sam, maar als ik zwanger was, was het een ander paard. 8-)

Regine Ja, dat was ook het eerste barokke paard dat ik heb gezien. Mooie beesten! Ze hebben er ook een prachtige disneyfilm over hè? Toen was ik helemaal verkocht! Maar toch, die bruine anda... die komt er...

Snowy Gefeliciteerd met Atlas!

Nou morgen ga ik verder met pagina 364. Jullie gaan snel zeg!

Sam was super vandaag. Alleen mensen op wielen vindt ie toch wel heel interessant! Hij keek er heel geïnteresseerd naar, maar hij bleef wel te regeren. En dat domme gegiebel van die mustjes.. pff, ben ik ook zo geweest? Kan bijna niet haha. Al met al een klein uur zalig gereden. Gut jammer dat ie niet in het vliegtuig past zeg. Ik ga hem missen!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 01:00

El en denise, gefeliciteerd!
Leuke fotos voorbij zien komen, jullie gaan me alleen veelste snel hoor haha
Frank en Anouk, waar gaan jullie heen op vakantie? Heb ik even gemist geloof ik..

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 03:48

Het is maar goed dat ik snachts af en toe bijlees :P Mijn vent loopt de vierdaagse mee, dus die is net weg.

Wat een mooie foto's van Bello, wat een onwijs lekker ding! En wat een leuke foto's van Shaggy en zijn maatjes!

Heikedenise: volgens mij mag ik je feliciteren :#

Nou, ik kijk of ik nog even wat kan slapen, straks weer werken. Morgen ga ik bij Nadina op bezoek, kijken of ze me nog kent :o

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 07:20

Goedemorgen,

Heikedenise, van harte met je verjaardag *\o/*

Oh Kelly wat een heerlijke foto's :) Jij droomt dus ook weleens wat over Adorno hihi..
mooi is dat.

Evdpanne, leuke fotos. Lekker t land op.

Frankiej, zou niet best zijn als je overspannen wordt van t leukste boktforum :P

Idefix, Sam dus niet echt volwassener geworden :))
Ik rij altijd met cap.. voel me zo naakt zonder :+
Zo te merken aan je opmerking kan ik Sam beter niet rijden haha.
Heb bijna vakantie, mss kan ik dan een x langskomen. Mits jullie zelf niet weg zijn...
Misschien kan Sam wel op de plek van Frank mee in t vliegtuig. Kan Frank hier blijven om het topic bij te houden :+

Nadina, wat stoer van je vent dat hij meeloopt. Veel plezier bij Nadina.

Fijne dag!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 07:47

Allereerst ellis ook jij vandaag gefeliciteerd met je verjaardag

Jellie – fijn dat de trailer van het pand af is, en lekker gemend zo te lezen

Kelly – die van eurostar vindt ik idd ook erug gaaf saida heeft hem als ik het goed zeg :o
Hij heeft wel een broertje maar geen broer :n sorry
En ik geloof best dat het anders rijd perla of een hengstengeweld je kan het totaal niet met elkaar vergelijken

Esther – ziet er goed uit lekker hoor op het land

Frank – knor knor terug :D

Anouk – mijn schoonmoeder heeft heike gedaan en die hebben het gelukkig ook droog gehouden
Zo en jij heb nog lang gereden met je zwangerschappen ik hoop dat als ik ooit zwanger wordt ik dat ook kan doen :j

En voor de rest al bedankt voor de felicitaties

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 07:54

Moggel!!!

@ Esther... Wat een heerlijk blij dier! Wordt er helemaal vrolijk van (of komt dat door de kofie?!)

@ FRank, je gaat mij niet vertellen dat ook jij de regels niet weet mbt aanhangwagens?!?!?!?!

@ Anouk, Abby is geschat denk ik 1.73m best flink dus voor een 4 jarige!

Goudvalk is trouwens niet zo bijzonder hoor.. Bij pony's maar ook bij barokkies zie je ze voorbij komen. Maar in het warmbloeden circuit zie je ze gewoon bijna niet... En als ik daar een leuke merrie uit fok dan heb ik een leuk lijntje om weer op verder te bouwen...

Fokmerrie no. 4 :D

Wbt dominantie... Het belangrijkste paard in de kudde, loopt niet voorop. Ze laten altijd een minder belangrijk paard voorgaan, omdat het belangrijkste paard het bestaan van een kudde moet waarborgen.

Dat verklaard ook waarom het wel eens voorkomt dat hele dominante merries bijv. niet bij de groep wegwillen of het erf niet willen verlaten (en onterecht als 'pismerrie' worden bestempeld'). Voor een kudde is dit 'not done', die merrie wilt niet bij haar kudde weg. De kudde bied bescherming (daarom leven vluchtdieren in groepen) en los daarvan zullen ze erop vreemd terrein (bijv. in het bos) ervoor kiezen om een paard minder hoog in rang voor te laten gaan.

Oftewel... 'kanonnenvlees', '10% mag sneuvelen', heb je nog meer van zulke uitspraken? Anyway, waar het op neer komt, is dat de Alpha altijd een ondergeschikte voorop zal sturenom te zien of de kust veilig is, zodat zij er veilig langs kan. De Alpha vind zichzelf te belangrijk om te sneuvelen :D

Uiteraard zit er weer een verschil in leidmerries en drijvende hengsten... Hengsten zijn geen Alpha's...

En denk eens logisch na...

Je ziet ook veel vaker merries die van alles schrikken en overal op reageren, dan hengsten of ruinen... Wil niet zeggen dat het altijd Alpha merries zijn, maar kan in bepaalde gevallen wel betekenen dat de merrie hoger in rang staat (of vind dat ze hoger in rang staat) als de begeleider en dus zegt: "Dikke vinger, drie bier, ik vind dit eng, dus sterf jij maar hier!!!" :+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 08:46

goeiemorgen!

ondanks m'n vakantie blijf ik het gewoon niet bij kunnen houden hier, solly... Y;(

suus, thanx!

he denise, toevallig, jij ook gefeliciteerd! :D

idefix, dank je!
foto is gemaakt door mijn vriend, in de bak op stal na het longeren... 8-)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 09:11

Oh en Shanna, wbt oprichting zonder stang... dat kan prima hoor:

Xantha op de kaptoom:
Afbeelding

Xantha op touwhalster:
Afbeelding

Z.A. Perlamon op een trensje, hier nog niet zo lang bij mij onder het zadel (daardoor ook nog wat weinig lengte in de oprichting, maar wel al op enkel zit- beenhulpen)
Afbeelding

Hier wat maandjes later, nog steeds op trensje en op een vrij losse verbinding
Afbeelding
Hoeveel oprichting wil je :+
Afbeelding

Zwartje in de piaffe, wederom een doorhangend teugeltje (en gezien de engelse dressuurrichtlijnen is dit dus enkel het gevolg van goed S&T werk, begrijp ik?!!?)
Afbeelding

Opgericht in een verzameld drafje, wederom een doorhangend teugeltje...
Afbeelding

Behoorlijk opgericht in de galop, weliswaar met S&T maar imo hangt die er enkel voor de sier :D
Afbeelding

Oprichting is het gevolg van een goed ondertredend achterbeen en in geen geval het gevolg van een actief inwerkende stangteugel :+
Afbeelding

Wat een flauwekul zeg... dan heb je het echt niet begrepen imo!

Paarden hebben hun hele *** vol met ijzer, kan mij voorstellen dat menig paard gewoon prettiger loopt op een trens... En als je dan S&T rijdt, zou ik kiezen voor een zo dun mogelijke combinatie, zodat ze in ieder geval niet hun hele mond vol hebben en als jij vriendelijk in je hand bent, hebben ze er ook relatief weinig last van...

Ik denk dat mevrouw haar verkooptechnieken maar eens moet aanpassen of eens een goed boek moet gaan lezen... Steinbregt ofzo... Misschien gaat ze het dan snappen...
Laatst bijgewerkt door Suelza op 21-07-09 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 09:15

Oprichting :+
Afbeelding[/quote]

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 09:15

Oprichting :+
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Suelza op 21-07-09 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 09:16

wel hele gave plaatjes zo zeg!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 09:36

Nadina jij was lekker vroeg! Leuk dat je vent meeloopt! Ik ga vanavond vuurwerk kijken, dat is altijd super mooi!

Heikedenise van harte gefeliciteerd!!!

Ellis ook van harte met je verjaardag!! En wat een schattige foto van het nieuwe paardje en je hond.

Suelza mooie foto’s van jou op Xantha!! Dat is echt een plaatje van een paard zeg!
Capriola was ook zo toen ik haar kocht, zo jammer dat die kleur niet blijft zitten he ;)
De rest van de foto’s zijn ook erg mooi hoor!!

Ik heb een super leuk filmpje van afgelopen zondag. We hadden clubkampioenschappen en bij de vaardigheid hebben we de kamioenstitel te pakken.
Hier de winnende rit: (eeehm let niet op de achtergrond muziek… die heb ik niet gekozen maar draaide op het terrein…. Bluh! )

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 09:56

laulau85: en, was het bevallen? Persoonlijk heb ik liever Djerba dan Sousse, maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld :P Djerba is rustiger en wat authentieker, het is hier bijvoorbeeld verboden hoger dan de hoogste palmboom te bouwen hehe. Tunis is mooi he! Mijn vriend komt uit La Marsa, dat grenst aan Sidi Bou Said, net de Franse riviera daar.. Het zuiden is ook de moeite waard, de bergoases als Tamerza, het zoutmeer Chott el Jerid en oases als Ksar Ghilene en Douz.. En natuurlijk de Sahara :) Stilte! Djerba had ik misschien uit mezelf nooit voor gekozen maar heb er nu echt m'n plekje gevonden, ze noemen het wel het eiland der dromen ;) Nog plannen om ooit eens terug te komen?

Mies: oh pijnlijk, hoop dat het snel over is! Het is alleen juli en augustus zo warm, en op het strand is het ook wel uit te houden, er staat altijd een lekker windje, alleen om te werken is het geen pretje! Na elk ritje in de auto stap je uit met een van zweet doorweekte rug en kont :( bleeeh.

Annash: lol, sommige mensen... Wat zei ze nog terug na jouw laatste opmerking? Of droop ze gelijk af.. ;) Hier maken ze ook altijd van die belachelijke opmerkingen, zo reed ik laatst op het strand en kwam de man tegen die vlakbij ons huis een ranch heeft, hij zag dat Flavio even zijn hoofd in de lucht gooide en een bokje maakte toen er een groep wilde cavaliers op zijn paarden vlak langs me voorbij kwam galopperen, en kwam gelijk naar me toe: 'dat paard heeft een martingaal nodig'.. Ik antwoordde, en wat doe ik dan voor dat bokken, een martingaal aan z'n staart? Zucht...

Heikedenise: gefeliciteerd, leuke cadeautjes :)

Jellie: ja, hij schuift elk jaar een paar weken naar voren op, dus de komende paar jaar worden erg onaangenaam! Zelf doe ik er niet aan mee, ben geen moslim.. Hoewel ik het idee erachter wel kan waarderen: uit respect voor de armen vasten en elke dag veel voedsel aan de armen geven. Vaak eten ze 's avonds echter zo overdadig dat dat idee een beetje in het niets valt.. Ik denk dat ik het wel weer een dag ga proberen, gewoon voor het gevoel. Daarnaast niet in gezelschap van moslims overdags eten, drinken of roken, en geen alcohol. Mensen kunnen behoorlijk chagrijnig worden en zomaar gaan schreeuwen, ik snap het ergens wel maar aan de andere kant heeft het spirituele ervan dan blijkbaar ook geen effect :S

Kelly_taco: oeh wat een beest die bello, heerlijk.

Anouk: ja hij heeft inderdaad wel gelijk... Maar ligt de hele dag maar een beetje in het zand te vreten, en hij moet ook niet al te veel uitdijen ;) Als ik hem in de grote bak losgooi schiet het niet op, hij rent niet tenzij ik er zelf net zo hard achter aanren. Gisteren echter stond Annikha, het even oude arabische merrietje in de andere bak en toen liet hij zich wel even als man zien, staart in de lucht, bokken, briesen, galopperen :)
Wel zonde als je uitrij mogelijkheden beperkt zijn ja.. Drunense duinen ken ik wel, prachtig daar! Nu rijd je dus meestal in de bak?
Wat mooi dat je paard je zwangerschap aanvoelde! Wel goed hoor dat je het zo lang hebt volgehouden :) het wordt dus ook niet afgeraden door artsen ofzo.. Daar was ik een beetje bang voor, ben ook bang dat hier de familie zich er allemaal mee gaat bemoeien en mij van alles gaat verbieden!! Echt hoor... Dan heb jij wel mazzel met een paardenman :) Die heeft tenminste overal begrip voor... Komen er nog meer kinders trouwens?

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 09:57

nice pics, leuk filmpje!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:14

Denise: GEFELICITEERD ! *\o/* Wat ben jij verwend zeg!!! Jou vriendje heeft wel heel wat voor je over :D . Echt super mooie spullen! :9

Ellis: Ook jij GEFELICITEERD! :D Wat een gaaf projectje heb je weer!! Super leuke merrie. Wel lef hoor, om weer op zo'n groene te gaan zitten, net nadat je pootje weer beter is!! Ik weet niet of ik zoiets had gedurfd hihi :o . Petje af dus!

Sanne: Ehh, hoe is het met het knappe veulen? Druk met knuffelen zeker ;) ? Wij willen plaatjes zien haha.

Kelly: Neeeeeeeeeee, jij bent echt niet gek op Adorno hoor :+ . Je droomt al over hem hahaha! Geweldig.... Wat fijn om te lezen dat je zo gek met hem bent. En die Bello...... wauw... dat die nog geen baasje heeft gevonden he? Een een paardenshock toen je op perla stapte hihi. Vind je anda's wel lekkerder rijden? Of was het meer een wennen-kwestie?

Esther: Aaahh, die Shaggy toch.. Wat heeft hij het naar zn zin daar zeg!! Dat blijde koppie op het land.. geweldig!!! :D
Hoe bevalt het tot nog toe? Nog tijd om te slapen ;) ?

Mies: Wat gaaf die spring foto's :D !! En wat doet ze het goed, ze springt echt om die hindernisjes! Geen huppeltjes voor haar hihi. Leuk hoor :j

Martine: Leuke verhalen uit het Tunesie... Prachtige paarden heb je ook. Leuk die foto;s die je hebt geplaatst :j . En dat het daar warm is geloof ik graag. Hier klagen we soms over de regen, maar over het algemeen is het hier goed te doen hoor :)

Anouk: Jij en Sam gaan lekker he? Je kan vast niet wachten tot hij aan huis staat! Enne, soms denk ik dat ook wel is hoor, ben ik ook zo soms? Vast wel :+ . Lekker irritant voor anderen.. probeer wel zo min mogelijk tot last te zijn, maar vrees dat dat ook niet altijd lukt. :+ Veeeeeeeeeeeel plezier op vakantie! Morgen vertrek je toch?

Frank: Haha, nou jij en anouk niet mee kletsen missen we een hoop aanvoer in het topic hoor ;) . Dusse, het zal wel meevallen.............. hoop ik :D .............. haha. Genieten van je vakantie!!! Zon zee en strand, wat wil je nog meer ;)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:23

Lakshmi, heb je nog een plekje over? haha
Wauw, lijkt me heerlijk..

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:28

goede moggel allemaal

Denise van harte gefeliciteerd, wat een prachtige spullen zeg :D dat zijn nog eens kadootjes zeg ;)

Mies super gave fotos ;)

Frank niet stressen hoor is niet goed voor de rikketik :+ relax en geniet van je vakantie :D

Martine wat een aparte en mooie paarden heb je zeg endie accomodatie die je hebt dat is gewoon om te dromen zeg :D ;)

heb een kleine terugval gehad, dus doe het even rustig aan :o mij arst komt vandaag op huisbezoek om alles te chekken ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:30

Voorzichtig en rustig aan he Cynt... :(:) Sterkte!!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:30

Mensenkinders, wat is het stil hier zeg! Ben mijn hyves maar aan het updaten...

Sterkte Marialva...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:35

Sterkte Cynthia
Ja, inderdaad rustig.. Zo even bij mijn nieuwe kledingkast kijken en meenemen, als hij bevalt..

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:37

Nieuw in de zin van helemaal nieuw? Wat heb je op het oog?

Mijn doel is nog eens een grote inloopkast, wahahaha! Toch maar naar Duitsland verhuizen ;) Als ik zie hoe die vrienden van mij het voor elkaar hebben... niet slecht haha

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:38

wahaha,ja, inloopkast zou helemaal mooi zijn. Gezien de grootte van mijn kamer kan dat ook makkelijk.
Nou,mijn huidige kledingkast valt zowat uit elkaar.. Heb een mooie met 2 spiegels op het oog, hier vlak in de buurt. Niet nieuw,is allemaal wat duur..