Oh en Shanna, wbt oprichting zonder stang... dat kan prima hoor:
Xantha op de kaptoom:

Xantha op touwhalster:

Z.A. Perlamon op een trensje, hier nog niet zo lang bij mij onder het zadel (daardoor ook nog wat weinig lengte in de oprichting, maar wel al op enkel zit- beenhulpen)

Hier wat maandjes later, nog steeds op trensje en op een vrij losse verbinding

Hoeveel oprichting wil je

Zwartje in de piaffe, wederom een doorhangend teugeltje (en gezien de engelse dressuurrichtlijnen is dit dus enkel het gevolg van goed S&T werk, begrijp ik?!!?)

Opgericht in een verzameld drafje, wederom een doorhangend teugeltje...

Behoorlijk opgericht in de galop, weliswaar met S&T maar imo hangt die er enkel voor de sier

Oprichting is het gevolg van een goed ondertredend achterbeen en in geen geval het gevolg van een actief inwerkende stangteugel

Wat een flauwekul zeg... dan heb je het echt niet begrepen imo!
Paarden hebben hun hele *** vol met ijzer, kan mij voorstellen dat menig paard gewoon prettiger loopt op een trens... En als je dan S&T rijdt, zou ik kiezen voor een zo dun mogelijke combinatie, zodat ze in ieder geval niet hun hele mond vol hebben en als jij vriendelijk in je hand bent, hebben ze er ook relatief weinig last van...
Ik denk dat mevrouw haar verkooptechnieken maar eens moet aanpassen of eens een goed boek moet gaan lezen... Steinbregt ofzo... Misschien gaat ze het dan snappen...
Laatst bijgewerkt door Suelza op 21-07-09 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt