Ook al is hij nog zo dolletjes als je hem roept dan komt hij...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hij is gister voor het eerst het land op gegaan en het was even rennen maar als snel stonden ze lekker te grazen! Even een aantal fotootjes
.

.
. Kelly_Taco schreef:Heikedenise Zoveel cadeaus verdient een apart antwoord
.....
Suelza schreef:Moggel!!!! Ben er weer... Gewapend met cola en pannekoeken
Haha, ik zit om je colaverhaal te gniffelen hoor. En ach wat geeft het? Marsrepen zijn ook lekker!!! En die goudvalk kom ik bekijken als je die hebt! Dat vind ik ook heel bijzonder.
Zitten we daar nog als 2 zombies achter die pc.. haha.
Vraag aan Jasmijn (Barocco) maar waarom.. haha.
Ik bleef uitstappen, omdat ik dan weer een week fatsoenlijk kon lopen. In die 30e week riep Frank nog: 'Even een drafje?' Na 5 drafpassen wist ik dat ik dat beter niet kon doen. En de verloskundige zei 2 dagen later: 'Het kindje is ingedaald! Wat netjes en vroeg al!' Zij wist ervan overigens, dat ik nog af en toe op het paard stapte. Ze is zelf ook amazone en vond het prima, zolang mijn paard maar geen fratsen uithaalde. Met dank aan Sam was Basje dus de enige die 2 dagen te vroeg was. Ik kan het je dus wel aanraden. haha
Zwanger zijn is niet mijn ding.
Mijn vent loopt de vierdaagse mee, dus die is net weg.

Jij droomt dus ook weleens wat over Adorno hihi..

sorry

Djerba is rustiger en wat authentieker, het is hier bijvoorbeeld verboden hoger dan de hoogste palmboom te bouwen hehe. Tunis is mooi he! Mijn vriend komt uit La Marsa, dat grenst aan Sidi Bou Said, net de Franse riviera daar.. Het zuiden is ook de moeite waard, de bergoases als Tamerza, het zoutmeer Chott el Jerid en oases als Ksar Ghilene en Douz.. En natuurlijk de Sahara
Stilte! Djerba had ik misschien uit mezelf nooit voor gekozen maar heb er nu echt m'n plekje gevonden, ze noemen het wel het eiland der dromen
Nog plannen om ooit eens terug te komen?
bleeeh.
Hier maken ze ook altijd van die belachelijke opmerkingen, zo reed ik laatst op het strand en kwam de man tegen die vlakbij ons huis een ranch heeft, hij zag dat Flavio even zijn hoofd in de lucht gooide en een bokje maakte toen er een groep wilde cavaliers op zijn paarden vlak langs me voorbij kwam galopperen, en kwam gelijk naar me toe: 'dat paard heeft een martingaal nodig'.. Ik antwoordde, en wat doe ik dan voor dat bokken, een martingaal aan z'n staart? Zucht...
Als ik hem in de grote bak losgooi schiet het niet op, hij rent niet tenzij ik er zelf net zo hard achter aanren. Gisteren echter stond Annikha, het even oude arabische merrietje in de andere bak en toen liet hij zich wel even als man zien, staart in de lucht, bokken, briesen, galopperen
het wordt dus ook niet afgeraden door artsen ofzo.. Daar was ik een beetje bang voor, ben ook bang dat hier de familie zich er allemaal mee gaat bemoeien en mij van alles gaat verbieden!! Echt hoor... Dan heb jij wel mazzel met een paardenman
Die heeft tenminste overal begrip voor... Komen er nog meer kinders trouwens?
Wat ben jij verwend zeg!!! Jou vriendje heeft wel heel wat voor je over
. Echt super mooie spullen!
Wat een gaaf projectje heb je weer!! Super leuke merrie. Wel lef hoor, om weer op zo'n groene te gaan zitten, net nadat je pootje weer beter is!! Ik weet niet of ik zoiets had gedurfd hihi
. Petje af dus!
? Wij willen plaatjes zien haha.
. Je droomt al over hem hahaha! Geweldig.... Wat fijn om te lezen dat je zo gek met hem bent. En die Bello...... wauw... dat die nog geen baasje heeft gevonden he? Een een paardenshock toen je op perla stapte hihi. Vind je anda's wel lekkerder rijden? Of was het meer een wennen-kwestie?
?
!! En wat doet ze het goed, ze springt echt om die hindernisjes! Geen huppeltjes voor haar hihi. Leuk hoor
. En dat het daar warm is geloof ik graag. Hier klagen we soms over de regen, maar over het algemeen is het hier goed te doen hoor
. Lekker irritant voor anderen.. probeer wel zo min mogelijk tot last te zijn, maar vrees dat dat ook niet altijd lukt.
Veeeeeeeeeeeel plezier op vakantie! Morgen vertrek je toch?
. Dusse, het zal wel meevallen.............. hoop ik
.............. haha. Genieten van je vakantie!!! Zon zee en strand, wat wil je nog meer
dat zijn nog eens kadootjes zeg 
relax en geniet van je vakantie
mij arst komt vandaag op huisbezoek om alles te chekken
Sterkte!!
Als ik zie hoe die vrienden van mij het voor elkaar hebben... niet slecht haha