[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 21:25

ahhh die laatste van encanto!!!!!!!!! Gaaf!!!

En die derde van Shannon, mooi.
Gaat naar je hyves toe.. *heb ik je op hyves eigelijk?*

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 21:34

whaaa wat een gezellige klets weer hier.
saida: jaa, ik kon echt maar net terugkomen in het zadel. heb nu ook wat spierpijn in me schouder, het ging echt raar. toen we weer stapten zeiden er nog enkele mensen zo van: dat ging maar net goed hè.
heidi: die suggestie van lobke had je ook al vanmiddag kunnen uitvoeren, het was er wel het weer voor vandaag. en anders nog de volgende mogelijkheid: stop er gedurende een dag of 4 een worteltje en een koekje in. de 5e dag alleen een worteltje. komt ie (of ze) vanzelf naar buiten om te vragen waar t koekje blijft. haha
jasmijn: je maakt ons nu wel nieuwsgierig, maar dat houdt de spanning erin. enne chico is volgens mij meer anda zoals ik het van ilona begrijp. we hadden het er gister nog over dat ie ook zo gemoedelijk is. het tegenovergestelde dus van sam haha (toch ilona?). haar hulp kon ik gister echt goed gebruiken. bedankt nog!
michelle: echt mooie plaatjes! *gaat ook ff hyven*
kga nu ff een klein strandtopicje maken, ik hoop nog op een foto van ilona, maar die kan er altijd nog bij.
oja en die andere strandbokster is xxdiandraxx. een foto van mij op haar fjortie zie je ook in mijn profiel

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:08

Michelle: wat een mooie foto's van je dame en Encanto!!
Lovers

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:22

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:25

Laatst bijgewerkt door zasread op 30-11-08 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:33

Barroco schreef:
Sanne, gaaf profiel!! Ziet er super uit. Zal proberen zo snel mogelijk (eind vd week) foto's te sturen voor de opening Haha! we gaan wel hard he.. zitten al bijna op 400 blz's! Als we even doorwerken hebben we em voor t eind vh jaar vol.
Weer lekker bij Iggie geweest, top hoor. Hoe gaat t eigelijk met Yzella, al meer buitenritten met zn 2en gemaakt?
Igneo lijkt een stuk breder/volwassener alweer, leuke foto's!

Ik ben nog niet naar Igneo toe geweest, ga dinsdag pas, maar Aline had deze foto's gemaakt en opgestuurd!
Moeten we even snel doorkletsen voor de 500!
Yzella heeft de afgelopen week niet veel hoeven doen, ik denk dat Lisa en ik morgen waarschijnlijk wel weer een buitenrit zullen gaan maken. In januari gaat Lisa echt met haar aan de slag, want dan is Lisa de hele maand vrij van haar werk.

Michelle: Die foto's van Shannon en Encanto zijn echt super mooi Kwijl maar dat had ik al gezegd!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:46

welk plaatje sanne??

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:46

hij doet het niet, wat stom, even editten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:47

nu staat er een linkje..

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:47

die het niet doet
edit: je kunt hem wel zien als je "doel opslaan als" kiest met rechtermuisknop

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:49

heb hem even op photobucket gezet..
Laatst bijgewerkt door zasread op 30-11-08 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:54

Afbeelding

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:01

Haha droog Sanne..
Ik heb mijn bandito profiel gedeelte vernieuwd Haha!.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:06

leuk!! hoe doen jullie dat toch met die foto's zo mooi bewerken tot een collage?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:07

Igneo is vandaag bij de kudde in gegaan!

Allemaal komen ze Fiesta en Igneo inspecteren..

Afbeelding

Bonanza komt even polshoogte nemen
Afbeelding

Veilig bij mama eten
Afbeelding

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:11

Gaaf joh Sanne!!! Ook een spannende stap vind ik.

Frank: gratis photfiltre downloaden (googlen) en dan wat experimenteren. Het is wel lastig in t begin maar kan je wel tips geven als je dat programma hebt en ermee aan de slag bent Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:13

Barroco schreef:
Haha droog Sanne..
Ik heb mijn bandito profiel gedeelte vernieuwd Haha!.

Leuk gemaakt Jasmijn Haha!

Frank
: Ik maak het altijd in photoshop

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:26

Sanne Wat een stoere knapperd op dat filmpje,echte hengst,dat voorbeen Haha! En dat hinniken en schudden tegelijk heeft ook een leuk effekt ROFL

Mies Wauw,wat ziet shannon er super uit! Prachtig! En wat glimt ze,heeft ze nog niet zo'n dik wintervacht?Moreno is echt héél erg teddy Haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:55

ik ken een pc helemaal van binnen en buiten maar als het op photoshoppen of wat dan aankomt, geef ik al snel op.

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 00:15

Goedenavond,
Zoooo heb weer even een paar paginas bij gelezen. Wat gaan jullie snel. Maar wel gezellig zoveel kletsen. En wat een mooie fotos allemaal.

Frankie: toch een strandrit gemaakt hahaha heb ik je aangestoken met Bandito??? Welk strand ben je geweest? Heerlijk he om met de paarden te spelen in de zee en bij thuiskomst lekker afsponsen met warm water en afsluiten met een toetje van warme slobber hihi.

Met Bandito en mij gaat het erg goed. We zijn nu een flink nivo hoger met mn les en druk bezig met wijken. Ik heb een erg precieze instructeur die niet tevreden is met effe naar links of naar rechts maar echt de sporen in het zand bekijkt. Tja als je het goed wil leren moet de basis goed zijn natuurlijk ach ja oefening baart kunst. Ook zijn we bezig met een mooie opgerichte houding in galop. In draf gaat dat prima maar in galop had hij moeten om te ontspannen in een opgerichte houding maar ook dat gaat steeds beter! Zal binnenkort iemand even fotos laten maken.
Voor de rest houden Bandito en ik van afwisseling. Ene dag strandrit andere dag longeren dan weer een sprongetje en dan dresuren. Zo houdt je het leuk voor beide partijen. Bandito glanst tegen me op en ze manen groeien als kool! Ben zeer trots op mijn spaanse proppie!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 00:33

Wat een geklets weer op de zondag mensen! Pling Gezellig hoor! Haha! Maar even snel bijreageren, en dan lekker naar bedje toe Knipoog .

Jas; Ik vind het knap hoor, hoe je het hebt opgeschreven... het is niet niks. En schrijven en praten is dan idd een groot verschil Ach gut .
Is madelief goed aangekomen trouwens? En het weekend van de 14e, leuk, ga je met me mee? Ik wil wel naar Bunschoten gaan nl, Sanne ging ook als het goed is..? Toch San? Ik ga zometeen ook ff je profiel bekijken Pling En over hoe die zit... tsja... vind het lastig om nog te zeggen Tong uitsteken . Hij loopt lekker ruim.... en zit daardoor heel lekker, veel langzamer lichtrijden dan op amanda met dr snelle korte pasjes. Maar echt anda of arabier loopje weet ik niet Nagelbijten / Gniffelen . Ik zou zeggen, test het eens uit als je in de buurt bent Haha! !

Banditto: Leuk hoor dat alles zo goed gaat. Heerlijk rijden met die barokkies he Knipoog

Frank; Morgen zal ik de foto's erop zetten!

Sanne: Iggieeee.! Lovers Als je daar niet verliefd op wordt, weet ik het ook niet meer Haha! . Wat een droppie zeg.. Dat hinneken, zo lief!! En dan dat voorbeentje ROFL hahahaaha. En dat plaatje, hihi, grappig, lekker droog Huilen van het lachen

Lobke; Leuk, een Terosso topic Lachen

Mies; Waaaaaaaauw Kwijl Wat een gave foto's!! Echt leuk, precies hoe jij bent.. jij en Shannon staan er heel lief en mooi op Lovers . En Encanto heeeul stoer. Die laatste foto Wow! . Hij is knap zeg... En die foto's op je hyves zijn ook om te smullen. Die blackfoto en die spaanse pas foto, echt een hoog kwijl gehalte Haha! .

Heidi: Zeg is dat die kleine op moet schieten, ik wil een kleine baby zien Haha! Haha! Haha! .

Zo, volgens mij was dit het.... verder kan ik niet terug scrollen. Vanavond Chico maar weer eens met stieken gelongeerd, hij deed het goed! Rolde ook voor de 1e keer helemaal om, goed teken dus Haha! . Daarna heeft ie nog met een draver van stal gespeeld, en toen nog zelf een uur los. Al met al was die dus lekker 3 uur lekker bezig Vork

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:06

Goedemorgen!

Ligt iedereen nog te slapen? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:49

Mies Bloos!
Wat een ontzettend gave foto's Haha!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 10:59

Heb voor het eerst in máánden uitgeslapen Bloos was zomaar ineens vrij vandaag,en mijn man ook,en die was zo lief om er voor de kids uit te gaan Pling
Ik ga nu even naar vriendinnetje die vrijdag een berner sennen puppie heeft gekregen Lovers
later Doei!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:15

Prinslover schreef:
Sanne ging ook als het goed is..? Toch San?

Ilona, ja ik ga ook Haha! en sleep Johan ook mee Tong uitsteken Kun je me nog steeds van het station in Utrecht halen? Of ga je niet meer met de auto?
Johan en ik gaan vrijdag de 12de naar Heemskerk en dan ga ik de 13de bij Furia en Madelief kijken en als het lukt ook nog naar Bandietje!