Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Barroco schreef:Sanne, gaaf profiel!! Ziet er super uit. Zal proberen zo snel mogelijk (eind vd week) foto's te sturen voor de openingwe gaan wel hard he.. zitten al bijna op 400 blz's! Als we even doorwerken hebben we em voor t eind vh jaar vol.
Weer lekker bij Iggie geweest, top hoor. Hoe gaat t eigelijk met Yzella, al meer buitenritten met zn 2en gemaakt?
Igneo lijkt een stuk breder/volwassener alweer, leuke foto's!
maar dat had ik al gezegd!!
. 

Barroco schreef:Haha droog Sanne..
Ik heb mijn bandito profiel gedeelte vernieuwd.

En dat hinniken en schudden tegelijk heeft ook een leuk effekt
Gezellig hoor!
Maar even snel bijreageren, en dan lekker naar bedje toe
.
.
En over hoe die zit... tsja... vind het lastig om nog te zeggen
. Hij loopt lekker ruim.... en zit daardoor heel lekker, veel langzamer lichtrijden dan op amanda met dr snelle korte pasjes. Maar echt anda of arabier loopje weet ik niet
. Ik zou zeggen, test het eens uit als je in de buurt bent
!
Als je daar niet verliefd op wordt, weet ik het ook niet meer
. Wat een droppie zeg.. Dat hinneken, zo lief!! En dan dat voorbeentje
hahahaaha. En dat plaatje, hihi, grappig, lekker droog 
Wat een gave foto's!! Echt leuk, precies hoe jij bent.. jij en Shannon staan er heel lief en mooi op
. En Encanto heeeul stoer. Die laatste foto
. Hij is knap zeg... En die foto's op je hyves zijn ook om te smullen. Die blackfoto en die spaanse pas foto, echt een hoog kwijl gehalte
.
.
. Daarna heeft ie nog met een draver van stal gespeeld, en toen nog zelf een uur los. Al met al was die dus lekker 3 uur lekker bezig

was zomaar ineens vrij vandaag,en mijn man ook,en die was zo lief om er voor de kids uit te gaan
Prinslover schreef:Sanne ging ook als het goed is..? Toch San?
en sleep Johan ook mee
Kun je me nog steeds van het station in Utrecht halen? Of ga je niet meer met de auto?