Ilona: Het was zeer gezellig
Ik was met mijn vriend, een vriendin en haar vriend. En mijn vriend en haar vriend zijn ook weer vrienden. (snap je het nog
) Ook was er een klasgenoot van mijn vriend mee en daarna zou ook nog een vriend van mijn vriend komen, maar die kon zijn auto nergens kwijt dus die is weer naar huis gegaan
Jaja, ingewikkeld he
.
We hebben eerst bij de v&d gegeten, pfoeh, ik wist niet dat je daar zulke lekker biefstuk kon krijgen
Daarna zijn we gaan poolen in een poolcentre. Was echt heel gezellig, alleen bakte ik er niks van
Het laatste potje ging wel redelijk, maar iedereen die mij in het team zat verloof steeds
Toen zijn we naar 'de drie' (de drie gezusters) gegaan, maar daar was het veel te vol, dus zijn we naar 'de eerste kamer' gegaan. Was al met al een gezellige avond. En voor herhaling vatbaar
Met alle jongelingen (of oudere die dat ook leuk vinden) kunnen we wel een keertje gaan stappen in Groningen!! 
Hihi, dat filmpje
Dat arme paardje helemaal gefrustreerd..
Femke: Ja, ik ben inmiddels weer spierpijnvrij
Friesje is echt een topwijfie!! Van haar zie je er geen twee. Ik heb echt genoten van dat beestje
Ga je toch wel die Friese ruin kopen? Of is het niet dezelfde als waar we het over hebben gehad. En komt deze dan bij Fernando te staan. En waar moeten de shetjes dan naar toe. ( Hoe gaat het trouwens met Lucky, is hij al over mij heen
)
Nouvel: Wat leuk! Ik ga gelijk kijken of ik foto's van jou mooie beestjes vind!
StS: Jeetje wie doet nou zoiets ...
Laatst bijgewerkt door zasread op 23-11-07 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt