Esmée -> Gisteravond liep ze nog goed, dus ik zal straks zien of het geen gevolgen heeft gehad.
Leuk een verrassingsfeestje!
En FOEI! dat je spijbelt!
Michelle -> Ze zei dat ik te zacht ben voor Grytsje en te laat reageer.
Wat dat te zacht zijn dat valt best wel mee, als ik merk dat ze over me heen loopt, totaal niet naar me luistert (wat ze overigens nog nooit heeft gedaan) of loopt te klooien dan pak ik haar echt wel aan.
Maar als ik merk dat ze iets niet begrijpt of ergens moeite mee heeft dan neem ik daar de tijd voor.
Zij heeft daar blijkbaar andere ideeën over, maar goed.
Met longeren ga ik lekker verder met waar ik gebleven was met haar en als de ontspanning, balans en houding er goed in zit dan ga ik gewoon weer een stapje verder.
Ik longeer haar nu zo'n 3x in de week, dus ik hoop dat dit wel zijn effect heeft.
Suzanne -> Toen zij zei dat Grytsje moest aangalopperen zei ik ook meteen dat ik dat liever niet deed in deze bak omdat ze daar altijd onderuit gaat.
Ze vroeg of ik haar dan nooit liet galopperen, dus zei ik dat ze dat alleen in de buitenbak mocht omdat ze daar meer grip heeft in het zand.
Ook vertelde ik dat ik voorzichtig met haar moet doen op aanraden van de veearts en masseuse ivm haar achterhand spieren en vooral ivm haar kniespieren daar en dat ik dit rustig aan moet opbouwen.
De veearts heeft toen ook gezegd dat zoiets wel een half jaar kan duren eer ze goed ontwikkeld zijn.
Volgens mij kan je die spieren ook ontwikkelen door voltes te laten draven, balkjes draven, rechte stukken op de harde weg draven e.d. of zie ik dat verkeerd?
Toen zei zij weer dat ik dan weer problemen ging krijgen met galopperen net als met mijn andere paard, wat echt niet leuk was en waar ik heel veel werk aan heb gehad, dus gaf ik toch toe.
Achteraf heb ik er spijt van en voelde het niet goed, dus dit doe ik ook nooit meer, wat iemand ook zegt.
Sanne ->
GEFELICITEERD!!!
Jij ook FOEI! dat je gaat spijbelen!
Ilona -> Die instructrice is nogal overheersend en erg goed in haar wil opleggen, ik ben dan ook niet treurig dat ik met haar lessen gestopt ben.
Destijds niet om die reden, maar omdat 2 lessen op een dag gewoon te zwaar was voor Grietepiet.
Ik hoor bij veel mensen klachten over haar, ook van ouders van kinderen die van haar les krijgen.
De vrouw van de boer is er van op de hoogte, dus ik denk dat ze hier wel op aangesproken wordt.
Bianca -> Wij krijgen die filmpjes dan toch ook wel te zien, hè???
Ik ga ff een broodje eten, omkleden en ff op Gryts d'r rug hobbelen!
Ik zou eerst longeren vandaag, maar na gisteren laat ik dat maar even zitten.....