Spannend Robijn of het helpt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En wat is die al stevig voor zijn leeftijd! Echt een prachtig paard, mooie bles ook. Veel succes samen 
waarschijnlijk als vos geboren dan, maar nu toch duidelijk niet meer 
Ik heb tot nu toe alleen maar wat rond gestapt met haar (ik was zelf alweer buiten strijd, dit keer door een geblokkeerde schouder), dus morgen eerste training sinds het losmaken, ben benieuwd!
), dus ik dacht "waarom niet" Ik heb er in totaal 7, maar dit zijn mijn favorieten 

en zo af en toe is ze echt ineens volwassen, zo grappig! Maar ze is zo stoer en braaf, echt een super paard

Autumnn schreef:_Tarzan schreef:Nou, 'gelukkig' (of toch een beetje jammer) kan ik geen mooi oker dekje vinden
Ik vind de Kentucky okergeel heel tof

Dat doe ik wel als ik zo ver ben. Duurt nog wel even 
Maartje_M schreef:Lieve foto Tarzan! En ik ga mee met Jolijn. Zou het niet juist helpen er vanaf het begin iemand bij te halen nu?
Jolijn jij kan ook echt niet rustig aan doen hè
Maartje_M schreef:Lieve foto Tarzan! En ik ga mee met Jolijn. Zou het niet juist helpen er vanaf het begin iemand bij te halen nu?

Matheno schreef:Maar Tarzan, wat was nu eigenlijk het probleem onder het zadel?
Probleem is dat Fuego zelf stikt van de onzekerheid en dat met mijn onzekerheid niet samen gaat. Zolang er iemand naast staat gaat het goed, als ik er zelf opga begint hij te staken (Omdat ik dan voor ik er op zit mijzelf al op de grond zie liggen). We hebben dus beide gewoon bevestiging van elkaar nodig en dat lukt mij gewoon niet alleen.
Fijn dat je merrie ook weer beter gaat!
Als iemand vanaf de grond helpt doet hij het niet of 1 keer en helpt degene mij erdoorheen en is het ook gewoon meteen klaar. Hij voelt gewoon mijn onzekerheid en daar kan hij slecht mee omgaan (en ik ook)
Pas er alleen wel ook voor op dat de drempel om er weer op te gaan niet te hoog wordt naarmate de tijd verstrijkt.