[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moppielover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 16:52

Heey

Haha, wat een verhalen hier allemaal :D.

Sanne: Lief dat je het vraagt :). Met de wond gaat het super :). Je ziet nog wel dat er iets heeft gezeten maar het mag de naam wond niet meer hebben :). Het is nu gewoon huid waar nog haar op moet komen.

Denise: Wat naar zeg :(:). Hoe gaat het nu met Heike?

Branka: Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte :(:)

Monique: Met mij gaat het steeds wat beter :). Ik heb hoop dat ik binnenkort zelf weer op Shaddy kan rijden :).
Whaaa, wat super dat je paardje er eindelijk is :D :D. Echt geweldig :D.

Woensdag avond is de osteopaath geweest.
Shaddy zat echt heel erg vast in de rug. Was dus een goede keuze om hem te laten komen.
Hij heeft haar rug 1x laten kraken en daarna alle spieren losgewerkt. Je kon aan Shaddy merken dat ze het eerst echt niet prettig vond.
Nu moeten we haar elke dag ongeveer 20 minuten longeren en 2x per dag oefeningen doen.
We merken al verschil :D. Shaddy is weer heel lief en knuffelig en ze loopt al een stuk beter :D.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:01

Ik wil Branka ook veel sterkte wensen !!

Op die naakstranden zit vaak niet zo veel moois , de mooie mannen hebben nog steeds hun broekje aan.

voorheen was hier zo"n horrortunnel met echte mensen die je lieten schrikken in de doodskisten lagen er ook genoeg te wippen en de monniken zaten gewoon aan je kont , mensen zijn zo bang dat ze het niet eens doorhadden en die vieze verkelde mannetjes maat betasten.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:08

Was een keer een buitenrit aan het maken met een vriendin komt er een bestelbusje langs en stopt zon 200 meter verder zit er een vieze behaarde man zich te trekken , ik liep voorop dus ik zag het wou mijn vriendin waarschuwen maar ja wat moet je zeggen dus zij kijkt naar binnen en gilt eeehhh Judith die vent zit zich aftetrekken en hij heeft een hele kleine haha.

Kom nou nooit is een lekkere vent tegen die zulke grapjes uithaalt.

Ook wel niet leuke dingen iemand had in de bergen zelfmoord gepleegd met de uitlaat in zijn raampje en zo gestikt nou je weet niet wat je meemaakt echt verschrikkelijk vooral hoe zon iemand eruit ziet en ja je moet natuurlijk in volle galop terug naar de manege om iemand te waarschuwen gelukkig waren we met een grote groep.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:32

Owwww wat een verhalen weer! Ik heb ook nog wel een leuke, was een keer met kamp :P. Wij zaten in zo'n grote herberg en we keken met ons slaapkamer raam op de camping met tentjes. Ik denk dat sommige mensen er niet bij stil stonden dat als je licht in je tent aanzet je in het doek van de tent de schaduwen ziet.... Wij hebben daar met zn alle de hele show gezien en kwamen niet meer bij van het lachen :P. Natuurlijk moesten de jongens het van dichterbij bekijken... Geloof dat dat stel zich rot geschrokken is :D.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:32

Whahahahahahaha wat een verhalen, ze worden steeds leuker _O-
Behalve die laatste van jou Jus, dat lijkt me wel eng om mee te maken hoor

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:46

Het leukste is ze schoonvader (vrijgezel hoor) snappen in de bergen in zijn jeep (met een vrouw), hij heeft niet doorgehad dat je wat gezien hebt en dan bij een etentje met iedereen van de familie even leuk vertellen wat je allemaal gezien hebt :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:49

Hahahaha zo ineens een opmerking laten vallen :). Geweldig :D.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 20:55

Alicia: Wij zeggen regelmatig tegen elkaar als we zo'n stekje zien; hier worden er meer gemaakt! Maar bij ons staat dat niet op het wensenlijstje. Brrr zand!
Mijn zus heeft iets soortgelijks meegemaakt en idd de politie doet er echt niet veel mee. Zeker 20 jaar geleden niet. Althans we hebben er nooit meer wat van gehoord.
En het zadel, het begint een beetje te wennen, maar doe mij maar een 'gewoon' zadel! haha. Ach, mss neem ik des morgen mee naar de club, kan ie aan de ruimte wennen. :D
Een Vanner is een echte tinker? Zo erg ben ik er nou ook weer niet in thuis.

Esther: Tjee, ex? Dan moet je wel heel wanhopig zijn? Dat is wel de laatste die ik mee naar huis zou nemen zeg! :+ Dan zou ik ook balen dat ik nergens heen kon.
Haha, ja, het is lekker in een tentje! :+ Dáárom houd ik dus niet van kamperen. haha.

Heidi: Dat slaat alles haha. Die stoute broer van je! Dat bederft de stemming nogal ja. Dat bloedverhaal hahaha!
Ik dacht nog wel dat ik het bont heb gemaakt in mijn pubertijd, maar dit slaat alles haha.

Angela: Klinkt goed joh! Fijn dat je zo geholpen bent met Shaddy.
Sam heeft vandaag een sprintje getrokken tegen de hond. Gut wat hebben ze gespeeld samen. Echt ravotten. Een hond met een paard vind ik altijd wel bijzonder. Sam kan daar zoo leuk mee omgaan!

Judith: Aargh gatver! Dat wil ik idd niet vinden! Heftig hoor. Was het een bekende? En je schoonvader, die zal je wel hebben willen wurgen op dat moment?

Ach, bij mij op het boernlaand valt dat soort dingen allemaal wel mee. Hier mag je nog zonder bekeuring seksen in de auto. :D En soms is een huwelijk wel een voordeel. Dat zoeken naar een plekje voor zo iets is voorbij.
Mijn ouders hadden wel de schok van hun leven. Werden zondag niets vermoedend wakker, stonden er 2 meiden naast hun bed: 'Oma, Bas wil ook uit bed...' _O-

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 03:19

zoo, net thuis van werk..
Trusten!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 07:53

Goedemorgen allemaal, ik ga zo gezellig een dagje naar Friesland.
Mijn vriendin gaat daar foto's maken van aan aantal paarden
(barokkies)waarvan ze een schilderij gaat maken. Gezellig!!!!
Niet te veel kletsen hoor :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 09:40

Anouk: Nou dat kamperen is ook niks voor mij inderdaad :P. Niet alleen om die reden :P.

Suus: Zo dat was een latertje! Niet aangehouden dit keer :).

Jolynn: Gezellig dagje wordt dat zo te horen! Ben wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

Ik ben gister lekker uit eten geweest met een vriendin van mij. Zaten heerlijk bij een strandtent, zonsondergang nog gezien en naderhand begon de band queenmania te spelen, een coverband van queen :P. Er is nu zomerfestival in Katwijk en dat was de aftrap. Dus wij hoorde net genoeg wat betreft muziek op het terras. Maar ja we hebben heerlijk gegeten! Na het eten had ze nog een nieuwtje.... Of ik wat te doen had met kerst, uhmmm nee nog niet. Owww nu waarschijnlijk wel, een afspraak in het ziekenhuis. Dus ik zit dr vaag aan te kijken, ja gok maar even.... En dr kwam 1 ding in me op maar dacht neeee dat kan niet! Dus ik al heel voorzichting moet ik nu maanden gaat tellen? Dus zij al lachen. Maar ze was inderdaad zwanger. Had het echt niet zien aankomen (zij ook niet trouwens). Maar ja wel leuk! Maar ze had al weer een paar geweldige verhalen dus we hebben ook echt weer gelachen!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 12:59

Heidi – geweldig, je ligt wel te krikken waar iedereen je kan zien maar als je bloed zie dan ren je weg of wordt je misselijk prachtig

Laura – ook lekker als je die man de volgende keer tegen komt dan weet je ook niet hoe je hem aan moet kijken :D

Agela – met heike gaat het beter gaat langzaam aan loopt hij beter alleen zijn benen zijn nog heel dik en zijn rug is nog gevoelig, + de wonden zijn nog open dus we doen alles lekker rustig aan.
En balen dat shaddy der rug goed vast zat, maar jullie hebben der nu geholpen en zo te lezen merken jullie al verbetering.

Jus – zo te lezen heb je ook al aardig wat meegemaakt, ik heb nu 1x een zelfmoord gezien bij een trein toen ben ik hoofdgetuige geweest en heb slachtofferhulp gehad maar het is idd geen pretje om het te zien

Esther – dat heb ik op kamp ook 1x mee gemaakt idd, want zoals je al zegt je ziet alles door die tentjes met licht :D

Jolijn – veel plezier in Friesland

Esther – lekker uit eten geweest zo te lezen lekker hoor, en gefeliciteerd met je vriendin der zwangerschap

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 13:05

Jolynn schreef:
Goedemorgen allemaal, ik ga zo gezellig een dagje naar Friesland.
Mijn vriendin gaat daar foto's maken van aan aantal paarden
(barokkies)waarvan ze een schilderij gaat maken. Gezellig!!!!
Niet te veel kletsen hoor :P

oh, en dat zeg je niet ff.. hier nog een friezin hoor ;)

gewoonhanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 13:21

Anouk,mischien is je paardje toe aan zijn einde ?
Ik vind het wel lang duren voor er verbetering in komt,hebben je da en fysio wel de juiste kennis op dit gebied.
Die van mij werd 4 jaar geleden ook heel mager en die bleef er in,ook na vele onderzoeken in Utrecht. ;)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 13:31

Gab: Whahaha, die opmerking van jou _O- :')

En ohohoh, waar gaat het nu weer allemaal over :=

Prinslover schreef:
Heidi.. HAHAHA, jij spant weer de kroon ook he!!! Al heb jij wel meer leuke verhalen _O- .

Sanneee!! Vertel jij eens over die 70,-!! Waar komt dat vandaan :P

Geen commentaar...
Ik heb het heel degelijk op de radio gehoord

Angela: Dat moet wel geruststellend zijn dat de wond weer helemaal dicht is :D
Fijn dat Shaddy zo goed reageert op de behandeling van de osteopaat

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:16

gewoonhanna: mss even de openingspost lezen van het topic???!
Als je iets wilt opmerken doe dat dan fijn via pb en ga daar niet ons topic voor gebruiken

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:33

Ik heb het gevoel dat het een schaduwaccount is van gewoonhanna want het is wel heel apart dat ze net lid is, dit topic al kan vinden en dat dit haar eerste bericht op bokt is...

Wel heel toevallig allemaal

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:37

aandacht nodig zeker...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:06

Sorry, niet bijgelezen maar even een levensteken van mij. (bijlezen komt nog wel)

Nou mijn tweede vakantie zit erop. We zijn vrijdag weer terug gegaan naar de boer en vandaag thuis gekomen. Een hele week zonder man met mijn ouders op de camping gestaan. Rotweer gehad en weinig kunnen doen, maar wel genoten van koeien en kalfjes. Nu nog 1 week de kids vrij en dan zij weer naar school en ik weer in mijn normale ritme...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:30

Sanne: Jaja :P, en dat moeten wij zeker geloven ;).
Zilfstar: Balen dat het weer een beetje tegen zat! Maar ach je bent er wel lekker uit geweest!

Net lekker even wezen shoppen :). Altijd een fijne tijdsbesteding :P. Nu lekker zelfgemaakte pizza bakken :), ook erg leuk! De bodem maken was een drama, dus nu maar hopen dat ie lekker is!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:31

laulau85 schreef:
Ik heb het gevoel dat het een schaduwaccount is van gewoonhanna want het is wel heel apart dat ze net lid is, dit topic al kan vinden en dat dit haar eerste bericht op bokt is...

Wel heel toevallig allemaal

Ja inderdaad.... Dit is nu niet het eerste topic waar je binnen komt rollen en gelijk zo reageerd :P.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:43

Nee we zijn niet heel moeilijk te vinden maar het is nou niet het topic wat bij de drukstbezochte hoort hahaha...
Je moet echt al specifiek zoeken...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 19:37

Nee idd, nieuwe mensen komen meestal eerst terecht bij de info topics en bij de itp. En misschien bij het topic van hun eigen stal of manege :P. En daarna ga je is een keer verder kijken :D.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 20:25

In het spaans heet zo'n iemand een trol , in het nederlands ook ?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 20:27

Esther, haha, nee gelukkig niet…Gefeliciteerd met je vriendin! Jullie hebben het ook leuk gehad lees ik wel..
Gewoonhannah, hoi, wie ben je?
Jus, haha, ligt er aan hoe ze eruit zien ;)
Zo, vandaag Debby ontmoet haha.. Was ook bij de barokkies waar Debbie was, kom geregeld bij Callista, vandaag ook ff barokkies kijken, stukje gereden weer sinds tijden (op een paard van haar) dus was erg gezellig..