Geweldige foto's van Llano zeg! Ik heb de enige echte Amerigo... Mijn quarter Rico heet officieel Amerigo San Bars

Maarruh... Heidi, wat zit jij nog hier te forummen, wordt het niet eens tijd voor een paar fikse persweeen?

Lobke, Terroso is echt al een heel stuk minder puppy ineens! Hij is echt prachtig... als ik niet al veel te veel paarden had zou ik er vreselijk hebberig van worden.
Madelief, jouw nichtje ga ik ontvoeren en illegaal adopteren. Wat een schatje! Goede reis morgen!
Sanne, ik krijg de filmpjes helaas niet aan de gang

Maar dat van die leeftijd vermelding daar heb ik (vooral sinds dit jaar

Saida, als je weer op de Woody Ranch bent dan moet je zeker op z'n minst even op de koffie komen hoor, en wie weet zit een buitenrit er ook wel in! Ga je dan Rintske meenemen? Balen joh van je "miskoop"...
Sjaad: Spannend! Ik hoop dat Urbino een goede reis heeft.
Ilona, jaaaa daar was ik weer, vergeet jullie niet hoor maar ben nu met vanalles zo druk dat ik al blij ben dat het lukt om een beetje bij te lezen af en toe, en reageren schiet er dan al vaak weer bij in. En dat wordt vanaf volgende week alleen maar erger, sowieso kan ik dan voorlopig alleen bij mijn ouders even op internet want wij schijnen op zijn vroegst 29 december pas aangesloten te worden in het nieuwe huis