[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 22:20

Jasmijn, je verhaal gelezen... jeetje meis, misschien wel goed om van je af te schrijven maar zo openbaar vind ik het wel behoorlijk heftig... Hopelijk helpt het jou wel om alles te verwerken. Als ik het zo lees snap ik alleen niet hoe de uiteindelijke breuk als zo'n volslagen verrassing voor jou kon komen. Heb je daar zelf een verklaring voor? Heb je de nare dingen op een of andere manier verdrongen?

Geweldige foto's van Llano zeg! Ik heb de enige echte Amerigo... Mijn quarter Rico heet officieel Amerigo San Bars Clown Maar die gaat als amerikaanse vos niks voor mij verdienen in Sinterklaas-tijd vrees ik Cool
Maarruh... Heidi, wat zit jij nog hier te forummen, wordt het niet eens tijd voor een paar fikse persweeen? Vork

Lobke, Terroso is echt al een heel stuk minder puppy ineens! Hij is echt prachtig... als ik niet al veel te veel paarden had zou ik er vreselijk hebberig van worden.

Madelief, jouw nichtje ga ik ontvoeren en illegaal adopteren. Wat een schatje! Goede reis morgen!

Sanne, ik krijg de filmpjes helaas niet aan de gang Huilen Ik zal ook even een foto uitzoeken voor het nieuwe topic.
Maar dat van die leeftijd vermelding daar heb ik (vooral sinds dit jaar Haha! ) een beetje moeite mee Clown

Saida, als je weer op de Woody Ranch bent dan moet je zeker op z'n minst even op de koffie komen hoor, en wie weet zit een buitenrit er ook wel in! Ga je dan Rintske meenemen? Balen joh van je "miskoop"...

Sjaad: Spannend! Ik hoop dat Urbino een goede reis heeft.

Ilona, jaaaa daar was ik weer, vergeet jullie niet hoor maar ben nu met vanalles zo druk dat ik al blij ben dat het lukt om een beetje bij te lezen af en toe, en reageren schiet er dan al vaak weer bij in. En dat wordt vanaf volgende week alleen maar erger, sowieso kan ik dan voorlopig alleen bij mijn ouders even op internet want wij schijnen op zijn vroegst 29 december pas aangesloten te worden in het nieuwe huis Boos! .Maar ik word wel heel blij van jouw enthousiaste verhalen over je paardje! Het is je echt zo gegund!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:04

sanne: wat een blij duveltje toch, dat staartje haha
heidi en manja: mooie sintfoto's. als des wat witter wordt, ga ik hem ook als amerigo inzetten, daar is ie braaf zat voor.
madelief: goeie reis morgen.
michelle: haha ja paard in de gang, onee kerk. is een jaarlijks terugkerend festijn. pannekoeken en erwtensoep ook in de kerk.
saida: nee ik ben niet sintmaarten, wie het wel is, weet ik niet. maar als je gilt, kom ik je wel redden hoor Tong uitsteken

ilona nog ff snel gemeet vandaag... (stuur je de foto's door?). samaranch was erg opgefokt voor we begonnen maar de strandrit was gaaf, mooi weer alleen het laatste stukje terug (tegen 4-en) werd het wel wat koud. de golven waren behoorlijk stevig dus jut en jul hadden wel wat overredingskracht nodig om erin te gaan. ook nog een stukkie duin gedaan vanaf vlugtenburg naar hvh. wel veel zandopspuitingen aan de gang zeg. op het allerlaatste stuk nog even de zee in gegaan, vloed kwam opzetten met harde golven. sam schrok er zo van dat ie achteruit het water in stapte, vervolgens z'n evenwicht verloor en op z'n kont kwam te zitten, steigerend het water uit en frankie kon echt nog maar net terug komen in het zadel. het scheelde een haar of ik had in de blubber gezeten. zadel en broek wel smerig en nat maar we hadden het er goed afgebracht. gelukkig een spijkerbroek mee.
ga nu ff de foto's en filmpjes uploaden, misschien een topicje van maken
Laatst bijgewerkt door frankiej op 29-11-08 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:08

Sanne Dat staartje!!! Hij is echt zó stoer... Cool

Ik heb vanavond héérlijk gereden,had geen zin om te gaan(vanmiddag erg naar nieuws gehad,vriendje(10) van mijn zoontje blijkt kanker te hebben en heeft al uitzaaiingen,echt té vreselijk voor woorden)
Maar wilde toch even mn gedachten verzetten en maar gegaan.En echt zóóó heerlijk gereden,hij liep echt zó super en deed zo vreselijk zijn best!!! Hij wist gewoon dat ik dat even nodig had...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:08

Goedenavond,
Sinds gisteren ben ik Mod geworden op dit deel van Bokt.
Ik zal me even kort voorstellen.
Marije, 28 jaar, student geneeskunde in Leiden.
Zelf rij ik fanatiek SGW met mijn Gelderse merrie Nicolle:
Afbeelding

We hebben thuis meerdere paarden, een groot deel van mijn familie rijdt namelijk.
Wat betrefd paarden die een beetje hier thuis horen hebben we Zipper, een Andalusier ruin van 14 jaar oud:
Afbeelding
Afbeelding
En nog Zephyr, de zoon van Nicolle, vol Gelders dus...
Afbeelding

Helaas zal ik niet alle tijd hebben om hier structureel mee te kletsen, dus als iemand een vraag aan me heeft, stuur dan even een pm, dan krijg je zeker antwoord.
Groetjes Marije

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:13

marije: welkom. we zijn best braaf hier hoor haha. ik wist niet dat een mod meekletst? wel leuk hoor: nog een sint op een anda. zo hoort het
gabrielle: wat erg zo'n nieuws. goed dat je heerlijk gereden hebt.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:16

Ik klets hier in principe ook niet mee...
Maar het leek me nuttig me voor te stellen voor de vaste bezoekers hier, zodat als ik een keer iets moet zeggen over een topic ofzo, jullie in elk geval weten wie ik ben. Heb me bijvoorbeeld al bemoeid met het topic over die vrouwelijke stierenvechter...
Als ik inhoudelijk mee praat in een topic, mag ik daar geen moderator-dingen in doen...

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:20

Hoi Marije,niet te streng zijn voor ons hè Whoosh!
Wij zijn overigens altijd érg braaf Schijnheilig
Mooie anda hebben jullie! het zijn toch wel de perfecte amerigo's Knipoog
En wat een sprong op die eerste foto!!!WOW!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:26

Haha, die sprong is precies hoe Nickje is, hard, hoog en groot, dan kan er bijna niks mis gaan... Dit was op training voor het M, maar de sprong op de foto is gewoon een losrij sprong...

Onze Anda is inderdaad heel erg lief. Hij is opgeleid tot beveiligingspaard, heeft Riddershows gelopen in het Land van Ooit en bijvoorbeeld bij de beveiliging gezeten op Dance Valley, hij heeft bij stress en vermoeidheid nu hanentred en is daarom afgeleurd voor dat werk en zou geslacht worden, wij hebben hem cadeau gekregen...

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:34

Dat is nog eens een gaaf cadeautje!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 23:36

We hebben wel een jaar werk aan hem gehad voor we iets met hem konden doen...
Maar nu is het inderdaad een heerlijk paard. Ook erg prettig om gewoon met een vriendin die redelijk kan rijden, met goed vertrouwen met hem dan een buitenrit kunnen maken enzo...

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 00:20

Sjaad: Ja Llano is erg lief en zeer geschikt voor dit soort dingen Haha!
Hij is zo lief voor kinderen hoe kleiner hoe leuker hij het vind Bloos

Baron daar in tegen durf ik het niet aan om hem om tedopen als sinterklaas paard Bloos
ik ben bang dat de optocht erg kort gaat duren in volle galop Ach gut
Hij en enge mannen met een baard op zijn rug hahhaaha nee denk niet dat het goed gaat Tong uitsteken
maar kan me ook vergissen dat ie het juist leuk vind al die aandacht Bloos

Hoofdstel wat Llano in had verleden jaar is een echte hongaarse hoofdstel Haha!
zat een prijs kaartje aan maar ik heb hem toch Bloos

Karina Kleine vind het vast nog tekoud buiten Tong uitsteken
af en toe pijnscheuten in me buik en onder rug maar nog niet heftig Bloos
heb vandaag 5 x gevoeld de pijn scheuten Bloos

borderjay: is geen leuk bericht en zo jong nog Verdrietig
erg hoor ook voor zijn ouders Verdrietig

Nickeltje Welkom Haha! wij zijn de alle alle alle alle braafste mensen die hier op de topic zitten hoor Schijnheilig Tong uitsteken Bloos
en je heb ook een Amerigo zie ik Haha!

en Ilona zit steeds in de Roze wolken met haar hoofd Tong uitsteken
gaaf hoor dat het steeds beter gaat met rijden Haha!
Echt een kanjer Knipoog
Laatst bijgewerkt door Machonito op 30-11-08 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 00:22

Dankjewel!!
Als jullie hier zo braaf zijn, hou ik gelukkig ook tijd om gewoon te kunnen Bokken...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 00:24

Zo, ik moet maar eens bijreageren, ik loop alweer achter haha Haha! .

Manja & Heidi: Jaa, jullie hebben het mooiste sinterklaas paard! Haha! Echt leuke foto's + filmpje.

Heidi: Jou kleine wil er zeker maar niet uit Haha! Haha! . Hij zit volgens mij nog prima in je buik haha!! Word nu toch wel heeeel spannend Hyper!
En ik ben idd nog hierboven op die roze wolk. Mijn ventje is zooo knap Haha! Haha! .

Saida: Ja, hij pakt het zo goed op. Het was nu de 4e keer erop. Gaat goed tot nu toe Haha! . Dus ben helemaal trots. Jij lekker gereden tijdens je les? En die kruising is idd érg leuk!! Ja

Mies; Haha, met je skibroek rijden! Wel lekker warm Haha! . Die foto's mag je trouwens snel gaan regelen, ben zeeeeer benieuwd naar knappe Encanto! Pling En natuurlijk naar actie foto's van jou en Shannon Haha! .

Kiki: Leuke foto's van jou en je paardje!! Houden jullie het veulen ook?

Madelief: Hihi, je ziet meteen dat jij het bent, maar idd met een zeer jong bekkie nog Haha! Haha! . Nu zie je er een stuk volwassener uit! Balen dat je laatste rondje met Fuur niet zo lekker ging... maarja, thuis weer verder trainen. Nog maar 1 nachtje slapen, en dan lekker weer back home! Zal wel super zijn.... En oppas kan best leuk zijn, zeker omdat jij wel wat weet met zo'n schattig klein nichtje. Wat is ze een cutie zeg Lovers . Ik heb zelf goede ervaring met Content. Maar met andere 2 uitzendbureau's was het weinig soeps. Ik zou me bij thuiskomst wel direct inschrijven hoor, het kost jou niks, en het kan soms best een tijdje duren voor er wat vrij komt.... Goede reis morgen!!

Lobke: Zo, wat is die bijgetrokken zeg! Een stuk voller, en toont meteen een stuk meer! Lachen En wat een gave paarden bij die link! Vingers aflikken

Sanne; Ag gos, die Iggie hahahaa Haha! . Wat een leipie is dat zeg. Dat staartje hahaha ROFL . Echt súper!! Helemaal blijtjes is die Haha! .

Sjaad: Whaaa Hyper! . Spannennnddd. Nu begint het echt heeel dichtbij te komen!

Karina: Haha, nee, je mag ons niet vergeten hoor Clown . En ik ben zelf ook super blij met mn kanjer. Echt een topper!! Als ik en Chico er over een poosje klaar voor zijn gaan we Gab nog eens opzoeken! Jij woont toch ook vlakbij. Zou wel heel leuk zijn eens met zn alle te rijden! Haha!

Frank: Hihi, jaa, Sam had er zin in Haha! . Dat ie op zn kont in het water zat zeg Huilen van het lachen . Haha, gelukkig bleef je zitten!

Gab: Neeeee, dat meen je niet.. Verdrietig Ach gut . Wat onwijs sneu zeg.............. Echt zó vreselijk die ziekte...en dan nog 2 x zo erg bij een kind!!!! Wel fijn dat Morrie je dan even blij heeft gemaakt... lief dier is het toch!!

Marije: Leuk, een nieuwe mod. Wat gaaf zeg dat je dat durft dat SGW Wow! . Echt super knap, ik doe het je niet na!! En die anda is een leukerd zeg!

Zo, klaar... hoop dat ik niemand vergeten ben Nagelbijten / Gniffelen . Anders sorry!
Gister kreeg ik in mn pb box een berichtje van Frank. Hij zou gaan rijden op t strand in Hoek van Holland. Heel dichtbij mijn huis dus Haha! . Ik ben dus maar even langs gereden om Frank en Samaranch eens in het eggie te bewonderen. Sam was best groot zeg haha Haha! . En nogal drentelig, van alle spanning. Even geholpen frank op zn paard te krijgen. Hij ging samen met nog een bokker rijden. Weet niet hoe ze hier op bokt heet? Maar die had wel een heule stoere fjord. Namelijk 1tje met een bles! Cool Echt leuk zeg. Frank was leuk je ff ontmoet te hebben Lachen .

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 00:24

Prinslover, ook bedankt!!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 00:39

Hey Heidi, dan rommelt het toch al wat bij jou! Spannend hoor. Weten jullie zelf eigenlijk al wat het wordt (behalve een baby dan Haha! )?

Vond het ook zo erg om te horen van het vriendje van Brian met kanker... kan het jongetje zelf niet zo voor me halen maar zijn vader kwam altijd voer bij me halen.

Ilona, Gab en ik wonen gelukkig weer heel erg in de buurt bij elkaar, is even een poosje anders geweest maar kon haar toch niet missen haha Knipoog ! We moeten zeker afspreken!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 00:41

Haha! Ja een verrassing Clown
als ie maar geen zwarte vlekken heeft dan ben ik bang dat Marcel boos achter Macho aan gaat rennen Clown Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 00:46

ROFL Haha! Huilen van het lachen

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 01:02

Haha Heidi Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 10:44

Madelief: Een hele goede fijne terug reis!!!
Wat werk betreft tja, ik werk nu bij een verzorgingshuis en dat verdient in ieder geval super goed! Misschien dat thuiszorg iets is, kan je zelf indelen en het salaris is zeker iets om vrolijk van te worden.
Oppas is natuurlijk ook wel wat, maar dan wil je kinderen in huis gaan halen, of wil je bij iemand komen oppassen?

Sjaad: Oeh, spannend! Op een voorspoedige reis dan maar!

Ilona en Frank: Gezellig Haha! Ben benieuwd naar de foto's!

Gabriella: Dat is zeker geen goed nieuws, dat is flink schrikken zeg! Ach gut Dat is toch iets waarvan je zeker hoopt dat je dat als ouder niet hoeft mee te maken! Is er geen behandeling meer mogelijk?

Nickelje: We zullen heel braaf zijn Knipoog

Ilona: Nou zeg, leipi? Knipoog Hij is toch hartstikke stoer, ik zat gisteravond weer helemaal weg te kwijnen voor het beeldscherm!! Ik heb Johan al gesmeekt om vanmiddag na mijn werk heen te rijden, maar dat wilde hij alleen doen als de voetbal niet door gaat.. Dus nu ben ik natuurlijk heeeeeel hard aan het duimen Knipoog Haha!

Heidi: Nagelbijten / Gniffelen en wat als het een schimmeltje is Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 11:08

Heb ook nog een foto van mijn kleine vent gespot op het Andalusierforum!!

Afbeelding
Lovers

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 11:20

Sanne => super foto en filmpjes van igneo

Ilona => blijf vooral op die roze wolk zitten hoor en leuk dat je frank hebt gemeet

madelief => als het goed is ga je zo onderweg naar huis heel veel succes

Saida=> hoe ging je les ? beetje lekker gereden (of heb ik er overheen gelezen)

heidi => super je paard als het paard van sinterklaas en je bent vandaag uitgerekent las ik hopelijk ben je aan het bevallen?

mies => en rijd het echt lekker met zo'n broek aan

borderjay => fijn dat je toch lekker heb gereden ondanks het slechte nieuws zo iets gun je niemand sterkte

Nickeltje => welkom heir niet te streng zijn voor ons he

frank => super dat je strandrit geslaagd was even lekker uitwaaien

nou ik mag eventjes niet rijden heb me buikspier geschuurd Boos! dus heike moet het nou maar evne aan de longeerlijn doen.
hopelijk mag ik morgen weer een beetje stappen erop want ik mis het nu al en heb pas 3 dagen niet gereden.

ga zo maar is even bij de wedstrijden op zwijndrecht kijken

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:30

Sanne -> Leuk om Igneo zo te zien spelen!
Ik lees ook regelmatig op het andaforum en heb je al een paar keer voorbij zien komen.
Vroeg een paar dagen geleden al of de foto links bovenin de hoek Igneo is?

Karina -> Lijkt me gezellig! Tegen die tijd nemen we nog wel even contact op!
Ja ik neem dan Rintske mee, tegen die tijd kan dat gemakkelijk ga ik vanuit.
Waarschijnlijk gaat ook een vriendin mee met haar vriend en haar paard.
Dat is hetzelfde paard als die ik afgelopen zomer mee had!

Frank -> Sam onderuit, daar kwam je ook maar net goed vanaf lees ik!
Zit je hart toch wel even in je keel, hahaha!
Ik kan niet wachten tot Rints en ik onze eerste strandrit gaan maken!
Dat is echt een lang gekoesterde droom van mij, die steeds dichterbij komt.

Gabriella -> Oh wat erg van dat vriendje!
Dat lijkt mij idd een flinke schok als je zoiets te horen krijgt......
Mooi dat Moreno je zo goed aanvoelt, daar kan je veel troost en afleiding in vinden dan.

Marije -> Welkom hier! Clown
Leuke paarden hebben jullie!

Machonito schreef:
Haha! Ja een verrassing Clown
als ie maar geen zwarte vlekken heeft dan ben ik bang dat Marcel boos achter Macho aan gaat rennen Clown Haha!

ROFL ROFL ROFL Whahaha! Humor!!!
ALS HET EEN SCHIMMELTJE IS WORDT IE ZWART GEBOREN!!! ROFL ROFL ROFL

Ilona & Denise -> De les vrijdag ging iets minder.
Ik was te ongeduldig en dat spiegelt Rintske meteen weer terug naar mij.
Ze kan in stap al enkele pasjes wijken, en dat probeerden we nu in draf wat dus niet lukte.
Rintske vindt dat best moeilijk nog, en ik gaf dan weer een verkeerde hulp of juist geen hulp of ik was net een fractie te laat.
Net als al het andere moet vooral ik daar nog de timing en het gevoel in vinden, maar dat gaat helemaal goed komen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:32

Bedankt voor alle verwelkomingen!!
Ik ben niet van plan streng te zijn, zolang het hier gewoon gezellig en goed leesbaar blijft (behalve hier het HK topic, daar mogen one-liners enzo dan natuurlijk wel!!)
Veel plezier vooral iedereen!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:34

Sanne Het is een hersentumor.Hij wordt 3 december geopereerd,en daarna chemo.Echt een nachtmerrie zoiets,heb ook zó vreselijk te doen met die familie....ik heb zelf vannacht al geen oog dichtgedaan,moet er steeds aan denken en ben er echt beroerd van.Dit hoop je toch nooit mee te maken....wat zullen die ouders bang zijn Verdrietig

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:41

zasread schreef:
Heidi: Nagelbijten / Gniffelen en wat als het een schimmeltje is Knipoog

Dan is Baron de gelukkige Tong uitsteken Clown

Hihi eergisteren en gisteren zat Baron tegen me tepraten met Huhuhuhuhhhuuuuhuhu en ik mocht niet weg uit zijn stal en zijn neus op me buik leggen en huhuhuhuhuhu zeggen en maar praten op zijn manier Lovers Lovers Lovers Lovers
Ik zei jaaa daar zit nou een klein mens veulentje in Bloos

Baron is wel al 2 dagen een beetje opstandig Bloos met het rijden.
Hij geeft een capriool show met marcel en met me verzorgster (ze heeft gisteren alle hoeken gezien en zo ken ik Baron niet Bloos )

Ik denk dat ie het aanvoel dat er een verandering plaats gaat vinden Bloos
als ik samen met baron ben is hij zo rustig en zo beschermend tegen andere paarden.