Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben ook nog steeds gek op m!
Dus vind het extra knap van jou!
Lijkt me wel erg leuk jou, Goya & brammetje IRL te ontmoeten
Wie weet komt het er nog is van!
Lijkt me ook leuk jou in real life te ontmoeten
En Goya is gek op aandacht

Ze ziet er echt heel lief uit 

Nog 1 cijfer te gaan...
Ik ben aangenomen
Weer een stapje dichterbij een rijbewijs en daarna hopelijk ook een paard!
Je past wel leuk bij hoor! Alleen vond ik je met Fuur toch nét effe wat leuker bij elkaar passen 

. Nu heb ik toch heel de bak voor me alleen, en ik ga hem dit keer lekker lang met gogue longeren, gister lukte het ook al.
En daarbij komt nog is dat het op sommige stukken heel mul zand is.. Erg vervelend. En Amanda heeft nog niet zoveel sprong in dr achterhand, dus gaat lekker duiken met dr hoofd naar de grond, is niet zo fijn
Maar komt wel goed, aan de longe ben ik er nu al mee aan het werk..
zasread schreef:Bianca: Ik heb Yippie dit weekend bewonderd. Wat een mooie merrie wordt dat zeg. Maar wel een hittepetit, zo wat kan die bokken!!!
mevrouw is ernstig elastisch, i know.. er is mij dan ook op het hart gedrukt om het inrijden vooral op film vast te leggen ter vermaak van vrienden en familie
mooie vent hoor
Zit nu op me stage
telefoon bewaken.. Net ff de ramen gelapt, zo ff met stage gebeure bezig..
kjoetie schreef:Tsja, je wilt een barok paard of niet, die van mij oefent gewoon zelf alvast de hogeschool sprongen![]()
, dan komen ze haar straks halen en zetten ze haar in Wenen

Kan je lekker je eigen gang gaan!
. Ja lekker he de bak voor je alleen, en ook niemand die kijkt want iedereen is werken. Maar ik heb vooral zin om lekker met hem te gaan longeren met de gogue. Ff klaar maken dan maar.
) die het beter weten. Echt van die wedstrijd meiden zeg maar. (hou ik persoonlijk niet echt van) Het is verder heel groot, je paard staat continue binnen. Verder wel heel mooi, was er met de andalusier keuring. De paarden van de school zelf (voor als je geen eigen paard hebt om daar te stallen) zijn erg sikkeneurig vond ik..Maarja, mijn mening haha
)