Zo even een tijdje weggeweest maar zal gelijk even alles bijlessen! hahaha
@hannelover, het springen ziet er leuk uit! Al helemaal met dat setje haha
@geertje, he bah bah wat een naar besluit om te moeten maken! heel veel sterkte hierbij!
@RensxBubb, leuk dat je ook gaat starten! Mijn merrie heeft ook helemaal geen problemen met de galop, ze vind het super easy juist en galoppeert vaak juist ook liever dan dat ze draaft. Het kost haar minder energie.
@Sababber, ook welkom en leuk dat je ook wilt gaan starten!
het ziet er al heel netjes uit voor het feit dat jullie pas zo kort samen rijden.
@suusenmalvin, is het misschien niet handiger om elkaar eerst wat beter te leren kennen als ze nog zo schrikachtig is voordat je op wedstrijd gaat? en haar ook nog wat meer tijd te geven voor de galop als ze dit echt zo'n moeilijk onderdeel vind? Dat is vaak niet iets wat je in twee maanden zomaar even oplost.
@raiza, gefeliciteerd super gedaan!
@masi, ik zou wachten tot het nieuwe seizoen, scheelt toch weer een hoop geld. In de tussen tijd kun je dan gewoon lekker veel oefenen nog en misschien hier en daar wat oefendresuur mee pakken? 
Zo volgens mij heb ik nu alles gehad
hahaha
Hier ook super goed nieuws.... wij mogen door naar de Hippiade
nooit verwacht en nooit durven te hopen
maar we gaan nog goed oefenen de komende weken en dan gewoon knallen hahaha.
Daarna ga ik mijn merrie afbouwen qua rijden, ze heeft het toch al best lastig met haar hormonen met de dracht....
Ik wilde eigenlijk na de regio kampioenschappen al gaan afbouwen maar ja dit kunnen we natuurlijk niet laten schieten
We doen het thuis heel rustig aan en neem haar eigenlijk ook alleen nog meer gezellig mee naar het bos, daarnaast dan 1x in de week viertal training wat voor haar zeker nu best pittig is.... Ik mag van haar eigenlijk alleen maar knuffelen en vooral niet stoppen met aaien, kriebelen en kusjes geven