Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik werd wat ouder, en leerde dat er meer was dan de "manege". Ik ging Heidi (machonito) dr paard verzorgen, wat echt een wereld van verschil was met 'manege paarden' uiteraard
.
. Wist ik veel!!
. Wat een paard, deze was zooooooooo anders dan álle andere paarden. Ik kreeg er ook wel meteen 1 onder me kont
. Hij kon echt álles, wel op zn 'spaans' en een stevig temperament, maar zó lief.. Haar dochter was destijd 9 jaar!! En reed er mee in de les, tussen de merries, hij gaf geen kick... zo lief!!
. Het enthousiastme droop eraf..en dat was te zien denk ik
. Of ik hem vaker wilde rijden als ze niet kon komen....? Nou JA!!!! Natuurlijk... Steeds vaker ging ik hem rijden, en was echt helemaal in loveeee op dat dier. Heb hem (met onderbrekingen) wel een paar jaar gedaan
. Ondertussen wilde ik nooit meer anders natuurlijk!

. Piet was nóg leuker, en klikte nóg meer... Sinds dien ben ik er echt 100% zeker over. Geen ander paard meer voor mij..
. En die had ik niet... en inplaats dat je dan doorspaart, ga je gewoon kijken naar wat er dan wél te koop is... want het kan, het mag... en dan is geduld zo moeilijk
. En toen kwam ik een leuke immitatie tegen
. Chico! En eerlijk is eerlijk, hij doet niet onder voor een "echte" PRE.. 
Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot ie weer terug is.
Vind het zo'n leuk beessie! Veel plezier met hem!
Komt vast wel goed!
Ik vind die korte manen bij deze merrie nog best staan moet ik zeggen.
Lekker dat je zo bezig vent met Vaj.

Vind het echt rot voor je! Heb ook echt het idee dat jou vaak nare dingen gebeuren.
).

Ze heeft een schattig koppie hoor!

ben benieuwd wat voor kleurtje daar uit komt!