Heidi, wat lief dat Llano zo goed is met kinderen
is straks wel handig als jullie kleine dreumes paarden ook leuk gaat vinden (kan bijna niet anders toch!?)Hoe staat het er trouwens mee, knap je al?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
is straks wel handig als jullie kleine dreumes paarden ook leuk gaat vinden (kan bijna niet anders toch!?)

hihi ik zag er niet uit

?

macho...je bent vanacht weer dronken geweeeeeeest!
als je bij hem staat kijkt hij schattig, maar alleen poseren vind hij dus niks aan...maar volgens sylvie is het gelukt..daarna nog een stukje zonder zadel in galop over een wei (kreeg wel op mn sodemieter van een boer maarja:P) maar daar zat een hele gave foto tussen..hopelijk krijg ik em snel kunnen jullie genieten
*Ik kan mn kamer onderhand wel gaan behangen met foto's!*
scoobydoe schreef:Weten jullie misschien waar er friezenwedstrijden zijn. en waar je je kan opgeven
mijn vzpaard (fries) de eigenaar heeft zich al ingeschreven
(voor 3 wedstrijden)
maar moest even reageren op de foto's
.
.
Idra schreef:Rintske, dat is een mooie kruising, wauw!

Net als de Loonse en Drunense duinen helaas ver weg voor mij zijn wil ik nog steeds heen 
over n aantaljaar lijkt me dat ook leuk om met Furia te doen!!
Ik ben zó gek op haar!!

Ik weet t allemaal niet
Iemand tips? of ervaringen met uitzendbureau's? zasread schreef:Nog even voor de duidelijkheid...
Het is de bedoeling dat jullie een pb-tje naar mij of Michelle sturen met de gevraagde info en foto's. Het is dan de bedoeling dat je een aparte foto van jezelf en eentje van je paard(en) stuurt.
En frank, ja ook van jou
madelief88 schreef:[b]Saida[\b]: Denk dat Lobke op die advertentie doelde over die kruising
Had alleen de boktnaam met het paard verwisselt 
leuke foto's! Die kinderen helemaal gelukkig!
kan ik naar fuur zwaaien!
, hij staat nu samen met zijn zusje en beide mama's met 1 draadje verwijderdt van de rest van de kudde.
Maar parttime is veel lastiger te vinden dan fulltime, heb net wel n leuke baan gezien als oppas!!
donder! Hij kan al lekker bokken!
Ik heb ook wat rechtenvakken gevolgd, zeker in het begin is het flink pittig!
Staat er ook knap op.
Het is wel de bedoeling dat hij verkocht wordt (en helaas het liefst zo snel mogelijk) dus als je nog iemand weet die op zoek is naar een knappe PRE met een geweldig karakter, mag je hem aanbevelen