dat vind ik best vervelend, maar ik volg jullie dus wel hoor! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat vind ik best vervelend, maar ik volg jullie dus wel hoor!
kjoetie schreef:Ik ben nog steeds in meeleesmodus maar heb weinig te vertellen en weinig tijd om uitgebreid op iedereen te reagerendat vind ik best vervelend, maar ik volg jullie dus wel hoor!
Mies_Apollo schreef:Suzanne hoe heb je goya zo mooi vol kunnen krijgen? alleen door trainen??? hij is wel heel mooi veranderd! *profiel gekeken*

spokie79 schreef:Saida, friezen zijn leuk. EN die kunnen wel degelijk scheuren en schrikken en springen. Zelfs over bakranden heen. Hele veelzijdige en natuurlijk uberprachtige paarden.
*grinnik*

Alweer bijna 14 maanden
soeske schreef:Mies_Apollo schreef:Suzanne hoe heb je goya zo mooi vol kunnen krijgen? alleen door trainen??? hij is wel heel mooi veranderd! *profiel gekeken*
Dank je
Idd, trainen, veel liefde, heb hem ook koeien kuil gegeven (vrij vet) en nu ook dagelijks weidegang. Ook erg belangrijk. Hij was dus erg onbespierd en mager en in zichzelf gekeerd toen ik hem kocht. Nu niet meer, je herkent hem niet meer terug

En in de vakanties ook. We hebben in Januari alweer 2 jaar!
*Als het goed is worden er van het weekend weer foto's gemaakt
* Deze zijn helaas niet met het beste licht genomen, het was best slecht weer jammer genoeg. Maar ondanks alles blijft het een lekkerding, dus hij ziet er altijd goed uit op de foto

Een Ilona in het zand haha
Mn vriendin pieste zowat in haar broek van het lachen! Totdat ze zelf aan de beurt was...
Ze ging draven en dat ging best goed! Totdat de bocht kwam, en ze langzaam naar links gleed, BOEM! Daar lag ze dan, we hadden het echt niet meer allebei 

Lekker zelf de balans op zoeken zodat ze leren op beide benen te lopen. Voor t zelfde gaat ze heel erg hangen op de bijzets...
Mooie fotos van Jielt ook!! 
.

dus dat komt helemaal goed.Was nogal benieuwd of ik tentamens kon halen zonder te leren, maar dat ga ik niet redden
. Supergave foto's van Jielt, vooral die ene dat je opzit
. En die manen!
.