SunnyHorse schreef:Lys, ik maak me schuldig aan al dat veulen en fokmerrie praat, maar laat je niet weerhouden! Want al het andere praat over Friezen paarden vind ik ook super leuk. Picasso is een echte allrounder zo. Wat voor schoftmaat heeft hij? Men je er ook zelf actief mee?
Haha no worries, ik vind het veulen en fokmerrie praat ook helemaal prima om over mee te lezen, heb er alleen 0 ervaring mee. Overigens zijn veulenfoto's altijd leuk om te zien!

Hij is 1,71 groot. Niet altijd in mijn voordeel ben ik achter gekomen toen ik 2 kleinere paarden reed de laatste tijd. Die lijken iets makkelijker bij elkaar te rijden. Dit ben ik met de Fries van een kennis op strandrit:
Op dit moment mennen we alleen als onze instructeur erbij is, mijn vriend rijdt want ik vind het mennen veel te spannend

Mooie enter heb je Sanet! En heel fijn om ze nu alvast de basis mee te kunnen geven. Wij hebben zo een minipaardje als veulen (niet vergelijkbaar qua kilo's haha) af aan en die loopt nu in de menwagen alsof ze niet beter weet, kijkt werkelijk nergens van op.