[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:13

Suelza schreef:
nadina schreef:
Een gratis dekking van jouw hengst sla ik niet af, haha! Weet wat je aanbiedt ;)

Ik moet nakomelingen hebben dus een goede sportmerrie gebruik ik graag om te zien wat eruit komt. Jij een veulen en ik reclame ;)

Eenmalige actie hoor haha :D

Ze is keur/sport dus dat zit wel goed :D :P

Suelza

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:13

Harry is zooooo mooi... Eigenlijk moet je als contrast even een kittenfoto erbij zetten Deb!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:25

Wat een onwijs mooie tijger zeg!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:29

Suelza schreef:
Harry is zooooo mooi... Eigenlijk moet je als contrast even een kittenfoto erbij zetten Deb!

Gedaan :D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:33

Meet Abby (Special D x Wisconsin) mijn royaal ontwikkeld nieuw projectje :D

Moet nog wel wat spiertjes krijgen, maar vind haar voor vooral zo'n grote, helemaaaaaal niet verkeerd :~ echt een leuk dier. Maar wel erg groot, haha!

Haar bijnaam zal worden: GVR!

Afbeelding

Helaas flatteerd het halster haar niet echt. Ze heeft een superchique hoofd, dus je moet even door het wat groot afgestelde halster heenkijken...
Afbeelding

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:34

Jolynn schreef:
Suelza schreef:

Gedaan :D

Wat was hij schattig! Nu zie je echt dat het een katertje is geworden. Hij kijkt zo heerlijk stout!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:39

Goede moggel allemaal

He he ik ben thuis en viel het best zwaar de rit naar huis, man ik had het idee alsof ik 5 liter jenever op had , ga zo lekker mn bedje in heerlijk mn eigen bed :D

Idifix4: ohh ik dacht dat je pas bevallen :? was geweldig 3 kids, ik heb de buffel niet gezien maar als het warm eten werd opgediend dacht ik hem wel te ruiken, := ja hoor je hondjes mogen er ook bij stuur maar in.

Kelly-Taco : ja dat was geluk bij een ongeluk ;)

Heikedenise: Nou meis stuur je mooiste fotos in ;)

Jolynn: dit is onze poezel Robby het had zo een broertje van jouw Harry kunnen zijn? Is het ook een britje?
Hier is die nu 8 mnd oud.
Afbeelding
en deze toen hij 8 weken oud was
Afbeelding

Laulau85: tja dat had ik bij de meeste al gedaan en kreeg ik een hartslag van 200 _O-

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:39

Elise,Wat ziet ze er al super relaxed uit zeg!!

Ahhh, lijkt inderdaad veel op mijn Harry zeg.
Ik hoop dat Harry ook zo'n bolle kop gaat krijgen!
Britje :j (niet 100%)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:45

Oh mensen, jullie gaan echt te snel hoor :+ . Ik ga vanaf nu weer braaf bijreageren. Heb uiteraard wel keurig bijgelezen ;) .

Elise: Gaaf paard!! Leuke grote bruine. Hoe groot is ze precies?

Debby: Aahhh, die kleine Harry toch! Hij is mooi :9 . Hij groeit wel erug hard hoor..

Cynt: Mooie creaties had je gemaakt :j . En jij hebt ook leuke poezebeesten :D !! En die humor van jou, met 5 L jenever hahaha _O- . Gelukkig ben je weer thuis!

Ik ben blij dat Chico vrijdag weer terug komt *\o/* . Hij kan nu gelukkig ook bij ons lekker de wei op, maar ietsje minder.. Ook weer een beetje aandacht van mij :D . Mis echt het bezig zijn met hem.. het rijden, poetsen, knuffelen.. pf… Aftellen tot vrijdag dus! :):)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:59

Ahum... euhmmm... Ruim 1.70 :o wij schatten haar rond de 1.73m

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:59

Wat kan dat dan nog lang duren he prinslover! Ow, al die kittens! Wat leuk die GVR, haha!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:15

Ilona, fijn dat Chico weer naar huis komt, kan me voorstellen dat je hem mist hoor!!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:22

Jolynn, ik hou wel van een beetje aparte paarden :D

En Chico weer bijna thuis! Kan me voorstellen dat je hem mist idd..
Ik stop het liefst Adorno ook in mijn broekzak, nu leef ik echt van weekend naar weekend :j
Laatst bijgewerkt door Kelly_Taco op 20-07-09 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:22

Mies_Apollo: ja precies, gisteren ben ik er lekker gewoon 3 uur geweest, gnagna. Hij kan inmiddels alweer aardig rondstrompelen dus hoef er ook niet meer de hele dag naast te zitten :) Heb jij nou ook wat aan je been?? He en goed nieuws van je paardjes :)

Nadina: vroeger vanuit de boeken natuurlijk al ;) Maar pas in realiteit hier in Tunesie, werd helemaal verliefd op de berbers, de grootvader van de barokkies :) Kalm maar toch vurig, heel intelligent, heel veelzijdig..

Borderjay: wat een superlief koppie heeft jouw paardje! Heerlijk hoe hij er ook zo rustig bij staat met die schriktraining :)

Frankiej: wat een lekker dier die Desperado zeg.

Jellie: ja erg he :S en het duurt nog zeker twee maanden, daarbij begint eind augustus de ramadan dus loopt iedereen dan de hele dag zwaar chagrijnig rond :( succes met de verbouwing!

Anouk: ben je eigenlijk door blijven rijden tijdens de zwangerschap? Ik weet niet eens of dat wel kan.. lol, zal dat ook ooit nog krijgen natuurlijk.. En hier willen ze ook al zo snel! De zus van m'n vriend is laatst bevallen en nu zit de hele familie aan te dringen dat wij ook binnenkort moeten trouwen en baby's maken.. hehehe. En ja, dat vind ik in NL vaak ook wel jammer, dat het een beetje te competitief wordt, het belangrijkste is toch dat je lol maakt? Maar dat zit bij jullie wel goed geloof ik :) Hebben jullie een beetje aardige uitrijmogelijkheden?

MMm heb gisteren een heerlijke strandrit gemaakt met Flavio, hij was echt een schat. Heerlijk kalm (op een paar vreugdebokken na), toen we onverwachts op een riviertje stuitten liep hij er rustig doorheen :) Hoef maar wat te denken, en hij doet het :) Daarna even Darius losgegooid, dat is me toch een lui monster.. Je moet er echt achteraanzitten, anders blijft hij gewoon staan.. Nouja. Zal later even wat foto's proberen te posten van hun nieuwe onderkomen :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:31

Omdat het zo snel gaat hier volg ik het eigenlijk niet echt meer, maar dit wilde ik jullie toch heel graag laten weten :) Vandaar dat ik nog even inbreek :o
[KS-ITP] Soms komen dromen zomaar uit!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:32

Kelly_Taco schreef:
Jolynn, ik hou wel van een beetje aparte paarden :D

En Chico weer bijna thuis! Kan me voorstellen dat je hem mist idd..
Ik stop het liefst Adorno ook in mijn broekzak, nu leef ik echt van weekend naar weekend :j

Wij ook ;)

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:36

Pff hoe ben ik in aanraking gekomen met het Spaanse paard.. met paps en mams mee naar Spanje, als 4-jarige al volop besmet met het paardenvirus, en daar waren toen van die processie-optochten en in die optocht liepen sprookjes achtige paarden, ik heb toen tegen mijn moeder gezegd; mam zo'n paard wil ik en dat wil ik ermee doen; (rijden met de garrocha) Jaren later was een eigen paard pas aan de orde en was een Iberisch paard niet aan de orde, exportverbod geloof ik ivm paardenpest en kreeg ik een vosruin van Heidelberg (ladykiller) Wietje. In de tussentijd was het inmiddels wel mogelijk geworden een Iberisch paard te importeren maar waren de prijzen behoorlijk en ik ging daar niet mijn vos voor wegdoen. De vos heb ik 18 jaar gehad, tot hij bevangen raakte door cushing, dat was zo erg dat ik hem heb moeten laten inslapen.
Daarna ben ik, mede aangemoedigd door mensen om mij heen, op zoek gegaan naar dat droompaard wat ik als heul klein meisje op mijn netvlies had vastgezet! het heeft wat tijd gekost en ik heb er heel veel gezien tot ik in de ogen van nummer 49 keek.. Piropo.. ik was verliefd en alhoewel het niet zonder slag of stoot is gegaan is het wel gelukt, mijn droom verwezenlijk.

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:30

Even Cynthia's geweldige creaties showen. Ik ben er heel erg blij mee, super bedankt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:36

heel graag gedaan ;) :+

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:41

Cynthia, fijn dat je weer thuis bent! Wat zul je geschrokken zijn.. Leuke creaties heb je gemaakt!
Verder ging het hier wel weer heel snel haha. Zal straks douche en weer aan't werk..

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:47

Cynthia wat ontzettend fijn dat je weer thuis bent! Zo’n eigen bed ligt vele male fijner dan zo’n ziekenhuis bed (en de bezoekuren pfff).

Danielle wat ontzettend gaaf!! Wat geweldig dat je droom zomaar uit komt!! En wat een snoetje!!! Oooow super! Mooi kleurtje! ik wordt echt jaloers!
En mama is trouwens ook erg mooi! Dat beloofd wat! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Nadina de collage is echt prachtig!!

Suelza wat een joekel joh! En je ziet ondanks het halster goed dat ze een sjiek hoofd heeft hor!

Jolyn wat een schat van een katje zeg!! Mooi zo’n grijs tijgerprintje! En die foto van jou en Xanta is echt mooi!

Frank ik heb je topic gezien, wat een mooie foto’s van Des weer!

Zasread ook jouw topic ingekeken en wat een snoepie joh!!Echt een mooi veulen!

Dan nog mijn versie op de vraag:
Hoe ik in aanraking ben gekomen met de Lipizzaner; vroeger ging ik met mijn ouders jaarlijks op vakantie naar Oostenrijk. Daar zag ik naast een heleboel Haflingers, ook de Lipizzaners voor het eerst. Ik vond ze prachtig en als klein meisje zo lekker ver van je bed show dat je er wel van MOET dromen. Toen ik in 1997 een bijbaantje in een winkel kreeg en hoorde dat het zusje van een collega op een stal reed waar alleen Lipizzaners stonden... en die stal helemaal niet zo heel ver bij mij vandaan was… was mijn interesse direct gewekt! Ik ben een keer met dat zusje meegegaan en ik was meteen helemaal verkocht.
Ik raakte als snel goed bevriend met de eigenaar van al die Lipizzaners, maakte een website van zijn stal en mocht mee als zijn hengst shows had (heb 100den foto's gemaakt) en reed na verloop van tijd zo’n beetje alle Lipizzaners daar omstebeurt. Ik ging van 1 keer in de week les, naar 3 keer in de week les, naar het dagelijks rijden. Ook ben ik door die man voorgedragen als bestuurslid van de Lipizzaner Vereniging en dit ook een poosje met veel plezier gedaan. Het Lipizzaner virus werd hoger en hoger en de koorts zakt denk ik niet meer, de Lipizzaners horen gewoon bij mij. Ik heb tot 2002 op die stal gereden en uiteindelijk mijn eigen Lipi gekocht en die wilde ik wat dichter bij huis dus we staan niet meer tussen de andere Lipi’s maar ik geniet nog dagelijks van mijn eigen dame die gewoon echt me maatje is. Ze herkent het geluid van de auto, komt aanlopen als ik de wei in ga, het is echt een geweldig dier met haar eigen karakter maar ik hou van haar. We passen echt bij elkaar.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door regine op 20-07-09 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:50

Wat leuk om al die verhalen te lezen! Mooie foto regine.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 12:01

Geweldig al die verhalen van jullie :D . Grappig dat het ook door vakanties komt!! Ik zal ook even een verhaaltje typen. Dat van mij is echt per toeval gekomen.. Maar misschien ook leuk om te lezen ;) .

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 12:14

Ik heb net je topic bekeken, die snoekduik van die man _O- := :')

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 12:21

ohja, het virus..
Tja, als klein meisje droom je natuurlijk van de wapperende manen van de paarden.. Mooie sprookjes paarden met veel behang. Zo ik ook. Spaanse rijschool ook altijd leuk gevonden. TOen kreeg ik de kans (3 jaar geleden) om een eigen paard te krijgen aan huis.. Nou, mijn droom kwam uit.. Eerst op bezoek bij een andalusier (sommigen kennen hem wel, ensueno van Patries), nou, helemaal verkocht. Dus mijn eigen zoektocht begonnen. Goya heeft danwel niet zoveel weelderige manen zoals ik in mijn dromen wilde, maar dat gaat niet op tegen zijn lieve karakter, doorzettingsvermogen en noem maar op. Ben vooral verliefd omdat Goya helemaal voor mij door het vuur gaat, mij opvrolijkt als ik niet lekker in mijn vel zit, jolig is als ik dat ook ben etc..
En de shetties.. Tja, als gezelschap, maar die jut en juul samen moet ik ook altijd enorm om lachen. En ook slim dat ze zijn.. Vrolijken me oook op, zit ik bij ze in de wei komen ze af en toe een knuffel halen.. Heeriljk