[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

just_kiki

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 15:42

frankiej schreef:
saida: wat een k*tstreek zeg. groot gelijk dat je d'r effe gaat opzoeken. De muur die Des gesloopt heeft, is een buitenmuur dus geen merrie ernaast
jasmijn: ook jij getroffen door een soort van laaielichter, houdt je poot stijf hoor
michelle: bahbah dat iemand dat kan zo. en t was niet de 1e keer schreef de krant
sanne: wow, wat een gaaf profiel. jij bent echt vakkundig!!
gab: hihi die eigenwijze schapen
justkiki: welkom hier, wel fotos plaatsen hoor
jolijn: vooruitgang dus met de hoefzweer?
jasmijn: gvd zeg, je verhaal doet me echt schrikken. goed dat je het van je afschrijft. jij hebt daar in korte tijd ff zeer heftige dingen meegemaakt, gewoonweg mishandeling als je het mij vraagt. jouw zus gaf aan mij meteen al de juiste benaming voor hem toen ik naar je vroeg laatst op horse-event. vooral dat op het bed gooien grijpt me: hoe vernederend zeg! je ervoor schamen moet je niet doen: ik begrijp dat het je 1e vriendje was ? en je was nog vrij jong. je bent er wel wijzer door geworden, nu weet je in elk geval hoe het niet moet. sterkte meid, je hebt nog een heel leven voor je en hopelijk nu ook een maatje die dit verhaal kent en begrijpt (de jongen waar je het hier al eens over hebt gehad Knipoog )
suus: hoe is het met jouw gescharrel?

wat paarden en dekens betreft, denk ik heel makkelijk: nergens voor nodig, ze regelen het zelf wel. erg dikke vacht probeer ik te voorkomen door snachts op tijd op stal te gaan.

zaterdag naar het strand met Sam als het goed is. beginnen in Hoek van Holland. nog barokkers die ik daar kan treffen???

Bij deze dan *LOL*
Nummer 1, latigo WH hengst Lachen nu lekker in de opfok
Afbeelding

Nummer 2
net uit de wei,eerste x toen we kwamen kijken
http://img261.imageshack.us/img261/6479/p1050265si8.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/8822/p1050109we7.jpg
Ondertussen is ze er al 3 maandjes, en je ziet der steeds meer opknappen Lachen
Ze is intraining, en word nu zadelmak gemaakt (nu week 5)

Daarnaast is mijn verzorg/bijrijdpaard een fries Lachen
allemaal lekker barokke dus Tong uitsteken

_Saida_ ikhad hem idd ook gezien *LOL* mooi beesie *LOL*

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:59

saida: Echt balen, ik koop eigenlijk nooit als er geen foto bijstaat..al wil dat ook niet niet alles zeggen. een vriendin had een keer een mooi hoofdstel gezien en gekocht...maar bleek helemaal niks te zijn!

kiki: Leuke foto's! Woon je in tholen of op tholen?

Zoals jullie weten ben ik helemaal gek van alles wat blauw is, maar nog heb ik een nog grote gekte voor blauw met witte stippies...de mensen met het hema krantje weten het al Tong uitsteken Blauwe bh en string met witte stippies!!!!!!!! * dit zal jullie vast vrij weinig interesseren*maar ik ben er blij mee!

Vandaag in mn skibroek (lekker warm) naar stal, niet met de bedoeling te rijde...toch maar een bosrit gemaakt...eigenlijk zat het nog best goed!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:04

Oud-Vossemeer, dorpje náást tholen *LOL*

Haha zat het echt lekker *LOL* ? dat lijkt me nouw helemaal niks Clown

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:14

Wow Jasmijn, dat is wel een heftige gebeurtenis zeg... Ach gut Wees maar blij dat je ervan af bent en veel sterkte met het loslaten!!!

Rintske, dat is een mooie kruising, wauw!

Kiki: wat een mooie dieren heb je Lachen

Ik heb nog wat Terroso foto's, helaas van in de binnenbak, dus niet echt goede kwaliteit, maar zo krijgen jullie een idee van hoe mooi hij aangekomen is.

Zijn leuke hoofd (een beetje wazig, I know)
Afbeelding

Even snuffelen in het zand
Afbeelding

Met flits, kunnen jullie zien hoe hard hij glimt Haha!
Afbeelding

Een beetje suf op stand
Afbeelding

En nog eens (bij het gat in de wand)
Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:25

deze vond ik vandaag nog op de geheugenkaart van m'n andere camera:
SintMaarten dit jaar in de zaltbommelse kerk.

Afbeelding

Jaaa morgen strandrit!! Ik verwacht er rond half 1 te zijn. We vertrekken vanaf de grote parkeerplaats aan de badweg in hoek van holland

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:31

Gabriella: Ik heb hem gemaakt met photoshop.
Wat gaaf dat jou hond schapen kan hoeden!! Haha!

Ilona: Mooi dat ie hangt Pling
Denk ook dat Vaidosa flink geschrokken is! Was ook helemaal niet haar intentie om mij er af te gooien, dat kwam gewoon door die stomme te lange singel. Maar dat probleem is in ieder geval opgelost. Ik probeer nu vooral heel veel dingen met haar onder het zadel te doen die ze leuk vindt.

Michelle90: Wat een ontzettend schattig meisje heb je Haha!

Natalia: Ik heb geen idee wat i-map is Nagelbijten / Gniffelen heb het 'gewoon' in photoshop gemaakt en dan als plaatje geupload..

Suzanne: Wat een vreemd verhaal over die verdwenen baas? Heeft het nog gevolgen voor je werk?

Karina: Heel veel succes met verhuizen!
En dat mini paardje is leuk Lovers

Madelief: haha, nee, dan kan ik zelfs zelf de foto's maken Knipoog

Saida: Ze had ook helemaal niet de bedoeling om mij er af te gooien! De singel was gewoon te lang, dus ik gleed weg toen ze een andere kant op schoot dan verwacht. Denk inderdaad dat ze daar heeeel erg van geschrokken is. Ik ga voorlopig dus ook alleen maar leuke dingen doen onder het zadel en geen stressvolle dingen.
Oeh, dat is zeker een lekker ding Kwijl heb je geen ruimte voor 2 Knipoog

Cyrina: De val was ook niet echt de bedoeling, ik wist al dat ik een nieuwe, kortere singel aan moest schaffen, Vaidosa is namelijk onwijs veel afgevallen. Maarja, ik was een beetje lui, dus had het nog niet gedaan en ben met de te lange singel gaan rijden. Toen schoot Vaidosa er vandoor en ben ik met zadel en al naar beneden gegleden, omdat ik verwachte dat ze een andere kant op zou gaan. Heb de afgelopen dagen dus ook vooral dingen gedaan die ze leuk vind onder het zadel en ben gisteren bijv. een paar keer gaan hangen op haar, flink beloont en toen weer op de wei gezet. Heb altijd bij Vaidosa het idee dat ze heel bang is om wat fout te doen. Denk wel dat ze behoorlijk hardhandig is aangepakt in Portugal, ze is ook zo bang voor onverwachte bewegingen met armen.

Kiki: Welkom, vind de merrie er wel goed uit zien op de foto's! Zie niks wat op zou moeten knappen.

Mies: haha, zo koud was het toch niet vandaag!!

Lobke: Terroso ziet er goed uit!

Frank: Veel plezier met de strandrit!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:33

Even een oproepje betreft de opening van het nieuwe topic!!!!

Hej allemaal!

Voor het openen van het nieuwe topic willen wij (zasread en mies_apollo) graag een foto van jullie zelf een eentje van jullie barokke kanjer(s)! Ook zouden we graag jullie geboortedatum willen weten en die van jullie kanjer(s). Dit om een leuke kalender te maken, incl. de foto’s!

Zou je verder willen vermelden wat je doel is voor het komende topic of wat je graag wilt bereiken betreffende je paard. Dus bijv. dat jullie voor het einde van het nieuwe topic graag een keer gesprongen willen hebben, of dat jullie graag L-dressuur willen zijn gestart of dat jullie een keer op het strand willen hebben gereden. Het kan dus van alles zijn!

Willen jullie dit zo snel mogelijk doen?

Alvast bedankt!

Groetjes Sanne en Michelle

madelief88Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:37

Miichelle90: Hahaha, ja die kleintjes kunnen erg gemeen zijn he Tong uitsteken
Ben zelf ook een voorstander van gewoon geduld hebben, maar goed, als ie nou bang zou zijn maar dt is ie niet..
Soeske: Eng zeg!!
Frank: Aaah lekker strand!! Ik heb alweer een duinrit gepland met Melanie voor volgende week, zin in!!
Als je nou eens naar Egmond komt zou ik wel even komen met Furia Tong uitsteken
Saida: Lekker gelest? Inderdaad een leuk paard Ja
Iloon: Heb nooit aan een "tikkie" gedacht, maar misschien dat hij er dan wel sneller ingaat... Es ff kijken Haha!
Mies: Huilen van het lachen Hahah fijn dat je leuk nieuw ondergoed hebt gevonden!Skibroek is wel n goed idee!!
Lobke: Wauw Terroso ziet er goed uit zeg!! Pling
Frank: haha leuke foto!!

Edit: Sanne leuk dat jullie t nieuwe topic maken!!! Ga even snel een foto uitzoeken enzo Haha!
Oooh, willen nu jullie nu 2 foto's, en van mij en een van Furia? Of is 1 foto van Furia en mij samen ook goed?
Maakt niet veel uit wat mij betreft laat maar weten Knipoog
Jaa Sanne gaat foto's maken leukleukleuk Haha! Haha!

Ja mensen vandaag mn laatste werkdag gehad Lachen Morgen lekker uitslapen ben ik echt aan toe Slapen
Dan komen mijn ouders en dan ga ik 'smiddags de trailer inladen enzo, en mn spullen klaarzetten zodat t zondagochtend zó de auto in kan.
Morgen en zondagochtend nog even rijden, zondag ga ik m na t rijden even lekker wassen en onder het solarium zodat hij helemaal wit terugkeert Pling
En zich dan weer lekker vies kan maken op de wei Tong uitsteken
Morgen ook weer eindelijk mijn oplader van mn telefoon, die was ik 2 weken terug vergeten mee te nemen, dus eens kijken of ik belangrijk ben geweest Huilen van het lachen Haha!
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 28-11-08 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:41

zasread , haha geloof me ze is opgeknapt. We hebben der geschoren, (ze had een beetje schilfertjes door der huid) behandeld, en ze glimt als een gek Lachen manen zijn langer, niet meer zo schraal *LOL*

Oef wat ben jij er vroeg bij *LOL*

madelief88Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:42

just_kiki: Heb je de opening van dit topic al eens bekeken Tong uitsteken Dat was veeeeel werk en dat willen zij natuurlijk overtreffen Haha! Bovendien duurt t ook ff voordat je foto's en gegevens van mensen uit t topic verzameld hebt Ja

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:45

haha ja daar heb je gelijk in *LOL*

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:49

madelief: egmond is zo'n klere-eind rijden met de trailer. ik kom nog wél een keer jullie (fuur, bandito en die van melanie?)kanjers bewonderen hoor: we hebben familie in t veld en in hhw wonen dus dat plakken we er wel aan vast

foto van mij? weet je het zeker haha. we zullen eens gaan poseren. mijn gegevens alvast: baasje: 28 april 1968, geslacht: mannelijk. desperadoII: 3 juni 2004, geslacht: mannelijk.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:01

Nog even voor de duidelijkheid...

Het is de bedoeling dat jullie een pb-tje naar mij of Michelle sturen met de gevraagde info en foto's. Het is dan de bedoeling dat je een aparte foto van jezelf en eentje van je paard(en) stuurt.
En frank, ja ook van jou Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:03

just_kiki schreef:
Oef wat ben jij er vroeg bij *LOL*

Wat madelief al zegt, we moeten natuurlijk haar opening overtreffen Schijnheilig en het duurt wel even voordat we het hele topic doorgespit hebben en het binnen krijgen van foto's gaat meestal ook wel even een tijdje overheen.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:20

Hyper! Jaaa, nieuwe opening haha. Als ik eerdaags tijd heb stuur ik jou een pbtje San Haha! .

Zo, later ff bijreageren, ik ga nu eerst lekker mn kanjertje doen Lovers

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:38

Ik zal ook op zoek gaan naar mooie foto Haha!

Morgen is Llano sinterklaas paard Haha! zoals elk jaar Tong uitsteken

leuke foto,s voor bij zien komen Haha!
ik wil wel reageren op iederen maar ik hou het niet meer uit om hier achter tezitten met me dikke buik Bloos

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 23:09

Haha, oeee, heidi!! Spannend Hyper! . Nog maar paar daagjes!! Haha! . En dat vind ik nou leuk he. Een ECHTE spanjaard, ook nog eens WIT als sinterklaas paard Haha! . Super haha.

Oh mensen even ego hoor, ga meteen weer weg, ff ergens wat drinken maar; Onder begeleiding van Benthe heb ik echt gereden op Chico Haha! Haha! . Vandaag dan ook lekker gedraafd met hem, eerst aan de longe en toen los!! Hyper! . Oooh, wat was die braaaaf Lovers . Geen stap verkeerd gezet tot nu toe... Ben zo mega TROTS. Haha! Ik blijf voorlopig nog lekker op die roze wolk, dat zit zó lekker. Net als Chico trouwens, die zit ook fantastisch Lovers Lovers .

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 23:38

Il, hij deed het goed hoor.

Maar zasread...als je nou geen barokke paarden hebt?:)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 00:01

wat goed zeg dat ie zo braaf is Haha!
dat had ik wel verwacht hoor Bloos
blijf jij maar op je roze wolk zitten en zo lang mogelijk Haha! Tong uitsteken hahahaha.
als ik bevallen ben dan kom je gewoon gezellig op je roze wolk hier heen Tong uitsteken
benthe jij ook hoor Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 00:04

Utixo schreef:
Il, hij deed het goed hoor.

Maar zasread...als je nou geen barokke paarden hebt?:)

Utixo heeft ook van die mooie (nep) Barokke billen en hals dus mag ie er vast gewoon erbij Tong uitsteken Clown

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 08:20

kiki: Dat ken ik, mn oom en tante wonen daar ook Tong uitsteken In het begin zat het moeilijk maar het wende snel

Lobke: leuke foto's! Hij lijkt nu wat voller en meer paard te worden!

frank: een paard en fototoestel in de kerk..het moet niet veel gekker worden! *gegevens aub in pb voor het overzicht!*

Sanne: Nee dat niet, maar het zit zo lekker! Doe hem vandaag ook lekker aan Knipoog

Madelief: Ja die skibroek had ik nog (is mn oude) dus zo kan ik hem prima afdragen!!!

Ilona: Whaaaaa jullie gaan goed!!!! Jullie zijn gewoon super team!

Benthe: Als het maar een foto is!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 10:33

Prinslover schreef:
Oh mensen even ego hoor, ga meteen weer weg, ff ergens wat drinken maar; Onder begeleiding van Benthe heb ik echt gereden op Chico Haha! Haha! . Vandaag dan ook lekker gedraafd met hem, eerst aan de longe en toen los!! Hyper! . Oooh, wat was die braaaaf Lovers . Geen stap verkeerd gezet tot nu toe... Ben zo mega TROTS. Haha! Ik blijf voorlopig nog lekker op die roze wolk, dat zit zó lekker. Net als Chico trouwens, die zit ook fantastisch Lovers Lovers .

Ik eis foto's Knipoog !

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 10:35

Heidi: Wat leuk dat Llano het paard van Sinterklaas is! Zo hoort het eigenlijk ook he! Ik mag toch aannemen dat Sinterklaas wel op een Andalusier hoort te rijden!

Michelle: ROFL Zo heeft mijn zusje laatst een snowboardbroek gekocht, terwijl ze nooit snowboard.. Hij zit zo lekker Nagelbijten / Gniffelen

madelief88Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 11:27

Iloon: Helemaal super!!! Foto's idd Haha!
Ik zit trouwens (omdat ik n foto van mezelf moest hebben voor de opening Tong uitsteken) allemaal oude foto's te kijken:

Dit ben ik met mn nichtje toen ze nog n baby was! (3 jaar terug dus!):
--> was ik dus 17 Haha!
Afbeelding

En Juna tegenwoordig Lovers

Afbeelding

Afbeelding

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 12:34

zasread schreef:
Heidi: Wat leuk dat Llano het paard van Sinterklaas is! Zo hoort het eigenlijk ook he! Ik mag toch aannemen dat Sinterklaas wel op een Andalusier hoort te rijden!

Michelle: ROFL Zo heeft mijn zusje laatst een snowboardbroek gekocht, terwijl ze nooit snowboard.. Hij zit zo lekker Nagelbijten / Gniffelen

Jaaaaaaaaaaa sint hoort toch op een echte spanjaard tezitten Tong uitsteken

Llano Uhh Americo is elk jaar paard van sint alleen dit jaar 1 keer maar Bloos .
normaal 3 keer
1 de intocht in Leidschendam
2 Op de manege
3 in ypenburg woonwijk
maar dit keer alleen Manege wegens mijn zwangerschap.

Llano vind het leuk hij loopt op de ritme van de muziek die voor hem uit loopt Haha!
en hij stopt als er kinderen aan zijn benen hangen of aan komt rennen Haha!
Hij is zo voorzichtig met kinderen Bloos