frankiej schreef:saida: wat een k*tstreek zeg. groot gelijk dat je d'r effe gaat opzoeken. De muur die Des gesloopt heeft, is een buitenmuur dus geen merrie ernaast
jasmijn: ook jij getroffen door een soort van laaielichter, houdt je poot stijf hoor
michelle: bahbah dat iemand dat kan zo. en t was niet de 1e keer schreef de krant
sanne: wow, wat een gaaf profiel. jij bent echt vakkundig!!
gab: hihi die eigenwijze schapen
justkiki: welkom hier, wel fotos plaatsen hoor
jolijn: vooruitgang dus met de hoefzweer?
jasmijn: gvd zeg, je verhaal doet me echt schrikken. goed dat je het van je afschrijft. jij hebt daar in korte tijd ff zeer heftige dingen meegemaakt, gewoonweg mishandeling als je het mij vraagt. jouw zus gaf aan mij meteen al de juiste benaming voor hem toen ik naar je vroeg laatst op horse-event. vooral dat op het bed gooien grijpt me: hoe vernederend zeg! je ervoor schamen moet je niet doen: ik begrijp dat het je 1e vriendje was ? en je was nog vrij jong. je bent er wel wijzer door geworden, nu weet je in elk geval hoe het niet moet. sterkte meid, je hebt nog een heel leven voor je en hopelijk nu ook een maatje die dit verhaal kent en begrijpt (de jongen waar je het hier al eens over hebt gehad)
suus: hoe is het met jouw gescharrel?
wat paarden en dekens betreft, denk ik heel makkelijk: nergens voor nodig, ze regelen het zelf wel. erg dikke vacht probeer ik te voorkomen door snachts op tijd op stal te gaan.
zaterdag naar het strand met Sam als het goed is. beginnen in Hoek van Holland. nog barokkers die ik daar kan treffen???
Bij deze dan

Nummer 1, latigo WH hengst
nu lekker in de opfok
Nummer 2
net uit de wei,eerste x toen we kwamen kijken
http://img261.imageshack.us/img261/6479/p1050265si8.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/8822/p1050109we7.jpg
Ondertussen is ze er al 3 maandjes, en je ziet der steeds meer opknappen

Ze is intraining, en word nu zadelmak gemaakt (nu week 5)
Daarnaast is mijn verzorg/bijrijdpaard een fries

allemaal lekker barokke dus

_Saida_ ikhad hem idd ook gezien
mooi beesie
)
Wees maar blij dat je ervan af bent en veel sterkte met het loslaten!!!

heb het 'gewoon' in photoshop gemaakt en dan als plaatje geupload..
heb je geen ruimte voor 2
Hahah fijn dat je leuk nieuw ondergoed hebt gevonden!Skibroek is wel n goed idee!!
en het duurt wel even voordat we het hele topic doorgespit hebben en het binnen krijgen van foto's gaat meestal ook wel even een tijdje overheen.
Jaaa, nieuwe opening haha. Als ik eerdaags tijd heb stuur ik jou een pbtje San
Zo heeft mijn zusje laatst een snowboardbroek gekocht, terwijl ze nooit snowboard.. Hij zit zo lekker