[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eskimo

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 15:50

Welkom Michelle, kan je wat meer over jezelf vertellen?

@ Zasread: Bedankt haha.

@ Saida: Hahah toevallig, ik had bijna hetzelfde. Mijn fleece heeft dus ook geen buiksingel, maar ik kon het wel even een nachtje uitproberen. Gelukkig lag die er niet af, terwijl die ook nog een nek gedeelte heeft, hij lag nog perfect. Maar er zat wel één groot gat in en een paar kleine, en grote mestvlekken maar die zijn er alweer uit. Moest er natuurlijk ooit van komen, maar gelijk na de eerste dag? Clown Ja zo'n dagje zonder Fee is idd een dagje om te leren, klinkt niet moederlijk hoor, je bent nou eenmaal ouder dan mij Huilen van het lachen .

Lessen zijn verzet, Joelle is weg dus Valerie haar dochter geeft nu de les, en die heeft het gelijk wat vroeger gedaan, om 4 uur. Eerste les met de gogue, kan ze het me een beetje uitleggen, ook al spreekt ze geen Nederlands maar gelukkig wel vloeiend Engels. En ik ga even aan iemand vragen of ze bandages bij Fue willen omdoen, die liggen er nou al zo lang, ben benieuwd hoe die met bandages erruit ziet.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 15:58

Ga ik me maar is omkleden en langzamerhand naar Fee gaan. Kan die na het rijden als het inmiddels al donker is, lekker zijn fleece om.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 16:40

oke komtie:

Ik ben dus Michelle (mies) 19 jaar, woon in roosendaal. en studeer criminologie in Rotterdam. Ik heb een vriend Felix en die woont in duitsland, is ook duits.
Ik heb een andalusier hengst van 8, Encanto 3 (Apollo)

Afbeelding

en Sita, vuilnisbakje (friese vader) van 3,5 waar ik van het weekend voor het eerst op heb gezeten Lachen
Afbeelding
[HAW] Sita's 1e stapjes! voor het eerst OHZ [halfo x fries]

dat was het wel zo een beetje denk ik Tong uitsteken

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:04

leuk Knipoog
:wav": hallo meiden Knipoog

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:34

welkom mies Doei! OK dan!
Ik heb leuke foto's van Rodje met zijn nieuwe vriendje
Afbeelding
even kennis maken
Afbeelding
en spelen
Afbeelding
Afbeelding
ook het inwendige paard moeten we niet vergeten
Afbeelding
Afbeelding
en weer spelen
Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:36

leuke foto's!
1e keer samen? gaat wel super dan!

ik ben eten!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:40

gelukkig wel Rod is vrij makkelijk met andere paarden

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:45

Michelle: Welkom hier, ik vroeg me al af wanneer je langs zou komen Haha! Heb vaker topic van je heerlijke Apollo gezien! Hij ziet er goed uit hoor! En een vriend in Duitsland nog wel! En ik maar denken dat mijn vriend verweg woont Knipoog Hoevaak zien jullie elkaar?

Marja: Leuke foto's van Rodje zeg! Echt een poepie zo met andere paarden, en leuk dat ze ook zo fijn spelen. Hoe gaat het rijden met Rodje?

Esss: Gelukkig dat de lessen wel worden overgenomen. En gelukkig spreekt ze ook Engels! Knipoog

Sanne: Nou kon dat maar, zou ideaal zijn! Jielt gaat niet echt sloom in harde galop, maar lang volhouden doet hij het niet.. (10 meter houd ie voluit vol haah Clown ) Wel handig trouwens als die ergens van schrikt, langer dan een paar honderd meter houd ie toch niet vol haha Haha!

Volgens mij heb ik het zo wel een beetje gehad! Sorry als ik iemand ben vergeten Bloos

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 19:23

@ Michel: Leuke foto's, ben wel benieuwd naar meer foto's!

@ Cojolly: Fijn dat het zo goed gaat tussen die twee!

@ Ilona: Ja gelukkig wel, er geven er maar twee les maar het gaat altijd goed.

Kom net van mijn les vandaan. Ging super! Ze geeft wel heel leuk les, we gingen carrousel doen, alleen moest ik telkens langs een paard wat de mijne haatte haha, en iemand begreep het niet zo goed. En beenoeffeningen, zonder beugels lichtrijden en dan weer doorzitten, alsmaar door, iedereen lachen omdat ik zo doodop was hahaha. Hij weet nog niet echt wat ie moet doen met zo'n gogue. Dit houden we dan ook vier weken aan, waarschijnlijk weet ie het dan, en dan mag die ook lekker af. Dekentje is nu weer op, en we gaan nog een winterdeken of een staldeken kopen. We waren helemaal in setje, bruine paardrijbroek, bruine cap, bruin hoofdstel, bruik dekje, bruin shirtje/vestje, en bruine bandages! Valerie heeft me geleert hoe ik ze moet omdoen.

Haha Joelle en Nancy ( Nancy is een vrouw uit mijn les ) gingen op zoek naar een paard voor Nancy's man, helemaal in de andere kant van Spanje. Maar Joelle koopt altijd als ze gaat kijken voor iemand anders een paard, voorhaarzelf ook. Niet dat dat moet, maar dan word ze opslaf verliefd. En raad is, dit keer dus ook, twee paarden hahah. Ze vroeg aan haar dochter, wat vind je ervan als je nog een paar paarden traint? Valarie: Um haha waarom, nee hoor. Joelle: Dan heb je er nog 2 erbij! Vanavond komen ze aan, morgen zijn die nieuwe er vast ook wel, ben benieuwd! Foto's komen Zaterdag wel, dan heb ik mijn nieuwe camera.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:18

Leuk zeg 2 nieuwe paarden op stal. Zijn het spaanse kanjers? Vergeet geen foto's te maken hoor, ben reuze benieuwd Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:25

foto's foto's Tong uitsteken
hahah

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:26

hebben veel mensen hier eigen lijk een vriend
ikke niet Verdrietig Verdrietig ik ben eenzaam Verdrietig

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:31

Zo ik ga niet alles bijreageren maar heb nu wel weer de tijd om wat meer mee te gaan kletsen Lachen.

Tentamens achter de rug en vrijwel niet geleerd haha, 1 tentamen ging super maar daar hoefde je ook niet voor te leren.
Heb nu 1 cijfer terug en laten we het er maar op houden dat het, uhhh, onvoldoende was Knipoog

Fanny, vervelend dat je eenzaam bent Ach gut
Ik heb wel een vriend.
Oh nog ff een topic, vind dit paard zó jong ogen. Op de stal hebben we een 2 jarige staan die er nog volwassener uit ziet Tong uitsteken [HAW] geschoren haflinger (lory) @ work

Ik heb trouwens een aanbod gehad om een Fries en een Merens te verzorgen/bijrijden.

EDIT: oja welkom Mies!! Heb je topics altijd gevolgd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:13

Welkom Michelle!

Jeetje Jasmijn, dat is wel nog een baby!! Zo zag X-tremo er ook uit een paar maanden geleden. Zou er niet aan moeten denken dat ik nu op zo'n beestje zou moeten rijden. Beestje is duidelijk nog lang niet uitgegroeid.

Leuke foto's van Rod. Super dat hij zo makkelijk is met andere paarden!

En Saida, Friezen zijn echt niet dom hoor! Tenminste niet alle Friezen Knipoog

O ja, ik hoorde van Willy dat in het voorprogramma van de Spaanse Rijschool een Friezen carrousel uit Friesland optreedt. Hij gaat zaterdag naar Parijs en daar wordt het helemaal spectaculair. Daar treden de Spaanse Rijschool, de Cadre Noir, de school uit Jerez en de Portugese school samen op. Dat lijkt me pas gaaf om te zien!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:21

Flamon, je bent niet de enige hoor Knipoog ben ook vrijgezel, alweer meer dan een jaar Knipoog
Es, leuk zeg!
Michelle, welkom, mooi paard die Apollo!
Cojolly, gaaf! Fijn dat het gelijk zo goed gaat!
Jasmijn, ga je het doen?
Yenneke, leuk filmpje van X! Die 4 rijscholen bij eklaar zou ik ook wel heen willen... Lijkt me zoo gaaf! maarja, tijd......

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:26

Prinslover schreef:
Michelle: Welkom hier, ik vroeg me al af wanneer je langs zou komen Haha! Heb vaker topic van je heerlijke Apollo gezien! Hij ziet er goed uit hoor! En een vriend in Duitsland nog wel! En ik maar denken dat mijn vriend verweg woont Knipoog Hoevaak zien jullie elkaar?

Marja: Leuke foto's van Rodje zeg! Echt een poepie zo met andere paarden, en leuk dat ze ook zo fijn spelen. Hoe gaat het rijden met Rodje?

Esss: Gelukkig dat de lessen wel worden overgenomen. En gelukkig spreekt ze ook Engels! Knipoog

Sanne: Nou kon dat maar, zou ideaal zijn! Jielt gaat niet echt sloom in harde galop, maar lang volhouden doet hij het niet.. (10 meter houd ie voluit vol haah Clown ) Wel handig trouwens als die ergens van schrikt, langer dan een paar honderd meter houd ie toch niet vol haha Haha!

Volgens mij heb ik het zo wel een beetje gehad! Sorry als ik iemand ben vergeten Bloos

Met rijden gaat hij ook erg goed heb alleen op het moment wat weinig tijd van wege de verbouwing, maar ondanks dat gaat hij lekker Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:31

flamon schreef:

Je bent 17 jaar, geniet van het vrijgezel zijn, kom op je hebt toch wel vriendinen?
Voor je het weet ben je net zo oud als ik Huilen , en mis je juist die tijd

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:37

Yenneke, echt he! Het koppie en die bouw van de haflinger, zou er ook nog wel een jaar mee wachten voordat ik er op zou rijden. Las laatst een topic van iemand anders die er achter kwam dat haar 4jarige een 2,5 jarige was! Heb het idee dat het bij deze haf ook iets in die richting is, kan me niet voorstellen dattie 3,5 jaar is.

Suzanne, ik weet het nog niet. Rijd nu natuurlijk wel al een haflinger bij, maar een Fries doe ik eerlijk gezegd liever Bloos .
Ik heb nog wat vraagjes gestuurd naar de vrouw van die paarden, en laat het daar van afhangen.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:47

flamon schreef:

dat kan niet want je hebt een mooi paard Clown

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 22:17

zo ben weer verwend vandaag
ik kwam vanaaf op stal en toen was er een vrouwtje wat ik al een tijdje les geef, ze was heel erg bang voor de galop en nu sinds een week of vier vijf galoppeerd ze mooi door de bak en het gaat super leuk met haar ze gaat flink vooruit
maar ik dwaal weer af
ze kwam dus binnen de dochters hadden les, toen gaf ze me een kadootje Haha! ik zei waarom dan ik ben niet jarig!!!!! nee zei ze je hebt me zo goed geholpen dat ik je dit wil geven
Knipoog twee mooie lantarentjes waar je waxine lichtjes in kan doen heel leuk ik was helemaal blij
vanmorgen had ik hun les gegeven en dat ging ook al zo goed "leuk leuk"
echt leuk hoor
dat je mensen zo veel vertrouwen kunt geven in het paardrijden

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 23:20

peetisgreat schreef:
flamon schreef:

dat kan niet want je hebt een mooi paard Clown

dankje dat vrolijkt me wel op Clown

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 23:23

peetisgreat schreef:
zo ben weer verwend vandaag
ik kwam vanaaf op stal en toen was er een vrouwtje wat ik al een tijdje les geef, ze was heel erg bang voor de galop en nu sinds een week of vier vijf galoppeerd ze mooi door de bak en het gaat super leuk met haar ze gaat flink vooruit
maar ik dwaal weer af
ze kwam dus binnen de dochters hadden les, toen gaf ze me een kadootje Haha! ik zei waarom dan ik ben niet jarig!!!!! nee zei ze je hebt me zo goed geholpen dat ik je dit wil geven
Knipoog twee mooie lantarentjes waar je waxine lichtjes in kan doen heel leuk ik was helemaal blij
vanmorgen had ik hun les gegeven en dat ging ook al zo goed "leuk leuk"
echt leuk hoor
dat je mensen zo veel vertrouwen kunt geven in het paardrijden

aa dat is wel leuk en lief van die mensen.
Knipoog

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 23:29

meiden ik ga ook maar is mijn bedje op zoeken morgen en super drukke dag.
trusten Doei, doei

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 08:06

Hooo dat word weer bijlezen hihi.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 09:15

Prinslover schreef:

Ongveer 1x per maand lang weekend...maar nu zitten er weer 7 weken tussen maar dan zie ik hem weer 2 weken...we wonen nu 800 km uit elkaar maar in maart gaat hij voor een half jaar naar amerika en ik vrees dat ik niet genoeg geld heb om een ticket te kopen.
Waar woont jou vriend dan?

Die haflinger ziet er inderdaad nog erg jong uit! maarja ik ken ook iemand met een 12 jarige die echt nog een baby hoofd heeft..het kan dus goed vertekenen

*moet echt nodig namen gaan leren, reageert makkelijker*