En Dennenboom, iets gevonden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DaraBariton schreef:Gefeliciteerd BarbaraNova!Ja konden we dat maar alvast zien hé.
![]()
Mijn veulen heeft wormen.. na de wormenkuur kwam er heel wat mee in de mest. Gelukkig werkt die kuur dus. Verklaart ook wel waarom hij er een beetje smoezelig uit ziet ineens. Hij is ontwormd volgens een schema maarja die van de vorige keer was niet tegen spoelworm/veulenworm.
BarbaraNova schreef:Tweede premie, dus ging best goed. Hij gaat over een maand daar ook in de opfok..kijken hoe hij uitgroeit...
Dennenboom schreef:SunnyHorse schreef:Hoe is de veulenkeuring afgelopen Barbara? Succesvol?
En Dennenboom, iets gevonden?
Nee niks gevonden. Volgende week komt de dierenarts nog langs voor andere dingen dus ik laat haar er maar even naar kijken
DaraBariton schreef:Gefeliciteerd BarbaraNova!Ja konden we dat maar alvast zien hé.
![]()
Mijn veulen heeft wormen.. na de wormenkuur kwam er heel wat mee in de mest. Gelukkig werkt die kuur dus. Verklaart ook wel waarom hij er een beetje smoezelig uit ziet ineens. Hij is ontwormd volgens een schema maarja die van de vorige keer was niet tegen spoelworm/veulenworm.
Laura1982 schreef:Mooie foto's van jou en jelske!
Hier fijn getraind afgelopen dagen met ilias morgen weer op wedstrijd.
DaraBariton schreef:Jelske, Ja wel goed hoor ik ga morgen weer even naar hem toe om te kijken. Hopelijk zie ik hem nu iedere week wat groeien.Ik ga zo'n 2x per week.
Fijn dat de verhuizing goed is gegaan. Het lijkt bijna of de eigenaar er vaak meer stress van heeft dan het paard he..![]()
Hoop dat het herstel nu voorspoedig verloopt. En mooie foto's. Jouw haarkleur is ook erg gaaf, zoiets durf ik nou weer niet!
Laura, ja zeker hoor er wordt en werd goed op gelet. Ik lees dat veulens er ook erg ziek van kunnen worden etc. Dus dat moeten we niet hebben.
Veel succes met je wedstrijd
Citaat:Jelske, mooie foto's heb je laten maken! En die kentucky set op marktplaatshelaas is mijn paarden'hoekje' op zolder al overvol en geef ik kapitalen uit aan de paarden dus moet even iets minderen.
Laura1982 schreef:Jelske we gingen naar Woudenberg (midden Nederland). Ik vind je deken niet slecht zitten zo van de zijkant.
Lys hij deed het super 4 winstpunten en een 1e plaats.nu 10 winstpunten en we gaan lekker trainen voor het L1.