Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus daar reageer ik even snel op!
), en daar kocht mijn moeder regelmatig zo'n dierenblad en ook Pferdeborse (zo uit mijn hoofd) waarin eigelijk gewoon paarden te koop aan werden geboden. Daar stonden heel veel PRE's te koop in, en sindsdien ben ik er helemaal weg van en wilde ook altijd een barokkie..
) een heel verhaal achter
Hij was me erg dankbaar dat ik hem uitgebreid lekker heb gepoetst. Daar kan ie zo intens van genieten. Hij is ook helemaal niet meer kopschuw. Hopelijk blijft dat zo als ie thuiskomt. Mijn knieholtes hebben er wel mee geleden hoor. Ik ga er niet meer met spijkerbroek aan op zitten...
En handig zo'n fan!! Ik zou dat ook wel willen voor Sam. Dat ie af en toe lekker wordt gepoetst. Nu staat ie 9 dagen op stal zonder aandacht.
Ik wil al een pre vanaf mijn 13e, maar Frank had meer tijd nodig om te ontdekken dat ik gelijk heb. En tja, dat is al de tweede keer. Bij mij had ie ook die tijd nodig haha!
Maar als ik even op Desje kan proberen doe ik dat natuurlijk. Ik voel dat wel goed dat Sam op een aantal punten veel verder is doorgereden al. Sam is meer voorwaarts en beter aan het been en op de gewichtshulpen. En Sam vertrouwt me meestal moeiteloos als ik op hem zit. Als ik het niet eng vind, is het niet eng volgens Sam.
Dan vraag je hierom. Gelukkig is het goed afgelopen. Volgens mij weet jij wel hoe je moet vallen, zonder te veel kleerscheuren.
Voor Suevo of een Moreno ga ik zitten voor de foto's. ZOOO MOOI!

We zaten al te geinen dat we Des alleen nog moeten leren om met een mantel op de rug te lopen, dan kan ie in november de sint binnenhalen. Er waren al mensen van de organisatie geïnteresseerd...
Gelukkig is de staart van Prince heilig bij ons hele gezin.
Zo zie je maar... Vaidosa heeft echt nog even de puntjes op de i gezet. Echt een knapperd.

Ze heeft een hele mooie uitdrukking op haar koppie.

Suelza schreef:@ Kel, Xantha is een heel bijdehand paard om mee om te gaan... Zit echt een kop op! Een echte vrouw, maar dan met Portugees temperament...
Dus zeker als haar 'maandelijkse momentjes' eraan komen, is dat nog eens extra goed te merken, he Deb
Ach, nog even en ze is volwassen...
Toch?!?!
haha
hoe dominanter het paard, des te minder graag hij voorop gaat...
Niets Bounty, een dikke vette Mars! Whahaha!