[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 09:03

Hallo, ik kruip even uit mij meelees stand!
lisenke wat een prachtig veulen heb al n berichtje achtergelaten!
Saida, ik vind echt dat het er heerlijk uitziet, lekker ontspannen en ongedwongen, vind die Anda ook echt leuk Haha! Hoe oud is ie en wat voor niveau?

Ilona&Michelle&zusje, ik heb ook echt zin in morgen Haha! Wel vroeg op maar lijkt me echt tof om jullie eindelijk te meeten!!
En ook om weer bij handelsstal van iwaarden te zijn, haha benieuwd of ze ons nog kennen!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 09:20

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.

Saida: Ik hoop voor je dat je droom werkelijkheid wordt en dat je Grytsje kan kopen.

Prinslover: In principe houden we haar zelf voor de fok. Maar ja, je kunt ook niet alles houden (al wil ik dat altijd wel). De veulens die bij ons verkocht worden gaan alleen weg als ik er een heel goed gevoel bij heb.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 09:24

Michelle -> Ik heb natuurlijk wel de beste fotootjes eruit gehaald, hahaha!

Madelief -> Ik weet niet precies hoe oud Gemelo is, moet ik vanmiddag even navragen.
Die les ging ook super, het voelde allemaal zo goed!
Gemelo is echt een heel leuk paard, een aandachttrekker, slijmbal en grappenmaker.
En hij vindt het ook erg leuk om iemand iets te leren, dan is hij heel trots en kijkt hij naar zijn vrouwtje alsof hij zeggen wil; Kijk! Heb ik ff goed gedaan hè? Haha!

Lisenka -> Ik hoop het ook!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 10:38

Ik heb echt zo een leuke kat! Lach me rot hier!
Is ze aan het spelen en door heel het huis aan het sjezen. Ik zit achter de computer en de deur naar de gang is open, gaat ze net om het hoekje zitten en heel zielig mauwen, alsog ze vast zit of pijn heeft...dus ik ga kijken...vliegt ze tegen me op en sjeest vervolgens weer heel hard weg. Of ze komt heel rustig de kamer in lopen, kijk ik dr aan vliegt ze de trap op... zo hebben we net even 5 min tikkertje gespeeld

verder is ze vrij normaal hoor Tong uitsteken

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 10:39

Saida: Leuke foto van jou op Gemelo!! vindt dat je het super doet en gezien je ervaringen helemaal Lachen

Gemelo kun je zo nakijken op libero.. probleem is echter dat er heeel veel Gemelo's opstaan Tong uitsteken

Kruising Appaloosa X Lipizzaner ken ik niet. Kruising Fries X Andalusier wel en die vindt ik zelf meestal errug leuk. Hanneke(Andafries) kan je vast meer vertellen over deze kruising(AndalusierXFries) Lachen

Ik spreek het meestal uit als Anda-lu-sier.... de afkorting Anda geruik ik eigenlijk nooit. als ik boos ben is het achterlijke spanjool... ben ik blij met ze ben is het schatje of lieffie Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 10:41

Mies_Apollo schreef:
Is ze aan het spelen en door heel het huis aan het sjezen. Ik zit achter de computer en de deur naar de gang is open, gaat ze net om het hoekje zitten en heel zielig mauwen, alsog ze vast zit of pijn heeft...dus ik ga kijken...vliegt ze tegen me op en sjeest vervolgens weer heel hard weg. Of ze komt heel rustig de kamer in lopen, kijk ik dr aan vliegt ze de trap op... zo hebben we net even 5 min tikkertje gespeeld

Wat een schatje!!! Ik heb zelf 6 van die donderstenen... geweldig Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 12:55

Malenka: Lippizaner x Appaloosa lijkt me een leuke aparte kruising. Maar omdat fries x anda mij persoonlijk meer aanspreekt lijkt me dat een leukere kruising, en zeker omdat ik daar al meerdere leuke paardjes van heb gezien Lachen

Saida: Hou ons op de hoogte over Gryts, ben benieuwd Haha!

Madelief: Ik zie jou morgen Haha! Lijkt mij ook super gezellig!!

Lisenka: Ja, lijkt me ook heel moeilijk om dan je veulen te moeten verkopen. Gelukkig verkoop je ze iig niet 'zomaar' aan iemand.. Dat is wel goed! Lachen Die binnenbak op te foto's is die van jou zelf of van een manege?

Mies: Hahaha leuk he die rooie donderstralen! Ik heb ook een rode kater, alleen die ligt t liefst heel de dag te snurken Clown

Patries: Haha, moest wel lachen om die uitspraak "achterlijke spanjool ROFL " Geweldig! Haha! Haha!

Ik kwam dit onwijs mooie filmpje tegen ergens op bokt. Is het niet geweldig als je dít met je paard kan Lovers
http://www.dailymotion.com/delphineboon ... go-liberte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 16:56

Mies_Apollo schreef:

Ja, dat doet die kat van mij ook! En dan die staart zo in een boog. Moet je maar eens opletten. Heel grappig! Hij lijkt trouwens wel op die van jou. Heb alleen geen foto hier. Zit nog op m'n werk.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 17:01

Saida: Dat is inderdaad wel ver rijden! Dan ben je gelijk een halve dag kwijt.
Heb je het er al met de boer over gehad of je Grytsje mag kopen?
Cipke is dus een beetje een Otje geval Tong uitsteken je eigen tips gebruiken dus Knipoog en zo te zien werken ze bij jou dus ook!
Het ziet er netjes uit hoor Saida, jij op Gemelo, denk wel om je teugels, deze hangen in boogjes.

Jasmijn: Ik zeg altijd An-da-lu-siër. Wanneer ga je weer naar Billy toe en hoe gaat het nu met hem?

Ilona, Jasmijn, Michelle, Madelief: Heel veel plezier morgen en niet vergeten foto's te maken hè Knipoog

Mies: Jou kat is vet leuk! Wat kunnen beesten soms toch maf doen!

Ilona: Wouwie dat filmpje!! Om mijn paard dat te leren heb ik nooit genoeg geduld voor denk ik.

Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest voor mijn portfolio van het vak vormgeving. Ik maak hem in indesign in tijdschrift vorm en ik vind dat programma helemaal leuk. Dus ik steek er veel meer tijd in dan dat het aan studie punten waard is Nagelbijten / Gniffelen Maar hij is nu eindelijk af, (na 4 volle dagen er aan werken Bloos )

Moet ik morgenochtend toch echt maar weer naar Otje, ik ben woensdag voor het laatst bij hem geweest.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 18:16

Zo, even reageren op Lisenka haar veulen hoor. Wat een ongelooflijk plaatje zeg. Wauw.

Verder ben ik in een halve meeleesmodus. Heb het nu erg druk met afstuderen. Maandag praatje op mijn stageplaats en vandeweek al 2 proefpraatjes gehad. En over een week of 3 praatje op school. Dus volgende week moet mijn verslag ook af zijn. Dus lekker druk allemaal. Maar ik vind het best wel leuk om te doen eigenlijk. Ben nu alleen heel erg moe, dat is wel jammer.

Met Sunnie gaat het verder allemaal zijn gangetje. Rijden gaat steeds iets beter en geen terugvaal meer gehad (even afkloppen hoor Knipoog).

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 21:21

Mies_Apollo schreef:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en dat noem je normaal???????? beter abnormaal

zeker als ik zo naar de foto`s kijk hihihi het lijkt wel een clown ipv van kat
wel ene heel mooi beest
op foto no 1 lijkt het ook wel of die lacht heel gaaf

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 23:07

Doei! hoi hoi allemaal Doei! bedankt voor de lieve reakties op djemo.
het is echt zo schatje ,ben deze week weer een beetje met hem aan het werk gegaan en ging goed het was een nieuwe omgeving voor hem dus hij vondt het allemaal erg spannend, ik ook hoor .
hij net zadelmak maar hij doet het echt heel netjes hij heeft nog niks verkeerdt gedaan gelukkig ook maar ,
en hij is gecastreerdt dus hij moest een week op rust ik vondt het dan ook weer erg spannen hoe hij weer zou reageren maar dat ging echt super goed maar moet natuurlijk Ja heeeel erg rustig aan met hem doen . maar hij vindt het allemaal wel goed hij is eerst een beetje gespannen maar dat is maar even en dan gaat het super .
ik zou binnenkort wat Cheese! van hem er op zetten dan kunnen jullie ook mee genieten . peetiegreat is een vriendin van mij en die helpt mij erg goed OK dan! peet je bent super !!!!! OK dan! wij zijn echt friesen gek dus het klikt super tussen ons .straks als djemo alles een beetje meer kent ga peet op tsjillert en ik op djemo en dan lekker naar buiten door de bossen Ja het lijkt me geweldig peet nog ff geduldt he !!! liefs van mij en djemo

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 23:13

Michelle -> Hahaha! Lachen joh met zo'n kat!

Patricia -> Euh...... libero???? Nerd

Ilona -> Geweldig dat filmpje! Lijkt me echt super als je zo met je paard kan 'spelen'!

Sanne -> De teugels hangen regelmatig expres in boogjes, omdat ik er anders teveel aan zit.
Ik ben veel te streng in mijn handen en moet meer met mijn zit en benen oplossen.

Sorry meiden, de boer heeft zich vandaag niet laten zien en heb dus nog geen nieuws voor jullie........
Ik heb wel even de VA gesproken, maar zij vermoed dat ie Grytsje niet zal verkopen.
Hier ben ik ook bang voor omdat ze van de vrouw van de boer is, en anders zal hij er wel de hoofdprijs voor vragen......

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 23:36

[img][/img]

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 23:41

Anita: ik ken dat, het zo druk hebben. Maar gelukkig komen daarna weer periodes met meer tijd! Wel fijn te horen dat het rijden met Sun nog steeds in de stijgende lijn is Haha!

Djemo: Fijn dat het ook met jou zo goed gaat! Je kan vast niet wachten om samen met peet een lekkere buitenrit te gaan maken Knipoog

Saida: Die kans is er idd.. Helemaal idd omdat Gryts van zn vrouw is.. Maar niet geschoten is altijd mis, dus toch even vragen hoor Knipoog Wie weet word je droom toch wel waar! Zou toch geweldig zijn.....

Sanne: Hopen dat je de max krijgt ervoor dan! Haha! Leuk om te horen dat je er zo je best voor doet, dat zou ik echt niet kunnen opbrengen haha Bloos Ik zit liever op een paard, maar goed, dat is ook een slechte eigenschap van me Bloos Veel plezier morgen bij Otje.

Zo morgen dan lekker meeten met mies, madelief, jasmijn en valerie. Volgens mij word het super gezellig Haha! Heb iig al veel over en weer gepbt en dat was al lachen ROFL Dus ben benieuwd. Haha! Tot morgen Knipoog

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 00:19

Iloon Michelle Madelief en Jasmijn heel veel plezier morgen!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 08:30

Djema... jammer dat je gene link tussen de [img][/img] hebt geplaatst. Ben wel beneiuwd naar foto's. Super dat hij alles zo oppakt. Bos vinden de meeste paarden niet eng, met Ensueño ben ik het bos ingegaan ca. een maand nadat hij zadelmak was(reed toen ook alleen buiten op de weg). Waarschijnlijk gaat Djemo het heel gezellig vinden met Tsjillert Haha!

Saido: libero.... dacht dat je die site wel kende. Maar goed, je hebt natuurlijk zalf geen pre dus wel logisch dat je die niet kent Bloos .
Is http://www.librogenealogico.com/ en daar kun je alle PRE's + afstamming opzoeken (dus alleen Andalusiers met PRE papier, niet de crusado's).

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 09:07

Ik ben weer terug!! Go jij! Go jij!
& het regent!!! Go jij! Go jij!

Wat had ik lang geen regen meer gezien, heerlijk. En weer groene weilanden, lekker Hollands. De reis verliep goed, 2 dagen onderweg geweest. Gisteren trouwens aangekomen, 5 uur 's middags ofzo. Hoop dat ik zo naar een paar vrienden kan, en Maandag kan verassen op school. Mijn broer en een vriend van hem die ik ook goed ken komen vanavond, en hebben nog een cadeautje voor me verjaardag, word gezellig dus! Haha! Voor hem heb ik shotglaasjes haha, met kleurtjes en iets leuks waar je het in kan zetten.

Maargoed, back over Fuego. Fuego komt dus 28 April. Mis hem nu al. Toen ik terug reed, zag ik allemaal paardjes in het weiland staan, toen dacht ik, ahhh over een maandje staat Fuego daar met vriendjes, als het weer meezit. Hij word nu elke dag buiten gezet in Spanje door de staljongens, en mijn moeder/stiefvader komen ook af en toe even langs.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 09:46

es, fijn dat je weer 'thuis' bent! Knipoog
nu wachten op je paardje...
fijn dat hij goed wordt verzorgd!

verder alles wel vluchtig bijgehouden, zal proberen vandaag nog even verder te reageren...

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 10:17

Welkom thuis Ess Haha!

Kan me voorstellen dat je Fue al mist.. maar het aftellen is begonnen Knipoog

Fijn weekend!!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 10:42

Bedankt! Lachen

Ja, kan niet wachten! Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 11:05

Djemo -> Je foto plaatsen is helaas mislukt.
Jammer, ben heeeeeeeel nieuwsgierig naar je kanjer!

Ilona -> Ik ga het zeker proberen.
Net wat je zegt; niet geschoten is altijd mis.
Maar ik heb zo'n voorgevoel dat het niet gaat lukken.......
Ik weet nog niet zeker wat ik dan ga doen.

Patricia -> Deze site kon ik idd niet.
Heb net ff gekeken, maar kon er iig al 1 uitsluiten; een Gemelo geboren in 1929. Haha!
Ik zal het nog een keer navragen, ben het woensdag vergeten.

Esmée -> Welcome Back!
Gelukkig is de reis goed verlopen.
Nu nog een maandje geduld hebben en je kan je Spaanse kanjer weer knuffelen!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 11:21

Es welkom thuis

Ilona wouw dat filmpje geweldig

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 12:32

Spokie: Succes met afstuderen!! Gelukkig vind je het leuk om te doen Haha!

Saida: Das balen! Misschien dat je geluk hebt.
En hoe zit het met Jelsje dan? Ik dacht dat dat je paardje zou worden?

Ilona: Het is ook niet dat ik me voor alle vakken zo inzet Nagelbijten / Gniffelen Alleen dit vind ik wel errug leuk!
Veel plezier vandaag!

Esmee: Welkom terug op Nederlandse bodem Knipoog
Is alles al geregeld met paspoort en chip enzo dat Fuego ook hierheen kan?

Vandaag moeten we weer voetballen en ik heb echt geen zin. Zoveel belangrijke mensen uit ons team zijn geblesseerd dat we al weken met 10 of net met 11 man spelen en dus ook regelmatig verliezen...

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 13:12

Dus echt niemand ervaring met lipizzaners of kruisingne daarvan?
Wat jammer...
Ik zal zo even een foto plaatsen van het paard dat ik bedoel.

De foto:
Afbeelding