Wie kent mn merrie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amigo_tje

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 21:11

Ik heb er idd al aan gedacht, maar ik vind het zo'n akelige gedachte Verward
En zolang ze in de kliniek niets zeggen, blijf ik hopen.
Het kan echt nog alle richtingen uitgaan met hem, dus ik blijf hem aanmoedigen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:29

Tuurlijk Meis, je moet ook zeker de hoop niet opgeven. Ach gut Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet als een struisvogel je koppie in het zand moet steken voor die mogelijkheid. Maar vlgs mij ben jij nuchter genoeg om reëel te blijven denken.
En idd zolang ze in de kliniek de moed nog niet verloren hebben is er zeker nog een kans.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:54

Ik ben met toeval op de topic gekomen en zat het net met open mond te lezen!

Meid, wat ongelooflijk wat jij doet! Je ziet soms zo veel elende dat je werkelijk denkt dat mensen als jij niet meer bestaan, maar daar ben jij dan met je Friese merrie en het kleine manneke!

Zoveel tegenslagen en nog blijf je vasthouden en doorgaan! Respect, respect!

Ik hoop heel erg dat alles goed gaat komen met deze paardjes en je over een tijd terug kunt kijken op deze periode als een gewonnen gevecht, want jij verdient in mijn ogen absoluut het beste!

Ik hoop dat snel de dag komt dat je naar buiten kunt gaan en kunt uitkijken over je wei met alleen maar kerngezonde en gelukkige paarden!

Hou vol!

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 22:22

Thx, maar die tegenslagen mogen wel eens beginnen ophouden, want ik ben het beu.
Ik zie iedereen overal genieten van hun veulens en ik moet zeggen dat ik er nog niets aan gehad heb. Heel frustrerend allemaal, hoor.
Het is fantastisch dat er hier zoveel mensen achter mij staan, maar het is zowiezo moeilijk om dragen.
Na zn dip van deze namiddag zal mn factuur wel weer een gróót stuk omhoog gegaan zijn. Daar denk ik liever niet aan, vrees ik.
En ook niet aan het feit wat er nog allemaal kan mislopen. Momenteel denk ik liever aan wat er allemaal kan góed gaan, daar heb ik voorlopig het meeste aan Verward

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 22:30

Ik ken jouw gevoel ook, ik heb in Januari een 5 jarig paard verloren en het andere paard kreeg een blessure in zo'n mate dat de DA zei afmaken. Toen zag ik het ook helemaal niet meer zitten. Ik dacht echt van waarom ik, waar heb ik dit aan verdiend. En de buren zie je allemaal genieten van hun paarden. Het is een hele moeilijke tijd voor mij geweest, maar gelukkig had ik veel steun aan mijn vriend. En ben ik toch door gegaan met rijden van ons andere paard. Daardoor kun je de gedachten even wat verzetten. Maar het is niet makkelijk, maar afleiding is soms wel even goed.

Solvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 22:33

Ik kwam het topic tegen en heb het helemaal doorgelezen ( 3 uur bezig gweest Bloos )

Ik vindt het super wat je hebt gedaan! Wie weet waar die merrie anders terecht was gekomen, het is een leuk beestje ! Egt heeeeel erg veel sterkte voor de komende tijd Ach gut En ik hoop dat het snel weer beter mag gaan, die diepe dalen. Maar het mannetje vecht dat is wel te merken!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 22:37

dat financiële stukje..
je moet het wel kunnen dragen natuurlijk.

misschien goed om daar eens over te praten in de kliniek,
is het bijvoorbeeld geen optie om de merrie alvast weer mee naar huis te nemen?
als het veulen zo zwak blijft, weet ik niet of het straks nog wel bij de merrie kan drinken.
stel dat ze daar zeggen dat Charley, als hij er doorheen komt, sowiezo een flessenveulen wordt,
dan zou het qua onkosten schelen om de merrie alvast weer op te halen.
drastisch, dat weet ik, maar toch..

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 23:09

Ik heb het topic helemaal gelezen, maar ik wil je toch even een hele grote pluim geven.
En ik hoop echt van harte dat Charley op gaat knappen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 07:29

Troost je, je bent niet de enige met een veulen waarmee het niet zomaar vanzelf gaat, meis.
Ik heb ook het nodige meegemaakt met die van mij.
Weliswaar is mijn veulen er niet zo slecht aan toe geweest als die van jou, maar van de ruim 2 maanden dat hij nu oud is is hij nog geen dag helemaal goed en gezond geweest.
Gelukkig gaat hij nu de goede kant op, en hopelijk gaat het met Charley ook de goede kant op.
Hij heeft iig al de beste zorg die hij zich maar kan wensen met jou en de mensen in de kliniek.
Sterkte! Ach gut

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 13:22

Charley is er niet meer... Hij is deze morgen om 4 uur in slaap gevallen en niet meer wakker geworden Huilen Huilen Huilen

Morgen gaan ze een autopsie doen, dat heb ik gevraagd. Ik wil zeker weten dat het niet mijn fout is, want ik denk dat als ik em eerder naar de kliniek gebracht had, dan...
In de kliniek denken ze dat zn darmpjes onderontwikkeld waren...

Ik had het zo graag anders gewild. Ik trek het allemaal niet meer, hoor. Wat heb ik in godsnaam verkeerd gedaan?
Mn wereld stort nu wel eventjes in zo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 13:26

Lieve Amigootje, sterkte met het verlies!!!
Jij hebt niets verkeerd gedaan!!! Ik denk inderdaad dat er iets aan het kleine jochie schortte.
Ik wens je heel heel veel sterkte meid. En ik heb er geen woorden voor wat je allemaal voor het beestje hebt gedaan!!!

Cirano

Woonplaats: Kampenhout (België), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 13:28

Ik lees al van in het begin je topic mee maar heb nog niet gereageerd maar ik wil je nu wel heel veel sterkte wensen. Je hebt alleszins het hart op de juiste plaats voor je beesies en hier treft je geen schuld...

Dikke knuffel Ach gut

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 13:31

Thx! Maar het doet toch zo'n pijn...

bijoekimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 13:32

Heel veel sterkte met het verlies van Charley Ach gut

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 13:37

Jeetje, heel veel sterkte met dit verlies, je hebt er zo hard voor geknokt. Heb echt bewondering voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 13:42

Hè Meis weet even niet wat ik moet zeggen. Vind het zo rot voor je, zit hier een traantje weg te pinken om Charley en om jou want dit had je niet verdiend. Heel heel veel sterkte Ach gut

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 13:43

Dankjewel iedereen. Jullie steun doet me goed...

Hij is 19 dagen mogen worden en heeft niet veel geniet gehad van zn korte leventje. Ik hoop dat waar hij nu ook is gezond en wel mag verder spelen en lopen en springen... Huilen

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 13:48

oo nee toch! Huilen
bah, dit had ik zooo hard niet gehoopt!

arm klein ding.
en hoe is je merrie eronder?
komt ze weer naar huis?

pff ik ben er gewoon stil van.... wat zonde wat zonde..

heel veel sterkte hiermee en reken jezelf niks aan, dat moet je jezelf niet aandoen, echt niet.
ik denk dat de kans groot is dat hij idd niet goed ontwikkeld was,
dus thuis of daar, het had niet uitgemaakt Verdrietig

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 13:50

Ach gut Kusje Sterkte lieverd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 13:55

O wat verschrikkelijk dat het zó aflopen moet!!
Heel veel sterkte, woorden schieten echt tekort.

Amigo_tje schreef:
Morgen gaan ze een autopsie doen, dat heb ik gevraagd. Ik wil zeker weten dat het niet mijn fout is, want ik denk dat als ik em eerder naar de kliniek gebracht had, dan...

meis waarom wil je dit nu weten, jij heb het prima gedaan, waarom zou je jezelf hiermee straffen, jij heb gedaan wat in je vermogen zat, méér dan zelfs!

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 13:59

Ze hebben Charley bij Ceara gelegd. Ze zag er wel vanaf, zeiden ze. Hij ligt er nu nog steeds bij.
Laat deze namiddag gaan we haar halen; ik hoop dat ze al afscheid heeft kunnen nemen.
Ik ga hem ook nog eens zien en mss nog es vastpakken, die kleine vechter.

Ceara mag naar huis, ze zal blij zijn aan de ene kant, want ze was helemaal niet graag in de kliniek.

Chiqa schreef:
O wat verschrikkelijk dat het zó aflopen moet!!
Heel veel sterkte, woorden schieten echt tekort.

Amigo_tje schreef:

Meis waarom wil je dit nu weten, jij heb het prima gedaan, waarom zou je jezelf hiermee straffen, jij heb gedaan wat in je vermogen zat, méér dan zelfs!

Ik weet niet, maar voor mn eigen wil ik weten wat er nu eigenlijk was. Ik wil rust in mn hoofd en mss kan ik dat pas krijgen met een autopsie? Ik weet het eigelijk ook niet goed...
Ik ga iig een mail schrijven naar de verkopers dat het HUN schuld is dat Ceara zo mager was en mss daardoor haar veulen niet kon houden.
Zij waren constant bezig met het geld dat ik kon krijgen voor dat veulen. Mij interesseerde dat niet. Ze mogen het gerust weten wat ze hebben aangericht.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 14:01

vreselijk!!!ik heb je een pb'tje gestuurd...

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 14:05

och wat sneu Ach gut

gecondoleerd Ach gut

jij hebt alles gedaan wat in jouw vermogen lag,denk niet dat het aan jou lag,soms mag het nou eenmaal niet zo zijn Ach gut

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 14:06

Oh nee, wat erg. Huilen

Ik ben hier even stil van.. dit heb je niet verdiend. Héel veel sterkte, woorden schieten tekort

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 14:13

Ach meis,wat een verdriet Ach gut
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het leren omgaan van het verlies van Charley,dit geldt trouwens ook voor het meisje dat hem wilde kopen.
Ik weet zeker dat jij dit niet had kunnen voorkomen,dus praat jezelf geen schuldgevoel aan!!!!

Fijn dat je je meisje weer naar huis mag halen,ik hoop ook dat zij afscheid heeft kunnen nemen en er verder niet al te veel last van heeft om zonder veulen aan de voet verder te moeten.

Liefs voor jullie allen....