Co
Jolly
veulen
last but not least Rodje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
laulau85 schreef:
Hier even een klein plaatje van mijn 'oma' toen ze nog in het circus werkte. Dit zijn foto's van rond 1948-1955
Ze is de bovenste op het paard. De andere is haar broer.
En nog een met de Lipi Pluto.
Heb alles ff lekker bij gelezen, en wat een leuke verhalen zeg over vroeger enzo!
Ben wel erg benieuwd naar een foto!!
haha! Ik had is een x in de penny zo'n verhaal gelezen.. En dat leek me nou ook wel wat dat ineens me zogenaamde adoptie ouders stinkend rijk waren 
Jammer dat je oma nu dood is, maar wel een mooi cadeau zeg! En erg leuk geregeld met dat paard enzo. Ook dat verhaal over haar begravenis is erg mooi
! En die foto's zijn prachtig, echt een kunst dat circus gedoe 
Maar gelukkig nog wel een mooi veulen op de wereld gezet
Hoe is het nu met Co? Heb je die nog of niet meer? En is het veulen nu nog steeds van je vriendin?
Ook een erg leuk verhaal om te lezen!
*
*stap draf en galop* Toen ik een vriendinnetje van de manege ontmoette en het balletje ging rollen van verzorgpaarden. Haar soort van familie
had 2 welshjes & 2 shetjes waar er later nog 1 bij kwam, en toen nog 1 omdat er 1 drachtig was
. Ik heb inmiddels al heel veel verzorgpaarden gehad in die tussentijd. Van shetlander tot arabier tot appaloosa tot andalusier. Ervaring met verschillende rassen paarden heb ik dus wel,tussendoor ook nog les gereden enz. Ik begon met een shetlander en langzaam een laddertje opgeklommen. Ben er nu nog lang niet, maar mijn droom is nog wel een eigen paardje te kopen als ik er genoeg geld voor heb. Maar dat word denk ik nog even wachten, haha
Lusitano schreef:Wat een gaaf verhaal Laulau! Wow, het is je met de paplepel ingegoten dus...de paarden...
Kjoetie, ik is ook nieuwsgierig!!
Er heeft een hele leuke meid gereageerd op mijn advertentie op bokt! Ze lijkt haast te mooi om waar te zijn! 30, veel ervaring, interesse en kennis van klassieke dressuur. Wil 3 dagen in de week. Ik ben druk aan het duimen!
Ik hoop het, want je bent al een tijdje bezig he, met die kanjer van je!
Ben echt een beetje jaloers op je
Echt een blikvanger, je bent er vast en zeker heeel trots op!
Dat was een hongaars hoofdstel en had ze ergens van een beurs.. Welke beurs en hoeveel die kostte weet ik niet
Maar Lusitano kan het ons wel vertellen denk ik

Ook erg leuk dat het veulen nog steeds in het bezit is van je vriendin.
Ik dacht we gaan het vandaag horen!
Nou idd een beetje aso, afspraak is afspraak, ze hadden gewoon bericht moeten geven toch.. Nou hopen dat ze het morgen zeggen. En vind wel dat het positief moet zijn!