[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cojolly

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:36

even de foto's op nieuw
Afbeelding
Co
Afbeelding
Jolly
Afbeelding
veulen
Afbeelding
last but not least Rodje

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:36

AfbeeldingAfbeelding
Hier even een klein plaatje van mijn 'oma' toen ze nog in het circus werkte. Dit zijn foto's van rond 1948-1955
Ze is de bovenste op het paard. De andere is haar broer.
En nog een met de Lipi Pluto.
Afbeelding

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:40

lau wat een leuke foto's gaaf hoor.
Cloris wat een mopie van een veulen

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:47

laulau85 schreef:
AfbeeldingAfbeelding
Hier even een klein plaatje van mijn 'oma' toen ze nog in het circus werkte. Dit zijn foto's van rond 1948-1955
Ze is de bovenste op het paard. De andere is haar broer.
En nog een met de Lipi Pluto.
Afbeelding

Wat een geweldige fotos dit zeg!!!

Cojolly; Wat een verhaal zeg......

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:59

Dankje! Cojolly zozo jij hebt ook al genoeg afgezien met de paarden...

Cloris: Als je op http://www.circusmuseum.nl/kijkt en dan bij zoeken wilke intypt krijg je foto's van haar mocht je het leuk vinden om te kijken.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 13:51

Ja helaas heb ik aardig afmoeten zien, maar zowel met Co als met Jolly en Carthoes, ben ik heel blij dat ik ze heb mogen kennen, het waren stuk voor stuk geniale paarden

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:30

Wat gaan we weer hard zeg *LOL* Heb alles ff lekker bij gelezen, en wat een leuke verhalen zeg over vroeger enzo!

Regine: Wat leuk dat je een tattoo hebt laten zetten! *LOL* Ben wel erg benieuwd naar een foto!!

Elmiran: Sterkte met de begravenis, niet echt iets leuks om te doen

Kjoetie: Weet je al meer over je misschien nieuwe job? Ben erg nieuwsgierig wat het is geworden Knipoog
Ik moest trouwens wel lachen om je verhaal! Ik dacht dat namelijk ook wel is Haha! haha! Ik had is een x in de penny zo'n verhaal gelezen.. En dat leek me nou ook wel wat dat ineens me zogenaamde adoptie ouders stinkend rijk waren Clown

Laulau85: Wat een mooi verhaal om te lezen zeg! Echt leuk om te lezen hoe iedereen hier zn paardenvirus heeft opgelopen *LOL* Jammer dat je oma nu dood is, maar wel een mooi cadeau zeg! En erg leuk geregeld met dat paard enzo. Ook dat verhaal over haar begravenis is erg mooi Lachen ! En die foto's zijn prachtig, echt een kunst dat circus gedoe Ja

Cojolly: Wat een leuke en mooie paarden zeg! Wel erg zielig van jolly Verdrietig Maar gelukkig nog wel een mooi veulen op de wereld gezet Lachen Hoe is het nu met Co? Heb je die nog of niet meer? En is het veulen nu nog steeds van je vriendin?

Dinkeygirl: Ik wist niet dat je dinkey al zo lang had zeg *LOL* Ook een erg leuk verhaal om te lezen!

*mijn verhaal komt er zo aan, ik kopieer wel een stukje uit mn profiel Clown *

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:32

Dankje Prinslover. Moest daarstraks stiekem een traantje wegpinken toen ik het schreef. En dat terwijl het al 7 jaar geleden is ondertussen...

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:39

Echt ontzettend gave foto's LauLau. Ja

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:55

Dankje!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:58

Laulau85: Ja, dat kan ik best begrijpen. Volgens mij was je oma een fantastische vrouw! Maar erg mooi ook dat je lippi ook zo mooi ging showen, alsof die het wist gewoon.. (zo vat ik het op dan..)
Erg mooi verhaal nogmaals! Lovers

Mijn verhaal dan ook maar Clown

Nee, ik had geen ouders die super gek waren/zijn op paarden, ze vinden het leuke dieren, maar verder niet zoveel eigenlijk. Me vader heeft in zijn verre verleden wel een aantal paardrijlessen gevolgd maar was er al snel op uit gekeken.. Het begon eigenlijk toen ik 7 jaar oud was. Ik ging eens met een vriendinnetje van school mee naar de manege. En ik vond dat prachtig natuurlijk, ilona moest ook paardrijden! Maar nee, dat mocht helaas niet, want paardrijden is duur.. Toch na een heel lang zeuren mocht ik eindelijk op les, na een jaar op de manege te hebben mee gelopen. Toen heb ik een jaar of 5 op manege Noordland in 's-Gravenzande gereden. Daar de nodige ervaring opgedaan zeg maar Clown *stap draf en galop* Toen ik een vriendinnetje van de manege ontmoette en het balletje ging rollen van verzorgpaarden. Haar soort van familie Knipoog had 2 welshjes & 2 shetjes waar er later nog 1 bij kwam, en toen nog 1 omdat er 1 drachtig was Clown . Ik heb inmiddels al heel veel verzorgpaarden gehad in die tussentijd. Van shetlander tot arabier tot appaloosa tot andalusier. Ervaring met verschillende rassen paarden heb ik dus wel,tussendoor ook nog les gereden enz. Ik begon met een shetlander en langzaam een laddertje opgeklommen. Ben er nu nog lang niet, maar mijn droom is nog wel een eigen paardje te kopen als ik er genoeg geld voor heb. Maar dat word denk ik nog even wachten, haha Knipoog

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:00

Wat een gaaf verhaal Laulau! Wow, het is je met de paplepel ingegoten dus...de paarden...

Kjoetie, ik is ook nieuwsgierig!!

Er heeft een hele leuke meid gereageerd op mijn advertentie op bokt! Ze lijkt haast te mooi om waar te zijn! 30, veel ervaring, interesse en kennis van klassieke dressuur. Wil 3 dagen in de week. Ik ben druk aan het duimen!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:07

Lusitano schreef:
Wat een gaaf verhaal Laulau! Wow, het is je met de paplepel ingegoten dus...de paarden...

Kjoetie, ik is ook nieuwsgierig!!

Er heeft een hele leuke meid gereageerd op mijn advertentie op bokt! Ze lijkt haast te mooi om waar te zijn! 30, veel ervaring, interesse en kennis van klassieke dressuur. Wil 3 dagen in de week. Ik ben druk aan het duimen!

Oeeh! Spannend!! *LOL* Ik hoop het, want je bent al een tijdje bezig he, met die kanjer van je!
Klinkt idd heel goed, hoop dat het wat word, hou ons op de hoogte! Ja

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:20

@ Prinslover ja hij liep ook echt naar de kist toe enz. Was heel raar. Het schijnt ook dat op het moment dat mn oma overleedt (wat thuis was op de manege) alle paarden begonnen te hinniken maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
Vind het wel heel raar maar hoe oud ze ook was ze kende alle paarden en de paarden haar ook heel duidelijk. Was echt heel apart.

Lusitano idd als ik nog niet ermee opgegroeid ben dan niemand Tong uitsteken
Klinkt idd goed die reactie. Hopen dat ze het ook waar kan maken...

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:27

Ik vond nog wat oude foto's van Sam van bijna een jaar geleden. Toen was hij net een maandje bij me. Hij zat toen een stuk beter in zijn spieren maar die gaan we er vanaf nu weer lekker aan trainen. Ik doe het iets rustiger aan als ze in Spanje deden. Het was toch weer even genieten om ze terug te zien....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:36

Oh mijn god.. Wat zijn dat een geweldige foto's gewoon!
Echt een kwijl beestje gewoon zeg. Dat hoofdstel staat m ook prachtig! Hij heeft ook een paar mooie gangen zeg *LOL* Ben echt een beetje jaloers op je Bloos Haha!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:42

dank u! ik ben ook nog steeds verliefd op hem...
maar vooral op zijn ogen, hij heeft de uitdrukking van een kwajongen, maar dan wel een lieve. Beetje stout maar wel lekker, dat idee Lachen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:56

Ja, hij heeft echt een hele mooie en stoute uitdrukking. Gewoon een hele stoere uitstraling *LOL* Echt een blikvanger, je bent er vast en zeker heeel trots op!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:57

WOW!!! Gaaf beest zeg! Echt ook supermooie foto's!
En dat hoofdstel!!! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt en wat die gekost heeft (brutaal haha)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:08

Kwijl

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:13

Een vriendin van mij had volgens mij ook zo'n soort hoofdstel. Leek er iig wel erg op Ja Dat was een hongaars hoofdstel en had ze ergens van een beurs.. Welke beurs en hoeveel die kostte weet ik niet Nagelbijten / Gniffelen Maar Lusitano kan het ons wel vertellen denk ik Lachen

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:40

Lusitano wat een leuke foto's, hij is echt stoer

Co heb ik ook moeten laten inslapen, vanwege de pijn in zijn benen hij kon op het laatst niet meer op zijn achter benen staan, achteraf had hij dat waarschijnlijk al toen ik hem kocht, maar ja niet gezien en hij kwam goed door de keuring.

Het veulen is inderdaad nog steeds in het bezit van mijn vriendin, en maakt het erg goed.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:41

inderdaad te gek hoofdstel

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:58

mooie foto's en idd een heel mooi hoofdstel Ja

Ik ben echt een beetje grrrrmbl nu, heb nog steeds niks gehoord dus hoop maar dat het morgen wordt, maar wordt er niet echt geruster op..vind het nou ook wel een beetje aso worden hoor, ben alleen maar aan het wachten en wachten en wachten Boos! Boos!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 19:10

Cojolly: Wat jammer van Co.. Maar hij heeft nog een paar mooie jaren bij jou gehad denk ik ! Lachen Ook erg leuk dat het veulen nog steeds in het bezit is van je vriendin.

Kjoetie: Jeetje wat vervelend zeg Nagelbijten / Gniffelen Ik dacht we gaan het vandaag horen! Boos! Nou idd een beetje aso, afspraak is afspraak, ze hadden gewoon bericht moeten geven toch.. Nou hopen dat ze het morgen zeggen. En vind wel dat het positief moet zijn! Ja