Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aranel schreef:keona schreef:ranel ik zelf heb geen verstand van friesen maar ik denk 3000,-
de taxaties van de lusitano zijn erg laag want deze liggen toch wel iets hoger
En ik vind jouw taxatie juist weer laag
Femke16 schreef:Niet gemeen bedoelt, maar in deze tijd denk ik toch echt dat je er niet veel meer voor krijgt, misschien 3500 euro. De prijzen van de friezen zijn enorm gekeldert de laatste jaren!
Femke16 schreef:Niet gemeen bedoelt, maar in deze tijd denk ik toch echt dat je er niet veel meer voor krijgt, misschien 3500 euro. De prijzen van de friezen zijn enorm gekeldert de laatste jaren!
Veulen84 schreef:Cyrina: Geen idee hoe d'r moeder d'r uit ziet. Heb hoop dat d'r kind (van rosa) die ik heb net zulke bewegingen gaat hebben.
Renske_ schreef:Femke16 schreef:Niet gemeen bedoelt, maar in deze tijd denk ik toch echt dat je er niet veel meer voor krijgt, misschien 3500 euro. De prijzen van de friezen zijn enorm gekeldert de laatste jaren!
Ligt er maar net aan, de echte goede die ook oa hun sterpredikaat al binnen hebben en net dat beetje extra hebben daar staan nogsteeds 3 nullen achter de vraagprijs hoor! En zijn nog snel verkocht ook!
Ben laatst helaas gedwongen op zoektocht geweest naar een goede grote nieuwe sportfries omdat mijn merrie helaas is overleden en mijn budget ging tot zo'n ruime 10 a 15.000 euro maar ik heb er een boel gezien die daar buiten vielen én ook in no time waren verkocht!
En dan keek ik niet eens bij de 6/8 jarige op M/Z niveau, ook de 3/4 jarigen van licht zadelmak tot L niveau
Gelukkig heb ik een hele gave gevonden, waar ook volop belangstelling voor was door anderen zelfs tot aan het buitenland aan toe, dus nee de handel in de wat hogere prijsklasse is niet bepaald ingestort
Maar idd het wat "simpelere" paard, zonder predikaten, geen vol papier, geen extra beweging/aanleg daarvan zijn de prijzen wel gedaald ja.
Al is een leuk en gezond paard waarmee je een echte klik hebt nogsteeds zijn gewicht in goud waard natuurlijk
Cyrina schreef:Hier een foto van Golfa, niet zo'n hele goede, want ik was meer gefocusd op haar veulen aangezien die van mijn hengst is. Ze stond weer bij ons om gedekt te worden.
[img]http://img827.imageshack.us/img827/1482/aranka.jpg[img]
Veulen84 schreef:Cyrina schreef:Hier een foto van Golfa, niet zo'n hele goede, want ik was meer gefocusd op haar veulen aangezien die van mijn hengst is. Ze stond weer bij ons om gedekt te worden.
[img]http://img827.imageshack.us/img827/1482/aranka.jpg[img]
Ze heeft er inderdaad wel wat van weg. Heb alleen het idee dat Rosa donkerder is. Mare golfa is ook de jongste niet meer toch?
keona schreef:FahyaFemke ik zou er tussen de 750,- en de 1000,-max voor vragen want hij heeft geen stamboom papier en op internet vind je al veulens met papier voor 1000,- - 1500,-