Hier wat foto's van onze fries. 13 jarige merrie Liemke. sinds een jaar in ons bezit en sinds 3 maanden in echte training. Had de tijd nodig weer even paard te worden. ( Niet zo fijne vorig eigenaar gehad)
Zo kochten we der. Paar maanden later afgelopen zomer. Paar weken geleden.
@jUst_eVa WOW @Bamii Die foto @faytjefay echt super schattig!
Het gaat met mij en Lieuwkje steeds beter, dadelijk gaan we ook weer lekker buiten rijden. Woensdag gingen we naar het bos en we waren misschien een heel klein beetje verdwaalt, maar ik blijf er bij dat we echt een pat in gingen Uit eindelijk door een paar kleine sloten heen en door de bosjes, en we hadden het pad weer gevonden! Echt een geweldig paard is ze zeg, ze geeft er helemaal niks om Vervolgens een kei lang pad uitgelopen, ik wist niet waar heen, bleek er een of andere brug te zijn waar we over heen moeste of weer helemaal terug. Dus ik af gestapt om te voelen en kijken of het stevig was (was een brug van boom stammen etc.), en het leek wel stevig maar voor de zekerheid aan de hand er over heen. En ze twijfelde niet eens Echt heerlijk gereden ook 2x lekker gegallopeerd (2e keer wel bijna er af gevallen want ik verloor mijn beugel, maar ik moest er eigenlijk wel heel erg hard om lachen) Echt een top paard, gewoon alleen in het bos en heeft nergens moeite mee.
Hij is geschoren Ja! Maar nu mag alles weer lekker groeien. De winter periode even sok loos uit voorzorg. Hij was eerst best grijs maar word gelukkig weer zwart nu!
Dancyy
Geplaatst: 07-01-17 22:24
Hele mooie paarden hierboven!
Mag ik me hier ook melden? Ik heb 2 merries, heb van de ene eigenlijk niet echt mooie foto's bij de hand maar die volgen misschien nog wel.
Dit is Maaike;
helaas wel zomereczeem.
Van Veronique maar 1 foto tussen mijn bokt upload staan haha. Hele oude foto.
Wat een mooie Friezen heb je! Mooi ouderwets type is Veronique!
Kiekeboe
KittyDylan
Geplaatst: 08-01-17 23:45
Gisteren Sancho mogen rijden. Twee weken terug hem ook in het bos gereden, toen was hij lekker fris. Nu was hij wel rustig en liep fijn. -slechte foto-
Maar mijn grootste liefde blijft Joppe toch wel hoor
Ik ga naar de show op vrijdagavond, ben aan het sneupen op facebook of ik nog kaartjes voor de zaterdag tegenkom en anders via de live stream . Moet je voor de clinics ook entree betalen?
Ik ga standaard naar alle keuringen haha, vaak ook gratis kaarten ivm sponsoring maar toevallig kan ik volgende week niet, ook niet naar Friesian Proms, had ik wel graag heen gewild maar helaas.
Ja ik heb al wel kaartjes voor de proms, ook op vrijdagavond! Maar we willen ook graag naar de keuringen op vrijdag en zaterdag. Zelfs al een hotelletje geboekt (beetje ver, op en neer vanuit R'dam), maar moeten dus nog ff kaartjes scoren voor overdag
Maanlicht
Geplaatst: 09-01-17 18:44
Vandaag weer een nieuwe vlecht gemaakt. Het is nog niet perfect maar het gaat steeds iets beter!