Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ReadTheRulez schreef:Is het ook zeker
Ik weet niet of ik de site mag noemen maar voor wie dat wil weten mag wel pb sturen.
Iemand nog tips tegen een paard wat tijdens het longeren rechtsom steeds omdraait?
Ik weet niet of ik de site mag noemen maar voor wie dat wil weten mag wel pb sturen.
Iemand nog tips tegen een paard wat tijdens het longeren rechtsom steeds omdraait?
Leo schreef:Weet je zeker dat je haar niet onbewust remt / te ver ter hoogte van haar schouder staat? In plaats van iets achter de schouder (meer in drijvende positie). Rock draaide in het begin ook snel richting mij met zijn voorhand, ook de ene hand meer dan de andere. Uiteindelijk bleek ik hem zelf als het ware te 'blokken' zonder dat ik het in de gaten had. Ik zou zeker niet met de zweep gaan werken als het niet nodig is.
Een cirkel uitzetten wil ook wel helpen, dan heeft hij meer steun aan de buitenkant en is de richting voor hem natuurlijker en duidelijker. Nu is die van mij heel erg gevoelig op lichaamshouding en weet ik dat ik het echt in kleine details moet zoeken soms, maar het kan ook gedrag zijn. Toch zou ik eerst uitsluiten dat het geen communicatie-storing is.
ReadTheRulez schreef:Dank voor de reactieslongeercirkel is helaas geen mogelijkheid, ik heb een meer ervaren iemand gevraagd me de eerstvolgende te helpen. Wie weet kunnen we het dan ook met zijn 2en doen als het nodig is.
Of het door mijn lichaamstaal komt zou best kunnen, ik hoef ook maar 2 tellen aan iets anders te denken of het is mis