Yenneke, Wat een mooie foto's! Tof paardje ook, en je hebt ook een mooie zit

Karina, zo die paarden hebben plezier en ze spelen er ook echt mee

Bedouin, bedankt

Cyrina, bedankt!

Cloris, dankjewel! Een compliment, want vind die van jou wel heel mooi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:Hoi allemaal,
Sommigen kennen mij misschien wel van her en der overal op de bokt, maar ik heb nog geen barokke paardje, en weet ook niet zeker of ik een barok paardenras neem.
Maar vind jullie topic hartstikke leuk om te lezen en te volgen, want het gaat zo snel en er is altijd wel wat te vertellen en dan die mooie fotos van de barokke paardenrassen, daar geniet ik erg van, en of van andere rassen.
Maar hier heb ik eigenlijk niets aan toe te voegen, gewoon omdat ik nog geen eigen paard heb, ik heb wel al een paar paarden bekeken, maar op de een of andere manier, werd ik er gewoon niet koud of warm van, of er is heel veel haast mee met de verkoop en of er is wat mee, ja dan ga ik niet snel over op de koop en of zie er gewoon vanaf, ik ben er nu wel achter, ik heb gewoon koudwatervrees om snel te kopen uit angst dat ik de verkeerde paard koop.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik deze topic zo nu en dan lees?
idefix4 schreef:Mayke: Idd! Hoe harder ze roddelen, hoe meer jaloezie. Ze kunnen beter over je fiets .... dan over je .....![]()
Leuk dat je readingen doet. Het is leerzaam voor de baas en ook voor jou hè?
Lisenka schreef:Mayke: ja, klopt. Goa ben ik met Jan en mijn schoonouders heengeweest in Groningen. Weet nog dat ik dat eigenlijk mooier vond. Dit was Appasionata. Geweldig van die echte oude paardenmannen.
.
nombrado schreef:Lisenka schreef:Mayke: ja, klopt. Goa ben ik met Jan en mijn schoonouders heengeweest in Groningen. Weet nog dat ik dat eigenlijk mooier vond. Dit was Appasionata. Geweldig van die echte oude paardenmannen.
.
nee...niet appasionata...het was bij het stadion toch? Levade ofzo?
kweet het niet meer...kheb zoveel shows gezien, maar Goa blijft voor mij de beste tot nu toe (de 1 ste van goa)
Kelly_Taco schreef:Zilfstar Fijn dat Jippe zo goed ging aan de longe!
Dat doe ik eigenlijk bijna nooit... heb een hekel aan longeren
nadina schreef:Gisteren is er iemand geweest voor een plameco plafond, een soort doek zeg maar. Echt prachtig, maar wel heel erg duur. Nog maar even nadenken of we dat wel willen... Wel heel mooi en onderhoudsvrij. En als we eerst dit plafond eronderuit moeten laten halen, dan ander en dan aansmeren en verven, zal het ook wel wat kosten.
Zilfstar schreef:nadina schreef:Gisteren is er iemand geweest voor een plameco plafond, een soort doek zeg maar. Echt prachtig, maar wel heel erg duur. Nog maar even nadenken of we dat wel willen... Wel heel mooi en onderhoudsvrij. En als we eerst dit plafond eronderuit moeten laten halen, dan ander en dan aansmeren en verven, zal het ook wel wat kosten.
Wij hebben zo'n plafond, zat al in het huis toen we het kochten. Het is erg onderhoudsarm maar owee als je er miet iets scherps tegenaan komt (bij het versjouwen van spullen bijv). Zo hebben wij dus een scheur erin gemaakt en dat viel niet te plakkenWas erg duur grapje want een gedeelte van het plafond is nu vervangen. Dat ging wel snel trouwens. In 1 dag heel nieuw pafonnetje erin!
Karina schreef:Ik word nog steeds boos als ik GOA lees. Geloof maar niks van het mooie verhaal in de glossy catalogus dat de gepensioneerde sterren de rest van hun leven zo goed verzorgd worden... Ik vind het een mooie show hoor (al vind ik Cavalia het aller-aller-beste wat ik ooit gezien heb) maar het zal voor mij altijd dubbel voelen, ik zie niet alleen moois.
Mayke bij Cavalia was jij ook met je oude nestor, een charmante heer, ik heb je daar nog gezien.
.
Karina schreef:Sol heeft inderdaad gewoon een heel groot voordeel dat je duidelijk kunt zien dat hij heel sociaal vaardig is. Verkoper heeft ook aangegeven dat het geen probleem was hem in de buurt van merries te houden, dat is hij dus gewend (hij zei er nog heel schattig bij dat samen in 1 box zetten misschien wel een minder idee was haha), Veludo had al een paar jaar alleen in een box en paddockje gestaan, merries stonden niet in zicht, die had daar veel meer moeite mee toen het ineens wel zo was.
We zijn met Sol en Veludo wat gaan wandelen, en als we dan langs weilanden met paarden komen maakt Sol zich echt wel groot en toont zich hengst, maar hij blijft gewoon aan los touwtje onder controle tot nu toe. Ik hoop het ook dat het lukt om hem "heel" te houden!