[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LALALOVEr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 09:49

Kelly, nee gelukkig doet hij dit enkel op de wei en niet onder het zadel :P Hij denkt dan dat de merries hem interessant zullen vinden, maar ze kijken niet eens meer op van zijn gekke gedoe.. Arme Karrie, doet ie dan zo z'n best :D En ik duim voor je mee! Hopelijk is die kanjer straks voor jou! ;)

Yenneke, Wat een mooie foto's! Tof paardje ook, en je hebt ook een mooie zit :)

Karina, zo die paarden hebben plezier en ze spelen er ook echt mee :) Zou ik mij ook eens moeten aanschaffen :D

Bedouin, bedankt :D

Cyrina, bedankt! :) Ik zou deze winter graag met hem gaan starten. Ik hoop dat het een beetje zal lukken en dat hij zich wat gaat kunnen concentreren op mij ipv op al die andere paarden :P

Cloris, dankjewel! Een compliment, want vind die van jou wel heel mooi :o

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 09:49

Heb geen tijd om bij te reageren maar even voor Kelly:

Ik duim voor je mee:
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Hoop voor je dat het werkt!!!

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 09:52

Ragdollcat schreef:
Hoi allemaal,

Sommigen kennen mij misschien wel van her en der overal op de bokt, maar ik heb nog geen barokke paardje, en weet ook niet zeker of ik een barok paardenras neem.

Maar vind jullie topic hartstikke leuk om te lezen en te volgen, want het gaat zo snel en er is altijd wel wat te vertellen en dan die mooie fotos van de barokke paardenrassen, daar geniet ik erg van, en of van andere rassen.

Maar hier heb ik eigenlijk niets aan toe te voegen, gewoon omdat ik nog geen eigen paard heb, ik heb wel al een paar paarden bekeken, maar op de een of andere manier, werd ik er gewoon niet koud of warm van, of er is heel veel haast mee met de verkoop en of er is wat mee, ja dan ga ik niet snel over op de koop en of zie er gewoon vanaf, ik ben er nu wel achter, ik heb gewoon koudwatervrees om snel te kopen uit angst dat ik de verkeerde paard koop.

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik deze topic zo nu en dan lees?

met een paard die je ziet, moet er een klik zijn...
als die er niet is, voor jou, niet aan beginnen.
wat barok betreft...je mag beste eens langskomen om mijn paarden te bekijken en zien of je er nog niet warm voor draait 8-)

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 09:56

Zo, weer even verder reageren.

Elise: belachelijk dat een DA een gezonde hond af wil spuiten (natuurlijk ook van de eigenaren). Vrienden van mij hebben ook een hond die afgespoten zou worden als er geen nieuwe baas gevonden zou worden en het is toch een lieverd.

Sanne: Beterschap. Super dat Dosie zich zo goed gedragen heeft. In elk geval ook goed nieuws over de pup en mama. Ik vind Basset's leuk.

Lalalover: Gaaf paard heb je hoor.

Saida: Keljan is klein, maar denkt dat hij de grootste is van stal. Hij is 1.40 en Otto is 40 cm groter. Hij is ook de stoerste, soms nog stoerder dan Halley. Hij heeft altijd lieve ondeugende streken. Zou over hem wel een boek kunnen schrijven, vooral toen hij jong was. PFFF, wat een dondersteen.
Arme Rintske, nu maar hopen dat ze geen last meer heeft. :(:)

Ragdollcat: nee hoor, jij bent ook welkom.

Yenneke: leuke foto's

Judith: is altijd mooi om te horen dat je (oude) lesklantjes het zo goed doen.

Heidi: die opmerking van jou over gillende Macho :D Ach gossie :(:)

Karina: Girasol heeft het super naar zijn zin bij jou zo te zien. Hij is ook al mooi aan het bijkomen.

Mayke: ja, klopt. Goa ben ik met Jan en mijn schoonouders heengeweest in Groningen. Weet nog dat ik dat eigenlijk mooier vond. Dit was Appasionata. Geweldig van die echte oude paardenmannen.

Gisteren weer heerlijk op Halley gereden. Hij blijft heel fijn lopen. Wilde hem eerst nog meenemen naar wedstrijd voor de keuring, zodat hij weer op ander terrein en met andere paarden in contact zou komen.
Doe het toch maar niet. Het is ook meer voor mij (zenuwpees), dan voor hem. Hij geeft nergens om. Kan me nu dus lekker blijven concentreren op de proef voor de keuring. HEB ER ZIN IN.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:05

idefix4 schreef:
Mayke: Idd! Hoe harder ze roddelen, hoe meer jaloezie. Ze kunnen beter over je fiets .... dan over je ..... }>
Leuk dat je readingen doet. Het is leerzaam voor de baas en ook voor jou hè?

beter over je fiets ......dan over je ....., hahahahaha, nou, die heb ik nie, dus dat wordt lastig ;)

Met de readingen, leer ik eigenlijk dat als je dieper kijkt in mens of dier, je snapt, waarom ze dingen doen zoals ze doen.
gek genoeg, kan ik door mijn ervaringen mensen ook zoveel voorbeelden geven, betreffende paarden en ermee om te gaan.
het lijkt wel of er hierbij mij eerst voorbeelden komen, en het vervolgens in een reading naar boven komt.
In de loop der jaren, ben ik compleet het vertrouwen kwijt geraakt in de medische wereld, dierenartsen en artsen.
Komen er hier paarden, op 3 benen binnen, afgeschreven , klaar voor de spuit..., waarvan ik denk, die komt er wel. (en er de tijd voor nemen) artrose, spat, weet ik nie wat, het maakt mij allemaal niet uit.
kheb nog nooit van mijn leven een paard laten keuren. omdat ze bv, bij een klinische keuring de knieeen niet eens nakijken, terwijl dit zooooooooo simpel is. en de buigproef afhankelijk is van het paard en de arts die het doet.
(die van mij zullen allemaal kreupelen na een buigproef, die zijn rete gevoelig ) ik ook trouwens hhahhahaha.
dat wil niet zeggen dat het paard niet goed is.
op foto's vinden ze altijd wel wat.
met rijden , en beweging en aandacht kan je zoveel goed krijgen bij een paard, mits je het op de juiste manier doet.
Als een paard lekker in zijn vel zit, en lekker in zijn spiertjes zit, en het leuk vind te rijden? dan heb je al meer dan 85% gewonnen.
Het begint altijd bij je zelf.
soms zie je mensen , die altijd 'pech' hebben, paarden stuk, in dat stuk mogen ze dan naar zichzelf 'leren'kijken, waarom dat paard op hun pad komt. Meestal nl om er zelf wat van te leren.

nadina

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:06

Ragdollcat: ik heb ook nrps-er en voorlopig zit er voor mij een tweede paardje niet in, al helemaal niet als mijn merrie volgend jaar wel dragend is (en het jaar erop, he elise? ;) ), en ik klets ook gezellig mee! Ik zou natuurlijk wel supergraag willen, al helemaal als ik die prachtige dieren hier steeds voorbij zie komen! Maar wat ik dus wil zeggen: welkom! :D

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:08

Lisenka schreef:
Mayke: ja, klopt. Goa ben ik met Jan en mijn schoonouders heengeweest in Groningen. Weet nog dat ik dat eigenlijk mooier vond. Dit was Appasionata. Geweldig van die echte oude paardenmannen.

.

nee...niet appasionata...het was bij het stadion toch? Levade ofzo?
kweet het niet meer...kheb zoveel shows gezien, maar Goa blijft voor mij de beste tot nu toe (de 1 ste van goa)

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:09

Cloris: ik snap je verhaal wel hoor. Ik ken ook dierenartsen die voor een klant een verkooppaard keuren, en een andere buigproef doen dan wanneer het iemand anders betreft.

Klinkt interessant Mayke, die readingen! ZOiets zou ik voor mijn paard ook nog wel eens laten doen in de toekomst.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:16

Karina wat een gezellige groep zeg! wat fijn dat ze bij elkaar kunnen.
Wat is je keuze geweest om 2 wel en 2 niet te castreren? Waren de ene 2 veel meer hengst??

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:17

Karina, haha, leuke fotos!
Kelly, succes vandaag!
Zo maar even rijden, is nu iig niet te warm om dat te doen..

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:18

nombrado schreef:
Lisenka schreef:

.

nee...niet appasionata...het was bij het stadion toch? Levade ofzo?
kweet het niet meer...kheb zoveel shows gezien, maar Goa blijft voor mij de beste tot nu toe (de 1 ste van goa)

De 1e van Goa was heel tof, toen was het nog soort van nieuw? iig met paarden die dat wat ze lieten zien ook beheersten. *raar woord* :+

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:21

Wat GOA betreft ben ik het helemaal met jullie eens. Weet nu ook niet meer zeker welke show het was Mayke.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:27

Goeiemorgen

Heb wel keurig bijgelezen, maar is nog een beetje moeilijk wie wie is, maar dat komt vanzelf

Jus jou verhaal heb ik gelezen ow wat moeilijk dat je dan niet dicht in de buurt woont heel veel sterkte :(:)
Kelly heel veel succes vandaag ik duim ook voor je mee en feliciteer je pas als ik merk dat jij een gat in de lucht gesprongen hebt :+

Weet zo even niet meer van wie de oproep van de hond kwam, maar oeh wat lopen er toch een mensen op deze aardkloot rond, het is dat wij al 2 honden en 3 opvang katten hebben maar anders.... hoop voorde hond dat hij snel een super baasje gaat krijgen

Zag ook weer hele leuke foto's voorbijkomen
De aankoopkeuringen ga ik helemaal mee met de voorgaande reacties

Ik zal zo eventjes gaan rijden

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:34

Wat leuk Sanne, wel naar je zin daar? Hoe is je 1e dag bevallen? Wel balen dat je niet lekker werd :(:) . Wat gaan jij en Dosie al vooruit :D ! Echt top! Vind ook je houding verbeterd :j En wat een knap paard zo in een optocht! Zie je Chico al gaan :+ := hahah!

LALALOVER: Wat een plaatje van een paard heb jij! :)) Echt een mooie kerel!

Malin: Oooh geweldig!! Zag het ook op hyves... Wat zijn ze stoer zo samen voor de kar :+: . Echt geweldig zeg!!

Saida: Ah.. Rints... misschien wel gestoken idd... Weet niet waar Chico toen door gestoken was, maar die kreeg een hoofd :oo . Schrok me toen rot! Hoop dat het vandaag weer over is!

Ragdoll: Welkom :D ! Wij "kennen" elkaar wel :) ! Leuk dat je mee komt kletsen! Let wel, het gaat snel en reactie op elkaar is gewenst!

Yenneke: Jaaa, Xje foto's! Wat is hij toch knap! Vind je niet beroerd erop zitten hoor! Natuurlijk zullen er altijd verbeterpuntjes zijn! Maar dat heeft iedereen.. Wat loopt hij lekker ontspannen en lekker ruim ook! :9

Jus: Das nog een leuk om zo'n mail te kregen! Tsjee, wat een hoogte ook, mij niet gezien haha! ;)

Karina: Hahahaha, ge-wel-dig die foto's!! Echt super! Wist ook niet dat álle paarden nu vriendjes waren. Dus veludo doet nu liever tegen Sol? Wat is hij al aangekomen zeg, Sol! Hij ziet er goed uit joh :~

Nadina: Succes bij de dokter/oogarts :(:)

Lisenka: Jaa, spannend nu!! Hij komt in zicht, de keuring. Ben heel benieuwd hoe die het dit jaar doet. Echt super fijn dat hij thuis wel lekker loopt *D !

OHH KELL, ben plaats vervangend echt zenuwwwapppig := ............. Hoop het echt zo voor je!!!!!

Gisteren ging goed!! Jullie duimen heeft misschien wel geholpen!! :D Kan het nog niet online zetten, maar hoop donderdag meer te horen! Dus volgende week weten jullie het ook :D !

Weer les gehad met Chico gisteren... En tsja, het zal 1tonig worden :o maar het ging weer zooo fijn! Hij is súper licht in de hand (soms misschien zelfs te, dan neemt ie helemaal geen 'druk' aan, en issie soms moeilijker in te stellen). Maar het ging allemaal zo beheerst, en gecontroleerd en ontspannen. Dan rijd echt zalig! :D En pfff... we hadden het er warm van, hij was zeiknat van het zweet :P !
Me intructeur gaf nog een mooi compliment, hij zei dat als die zo netjes liep, en we zouden starten dat we dan echt de B door zouden vliegen. Chico loopt al heel mooi tact-matig en ontspannen nagevelijk *D Trots hihi :o
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 09-09-09 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:36

Kelly_Taco schreef:
Zilfstar Fijn dat Jippe zo goed ging aan de longe!
Dat doe ik eigenlijk bijna nooit... heb een hekel aan longeren :o

Ik vind longeren niet erg en ook wel leuk. Beetje met tempo's wisselen in draf enzo. En ik vind het ook belangrijk verschillende dingen met Jippe te doen. Voor de afwisseling. En hij moet echt op conditie komen en weer aan het werk. Ja hij doet het echt goed.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:38

nadina schreef:
Gisteren is er iemand geweest voor een plameco plafond, een soort doek zeg maar. Echt prachtig, maar wel heel erg duur. Nog maar even nadenken of we dat wel willen... Wel heel mooi en onderhoudsvrij. En als we eerst dit plafond eronderuit moeten laten halen, dan ander en dan aansmeren en verven, zal het ook wel wat kosten.

Wij hebben zo'n plafond, zat al in het huis toen we het kochten. Het is erg onderhoudsarm maar owee als je er miet iets scherps tegenaan komt (bij het versjouwen van spullen bijv). Zo hebben wij dus een scheur erin gemaakt en dat viel niet te plakken |( Was erg duur grapje want een gedeelte van het plafond is nu vervangen. Dat ging wel snel trouwens. In 1 dag heel nieuw pafonnetje erin!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:46

Thanx allemaal, Sol is inderdaad al flink bijgekomen. Hij is nog wel best ribberig hoor, maar hij steekt het eerst in de stoere onderdelen haha, hals, kont etc., en zijn rug was heel bloot maar nu ook al veel gevulder. Maar wat vinden jullie van Veludo? Natuurlijk is hij onbespierd en dat zal ook niet meer gebeuren, maar na het inspuiten van zijn SI is hij wel wat rechter geworden in de heupen, en voor het eerst daar wat ronder. Zelfs zonder werk dus. Hij is zelfs wat aan de zware kant, de mini's ook, maarja ze genieten nu allemaal mee van het onbeperkte eten van Girasol natuurlijk ;).

Ik word nog steeds boos als ik GOA lees :(. Geloof maar niks van het mooie verhaal in de glossy catalogus dat de gepensioneerde sterren de rest van hun leven zo goed verzorgd worden... Ik vind het een mooie show hoor (al vind ik Cavalia het aller-aller-beste wat ik ooit gezien heb) maar het zal voor mij altijd dubbel voelen, ik zie niet alleen moois.
Mayke bij Cavalia was jij ook met je oude nestor, een charmante heer, ik heb je daar nog gezien :).

Cyrina:
Peanuts is al zeventien en heb ik van veulen af aan. Toen woonde ik nog bij mijn ouders en liep hij bij hen in de merriegroep, dus is hij met een jaar al gecastreerd. Nooit zo over gedacht eigenlijk, dat deed je met niet dekkende hengsten. Veludo was heel veel hengst, nog steeds eigenlijk (hij dekt ook gewoon all the way), hij kon als hengst wel met Peanuts lopen maar we hadden toen niet de paarden direct aan huis en niet de mogelijkheid het gehuurde stuk zo in te richten als we het nu kunnen. En Arjan heeft natuurlijk ook een aantal merries.
Nugget is door mijn ouders aangekocht in Amerika als potentiele dekhengst, maar hij is inmiddels 5 en zijn ballen zijn nog steeds niet tevoorschijn gekomen. Castratie zou een fikse operatie betekenen, en als hij bij hen was gebleven zou hij anders toch in z'n eentje moeten staan. Hij is eerlijk gezegd absoluut niet makkelijk, maar dat dan alleen naar paarden niet. Hier gaat het wel in een groep, dus is de noodzaak er niet. Je kunt er over discussieren hoeveel kwaad niet ingedaalde ballen kunnen, maar ze zitten niet heel diep, dus de keus slaat op het moment door naar dat risico verkiezen boven operatie-risico.

En Sol die wil ik voordat ik ooit iets beslis eerst heel goed leren kennen, vooralsnog is hij heel weinig hengst, maar er zijn nu ook geen merries thuis. Ullkenney zal wel weer een keer komen, maar die is drachtig en mijn ervaring is dat een normaal sociale hengst daar mee omgaat zoals het hoort, met respect. Veludo deed dat ook, terwijl het een enorme haan is naar lege merries ;) .
De pony van mijn stiefdochter is hier wel een weekendje geweest in die tijd, en daar reageerde Sol ook niet heel hard op. Die kan in aparte paddock, want ik ga Sol natuurlijk niet toe laten kijken hoe Veludo met haar bezig is :o . Maar ik moet allemaal nog afwachten hoe het gaat als ik hem mee ga nemen naar andere locaties.
De intentie is wel hengst laten, maar het hoeft niet.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:52

Als hij al zo makkelijk in deze groep is zal hij iig wel begrijpen hoe het werkt in een groep en daar makkelijker mee omgaan denk ik Karina, hengst worden doet hij toch wel als hij straks helemaal op krachten is, daar kan je niet omheen. Maar ook dat gaat vaak met pieken en dalen is mijn ervaring.
Piropo reageert extreem op drachtige merries, dan wordt hij papa-piep en is hij zo anders dan met niet drachtige merries, die vindt hij leuk of niet.
Hopelijk kan je hem hengst laten want het is natuurlijk wel een heel mooi exemplaar wat je daar hebt lopen 8-)

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 11:02

Sol heeft inderdaad gewoon een heel groot voordeel dat je duidelijk kunt zien dat hij heel sociaal vaardig is. Verkoper heeft ook aangegeven dat het geen probleem was hem in de buurt van merries te houden, dat is hij dus gewend (hij zei er nog heel schattig bij dat samen in 1 box zetten misschien wel een minder idee was haha), Veludo had al een paar jaar alleen in een box en paddockje gestaan, merries stonden niet in zicht, die had daar veel meer moeite mee toen het ineens wel zo was.

We zijn met Sol en Veludo wat gaan wandelen, en als we dan langs weilanden met paarden komen maakt Sol zich echt wel groot en toont zich hengst, maar hij blijft gewoon aan los touwtje onder controle tot nu toe. Ik hoop het ook dat het lukt om hem "heel" te houden!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 11:06

Zilfstar schreef:
nadina schreef:
Gisteren is er iemand geweest voor een plameco plafond, een soort doek zeg maar. Echt prachtig, maar wel heel erg duur. Nog maar even nadenken of we dat wel willen... Wel heel mooi en onderhoudsvrij. En als we eerst dit plafond eronderuit moeten laten halen, dan ander en dan aansmeren en verven, zal het ook wel wat kosten.

Wij hebben zo'n plafond, zat al in het huis toen we het kochten. Het is erg onderhoudsarm maar owee als je er miet iets scherps tegenaan komt (bij het versjouwen van spullen bijv). Zo hebben wij dus een scheur erin gemaakt en dat viel niet te plakken |( Was erg duur grapje want een gedeelte van het plafond is nu vervangen. Dat ging wel snel trouwens. In 1 dag heel nieuw pafonnetje erin!

Wij zeiden al: moeten we wel oppassen met de kerstboom. Wij nemen altijd zo'n onmundig grote dat de top er uiteindelijk nog af moet, dat is vast geen goed idee met zo'n plafond...
Wel balen zeg, dat er een nieuwe in moest!
We moeten er maar goed over nadenken, pfff

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 11:07

Je maakt me wel nieuwsgierig Ilona!

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 11:09

Karina schreef:
Ik word nog steeds boos als ik GOA lees :(. Geloof maar niks van het mooie verhaal in de glossy catalogus dat de gepensioneerde sterren de rest van hun leven zo goed verzorgd worden... Ik vind het een mooie show hoor (al vind ik Cavalia het aller-aller-beste wat ik ooit gezien heb) maar het zal voor mij altijd dubbel voelen, ik zie niet alleen moois.
Mayke bij Cavalia was jij ook met je oude nestor, een charmante heer, ik heb je daar nog gezien :).

.

de paarden van Goa waren eigendom van de ruiters zelf. Als je daar wilde werken, ging je eigen paard mee.
dit weet ik, omdat een vriendin van mij daar heeft gewerkt.
alles draaide daar echt om de paarden.
elke dag trainen, paarden eerst naar nieuwe locatie, dan pas de mensen
jammer genoeg is het failliet gegaan (althans, oude Althoff zat in de bak vanwege belastingontduiking in duitsland 8-) )

oude nestor :+ zon bijzondere man..
en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel streng met lesgeven wahahahahah
dat was dus cavalia

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 11:09

Karina schreef:
Sol heeft inderdaad gewoon een heel groot voordeel dat je duidelijk kunt zien dat hij heel sociaal vaardig is. Verkoper heeft ook aangegeven dat het geen probleem was hem in de buurt van merries te houden, dat is hij dus gewend (hij zei er nog heel schattig bij dat samen in 1 box zetten misschien wel een minder idee was haha), Veludo had al een paar jaar alleen in een box en paddockje gestaan, merries stonden niet in zicht, die had daar veel meer moeite mee toen het ineens wel zo was.

We zijn met Sol en Veludo wat gaan wandelen, en als we dan langs weilanden met paarden komen maakt Sol zich echt wel groot en toont zich hengst, maar hij blijft gewoon aan los touwtje onder controle tot nu toe. Ik hoop het ook dat het lukt om hem "heel" te houden!

Piropo is niet zo heel gewend met andere paarden en ik heb behalve Elvis, ook niet de mogelijkheid dat heel extreem te veranderen, hij is wel heel sociaalvaardig wat ik gezien heb iig. Maar als je met hem wandelt blaast hij zich ook op en loopt in passage naast je maar zijn gentlemen karakter en zijn respect voor, in dit geval mij, zorgt ervoor dat hij makkelijk te houden is. Dan moet het bij Sol helemaal wel lukken ;)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 11:14

Ik vond Goa ook een hele mooie show! Ik ben met mijn toenmalige vriend gegaan en ik was helemaal in de zevende hemel! Al helemaal toen er een paar uit de show een dag of wat later in de ruitersportzaak waar ik toen werkte spullen kwamen kopen. Ik leek wel een 16 jarige (ik was denk ook niet veel ouder haha zal een jaar of 10/11/12 terug zijn?) en die gasten vonden dat zo grappig dat ze mij kaarten gaven om nog eens 1e rang dan wel te komen kijken. Nou ik was zo trots als een pauw natuurlijk!!! :D
Deel 2 vond ik toen echt minder, met al dat neon en ik weet niet, misschien was de magie er gewoon af.

Karina de foto's van je voetbal viertal zijn echt super! Ze hebben inderdaad echt lol met die bal, en de bal zelf ziet er ook lollig uit zeg wat een grappige smily!!

Mayke ik vind die readingen heel bijzonder zoals ik je al aangaf. Maar wat je schrijft over dat er eerst voorbeelden komen brengt bij mij enigszins wat zorgen omhoog om wat je eerder schreef.

Voor Kelly ben ik heel hard aan het duimen evenals voor een vriendin die vandaag onder het mes gaat om haar nier af te staan aan een onbekende donor. Ze wilde haar tante helpen maar dat bleek niet passend en nu ondergaat ze toch de operatie maar dan voor iemand anders die het kan gebruiken. Ontzettend dapper en ik moet heel de tijd er al aan denken! hopelijk ondergaat ze de operatie goed!

Verder welkom aan het hele zwikkie nieuwe!! Lijkt wel of er een een blik werd opengetrokken zoveel hallotjes achter elkaar :+

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 11:16

regine schreef:
Mayke ik vind die readingen heel bijzonder zoals ik je al aangaf. Maar wat je schrijft over dat er eerst voorbeelden komen brengt bij mij enigszins wat zorgen omhoog om wat je eerder schreef.

:+

ik snap niet wat je bedoeld