[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:17

Jolijn: Wat goed zeg!! Ik durf dat nog niet bij Chico hoor := .

Ik heb Benthe ook meteen een afspraak laten maken voor Chico. Kan nooit geen kwaad! Ben benieuwd of die nog wat dingen heeft... Chico zie ik zelden omrollen? Vind ikzelf nogal vreemd.. hij doet er niet zn best voor vind ik :+ maar wie weet zit er iets niet lekker.

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:26

machonito : veel succes bij de kinderarts en laat je ons ff weten hoe het is afgelopen???

mies-apollo: heel veel sterkte

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:03

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:06

Geen idee Esther :+ . Maar vind hem zo vanaf foto erg leuk! Maar die prijs? Zit vaak iets achter := . Bovendien hoorde ik geen goede verhalen over mssporthorses... Maar je kan er altijd een uitzondering tussen hebben natuurlijk?

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:20

Ik lees hier alleen mee, post eigenlijk noit...Maar nu kan ik het even niet laten!!
Onze kleine Bella Blanco is geboren!! Dochter van de schitterende lusitano hengst Quilo!!
[KS-ITP] Onze Bella Blanca....

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:29

Esther Vind hem erg leuk! Maar ik zou daar geen paard kopen. Iemand van stal heeft daar ook een ontzettend leuke merrie gekocht.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:31

Ooh ik heb 't écht te druk om bij te lezen. Aangezien ik van de vakantie niets/nauwelijks iets aan m'n huiswerk heb gedaan, en aankomende twee weken tentamens heb, ben ik aankomende twee weken foetsie denk ik. In ieder geval, ik zal er héél weinig zijn. Ik ga nu even gauw Picasso's stal mesten en dan weer aan 't leren geblazen. ;(

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:33

Ik vond het ook wel een leuk paardje :P, grappig koppie. Maar met zo'n prijs vertrouw ik het idd ook niet :). Had m een tijdje terug volgens mij ook echt als lusitano zien staan :P, en nu ineens andalusier, ze weten het zelf nog niet helemaal denk :D.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:34

evdpanne schreef:
Volgens mij stond deze een tijdje terug nog als lusitano te koop :=. http://link.marktplaats.nl/231306396

Als dat de verkoper is dat ik denk dat 'ie is, kun je het paard beter laten staan.
Barneveld is het dorpje hiernaast en daar komt de verkoper blijkbaar uit... En ik denk dat ik 'm ken...

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:43

hmmm geen goede verkoper dus ? toch jammer dat mensen andere toch altijd weer proberen te belazeren, eerst lusitano en nu is het een anda.... appart :P zo'n paard wil ik ook :D die kan elk ras zijn dat je maar wilt :P

weet iemand trouwens hoe je goed een filmpje kan uploaden op youtube ? heb met windows movie maker een filmpje gemaakt van Betunero maar het is een AVI bestand en hij is al ruim 2 uur bezig met het uploaden op youtube... dus ik denk dat dat niet goed is....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:44

Hmmmm kennelijk niet echt iemand met een goede naam :P.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:45

Filmpje uploaden heb ik ook al vaker gedaan... De ene keer doet ie het wel, andere keer niet. Snap er soms echt niks van :P.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:50

hmmm das k*t want heb ook geen id hoe ik het moet doen :'(

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:53

Ja, dat is ook zo.

Esther: Mocht je (over een tijdje misschien?) echt geïnteresseerd zijn, dan zou ik toch altijd even gaan kijken. Sommige paarden zijn nu eenmaal gunstiger geprijst, vanwege omstandigheden van verkopers. Hoeft niet altijd wat te betekenen.

Voorbeeldje: zo heeft/had BM stables (nu stal Doorstap) ook geen goede naam, maar stalgenootje van me heeft er een prima dravertje gekocht die 100% gezond is (verder wel een maf beest haha, dat terzijde). En GinnyBanshee hier op bokt, haar Fjord Banshee, ook heel gaaf ding.

Of nog beter voorbeeld, Handelsstal van iwaarden. Staat ook niet al te best aangeschreven.. Maar Madelief heeft een uitstekend paard aan Furia!! Ook geluk gehad...

Neemt niet weg dat 9 van de 10 paarden vaak wél 'rommel' is. Maar je kan er altijd een uitzondering tussen hebben zitten.... ;)

Gewoon goede researche doen op i-net (staat vaak veel info, of berichten van verkopers) en altijd laten keuren :)

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:59

Mies, veel sterkte!

Heidi, fijn dat je meteen terecht kunt bij de kinderarts, hou je ons op de hoogte? Niet fijn als je kleine menneke zich zo rot voelt.

frisiangirl wat een onwijs leuk veulen zeg, ik ben erg Quilo-fan !

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:05

Keuren laat ik zeker doen :P. En neem ook iemand mee die wat meer ervaring heeft als mij, ik ben vaak al gelijk verlieft op een paard en dan wil je geen slechte dingen zien ;). Dan is er tenminste nog iemand die een beetje een objectief oordeel kan geven.

Ik wacht in iedergeval nog even af tot mei... Dan weet ik of ik bij de Flora kan blijven werken. Als mijn contract weer verlengt wordt heb ik een vast contract. Maar dat is ook weer het lastige want ze willen niet echt meer vaste contracten geven. Dus ja ik hoop nog maar even dat ie gewoon verlengt wordt...

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:11

xxxNaatjuhxx schreef:
weet iemand trouwens hoe je goed een filmpje kan uploaden op youtube ? heb met windows movie maker een filmpje gemaakt van Betunero maar het is een AVI bestand en hij is al ruim 2 uur bezig met het uploaden op youtube... dus ik denk dat dat niet goed is....

Hmm, en dan heb je ook nog kans dat als ie er eenmaal opstaat en het is AVI bestand, dat youtube je muziek er van af pleurt. Andere bestanden gaan beter...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:12

Esther: Ja, lastig altijd. Wel handig te wachten dan! :j Geld is een belangrijke factor haha :) . Maar je gaat het goed aanpakken zie ik.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:14

Op de foto (advertentie ) lijkt het een leuk paardje , als die nog niks kent nog beter , zou alleen door een vertrouwde dierenarts laten keuren en natuurlijk zijn karakter goed bekijken. heb niet gekeken naar zijn stokmaat maar kleinere paardjes cruzados onbeleert zijn niet duur hier.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:18

Hij is 1.57 m. Dat is opzich niet zo'n gekke maat. Al smokkelen sommige adverteerders een aantal cm... := . Dat is ook zo stom als je daar komt, blijkt dat paard veel kleiner... :roll:

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:26

Hahahaha idd.... En als ie 3,5 is en 1.57 zal die ook nog wel een beetje groeien :P. Maar eerst maar mijn werk afwachten :D. Wil geen paard kopen dat ik m later weer moet gaan verkopen omdat ik het niet kan betalen. Dat lijkt me echt vreselijk!!

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:29

Lang, lang geleden was ik erg actief bij de Bokkende Fjordenrijders. Ik zat nog op de middelbare school en had een toptijd met mijn fjordenman... Maar toen ging mijn leven op z'n kop, school afgerond en gaan werken, in de paarden, veel rijden, maar dan wil je meer... Niet Bokken, weinig internet, veel leven. Dan kom je plots terecht in Spanje en werk je met een van de geweldigste rassen, de PRE.
Sindsdien ben ik dus verkocht (A)

Wij hebben thuis een aantal paarden staan, ijslanders, fjorden, shetje, new forest en wat pensionpaarden, maar een PRE kan ik me niet veroorloven. Toch mag ik me gelukkig prijzen, ik verzorg/rijd/werk namelijk wel regelmatig met 2 kanjer PRE's van Marjan Smit :D
Luzbelo en Enrique.

Vorige week vrijdag hebben we filmopnames gehad voor Marjan's website en mijn moeder heeft prachtige foto's gemaakt van mij en Enrique. Ik zal zo even een apart topic maken, denk namelijk niet dat het de bedoeling is dat ik het hier volgooi met foto's :P maar hier een klein voorproefje.

Afbeelding Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:33

J*zus! Wát een paard is die Enrique zeg :~ . Oef....... ben helemaal verliefd := . Ik kan niet wachten op de rest van de foto's!! Blijf vooral gezellig mee kletsen! *D

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:35

Karina schreef:
tsjillert schreef:
vergeten wat moet ik vergeten :D ;) :D :+ *D

YEAH! Jij snapt 't +:)+ *\o/*

yeah :+ :D

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:38

PeetJemig zeg,wat een kinderachtige actie van je ex,vooral ook lekker als vader tegenover zn dochter :([/quote]

tja wat moet ik daar op zeggen he ik weet wel dat ik dat nooit tegenover mijn kind zou doen

ik zou de spullen nog wel even van me kind netjes verzorgen maar ach het ligt nu allemaal op de stort