Robijn had de afgelopen week 500 gram op, en nu weer terug naar 340
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?

laat maar weten! Heb ook al n mailtje van Sanne die komt waarsch t weekend van de 14e langs!

Don_Marcello schreef:Lusitana schreef:...Het is hier inmiddels 'snachts bitterkoud, het vriest, dus 'smorgens alles wit en vervolgens wordt het overdag gewoon 23 graden...
In Spanje heeft het bijna overal flink gesneeuwd.
Iberische paarden zijn aan zulke sterke temperatuursschommelingen gewend...
En hebben ze dan dekens op?
Bij ons op stal zijn wij altijd de laatste die ze op te doen en de eerste die ze weer af doen.
Ze ziet er echt schattig uit, maar het kan ook een krengetje zijn
Geduld hebben denk ik zo?
)
Ik geloof dat hij in hele goede handen is bij jullie
sommige dingen wist ik wel, maar echt... sommige dingen pffff... echt heftig gewoon. Ik vind het knap dat je het zo openlijk hebt gepubliceerd, had ik persoonlijk niet gedaan, omdat er meer mensen meelezen waarvan ik niet wil dat ze het weten.... Maar heel knap. Het is nu heel zwaar, maar ik geloof wel wat de rest zegt.. je komt hier sterker uit!! Die slogan in je topic van Madelief is ook heel mooi
.
. Echt een leuk beestje. En je hond is ook een knapperd, leuke foto zo zeg! En dan Veluutje
. Knapperd is het! Succes met je verhuizing!
Je bent hiervoor bij een bruine hengst PRE bij vaniwaarden wezen kijken toch? Ik had je toen nog eens een pb gestuurd, maar helaas nooit meer antwoord op gekregen...?
. En was totaal niet bang, of er van onder de indruk met een zet op dr kont enzo. Wat Benthe deed is in héle vlotte stap, of draf op de trailer af, iemand erachter, en 1 keer proberen door te lopen. Dat werkte bij hafje niet
. Haha, toen een zweepje erbij, 2 tikken op de kont, en voila, hafje liep er meteen in
. Dus tsja, even kijken hoe die het doet, en anders misschien ook met een tikkie op de kont proberen?
haha.
. Haar poownie Irma staat in Hoek van holland
.
. 
? zou niet meer weten