[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:08

Wat een gave foto's allemaal zeg Haha!

Robijn had de afgelopen week 500 gram op, en nu weer terug naar 340 Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:24

Ik ben foto's aan het kijken, kom van alles tegen, dus jullie zijn de l*l Clown

Albertje:"

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:28

Mijn lieve knappe Veersel Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:05

mooie foto's weer, ook gave foto van die springende hond Haha!
mooie friesjes ook Haha!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:36

Hoiii Haha!
Kreeg paar dagen een pm van xxxNaatjuhxx
dat ik me hier ook moest aanmelden *LOL*

Is er nog plaats Tong uitsteken ? Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:39

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:41

Ik lees het net!

jeetje, wat een verhaal!

Het 1e deel komt me trouwens wel ontzettend bekend voor Bloos

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:55

Ik lees het net, tot op een zekere hoogte snap ik hoe je je voelt.
Van die honden ; dat vindt ik echt te gek gewoon bedoel is evenveel jij hond als zijne :S
ik heb vroeger ook eens met een jonge wat gehad die me toen geslagen en geschopt heb (waar vriendinnen bij waren) Maar daar heb ik gelukkig snel een streep onder kunnen zetten. En tijdtje daarna flinke ruzie gehad en tsja nu kunnen we eindelijk normaal tegen elkaar doen en soms nog eens lachen ook. Ilona weet ook wel wie ik bedoel.
Zowiezo al raar dat die gaat liegen over een ander in zijn leven. Gewoon eerlijk zijn is toch niet zo moeilijk.
Alsnog sterkte !

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:17

Saida: Dat is echt achterlijk! Ben benieuwd of t gaat lukken met een bezoekje brengen...
Leuke springfoto's ook Haha!
Amanda89: Ooh oliebol, carta!! Als ik in NL ben ga ik dat ook maar heeeel snel regelen tis er gewoon weer bij ingeschoten gvd!
Iloon: Week van kerst is wel prima denk Haha! laat maar weten! Heb ook al n mailtje van Sanne die komt waarsch t weekend van de 14e langs!
Superr gezellig Haha!
Sanne: Ga je (hopelijk) zo terugmailen!! Hoef je niet te wachten op foto's om Furia weer eens ohz te zien Haha!
Vaidosa is flink geschrokken dan denk ik!
Vind je profiel he-le-maal geweldig echt waar!! Ik ga binnenkort ook even knutselen!
Borderjay: Supermooie hond zeg!! Wat een sneeuw lag er bij jullie!!
miichelle90: Wat een droppie je dochtertje zeg Lovers
Furia staat overigens onder 500 gram sinds hij geschoren is, maar daar blijft hij ook onder deze winter Ja
Karina: hebben jullie American Miniature Horses die zijn zooo cewl Haha!
En die foto van je hond is ook echt prachtig, leuk die sporten met honden Lovers
Veludo ziet er goed uit wel Teddy idd Tong uitsteken
Robijntjah: Leuke foto's!! Fijn dat de hoefzweer open is Ja
just_kik: Tuurlijk hartstikke gezellig welkom!!

Furia ging weer fijn vandaag, ook nu in de galop lekker los, dan kan hij echt een fijne aanleuning krijgen Ja
Rij hem nog wel laag ingesteld, eerst alles maar op die manier bevestigen en over een tijd als hij sterk genoeg is eens wat meer die hals oprichten.
Tijd gaat echt snel, alweer bijna naar huis!
Wel gek, iedereen van hier behalve mijn collega is op wedstrijd zondag, dus dat wordt Furia alleen met mn collega inladen.
Pff, hoop dat ie zich gedraagd, iemand nog tips voor een paard dat het niet eng vind maar het gewoon leuk vindt om om de klep stil te gaan staan en als je hem iets druk geeft of probeert naar voren te krijgen weer 2 stappen achteruit doet?
Misschien is ie nu wel braaf maar goed.... Tips zijn altijd handig Haha!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:47

Don_Marcello schreef:
Lusitana schreef:
...Het is hier inmiddels 'snachts bitterkoud, het vriest, dus 'smorgens alles wit en vervolgens wordt het overdag gewoon 23 graden...

In Spanje heeft het bijna overal flink gesneeuwd.
Iberische paarden zijn aan zulke sterke temperatuursschommelingen gewend...

En hebben ze dan dekens op?
Bij ons op stal zijn wij altijd de laatste die ze op te doen en de eerste die ze weer af doen.

Ligt eraan. Hier heeft alleen Tojo een deken omdat die geschoren is vanwege intensieve springtraining. Verder ken ik eigenlijk geen Lusitanos die onder dek gaan. Maar het zal misschien hier en daar wel gebeuren. Alles wat op het land loopt heeft in elk geval nooit een dek om.

wat een mooie foto's zijn er weer geplaatst.

De hengst van sjaad staat nu op de quinta. Verslag van zijn aankomnst staat in mijn topic. Zaterdag gaat hij op transport. Tot dan ben ik zijn verzorger, voel me heel wat hahaha.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:03

Sanne -> Ik heb het wel meer gehoord dat vooral jonge en pas ingereden paarden nogal van de rel kunnen zijn als hun berijder er een keer vanaf is gevallen.
Waarschijnlijk is het niet de bedoeling geweest en is ze nogal geschrokken van je val.
Met veel geduld en vooral veel praten op een rustige toon wanneer je op haar rug zit, plus belonen met een vriendelijke kinderlijke stem moet het goed komen.
Ze moet het vertrouwen weer terug krijgen.
Wordt al leuk je profiel!

Jolijn -> Gelukkig is de hoefzweer open, dat neemt een hoop druk weg!

Gabriella -> Leuke foto's! Oefen je veel met je honden?

Miichelle90 -> Wat een leuk smoeltje heeft die kleine van jou!

Suzanne -> Hè bah, wat een eng idee van je baas.......
Is er niemand die meer weet?

Karina -> Die foto van Denim is gaaf!!!
Succes met jullie verhuizing.
Volgend jaar zomer gaan we weer naar de Woody Ranch, misschien dat we tegen die tijd een ritje kunnen plannen dan?

Kiki -> Welkom hier! Clown

Jasmijn -> Meissie toch, dat je dit zo openbaar neerzet.........
Ik begrijp je boosheid, je frustratie, je verdriet en zelfs je wraakgevoelens, maar ik kan helaas niet begrijpen dat je het zo openbaar neer hebt gezet, sorry.....

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:04

madelief ; Leuke foto he van met dat sneeuw Lachen Ze ziet er echt schattig uit, maar het kan ook een krengetje zijn Knipoog Geduld hebben denk ik zo?
En wat sommige mensen ook nog wel eens doen is een longeerlijn erbij gebruiken. Mahja niet iets voor mij:p

Saida ; Dankje wel Lachen

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:05

Saida, nee, niemand weet meer... Politie, recherche, alles erbij gehaald en onderzocht...

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:06

Soeske ; erg eng idee eigenlijk!!. Mahja misschien is er niks erg gebeurd maar is ze toe aan een break?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:09

ja, dat was ze wel.. maarja... we zien t wel.. ze is nu 4 weken spoorloos...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:10

Wat naar zeg! Hoop dat jullie snel meer weten!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:14

saida: wat een k*tstreek zeg. groot gelijk dat je d'r effe gaat opzoeken. De muur die Des gesloopt heeft, is een buitenmuur dus geen merrie ernaast
jasmijn: ook jij getroffen door een soort van laaielichter, houdt je poot stijf hoor
michelle: bahbah dat iemand dat kan zo. en t was niet de 1e keer schreef de krant
sanne: wow, wat een gaaf profiel. jij bent echt vakkundig!!
gab: hihi die eigenwijze schapen
justkiki: welkom hier, wel fotos plaatsen hoor
jolijn: vooruitgang dus met de hoefzweer?
jasmijn: gvd zeg, je verhaal doet me echt schrikken. goed dat je het van je afschrijft. jij hebt daar in korte tijd ff zeer heftige dingen meegemaakt, gewoonweg mishandeling als je het mij vraagt. jouw zus gaf aan mij meteen al de juiste benaming voor hem toen ik naar je vroeg laatst op horse-event. vooral dat op het bed gooien grijpt me: hoe vernederend zeg! je ervoor schamen moet je niet doen: ik begrijp dat het je 1e vriendje was ? en je was nog vrij jong. je bent er wel wijzer door geworden, nu weet je in elk geval hoe het niet moet. sterkte meid, je hebt nog een heel leven voor je en hopelijk nu ook een maatje die dit verhaal kent en begrijpt (de jongen waar je het hier al eens over hebt gehad Knipoog )
suus: hoe is het met jouw gescharrel?

wat paarden en dekens betreft, denk ik heel makkelijk: nergens voor nodig, ze regelen het zelf wel. erg dikke vacht probeer ik te voorkomen door snachts op tijd op stal te gaan.

zaterdag naar het strand met Sam als het goed is. beginnen in Hoek van Holland. nog barokkers die ik daar kan treffen???

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:34

Lusitana, zorg maar goed voor Urbino Knipoog Ik geloof dat hij in hele goede handen is bij jullie Ja
Kijk zóóó uit naar volgende week....ongelooflijk haha.

Karina, wat een knap minipaardje.

Leuke foto's van de friezen!

Barocco, veel sterkte ermee....wat een verhaal zeg.

Just_kiki, welkom! Ik ben er ook net Lachen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 09:19

jasmijn => lees net je verhaal ik vindt het juist knap dat je het zo neer durft te zetten veel sterkte

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 09:42

jasmijn: Lekkere service! Al iets gehoord?

madelief: Sylvie (vie) op bokt..ze heeft een nieuwe camera en wilde em proberen....

saida: Stond er geen foto bij de advertentie? Jammer dat het zo tegenvalt!! leuke foto's van rints! Ze ziet dr wel super uit!

denise: We bellen 1/2 x in de week en smse gewoon elke dag en sinds kort heeft hij ook msn dus hebben we wat meer contact

sanne: Veel geduld en gewoon doorzetten! Ze zal zelf wat geschrokken zijn, niet al te veel aandacht aan besteden maar gewoon
''zoals normaal' doorgaan..hopelijk zal ze dan snel herstellen!
Je profiel is gaaf! Echt mooi gedaan!

gabriella: Gave foto's!!

karina: Succes met verhuizen!! Na lang wachten is het zover!

jolijn: Die foto's hebben toch lang in je profiel gestaan? Grappig om terug te kijken!

Jasmijn: Wat vreselijk!! Sterkte! Hoe moeilijk het ook is, probeer het los te laten... met iemand praten kan helpen!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:17

Suzanne -> Wat lijkt het mij zorgelijk voor de familie en vrienden dat ze verdwenen is......
Helemaal als je weet dat ze hoognodig een break nodig had.
Hopelijk vinden ze haar snel!

Sanne -> Zag ik het goed dat Igneo zijn foto op het anda-forum staat? (links bovenin)

Michelle -> Nee er stond geen foto bij, maar ze zei dat ze helemaal nieuw waren en ik vertrouwde het.
Weer wat geleerd dus.......

Ik ga me omkleden, heb straks les!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:24

Zie weer een hoop mooie zwarte parels voorbij komen!

Soeske....wat raar allemaal..

Sanne het is heel logisch dat Vaidosa nu bang is. Het is zo belangrijk bij jonge paarden om te zorgen dat je niet valt!! Ze schrikken zich een ongeluk en blijven daarna erg onzeker en bang. Wanneer je denkt dat het ff te veel is doe je een stapje terug. Op een hele rillerige dag, ga je er zelfs niet op.
Nu het al gebeurt is, is het zaak om weer stapje voor stapje op nieuw het vertrouwen te winnen.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:08

Jas.. ik heb gereageerd in je topic.. vond het echt schokkend.. Bloos sommige dingen wist ik wel, maar echt... sommige dingen pffff... echt heftig gewoon. Ik vind het knap dat je het zo openlijk hebt gepubliceerd, had ik persoonlijk niet gedaan, omdat er meer mensen meelezen waarvan ik niet wil dat ze het weten.... Maar heel knap. Het is nu heel zwaar, maar ik geloof wel wat de rest zegt.. je komt hier sterker uit!! Die slogan in je topic van Madelief is ook heel mooi Lovers .

Suus: Wat een vaag gedoe zeg met je werk... Nog steeds niks gehoord? En hoe is het nu met Goya en je lover?

Karina: Leuk dat je weer eens langs komt joh, was al benieuwd hoe het met je ging! Die kleine mini is gaaaaaaaaaaaaf joh Kwijl . Echt een leuk beestje. En je hond is ook een knapperd, leuke foto zo zeg! En dan Veluutje Lovers . Knapperd is het! Succes met je verhuizing!

Jolijn; Mooie zwarte parels hoor. Hoe is het nu met Veerle, of weet je dat niet? Die heeft wel super gangen voor een fries zeg. Foto's had ik allemaal al eens in je profiel gezien hihi.

Kiki: Welkom! Lachen Je bent hiervoor bij een bruine hengst PRE bij vaniwaarden wezen kijken toch? Ik had je toen nog eens een pb gestuurd, maar helaas nooit meer antwoord op gekregen...?

Mies; Jaaja... dat was ook wel ff gek toen..

Madelief: Ik ging gister mee met Benthe, die moest een haflinger pony vervoeren (haar paps had dat geregeld met die mensen, die heeft een eigen veevervoer bedrijf). Hafje deed op de heenweg met inladen al een beetje vervelend, maar ging er vrij vlot in. Terug weg, ho maar. Met 2 benen op de klep, en dan staan kijken van lalalalaa, en verder ga ik niet Dromen . En was totaal niet bang, of er van onder de indruk met een zet op dr kont enzo. Wat Benthe deed is in héle vlotte stap, of draf op de trailer af, iemand erachter, en 1 keer proberen door te lopen. Dat werkte bij hafje niet . Haha, toen een zweepje erbij, 2 tikken op de kont, en voila, hafje liep er meteen in Haha! . Dus tsja, even kijken hoe die het doet, en anders misschien ook met een tikkie op de kont proberen?

Lusitana: Wel goed voor sjaad dr paardje zorgen hoor Haha! haha.

Frank; Ik woon naast Hoek van Holland!!!!!! Wat leuk dat je daar naar toe gaat. Zou heeeeel graag met je meerijden, maar helaas, Chico is nog niet zo ver.......... Balen zeg, maar wie weet een ander keertje? Misschien tref je Benthe wel haha Knipoog . Haar poownie Irma staat in Hoek van holland Lachen .

Saida: succes met je les, hopen dat het droog blijft Lachen .

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:11

Hoii Doei!
bedankt iedereen!
Prinslover , ow Clown ? zou niet meer weten Bloos! Verward
Maar ik ben idd naar die hengst gaan kijken Ja

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:26