Wie start er allemaal met een fries?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:46

Jammer van de punten Maaike, volgende keer beter :)

En mooi commentaar bij de selectie raiza! Hopelijk gaat t straks beter na de tandarts beurt. Kan een hoop verschil maken!

Even een tijdje wat afwezig geweest hier, dus kom weer even binnen vallen en updaten :D

Ondertussen L2 debuut gemaakt. Even koekeloeren wat ze willen in het L2. Het is immers allemaal nieuw voor ons. Na de week van de vele regen, dus ik had de hele week niet kunnen rijden. Toch gegaan en dacht lekker lang los tr stappen, zodat ze niet zo stram was. Helaas liep het allemaal wat uit, waardoor ik er uit eindelijk meer dan een half uur al op zat. Proef 1 ging, maar ze was al snel helemaal moe (en ik ook :') ) maar doordat het tempo wat lager lag (helaas ontbrak daardoor de impuls wel) wel heel fijn rond kunnen sturen en netjes de lijntjes kunnen afronden. Eigenlijk super tevreden voor een eerste keer! Tweede proef was ze helemaal op. En toch deed ze zo goed haar best! We gingen erg sloompjes, maar ook hier weer verder wel fijn kunnen rijden. Resultaten: 166 en 176! Das al bijna een puntje! :oo
Ben super trots op der! Vond zelf de proeven wel een stuk pittiger dan het L1 en ook het doorzitten was erg vermoeiend, maar wauwie die pony doet t gewoon :))

En afgelopen 3 dagen heerlijk op vakantie geweest naar kootwijkerbroek. En daar prachtige ritten gemaakt! Ze heeft me verbaasd hoe braaf ze was!
We hebben ook een fotoshoot op het zand gehad, deze moeten alleen nog binnen komen, dus die spam houden jullie tegoed :))

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:00

Mooi resultaat voor je 1e x L2 Lauke en grappig die vliegendekens.

hannelover

Re: Wie start er allemaal met een fries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:08

Ik heb ook even een update
Ik ben een week op vakantie naar Frankrijk geweest en toen ik terugkwam Rn weer op m'n paardje mocht rijden leek haar draf echt beter dan ooit en ze zat ook veel lekkerder door <3

Ik ga 8 aug meedoen met oefenspringen bij de hoge devel. Helemaal in het rood! <<)
Afbeelding
Afbeelding
Let maar niet op m'n houding die is bagger

En als ze een volte in galop kan gaan we wss starten *\o/*

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:49

Raiza mooie punten hoor!

Lauke, foto's zien er heerlijk uit! Ben erg benieuwd naar de foto's van de fotoshoot :j
En toch mooie punten voor je L2 debuut

Hannelover, gave set!

geertje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:07

pff ik heb ook alng niks van me laten horen. paardje heeft al 7 weken vakantie.
de 2 wedstrijden die ik me nog had opgegeven heb ik ook maar af gemeld. Ga hopelijk volgende week weer een begin maken om te rijden. Heb er nu al wel zin in, maar heb de energie nog niet.
we gaan gewoon weer knallen in het winterseizoen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:17

Is je paard geblesseerd? Of jij zelf?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:34

Geertje hopelijk kun je weer lekker gaan beginnen

geertje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 18:59

ik ben zelf uit de running. hoop dat ik volgende week weer wat kan oppakken wat de paarden betreft.
voor de rest heb ik alles wel steeds wat bij gelezen maar geen zin om over al op te reageren.
ik zal het nu weer wat gaan oppakken.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 20:48

@raiza: ondanks je wisselende resulaten toch gefeliciteerd met je punten. wanneer ga je over naar het L?

@hanover gaaf setje met springen kies ik ook altijd voor rood. ga einde van de maand weer na lange tijd een crossterrein op, ben benieuwd. jij succes in ieder geval

@lauke: L2 valt niet mee he haha doorzitten gehele proef lukt mij echt nog niet

@geertje hoop dat je snel weer opknapt en kan genieten van het rijden!

ik ben sinds gister weer terug uit Bali, valt wel weer even tegen haha
ben wel gelijk op paard gestapt, want had 3 weken niets gedaan dus denk hop en knallen.
mijn vriendin heeft haar wel af en toe gereden en vrij gehad, dus had wel rekening gehouden met wat staakwerk. voor zekerheid elastiek om gedaan en inderdaad wilde ze voor de spiegels alweer kloten, gelijk sporen er in en doorlopen :D
dus geloof dat ze nu wel weet dat ze weer moet lopen haha

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 20:49

oja en bezig met huis vinden om paard aan huis te krijgen, maar daar heb ik geen haast mee. lees dus nu heel veel wat daar allemaal bij komt kijken

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 21:00

Welkom thuis Jenny! Ja ik zag dat jullie iets op het oog hadden maar uiteindelijk was een ander je voor.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 21:32

thnx
ja klopt, had er wat leuks mee kunnen doen maar helaas.

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:27

@Jenny: Ik heb as woensdag nog een wedstrijdje, laatste van de 5 woensdagwedstrijden en de best presterende over 3 wedstrijden wint een extra prijs, sta nu nog 1e dus die start ik zowiezo nog in de B. Nu effe kijken hoe het met de aanleuning verder gaat en of dat wijken naar links beter wordt nu ze naar de tandarts geweest is. Als dat goed gaat ga ik over naar het L want heb die B wel gezien ;)

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 16:16

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 17:57

Raiza. Spannend. Succes met verder trainen

Lauke ja is altijd al een droom geweest van me. Valt alleen niet mee om genoeg grond te vinden. Veel boerderijtjes komen niet verder dan 6000m2 en wil sowieso minimaal 1 hectare of mogelijkheid tot huren van een hectare

boerinnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 20:06

Lauke, wat netjes jullie L2 debuut. Mag je trots op zijn, kun je nagaan hoe jullie het gaan doen met optimale voorbereiding en losrijden! Gaaf hoor Kootwijk! Is hier niet eens zo gek ver vandaan, en wil ik ook echt nog een keer gaan doen. Ga straks je foto's ff bekijken.

Raiza, ook wel 'fijn' dat haar problemen met de stelling een oorzaak hebben toch? Hoe gaat het nu? Verder keurige punten toch?

Hannelover, gave set! En hoe ging het vandaag?

Geertje, klinkt niet best, je blessure. Hopelijk is het snel weer achter de rug en kan je de paarden weer opppakken.

Jenny, welkom terug. Fijne vakantie gehad? Spannende zoektocht! Wel ideaal, paarden aan huis. Vind ik tenminste wel, anders zou ik het allemaal niet kunnen doen, zoals ik het nu doe.

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 20:48

boerinnetje schreef:
Lauke, wat netjes jullie L2 debuut. Mag je trots op zijn, kun je nagaan hoe jullie het gaan doen met optimale voorbereiding en losrijden! Gaaf hoor Kootwijk! Is hier niet eens zo gek ver vandaan, en wil ik ook echt nog een keer gaan doen. Ga straks je foto's ff bekijken.

Raiza, ook wel 'fijn' dat haar problemen met de stelling een oorzaak hebben toch? Hoe gaat het nu? Verder keurige punten toch?

Hannelover, gave set! En hoe ging het vandaag?

Geertje, klinkt niet best, je blessure. Hopelijk is het snel weer achter de rug en kan je de paarden weer opppakken.

Jenny, welkom terug. Fijne vakantie gehad? Spannende zoektocht! Wel ideaal, paarden aan huis. Vind ik tenminste wel, anders zou ik het allemaal niet kunnen doen, zoals ik het nu doe.

Het ging gied eerste rondje heel gespannen maar tweede rondje echt top *\o/* hier staat het filmpje
https://m.facebook.com/britt.ouwerkerk?ref=bookmarks

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 20:58

boerinnetje: ja was heerlijk. moesten 3 uur en 13 uur vliegen weer terug en kidz hebben zich vermaakt, dus dan ben ik ook blij

hanover: je linkje werkt niet bij mij

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:00

Jenny_S schreef:
boerinnetje: ja was heerlijk. moesten 3 uur en 13 uur vliegen weer terug en kidz hebben zich vermaakt, dus dan ben ik ook blij

hanover: je linkje werkt niet bij mij

Dat is raar bij mijzelf wel ik zal het wel even op de computer proberen

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:03

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:50

omdat wij geen vriendjes zijn zie ik alleen maar een selectie oude berichtjes op fb helaas

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:18

Jenny_S schreef:
omdat wij geen vriendjes zijn zie ik alleen maar een selectie oude berichtjes op fb helaas

o dat is jammer ;(

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 10:25

Zo even snel weer bijgelegen,

Jenny, wat spannend zeg een huisje met paarden erbij! Hopelijk kun je iets leuks vinden.

Lauke, wat een leuke foto's zeg! Ziet er gaaf uit zo op het zand!

hannelover, wow wat een leuk setje haha valt lekker op dat rood.

Hier ook leuk nieuws, gister met ons friezen-viertal mee gedaan aan de Gelderse kampioenschappen. Wat hadden we een bekijks met onze friesjes tussen al die kwpn'ers :=
Aan onze aankleding kon het dan ook niet liggen, als zeg ik het zelf we zagen er echt prachtig uit :o We zijn uiteindelijk 6e geworden waar ik echt super trots op ben. We hebben maar zo'n 5 keer kunnen oefenen en reden dan ook rond met ons reserve paard in plaats van met ons vaste team, het word nu alleen nog extra spannend want de verdeelsleutel is nog niet bekend.... we krijgen dus pas dinsdag te horen of we ook nog naar de hippiade mogen of niet (ik ga er maar gewoon van uit van niet dan kan het altijd mee vallen :') , we gaan er maar vanuit dat 5 door mogen namelijk haha)

Even voor het beeld, ik rij als derde paard haha

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:37

Hier wat foto's van het springen Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 14:01

Ziet er goed uit Emma! Heel leuk groepje zo