En mooi commentaar bij de selectie raiza! Hopelijk gaat t straks beter na de tandarts beurt. Kan een hoop verschil maken!
Even een tijdje wat afwezig geweest hier, dus kom weer even binnen vallen en updaten

Ondertussen L2 debuut gemaakt. Even koekeloeren wat ze willen in het L2. Het is immers allemaal nieuw voor ons. Na de week van de vele regen, dus ik had de hele week niet kunnen rijden. Toch gegaan en dacht lekker lang los tr stappen, zodat ze niet zo stram was. Helaas liep het allemaal wat uit, waardoor ik er uit eindelijk meer dan een half uur al op zat. Proef 1 ging, maar ze was al snel helemaal moe (en ik ook

Ben super trots op der! Vond zelf de proeven wel een stuk pittiger dan het L1 en ook het doorzitten was erg vermoeiend, maar wauwie die pony doet t gewoon

En afgelopen 3 dagen heerlijk op vakantie geweest naar kootwijkerbroek. En daar prachtige ritten gemaakt! Ze heeft me verbaasd hoe braaf ze was!
We hebben ook een fotoshoot op het zand gehad, deze moeten alleen nog binnen komen, dus die spam houden jullie tegoed