dapperedodo schreef:Zo iedereen lekker bezig. Tijdje niet geweest beetje druk laaste dagen van me vakantie morgen weer werken.
Ff manen vraagje heb tot nu toe amor zn manen altijd los gehad maar ze worden nu wel echt lang en wil ze beschermen dus denk vlechten maar laten jullue ze lang zitten breekt het de boel niet af zit beetje te twijfelen wat te doen.
Ik vind het altijd fijn om de manen gewoon los te laten en om de 3 dagen met cowboy magic gel uit te pluizen. Dan blijf je volgens mij echt een mooie volle bos houden, maar als ze al even op de wei hebben gestaan ziet het er vaak wel armoedig uit
Maar met uitpluizen is het vaak toch nog wel een aardige bos.
moonforever: Ik ben benieuwd hoe het is gegaan!
cherell: Hij had inderdaad koliek, was weer lekker stress en gedoe vandaag ook nog.
Hij was vanmorgen blij dat hij weer uit de stal mocht en kon eten dus dat heeft hij ook als een bezetene gedaan, elk sprietje heeft hij gevonden. Vanmiddag had hij toch weer last van z'n buik, niet zo erg als gister maar toch duidelijk iets niet lekker in zn buik. Heb m toen zijn dagelijkse portie brokjes gegeven met wat olie erdoor en toen heeft hij begin van de
avond netjes vaste mest gehad. Nu staat hij te suffen en aangezien hij graag liggend slaapt wil hij dat nu ook.
Volgens mij heeft hij geen pijn meer maar hij is wel een beetje suf van alles.