[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Xantha

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 17:30

DAMES dames, gedraag je, whahahahahaha lig dubbel

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 17:32

het is goed dat ik moet gaan werken ;)! Anders zou het nog uit de hand lopen! zal van het weekend met jasmijn wel weer wat beleven denk ik zo!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 17:55

Wat is het opeens rustig, ik ga maar eens een hapje eten en daarna Xantha een lekkere berg hooi geven! :Y)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 18:02

Jolynn schreef:
Wat is het opeens rustig, ik ga maar eens een hapje eten en daarna Xantha een lekkere berg hooi geven! :Y)

ik was eigenlijk een film aan het kijken, dus daar ben ik mee verder gegaan

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 18:10

Ik ben aan het koken en als ik dan te lang hier kijk gaat het mis haha....

Heb het mezelf weer veel te moeilijk gemaakt want vlees moet 50 min opstaan.....

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 20:29

Ik spring even bij de meidenclinch wuhahaha :Y)
Ik heb één smilie die mijn gevoel bij deze post verwoord en dat is deze: :r
Wat ontzettend laag...

En gezien ik heel gemeen wordt als iemand aan mijn bokt-vriendinnetjes zit: liever ronde vormen boven op je dan een stijve hark!

En nog wat Anouk, een tijdje terug had ik ook zo'n absoluut dom kansloos berichtje dat ik te snel ging met Bandito volgens jou; oftewel lekker kritiek geven op ander en zelf geen vragen kunnen verdragen, verbeter de wereld en begin bij je zelf!!

En voor de mensen die nog geintresseerd zijn wat ik nu met Dito doe(hij is nu ruim 4 jaar); ik ben vorig jaar begonnen met longeren en grondwerk, winterstop gehad, en afgelopen 8 weken lekker bezig met zadelmak maken/inrijden.
Heb er nu 10 keer op gezeten in die tijd en hij doet het zo goed, geen één teken van verzet en ik die elke keer een kwartiertje en max 20 minuutjes rijden, ongeveer 2 keer in de week. Ben zo trots op hem!! En er komen hele gave foto's van ons aan :D die Sanne heeft gemaakt :D.

En voor de rest zaterdag naar Mies, idd de boel onveilig maken :Y) hopelijk raak ik niet in zulke vage situatie's verzeild met jou hoor mafkees haha :+.

Dat was even mijn bijdrage ;)

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 20:35

Madje is thuis *\o/* *\o/*

en er werkt iemand aan haar klantenkring zie ik...

Laura, jij wint, ik moet nog beginnen met koken :o

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 21:10

Oei, het was weer even gezellig hier zie ik....

Maar lees ook wel weer hele grappige dingen over koeien en naakte 60+. Die laatste kom je ook nog wel eens tegen bij ons op het strand en die koeien die staan naast stal (en die zijn ook nog steeds heel eng). Dus om voor allebei te trainen moet je bij ons op stal zijn :P. Eerst van het erf af zien te komen met de enge koeien, vervolgens nog twee van die zwarte langharige gevaartes passeren. Duin door, en op strand de naakte 60+ ontwijken :P.

Nog even over het trainen, Shaggy rij ik meestal ongeveer 45 min. Ligt er ook aan hoe het gaat ;). Soms gaat het zo lekker en doet ie zo zijn best dat we het op een half uurtje houden. En soms heb ik zoiets van ach het kan nog wel even :D.

Wat ik eigenlijk kwam melden (voordat ik ineens voor de verandering heel veel pagina's moest bijlezen :P), was dat ik nu echt op een ontzettende roze wolk zit!! Ging rijden met Shaggy en had de hele bak voor mezelf :D. Dus lekker drafbalkjes neergelegt en aan het werk! En het ging echt super! Balkjes deed ie weer hardstikke goed en de galop ging gewoon heerlijk. Rechtsom ging zelfs beter dan linksom terwijl die voorheen rechtsom juist onwijs dwars was. Zelfs in de enge hoeken schrok ie is een keer niet :). Het ging gewoon echt heerlijk! Heb super gereden :D.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 21:24

Esther, dat klinkt goed joh.
Lekker de bak helemaal voor jezelf.
Laat je weer eens foto's zien van je kanjer?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:13

Beste allemaal, ik loop meerdere pagina's achter met bijlezen. En dat zal nog even zo blijven.
Mijn vakantie heeft vandaag een zwart randje gekregen..... Geheel onverwacht is mijn vader vanmiddag overleden aan een hartinfarct.
Ben op het moment helemaal kapot......

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:16

zasread schreef:
Mies, alleen je armen nog wat verder buigen en je handen hoger houden ;)

Hee! Dat was ik die dat opmerkte!
Beetje mijn tekst afpikken..... (uh, of was dat niet hier?) :7

Monique -> Heerlijk dat je grote vriend en jij weer bij elkaar zijn!
Heel veel geluk en plezier met hem!

Suzanne -> Bij mij is het ook erg afhankelijk van hoe het gaat tijdens de training.
Meestal rij ik ongeveer 45 min. incl. het in- en uitstappen, maar het kan ook zomaar zo zijn dat ze zo goed gaat dat ik het wil belonen en we binnen 20 min, klaar zijn en uitstappen.
Ik probeer het altijd goed af te sluiten, maar soms is dat gewoon niet haalbaar en stoppen we evengoed.
Ook zij kan eens haar dag niet hebben.

Denise -> Over de kop gegaan????
Oh meis! Dat is niet niks!
Gelukkig niet al te ernstige verwondingen opgelopen, maar de schrik zal er wel goed in zitten denk ik?
Ik ben vorig jaar bijna een keer over de kop gegaan met Rintske.
Ze was bokte na een tikje van mijn zweep waarop ik nog een tik gaf.
Ze bokte toen nog een keer maar vergat tussen de 2 bokken door haar voorbenen mee te nemen, de sufferd.....
Ze viel door haar voorbenen op haar knieën en kiepte voorover, maar gelukkig bleef het daarbij.
Bij ons liep het gelukkig goed af, zonder kreupelheid en wondjes.
Hopelijk is het bij jullie snel over!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:18

BrankaZ schreef:
Beste allemaal, ik loop meerdere pagina's achter met bijlezen. En dat zal nog even zo blijven.
Mijn vakantie heeft vandaag een zwart randje gekregen..... Geheel onverwacht is mijn vader vanmiddag overleden aan een hartinfarct.

Branka, meis, wat vreselijk!! Gecondoleerd en heel heel veel sterkte toegewenst de komende tijd voor jou en je familie

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:19

BrankaZ schreef:

Jeetje wat een nachtmerrie, heel veel sterkte met dit plotselinge verlies.
Gecondoleerd.(ik ben ook plotseling een ouder verloren, mocht je willen praten staat mij pb voor je open)

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:21

Jeetje Branka, wat erg!!!!! Mijn condeolances voor jou & familie..

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:22

ondanks dat ik weer thuis ben gaan jullie te snel voor mij... :+

branka, wat een ontzettend naar nieuws...
gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:31

BrankaZ schreef:

Ow meis, wat verschrikkelijk!
Gecondoleerd.....
Heel veel sterkte de komende tijd, en een dikke knuf!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:39

Branka gecondoleerd. Ik had op Hyves gelezen dat je een weekje weg was volgens mij, naar Drenthe toch? Was je bij je ouders toen het gebeurde? Heel veel sterkte..

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:41

Branka, kippenvel hier... heel veel sterkte meis.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:50

jasmijn: ow...ehm dat gaat moeilijk worden vrees ik!

branka: gecondoleerd. Wat vreselijk. Heel veel sterkte, ook voor je familie.

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 23:07

Prinslover schreef:
Anouk, ik vat hem zeker wel hoor :) . Maar vind het gewoon raar dat je vaak telkens iets anders opschrijft. Zo staat op je hyves Sam moet rust en dikker worden, hij is te mager.. en zo krijgt hij 1 week rust en wordt hij weer opgepakt. Zo vertel je dat hij weg rent in de wei als je hem komt halen, en nu hij rust heeft staat hij te popelen om mee te gaan :? Zijn nogal tegenstijdige berichten vind ik persoonlijk.. ;) Vandaar mijn reactie, m.i. is het niet te volgen. Maar je bent geen verantwoording schuldig hoor, dus doe dat vooral niet. Maar wil hiermee alleen zeggen dat je tegenstrijdige berichten hebt, wat voor ons als buitenstaander niet te volgen is.

Monique, en en en? Is je mannetje er al :D ?

Hosante, hoe is het met jou en je paardje?

Met mijn Fries gaat het super we worden nu echt een team, ze schrikt veel minder ze wordt steeds stoerder maar ze wil nog steeds graag sneller dan ik. Vorige maand heb ik 3 dagen achter elkaar getrained bij Pedro en toen liep ze echt super (was er natuurlijk geen fotograaf in de buurt).
Met mijn Gelderse merrie sta ik nog steeds op de grond. Ik mag wel gaan hangen en gaan zitten maar verder gaan we nog niet. Ze krijgt nu dagelijks magnesium en chinese kruiden in de hoop dat ze een beetje met me mee wil gaan werken zonder gelijk ruzie te krijgen.
Volgende maand gaan ze proberen haar in te spannen om te kijken of ze dat leuk vind, maar ik wel dat ze haar eerlijk behandelen ze mogen haar wel straffen als ze fout is maar niet breken.
We zien wel hoe het loopt, ik ben ervan overtuigd dat het goed komt, met de fries is het ook goedgekomen ook al heeft het 6 jaar geduurd.

Zo ga nu eerst 3 blz. bijlezen jullie gaan echt te hard zeg.
Ingrid.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 23:09

Barroco schreef:
En gezien ik heel gemeen wordt als iemand aan mijn bokt-vriendinnetjes zit: liever ronde vormen boven op je dan een stijve hark!

Dat zei mn man vannacht ook :D

kon het weer niet laten :o

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 23:11

OHHHH Gab, ik weet niet wat jij aan het drinken bent, maar mijn slok wijn plakt nu uitgeproest op mijn monitor :D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 23:14

Ohhh,wat vreselijk Branka...lees het nu nét pas...
Ik ben zelf ook mijn vader verloren toen ik 19 was....het heeft echt zó'n impact op je leven....
Ik wens je heel erg veel sterkte en kracht toe.....echt heel,heel veel sterkte meis.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 23:17

Branka.. ik ben helemaal stil van je berichtje. Weet niet zo goed wat te zeggen.. :(:) . Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen!! :(:)

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 23:24

Suus, ik rij ongeveer een half uur tot drie kwartier ligt eraan wat voor bui ze heeft , is ze braaf dan rij ik korter is ze heel heet gooi ik haar even los of ga ik even buiten rijden.
Denise , das wel schrikken zeg hopelijk valt het mee met Heike.
Eshter, heerlijk zo’n roze wolk hopelijk blijf je er lang opzitten.
Branka, Gecondoleerd, wat een verschrikkelijk bericht, ik kan met je meevoelen mijn vader lag vorig jaar ook dood in bed. Ik wens jou en de rest van je familie heel veel sterkte de komende weken.
Ik ga nu lekker slapen maar zal aan je denken Branka.
Ingrid.