Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zasread schreef:Mies, alleen je armen nog wat verder buigen en je handen hoger houden
BrankaZ schreef:Beste allemaal, ik loop meerdere pagina's achter met bijlezen. En dat zal nog even zo blijven.
Mijn vakantie heeft vandaag een zwart randje gekregen..... Geheel onverwacht is mijn vader vanmiddag overleden aan een hartinfarct.
Ben op het moment helemaal kapot......
BrankaZ schreef:Beste allemaal, ik loop meerdere pagina's achter met bijlezen. En dat zal nog even zo blijven.
Mijn vakantie heeft vandaag een zwart randje gekregen..... Geheel onverwacht is mijn vader vanmiddag overleden aan een hartinfarct.
Prinslover schreef:Anouk, ik vat hem zeker wel hoor. Maar vind het gewoon raar dat je vaak telkens iets anders opschrijft. Zo staat op je hyves Sam moet rust en dikker worden, hij is te mager.. en zo krijgt hij 1 week rust en wordt hij weer opgepakt. Zo vertel je dat hij weg rent in de wei als je hem komt halen, en nu hij rust heeft staat hij te popelen om mee te gaan
Zijn nogal tegenstijdige berichten vind ik persoonlijk..
Vandaar mijn reactie, m.i. is het niet te volgen. Maar je bent geen verantwoording schuldig hoor, dus doe dat vooral niet. Maar wil hiermee alleen zeggen dat je tegenstrijdige berichten hebt, wat voor ons als buitenstaander niet te volgen is.
Monique, en en en? Is je mannetje er al?
Hosante, hoe is het met jou en je paardje?