jaja een nieuw topic: [RIJ-ITP] Desperado (PRE) is weer lekker bezig
voorproefje:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nadina schreef:marialva schreef:wouw wat een mooierd zeg , dit topic is niet goed voor mn hartslag, wat een schitterende paarden allemaal hier![]()
![]()
![]()
Pas je wel op? Schade aan je hoofd is al erg zat, daar kun je geen hartproblemen bij gebruiken hoor![]()
zasread schreef:oh, super Cynthia dat je naar huis mag. Nu hopen dat het herstel zeer voorspoedig verloopt!
nadina schreef:Ow, wat is ie knap!
Ow, mijn voorstelronde was inderdaad wek erg summier![]()
Ik ben Marijke Willems, woonachtig in het pitoreske Gendt (een durpje tussen nijmegen en arnhem in de betuwe). Ik ben 26 jaar oud, en ik woon daar met mijn vriend, 8 cavia's (iemand nog op zoek) en 2 katten. Ik heb een 14 jarige nrps-merrie Nadina (BalzflugxEmilionxZevenster), waar ik een ontzettend fijn leerpaard aan heb. Ik heb haar afgepikt van mijn vriend
Op dit moment zijn we een keer z2 gestart. Zoals jullie niet ontgaan is, is ze nu even niet thuis
Mijn paardenvirus is ontstaan toen ik al erg jong was. Ik mocht met mijn oppas altijd mee naar haar dartmoor verzorgpony, en vanaf 6 jaar ben ik op rijles gegaan. Stiekem altijd fan geweest van het barrokke paard, tot grote hilariteit van veel mensen uit mijn omgeving. Mijn droom is altijd nog eens een barok paard te mogen rijden.
Verder werk ik als docent hbo toegepaste psychologie en studeer ik zelf aan de ou. In de vakanties werk ik als psychologisch medewerker op een afdeling revalidatie voor mensen met niet aangeboren hersenletsel.
Voor vragen: kom maar op.