[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

frankiej

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:51

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:52

Wat een geweldig dier! En leuke foto's!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:55

Ook leuke foto's Frankiej! Die met je zoontje is echt heel leuk!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:55

wouw wat een mooierd zeg , dit topic is niet goed voor mn hartslag, wat een schitterende paarden allemaal hier :~ :~ :~ :~

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:57

marialva schreef:
nadina schreef:
Leuk Robijntjah!

Ik denk dat afwisseling inderdaad alleen maar goed is.

Marialva: wat een supermooie creaties!

doordat ik me stierlijk verveel mag iedereen van dit topic ook zoiets laten maken, en mag je zelf je wensen in sturen ;)

Hoeveel foto's heb je daarvoor nodig? :P

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:57

marialva schreef:
wouw wat een mooierd zeg , dit topic is niet goed voor mn hartslag, wat een schitterende paarden allemaal hier :~ :~ :~ :~

Pas je wel op? Schade aan je hoofd is al erg zat, daar kun je geen hartproblemen bij gebruiken hoor :+ :o

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:59

nadina schreef:
marialva schreef:

Pas je wel op? Schade aan je hoofd is al erg zat, daar kun je geen hartproblemen bij gebruiken hoor :+ :o

die is toch veel te laag dus die kan wel een opstootje gebruiken ;) :+ hoeveel paarden heb je?? van elk paard 1 of 2 en als je 1 paard hebt dan kan je je mooiste fotos gebruiken een stuk of 5 a6 ;)

ben er even uit krijg bezoek :D :D :D jehhh eindelijk

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 20:08

:(:)

Ik heb 1 paard, zal een paar mooie foto's opzoeken, lijkt me leuk :D

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 20:38

Ik spam Nadina ook even :o

Afbeelding

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 20:42

Frank, effe nieuwe topic van Desperado bekeken. Afbeelding
Wat een leuke foto's. Fantastisch dat het hele gezin van hem geniet.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:28

Cynthia Dank je voor het compliment.Ik ben ook echt zó blij met hem,hij heeft echt zó'n super karakter :+:

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:46

cynthia: is dat een modern ziekenhuis aangezien je je laptop bij je hebt en internet. gaat erg voorspoedig, goed zo!

laura: jasmijn heeft een topic over bandito onder het zadel geplaatst in RIJ-ITP. hihi leuk gestoeid met hincapie

nadina: ik heb volgens mij jou introductie gemist, hoe heet je zelf? ik ben aan de pre geraakt door anouk. zij was er al langer gek op, vooral nadat ze een paardrijvakantie had gedaan in andalusie. barokkies zoals ook friezen hebben me altijd al gefascineerd. tja en toen kwam bokt in zicht, van het een kwam het ander en ik eindigde bij Lisenka en Jan die des te koop hadden staan en hier een rijfotootje van de 2e keer onder het zadel plaatsten.

jolijn: ik wist niet dat je al een ander paard had

jan: hij is echt superbraaf. ik geniet daar elke dag weer van. ook bijv. met uit de wei naar stal: is een 100 m, dan spring ik er toch ff op alleen met halster en touw. heb voorheen nooit een paard/pony gehad waar dat allemaal mee kon

malin: ook al zul je er misschien niet veel aan hebben, toch alle sterkte gewenst hiervandaan

de rest weet ik niet meer, heb bovenstaande uit m'n hoofd gedaan.
Laatst bijgewerkt door frankiej op 19-07-09 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:51

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:18

frankiej nou modern wil ik het niet noemen maar ik heb een Dongel je weet wel van de afdeling transploft :+

zasread wat een heerlijk ding zeg, echt een kanjer _/-\o_ :j

nadina stuur mij even via mail meerdere fotos van je paard, ook bewegings foto's kan naar sonhocavalos@hotmail.com en graag in groot formaat ;)

borderjay is het een hengst? echt een pracht van een dier :j

yes ik mag morgen ochtend naar huis, ohhh heerlijk mn eigen bedje :D :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:24

oh, super Cynthia dat je naar huis mag. Nu hopen dat het herstel zeer voorspoedig verloopt!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:27

Ow, wat is ie knap!

Ow, mijn voorstelronde was inderdaad wek erg summier :o

Ik ben Marijke Willems, woonachtig in het pitoreske Gendt (een durpje tussen nijmegen en arnhem in de betuwe). Ik ben 26 jaar oud, en ik woon daar met mijn vriend, 8 cavia's (iemand nog op zoek :o) en 2 katten. Ik heb een 14 jarige nrps-merrie Nadina (BalzflugxEmilionxZevenster), waar ik een ontzettend fijn leerpaard aan heb. Ik heb haar afgepikt van mijn vriend :D Op dit moment zijn we een keer z2 gestart. Zoals jullie niet ontgaan is, is ze nu even niet thuis :D
Mijn paardenvirus is ontstaan toen ik al erg jong was. Ik mocht met mijn oppas altijd mee naar haar dartmoor verzorgpony, en vanaf 6 jaar ben ik op rijles gegaan. Stiekem altijd fan geweest van het barrokke paard, tot grote hilariteit van veel mensen uit mijn omgeving. Mijn droom is altijd nog eens een barok paard te mogen rijden.
Verder werk ik als docent hbo toegepaste psychologie en studeer ik zelf aan de ou. In de vakanties werk ik als psychologisch medewerker op een afdeling revalidatie voor mensen met niet aangeboren hersenletsel.

Voor vragen: kom maar op.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:28

zasread schreef:
oh, super Cynthia dat je naar huis mag. Nu hopen dat het herstel zeer voorspoedig verloopt!

ja heerlijk weer thuis straks te zijn mn katten weer heerlijk spinnend naast me mn kleine meid die de oren van je hoofd afkletst dat mis ik echt, en man lief die al zijn warmte geeft, ik heb nu wel een goed excuus???....... nee schat nu niet heb hoofdpijn whahahaha nee geintje :+ ik ben wel benieuwd hoe ik hier uit ga komen want lopen kan ik niet :?

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:29

Wat fijn Cynthia dat je naar huis mag!

Ik zal wat foto's opsturen :D Leuk!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:32

nadina schreef:
Ow, wat is ie knap!

Ow, mijn voorstelronde was inderdaad wek erg summier :o

Ik ben Marijke Willems, woonachtig in het pitoreske Gendt (een durpje tussen nijmegen en arnhem in de betuwe). Ik ben 26 jaar oud, en ik woon daar met mijn vriend, 8 cavia's (iemand nog op zoek :o) en 2 katten. Ik heb een 14 jarige nrps-merrie Nadina (BalzflugxEmilionxZevenster), waar ik een ontzettend fijn leerpaard aan heb. Ik heb haar afgepikt van mijn vriend :D Op dit moment zijn we een keer z2 gestart. Zoals jullie niet ontgaan is, is ze nu even niet thuis :D
Mijn paardenvirus is ontstaan toen ik al erg jong was. Ik mocht met mijn oppas altijd mee naar haar dartmoor verzorgpony, en vanaf 6 jaar ben ik op rijles gegaan. Stiekem altijd fan geweest van het barrokke paard, tot grote hilariteit van veel mensen uit mijn omgeving. Mijn droom is altijd nog eens een barok paard te mogen rijden.
Verder werk ik als docent hbo toegepaste psychologie en studeer ik zelf aan de ou. In de vakanties werk ik als psychologisch medewerker op een afdeling revalidatie voor mensen met niet aangeboren hersenletsel.

Voor vragen: kom maar op.

ehh ja dan kom ik meteen allereerst welkom ;) :D

hoe lang ben ik zoet met een hersenkneuzing? en waar moet ik opletten? heb pijnstilling voor mn hoofd maar blijf de hoofdpijn voelen, en heb ik een grote blauwe plek op mn hoofd met een wond, en ben bij elke beweging duizelig hoe kan ik daar het beste mee omgaan? want hier weten ze alleen te zeggen dat ik rsutig aan moet doen en dat het zn 3 maanden kan duren???

ja ik wacht op je fotos en ga dan aan het werk voor je ;)
Laatst bijgewerkt door marialva op 19-07-09 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:32

Halloaaaa,

DinkeyGirl nog maar een dikke :(:) voor jou.

Marialva, jij hebt t maar zwaar met je lichaam :(:) Hoop dat je toch snel wat beterder voelt.
Leuke spruit! En leuk crea bezig geweest. Mooi zeg.

Annash lekker gelest +:)+

Barroco, je laatste officiele werkdag gehad. Lekker genieten van je 5!! vrije weken.
Veel plezier morgen :)

Laulau, t is idd irri zonder stroom. Al was t alleen al omdat ik de radio miste..
haha die hincapie had meer zin in gras dan ik t longeren :))

Heikedenise, lekker rondje gereden en nog droog ook.
Veel plezier met je studie. Ben benieuwd of t een beetje te doen is.

Idefix, had wel makkelijk gewees als Jan net zo rigoreus zou zijn als Frank.
Die zegt altijd: weet je t wel zeker.. van mij hoeft t niet weg :+
Sam uit zijn dakpan gegaan op de wei.. en maar goed dat je hem niet gevangen hebt :P

Lakshmi, wat een hitte bij jullie..

Mies_Apollo, ik vrees dat t idd besmettelijk is :P
Ai zandgehapt.. En je paardje moet dus wat afvallen..

Gaaf Robijntjah.

Borderjay, lekker veelzijdig.. leuke pica's.

Wij zijn weer akelig productief geweest :D Wel lang op bed gelegen :z maar eenmaal uit de veren zijn we fanatiek aan de slag gegaan. We hebben een vreemd soort vloerbedekking met boardplaaten eronder verwijderd uit onze inloopkast/slaapkamer.
Daarna hebben we alle krammen die over de hele vloer bezaaid waren met hamers in de vloer gemept. Heb zelfs een blaar op mijn hand :P
Ben nog ramen aan t zemen geweest. Jan is weer wat verder met de trailerbodem gekomen. Als we volgende week vakantie hebben, kunnen we iig ook weer met de trailer op pad *\o/*

Vanmiddag nog ff een kort maar fijn ritje met Flan gemaakt. Lem was er ook bij dus die heeft heerlijk mee gerend :):) Vind ie zoooo leuk he :+:

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:35

lekker cynt dat je moggel naar huis kan. dat wordt dus rollen met de stoel.

marijke: ok. ik had dus idd je voorstelling gemist

sanne: mooi topic!

zo, dat was bokt weer voor vandaag. trusten en tot morgen allemaal. elise of marielle zullen wel weer de eerste zijn

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:42

Ik ben eigenlijk al mijn hele leven gek op barokke paarden.
Toen mijn kwpn merrie haar veulen dood geboren werd ging ik op zoek naar een ander veulen.
Eerst naar een kwpn-ner tot ik dacht, dit is mijn kans mijn droom barokkie te kopen.
Toen liep ik tegen Xantha aan en was verkocht.
Afbeelding

Ik heb haar gekocht toen ze een maand of 2 was en ze is nu 6.
Heb haar alles geleerd (met behulp van mijn grote vriendin Elise)
En ik ben nog elke dag blij met haar, mijn meissie
Afbeelding

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:51

Wat een onwijs mooie foto Jolynn!

Cynthia, ik heb je een pb gestuurd.

Zo, jij bent druk geweest Jellie!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:58

frankiej ja ik had net mn man aan de telefoon en heeft hij rukken en stoelroller geregeld :+

marijke ik heb je pb gehad en zal het allemaal serieus opnemen ;) en me aan het advies houden ;)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:59

@ Nadine, heel stom maar jouw paard heeft wat weg van mijn knappe Sun!

Over 1,5 jaar heb ik een graits dekking voor je van mijn mooie hengst, dus haal haar maar geqoon naar huis haha. Gewoon even geduld hebben ;)

zo en nu ga ik even verder lezen (internet met mijn gsm nu, lig op bed, was zooooooooo moe. Slaap al sinds mijn laatste bericht hier vandaaag. Mijn diner bestond uit een hamburger en een zak chips, toen ben ik in slaap gevallen. Maar even snel een pannekoekje maken nu).

Maar zal eerst even bijlezen...