[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miichelle90

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:49

ojaa dat kan ook Lachen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:52

Gaaaaaaaaaaf joh Gab Haha! !! Echt super. Zou dat echt wel eens IRL willen zien! En wat sneeuw zeg Wow! Woooow. Bij ons bleef er niks liggen haha. Vind ik niet erg trouwens. Al die bagger die je ervan overhoud... en glad... Leuk als je de deur niet uit hoeft in de vakantie, maar verder ook niet haha. Ik kom echt nog eens bij je langs, wellicht met paard en al, ben reuze benieuwd naar de veluwe, morrie, schaapjes en hond ik actie......... Haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:55

Ja is een leuk gezicht altijd he die honden achter die schaapjes aan. Maarja ik heb het altijd alleen maar op tv gezien nooit in het echt.
Ach heerlijk de sneeuw iloon, ik was toen by me ouders in dh. foto's gemaakt van die kleine in de sneeuw, die vond het geweldig! En werd boos toen ze naar binnen moest haha

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:56

Afbeelding

tadaaa lekkerding he Lachen haha

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:10

Iloon Daar hou ik je aan Knipoog

Michelle wat een lekkere meid,ze kijkt alleen niet blij Haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:11

haha klopt d'r hele broek was nat van de sneeuw dus ze moest naar binnen van mij Haha! En dat vond ze nou niet echt bepald leuk. haha schoppen bleren slaan Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:13

Nou ik heb geen sneeuw gezien, eerlijk waar Nagelbijten / Gniffelen . En jeeeeeeeeeeetje mies. Wow! Wat is die kleine al GROOT geworden zeg Bloos! . Wat een lekker meisie..

Gab; jaajaa, komt goed!! Haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:15

Ja gaat snel he iloon, ik zal dr snel weer eens meenemen naar stal Haha! het gaat mij allemaal veeelste snel:P

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:19

Jaaa idd... ik dacht nog steeds aan een kleine baby.... maar deze kleine meid kan inmiddels natuurlijk al laaaaaaaaaang lopen Clown Neem dr is mee, leuk joh Haha! .

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:22

haha het is baby-af Knipoog Jaa met 10 maanden liep ze al, dus ze loopt al een aardig tijdtje :p
Ze was vorige x nog op stal, toen ik met fawn enzo naar buiten was geweest toen kwamen ze me ophalen. Ging ze op een stoel staan zo de bak in kijken. en dan door der knieen zakken en weer omhoog "hop paardtje hop" haha

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:28

Whahahaha, jaaa leuk man!! Haha! Ook dat ze nu het sinterklaas gebeuren door gaat krijgen, echt geweldig!! Lovers

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:43

Ilona Ja dat was de advertentie. Ik vond de foto's niet zo heel mooi, maar de tekst erbij sprak me wel aan. Dus toch 2,5 uur naar belgie rijden. Daar aangekomen stond daar een prachtige Nino en 2 weken later stond hij bij mij Haha! .

Afbeelding

Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:54

Ik vond hem op die foto's echt valkachtig lijken.. Nagelbijten / Gniffelen Maar hij is gewoon vies daar Clown . Maar vond hem echt megaa gaaf idd Haha! . Leuk dat dat JOU nino nu is Lovers . Tis echt een gave hoor. Dat hoofd, echt zo lekker breed en stoer!! Ik had toen ook VP aangevraagd, viel me opzich nog mee toen voor de behaalde resultaten...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:05

Sanne => het zal best wel in de lucht hebben gehangen en wat super je profiel hoe doe je dat ik kan nog geen eens een foto in mijn avatar krijgen

ilona=> geeft niet hoor ik ben ook laat kwa namen haha en super dat die al boven je bed hangt Knipoog

michelle => wat een mooi meisje en leuk zo in de sneeuw

borderjay => wat een gave foto's van je hond mooi dier hoor

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:05

Nino was idd erg vies Clown . De vp vond ik in verhouding een mooie prijs, die bij hem paste. Wel grappig dat je Nino ook was tegengekomen. Haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:17

ilona ; Jaa sinterklaas heb ze nu echt al goed door Gaaaap te slim dat kind ! haha..

Heidedenise ; Dankje Lachen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:41

jee, wat gaan jullie snel!
en wat een leuke foto's weer!
zal zo even proberen om bij te reageren...

Ik ben inderdaad erg blij dat 't goed gaat met Fifi!
is toch altijd weer even afwachten, al had ik er daar wel heel veel vertrouwen in...
Maandag moet ik naar het ziekenhuis, en dan ben ik als het goed is op de helft van mijn zitten en helemaal niet lopen tijd!

Sjaad, ik ben lid en krijg dus ook het blad...

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:15

Dat gaat dan nog redelijk snel voorbij, maar het blijft balen natuurlijk.

Ja, foto's kunnen soms niet erg aanspreken, dat zei sjaad ook al van die van Urbino. Die bleek in het echt ook heel anders.

Het is hier inmiddels 'snachts bitterkoud, het vriest, dus 'smorgens alles wit en vervolgens wordt het overdag gewoon 23 graden...

In Spanje heeft het bijna overal flink gesneeuwd.
Iberische paarden zijn aan zulke sterke temperatuursschommelingen gewend...

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:18

Lusitana schreef:
...Het is hier inmiddels 'snachts bitterkoud, het vriest, dus 'smorgens alles wit en vervolgens wordt het overdag gewoon 23 graden...

In Spanje heeft het bijna overal flink gesneeuwd.
Iberische paarden zijn aan zulke sterke temperatuursschommelingen gewend...

En hebben ze dan dekens op?
Bij ons op stal zijn wij altijd de laatste die ze op te doen en de eerste die ze weer af doen.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:39

omg ik wil dat het hier ook 23 graden is Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:41

Utixo schreef:
Hihi, ik zie opeens foto's van de bruine voorbij komen. Er zat echt een bende draver in. Maar mennn, wat een angstig paard was dat. Het vliegverhaal; In eerste instantie werd er al een zadel opgedonderd dat voor geen meter lag. Toen ging er een of ander angstig meisje op die hem ook niet zo heel best kende. Vervolgens stap ik erop. Aangezien het niet helemaal de bedoeling was dat ik zou gaan rijden, heb ik Il haar cap opgezet. Anyway, ik stap een rondje, draaf aan, en bemerk dat ik ongelijk zit. ik stap naar Il toe, doe mijn voet uit de beugel, en vraag of ze....WAJOWWWWWWWWW, daar gingen we. Hard. Zonder beugels. En een erg scherpe bocht. Benthe ging naar links, onder het hek door, paard ging verder over de hoefslag. We hebben nog wel even gelachen, ik heb mezelf aangewend om na de val even met mijn ogen dicht te voelen of alles het nog doet. Helaas wisten alle meides dat niet Lachen. Nog wel een lichte hersenschudding aan overgehouden trouwens, was erg leuk in de auto Lachen.

Heidi, heb je nou al eens een babby?

Haha! Ik zie je nog vliegen Tong uitsteken zag er ellendig uit toen je onder het hek vloog maar gelukkig stond je weer op of je dit dagelijks mee maakte Ach gut

ja dat andere kind die erop reed was erg onzeker.

nee Iloon heeft nu een mooiere en een betere knollebollie Haha!

eerste wat we tegen elkaar zeiden toen we chico zagen van inpakken strik erom heen en meenemen Haha!

Nee ik heb nog geen baby in me handen.
Zondag uit gerekend maar volgens mij vind ie het zo koud buiten dat ie nog eventjes blijft Haha!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:52

zasread schreef:
Oja, heb ook weer eens aan mijn profiel geknutseld, het is nog niet af.. maar wat vinden jullie ervan Schijnheilig

supergaaf Haha! probeer je er een i-map layout van te maken ? heb vroeger ook altijd zulke
layouts gemaakt, maar wist niet dat het hier ook kon. echt heel gaaf, ga ik ook mischien maar eens aan me profiel sleutellen Haha!
maar dan wel gewoon met html, i-map duurt me te lang Tong uitsteken

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 15:24

Sanne, gaaf zeg!
Heidi, spannend zeg, al bijna een kleine..
Saida, balen van je peesbeschermers zeg!
Hier heeft t ook gesneeuwd, heb er geen fotos van want toen ik thuis kwam was alles natuurlijk al weg haha.
Erg druk met school, dingen regelen van me werk en alles. Me baas is 4 weken geleden plots verdwenen, zij was in dienst van een projectmanager om zo de zaak weer wat leven in te brengne omdat het niet verhuurd werd. Er is geen spoor van haar te bekennen..

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:19

*komt weer eens binnenwaaien* Haha!

Hallo allemaal, nog eventjes dag zeggen voor m'n verhuizing hoor, want ik zal straks wel een paar weekjes zonder internet thuis zitten. Was afdeling van manlief om te regelen maar die is natuurlijk weer veel te laat geweest met aanvragen :-/

Maandag krijgen we de sleutel en dinsdag komt de verhuiswagen al, dus ik hoop dat het meevalt hoe het er uit ziet als het leeg is. Mensen die er nu nog wonen zijn supervriendelijk en ondanks dat de officiele overdracht nog niet geweest is zijn we alvast een beetje mogen beginnen met de buitenboel, oude hekwerken en schuurtjes gesloopt, bomen laten rooien en er is iemand de grond aan het omzetten voor de bak/paddocks.
De nieuwe overbuurman gaat de schuilstallen en het hekwerk plaatsen.
Ik hoop dat de beestenboel snel overkan. Rico, Veludo, Peanuts en de geiten staan dus nog bij mijn ouders waar we zelf ook al een maand of 3 aan het kamperen zijn, dat is 10 minuten van het nieuwe huis af dus het is allemaal goed te doen.
De paarden van Arjan (ik mag dat eigenlijk niet zeggen van hem, wat van hem en wat van mij is Bloos ) staan al een poosje vlak bij het nieuwe huis in een wei die we huren achter de Woody Ranch (-voor de insiders Haha! )

Rico en Veludo hebben zo'n beetje vakantie, ik doe nu niet zo heel veel met ze. Peanuts heeft hier een nieuw vriendje, Nugget:
Afbeelding
hij is mijn favoriete american miniature van m'n moeder. Ik denk dat ik hem maar ga kidnappen, heb zoveel schik met hem! Ben beetje met hem aan het klooien en hij kan nu spaanse pas en ergens op staan en zwaaien enzo, lekker ding. Hij gaat ook mee trimmen in het bos, soms loopt ie hele stukken gewoon los mee! Hij is als veulentje geimporteerd uit Amerika, ben nog meegeweest hem ophalen van Schiphol, maar inmiddels is ie 4,5 en nog steeds geen balletjes Verdrietig . Dus het ziet er niet naar uit dat hij zijn beoogde carriere als dekhengst hier waar gaat maken. Jammer. Ik wil hem eigenlijk wel gaan showen in de performanceklasses op minishows maar nog jammerder is dat we hem daarvoor dus wel zouden moeten laten opereren, aangezien ik hem nu niet als hengst en niet als ruin in kan schrijven.

Jee, zie ik een hele mooie foto van Jay van Gabriella langskomen!! Waarom zat die niet al in mijn mailbox? Haha!
Jay is de pappa van mijn lieve Denim! Denim heeft vorige week haar eerste frisbee wedstrijd gelopen in de jonge honden klasse, ze is zoooo knap en ben onwijsssss trots op haar!
Afbeelding

Zo, nu ik toch bezig ben bedenk ik me dat een paar weken terug Gab nog foto's van Veludo heeft gemaakt (en er zelfs zelf opgezeten heeft! Eindelijk!) waar ik nog niks van had laten zien, dus bij deze Tong uitsteken
Afbeelding

Dekens:
Wij proberen het dit jaar eens helemaal zonder. Veludo is inmiddels een ontzettende teddybeer, Rico valt mee. Eens zien of het bevalt. Grappig dat je dat zegt over de iberische paarden Lusitana, ik stond echt te kijken vorige week van een dierenarts die hier tanden kwam vijlen en zich zorgen maakte of die lusitano het wel zou gaan redden de winter door zonder deken... terwijl hij naar mijn idee dus zo ongeveer de hardste van allemaal is!

Lusitano-club:
Ik ben lid en krijg het blad ja. Heb je het lusitanoforum ook al gevonden Sjaad? Sjiek paard heb je, geweldig!

Oh, wil eigenlijk nog heel veel bijreageren maar moet nodig dochter van school gaan halen en als je eenmaal weer op bokt bij zit te lezen vergeet je echt de tijd Bloos

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:50

Succes Karina met verhuizen!
Goya en Bram krijgen ook geen deken om. 's nachts staan ze op stal (hun eigen huisje, kunnen zo naar buiten kijken dus ook nie super warm) en overdag lekker buiten