Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lusitana schreef:...Het is hier inmiddels 'snachts bitterkoud, het vriest, dus 'smorgens alles wit en vervolgens wordt het overdag gewoon 23 graden...
In Spanje heeft het bijna overal flink gesneeuwd.
Iberische paarden zijn aan zulke sterke temperatuursschommelingen gewend...
Utixo schreef:Hihi, ik zie opeens foto's van de bruine voorbij komen. Er zat echt een bende draver in. Maar mennn, wat een angstig paard was dat. Het vliegverhaal; In eerste instantie werd er al een zadel opgedonderd dat voor geen meter lag. Toen ging er een of ander angstig meisje op die hem ook niet zo heel best kende. Vervolgens stap ik erop. Aangezien het niet helemaal de bedoeling was dat ik zou gaan rijden, heb ik Il haar cap opgezet. Anyway, ik stap een rondje, draaf aan, en bemerk dat ik ongelijk zit. ik stap naar Il toe, doe mijn voet uit de beugel, en vraag of ze....WAJOWWWWWWWWW, daar gingen we. Hard. Zonder beugels. En een erg scherpe bocht. Benthe ging naar links, onder het hek door, paard ging verder over de hoefslag. We hebben nog wel even gelachen, ik heb mezelf aangewend om na de val even met mijn ogen dicht te voelen of alles het nog doet. Helaas wisten alle meides dat niet. Nog wel een lichte hersenschudding aan overgehouden trouwens, was erg leuk in de auto
.
Heidi, heb je nou al eens een babby?
zasread schreef:Oja, heb ook weer eens aan mijn profiel geknutseld, het is nog niet af.. maar wat vinden jullie ervan