[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:11

Mooie foto trouwens van Enno! Ziet er heel goed uit. Mooi lengte in zijn hals. Mooie rijhal ook! Lekker licht. Ik was vorig jaar naar Apassionata geweest. Vond het wel leuk, maar niet super. Beetje een gehaaste show. Heb echt super veel zin in de Spaanse Rijschool! Willy is dit hele weekend alle uitvoeringen in Antwerpen gaan bekijken. Op uitnodiging, hij wel natuurlijk! Vork Volgend weekend naar Parijs en daarna hier in Nederland. Ben echt zo benieuwd!

Ik kan gelukkig ook weer gaan beginnen met X-tremo Go jij! Go jij!
Hij is helemaal hersteld van de droes en heeft weer lekker veel energie. Dus we hebben snel weer les!

Vandaag is er ook iemand komen kijken. Leuke meid. Heb haar freestylen laten zien en zelf ook even laten proberen. Vond ze erg leuk en bijzonder. Ze belt eind deze week terug.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:08

yenneke gelukkig is hij nu hersteld van de droes
altijd rot als ze zo ziek zijn

en ilona was je echt nog nooit in amsterdam geweest...... kan ik niks bij voorstellen hahahha ik ben er ook een tijdje niet geweest hihihi en ik kom er nog wel vandaan
maar fijn dat je een leuke dag hebt gehad jammer dat je niks hebt gekocht er zijn toch genoeg winkels waar ben je trouwens geweest??????
Haha!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:14

Yen, ik hoop voor je dat ze het leuk vindt. En voor haar ook wel leuk als ze gelijk kan gaan lessen met hem.
Ik wil nog even kijken of ik naar De Spaanse Rijschool kan. Heb nog geen slachtoffer gevonden. Weet ook eigenlijk niet hoe duur het is en of er nog kaartjes zijn.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:30

@ Yenneke: Fijn dat het zo goed gaat met X!

@ spokie: Hier in de Spaanse rijschool zijn alleen maar mannen. Valerie, dochter van Joelle ( manege eigenaresse ) kon erheen gaan. Maar toen ze ging kijken wilde ze al niet meer. Alleen maar mannen, waar je ook bij moets slapen enzo..

Dat is Spanje, leuk als je naar een Spaanse rijschool kan, ben benieuwd!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 22:08

Essssss schreef:
@ Yenneke: Fijn dat het zo goed gaat met X!

@ spokie: Hier in de Spaanse rijschool zijn alleen maar mannen. Valerie, dochter van Joelle ( manege eigenaresse ) kon erheen gaan. Maar toen ze ging kijken wilde ze al niet meer. Alleen maar mannen, waar je ook bij moets slapen enzo..

Dat is Spanje, leuk als je naar een Spaanse rijschool kan, ben benieuwd!

nou ik had het wel geweten en lekekr naar die school gegaan ondanks de mannen je wordt dan op handen gedragen als vrouw hahahahahhahah en nog mooi paarden(hengsten of mannen wat je zelf wilt) ook Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 22:20

spokie79 schreef:
[naam verwijderd], ik hoop voor je dat ze het leuk vindt. En voor haar ook wel leuk als ze gelijk kan gaan lessen met hem.
Ik wil nog even kijken of ik naar De Spaanse Rijschool kan. Heb nog geen slachtoffer gevonden. Weet ook eigenlijk niet hoe duur het is en of er nog kaartjes zijn.

Was dan ook met ons mee gegaan! Knipoog
Het had ook nog even op het bord gestaan, maar ja er staat altijd zoveel op dus waarschijnlijk heb je er overheen gelezen. Vork

Wij zitten eerste rang en dat kost €56,- Anders moet je even op www.spaanserijschool.nl kijken. Daar staat alle info op. Hoe gaat het met je nieuwe paardje?!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 22:41

Wij gaan met de hele stal, maar mijn zusje en haar vriend kunnen helaas onverwachts niet. 1 kaartje gaat mijn moeder al op mee, maar er is dus nog 1 kaartje over als het goed is. Kost 55 euro, anders moet je mn zusje maar pben (Furia) als je interesse hebt?

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 22:59

ik ga heel misschien ook wil super graag lijkt me echt zoo gaaf.
Afbeelding
Mijn hondje Kyra Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 23:09

meis ..
zat net in je profiel te kijken. echt gaaf die steiger foto's.
hoe heb je dat geleerd. ( ik kan het met een pony maar daar hoefde ik niet veel bij de doen). maar wil het janske leren.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:14

Zo er is weer veel gereageerd zeg! Tong uitsteken

Yenneke: Joehoe! Fijn dat Xje weer aan de betere hand is! Hopen dat het ook echt wat word met dat meisje van vandaag.. Wanneer komen er weer foto's van Xje, hij is zo knap Haha!

Peet: Uhhh, niet de wallen iig, misschien de volgende keer haha Haha! Ik heb nog wel een paar dames zien zitten, moest stiekem wel een beetje lachen Bloos

Madelief: Leuk dat je lessen zo goed gaat! Vooral het resultaat is super.. Dus misschien zien we jou in het nieuwe jaar wel de wedstrijdring onveilig maken Haha! Gaaf hoor!

Jasmijn: Hoe is het met jou? Tijdje al niet gezien in het topic. Hoe gaat het rijden met het haffie, nog naar je zin? En hoe is het met Dizoo Haha!

Spokie: Leuk dat je een ander paardje hebt om bij te rijden nu! Ook erug gaaf dat ie al heel veel knopjes heeft, kan je ook veel van leren! Heb je foto's? Ben wel erg nieuwsgierig!

Es: Zonde van je nieuwe zweetdeken zeg.. Bloos! Maarja, had je misschien wel een klein beetje kunnen weten Knipoog Weer een nieuwe kopen?

Flamon: Wil je Janske stijgeren aanleren? Ik zou er wel mee uitkijken hoor, paarden kunnen het ook tegen je gaan gebruiken, dat is erg gevaarlijk. Voor stijgeren aanleren is wel échte ervaring ge-eist denk ik Knipoog Met een kleine pony valt het nog wel mee, maar een echt paard zou ik het zelf niet snel doen, zeker niet zonder begeleiding.. Je hebt een erg lief hondje trouwens Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:23

Tsja ik heb het druk druk druk..
Verjaardagen, tentamens etc.
Laatste tijd niet gereden want ze was behandeld door de fysio dus kon ze een tijdje niet. Het probleem is haar achterhand, al meerdere keren terug gekomen. Met Dizo gaat alles super! Hij is nog een tijdje sloom geweest van het ziek zijn maar word nu steeds actiever.

Madelief, ik dacht er toevallig ook net aan om het hier neer te zetten Knipoog. Als er iemand intresse heeft, laat het me dan zo snel mogelijk weten!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 07:48

@ Peet: Hahah ja maar hier in Spanje gaat dat een beetje anders, als je het verhaal van Joelle had gehoort wilde je al niet meer hihi.

@ Fuur: Nee hoor, gewoon het ouderwetse naaien. Hihi.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 07:49

@ Flamon: Jouw hondje? Wat een schatje!

Ff broer wakker maken, moet me wegbrengen naar school.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:21

Enamorado -> Ziet er lekker ontspannen uit op de foto.
Jammer dat je maar 1 foto kon maken net nu je je er zo op had verheugd! Verdrietig
Ik heb altijd zo'n pakket van 10 batterijen in mijn auto liggen, van die goedkope bij de Liddl vandaan, voor dit soort gevallen maar voornamelijk voor de C.I. van mijn zoon.
Zonder batterijen hoort hij nl. niets.

Ilona -> Nog nooit in A'dam geweest?
Woon je er zover vandaan dan?

Esmée -> Grytsje heeft ook een fleece om, ben benieuwd hoe die van haar eruit ziet vandaag.....

Fanny -> Waar zitten die bulten dan?
Heb je misschien foto's ervan?
Wat een grappig hondje heb je!

Madelief -> Dat gaat echt lekker bij jullie!
Ik mag Grytsje ook weer voorzichtig oppakken met galop maar dan wel liefst in de buitenbak omdat ze daar meer grip heeft.
Rustig opbouwen en dan hoop ik dat ze niet meer zo schuin de bocht doorgaat...... Scheve mond

Peet -> Tsjillert wordt echt een braaf paard!
Buitenritjes worden alsmaar leuker zo!

Yenneke Fijn dat X-je weer goed is hersteld, ze kunnen er zo ziek van zijn en zien er dan zo zielig uit..... Verdrietig
Ik hoop voor je dat het klikt met de nieuwe bijrijdster en dat ze wil!

Griets heeft gisteren lekker een vrij dagje gehad.
Vanavond hebben we weer les, heb er nu al weer zin in! Clown
En vanmiddag wordt onze nieuwe bank gebracht! JOEPIE!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:38

Essssss schreef:

Ik sta hier gewoon op bijlees-stand, maar wou hier toch even op reageren Knipoog

Toch even zeggen dat er ook wel vrouwen zijn bij de school van Jerez hoor! Ik ben in juni naar de trainingen gaan kijken en van de 8 ruiters waren er 4 meisjes bij Lachen
Er zit trouwens ook een Belgische Haha!

Ik ben zaterdag in Antwerpen naar de Spaanse rijschool uit Wenen gaan kijken en het was echt ademenemend mooi, harmonische, licht, ontspannen, heerlijk!! Eigenlijk beter dan de school uit Jerez die tijdens hun optreden toch vaak wat hectischer te werk gaan en ook wat harder met de paarden zijn. De Weense ruiters zijn duidelijk een stuk gedisciplineerder.

Verder heb ik aanstaande zaterdag les van Pedro de Almeida met Licor, en ik kijk er enorm naar uit!
En volgend weekend van Arthur Kottas Haha!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:46

Idra schreef:
Verder heb ik aanstaande zaterdag les van Pedro de Almeida met Licor, en ik kijk er enorm naar uit!

Gaaf zeg. Ik ben jaloers.

Madelief, wanneer gaan jullie dan? Of heb ik daar overheen gelezen?

Gisteren heb ik voor het eerst sinds bijna anderhalf jaar weer een buitenrit gemaakt. Was echt zo heerlijk. We zijn ook het water in gegaan. En meneertje lekker spelen in het water. Was zo leuk

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:02

Ik ben weer thuis, na een super mega geslaagd weekend!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper!
Afgelopen weekend ben ik bij Femke geweest met een vriendin, en het begon al goed Tong uitsteken Toen we aangekomen waren brak haar autosleutel af. Gelukkig moest Femke nog naar Nederland en konden we een nieuwe sleutel ophalen. Maar de eerste dag moesten we dus in het donker buitenrijden. Wat helemaal niet verkeerd was! Ik mocht op die o zo stoere friesje, die buiten iets minder stoer was Tong uitsteken
De volgende dag weer een buitenrit gemaakt en wederom op Friesje, dit keer had ze helemaal de smaak te pakken, en ze kan scheuren Wow! Ik zat echt met mijn mond open op dat paard. Dat friezen allemaal sloom zijn kan niemand mij weer wijsmaken. Friesje is een racefries!! Echt zo stoer Cool Vorige keer had ze mijn hart al veroverd maar nu al helemaal!! Super Friesje!! (hihi, ben niet een beetje enthousiast. Hyper! )
Ik heb nu alleen wel een beetje heel erg veel spierpijn. Je krijgt spierballen van Friesje:P

Ik zal zo even bij gaan lezen..

Mijn camera is er helaas nog niet, dus mooie pica's komen volgende keer

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:15

spokie79 schreef:
Idra schreef:

Gaaf zeg. Ik ben jaloers.

Madelief, wanneer gaan jullie dan? Of heb ik daar overheen gelezen?

Gisteren heb ik voor het eerst sinds bijna anderhalf jaar weer een buitenrit gemaakt. Was echt zo heerlijk. We zijn ook het water in gegaan. En meneertje lekker spelen in het water. Was zo leuk

Wij gaan 1 december, 's avonds. We hebben ook die eerste rangs kaartjes, schijnen mooie plekken te zijn. We gaan dus met stal heen, kaartje is er volgens mij nog, gezien we met een grote groep zijn vertrekken we met zn alle met een bus. Mocht je nou in de buurt wonen kan je ook evt meerijden.
PB Jasmijn (Furia maar) Knipoog

Zasread, ik ben echt jaloers! Ik wil ook es bij Femke langs Haha!

Overigens doe ik zaterdag mee met de fotografie clinic hier in Alkmaar van Hilda (Paard in Portret) Haha! Heb er zin in!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:20

@ Saida: Haha ben benieuwd! Fuego heeft nu dus wel degelijk bewezen dat hij 's nachts lekker in zijn stalletje ligt.

@ Idra: Tja, je hebt verschillende he Knipoog . Zoals ik al zei, hier in Spanje, was dat aardig anders.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:25

Saida: Het is inderdaad wel zo prettig om samen buiten te rijden en het is ook nog gezelliger. We balen dat dat paardje niet bomproof was voor vissers, gelukkig kom je die niet zo vaak tegen.
Wat een lekker bekkie heeft die vos Haha!
Jeej Go jij! Go jij! het longeren ging goed Lachen Hopelijk blijft het nu zo!

Esmee: Fuego ziet er goed uit!

flamon: hihi, die stijgerfoto is echt maf Tong uitsteken

Enno ziet er goed uit! Echt leuk om zo'n aparte kleur anda te zien Haha! Dat is eens wat anders Tong uitsteken

Ilona: Nouja zeg, nog nooit in amsterdam... Nu gelukkig wel Haha!

Yenneke: Wat fijn dat X-tremo weer helemaal is opgeknapt, nu hopen dat het meisje hem wil gaan verzorgen Haha!

Madelief : fijn dat je instructeur weer terug hebt, het is altijd wel prettig om iemand te hebben waar je prettig les van kan krijgen. Dus je bent nog steeds aan het werk, bevalt het nog een beetje? En heb je al veel geleerd? Weet je al wat je straks voor studie wil gaan doen?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:26

De rijschool in Jerez is de rijschool van Spanje, dus dezelfde waar ik het over heb Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:52

Lobke zo gaaf een clinic van Arthur! Willy is ook redelijk goed bevriend met hem en gaat een paar keer per jaar bij hem kijken als hij weer in Belgie is. Helaas komt Arthur nooit in Nederland. Alhoewel hij wel eens tegen Willy heeft gezegd dat als hij een aantal ruiters bijelkaar kan krijgen hij daarvoor naar Nederland wil komen. Dus wie weet over een tijdje als X-tremo goed doorgereden is! Vork

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:29

Idra schreef:
De rijschool in Jerez is de rijschool van Spanje, dus dezelfde waar ik het over heb Knipoog

Ik zei híér, bedoel ik niet heel Spanje mee Lachen .

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:42

Yenneke, jammer dat Kottas niet naar Nederland komt! Hopelijk ooit! Ik heb wel net een gerucht gehoord dat de clinic volgende week niet zou doorgaan wegens gebrek aan deelnemers, dat zou wel bijzonder jammer zijn...

Essss, er is maar 1 echte Spaanse Rijschool in Spanje, namelijk die van Jerez (Real Escuela del Arte Ecuestre). Dacht dan ook dat je die bedoelde Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:16

Als je ooit een keer in Spanje komt, kom je naar de manege toe, vraag je naar Joelle, en dan kan je het daar aan vragen Knipoog .

Zo'n Maandag zonder Fee is saai. Bahbah.