Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DaraBariton schreef:Laura, nog gefeliciteerd en super leuk dat jullie genoemd zijn in het artikel van phryso!![]()
Sanet, van jou had ik t op Facebook al gezien maar wat ontzettend cool en dik verdiend die titel. En haar grijze hoofd is echt schattig.
is toch super leuk: drachtig en een gave eerste premie!
We gaan met een vrachtwagentje en het is met de auto een ritje van 20 minuten, laat het nu iets langer zijn.
Is via vriendin haar werk, zij gaat ons vervoeren. Normaal staan daar ook échte hengsten in dus dat moet wel goed komen
Zijn er enorm wijs mee, we gingen voor de leuk naar de keuring met idee een 2e premie zou leuk zijn. en dan krijg je een 1e premie
We vonden haar natuurlijk goed gelukt, maar echt objectief naar je eigen veulen kijken is lastig. 

Sanet schreef:Mag ik heel even hier ook naglunderen over mijn geweldige 26jarige knapperd![]()
Sybrich werd afgelopen zaterdag in Boijl uitgeroepen tot de Meest duurzame merrie *\o/
van harte gefeliciteerd met de prijs! Echt iets om trots op te zijn.
en dan is Maan ook nog drachtig
Gaat lekker zo!
die heeft zich wederom werkelijk voorbeeldig gedragen met laden/lossen en vervoeren. Stilstaan ging ook al vele malen beter dan de vorige keer dus het ging sowieso allemaal al vlotter dan de vorige keer.