owww ja
! nee dan is het goed!!il: weekje ruilen van knol? maak jij querida koe mak en dan leer ik chico de gevaren van het bos kennen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus wie weet kan ik dan ff wat plannen! Filmen is ook altijd leuk, maar foto's keur ik ook goed
. Haha onzin met hoofdletters idd
!
Kunnen jullie meteen ook zelf het verschil voelen 
Ik ben volg week vrij
!
! Misschien is Chicky nu wel heel braaf in het bos. Maar met hem weet je het nooit. Er hoeft maar een naakte 60+ in de bosjes te liggen, en je bent de sjaak
hahahaha! 
Prinslover schreef:Hahaha hoor die Mies joh..! Misschien is Chicky nu wel heel braaf in het bos. Maar met hem weet je het nooit. Er hoeft maar een naakte 60+ in de bosjes te liggen, en je bent de sjaak
![]()
hahahaha!
. Nu was Shannon voor, en hoefde hij niet meer te schrikken hihi. Chico niet hoor, die is jou gewend
hihi
! In de Drunese Duinen in het no were.. en ineens een bejaarde naakte vent!!! Shannon schrok zich een hoedje en Mies verloor beide beugels HAHAHA. We waren meteen weer wakker. Chico draaide zich daarna om en keek echt 10 sec naar die man zo van "wtf doe jij daar nou
" 
)
. Maar helaas.. Achja genoeg sensatie voor vandaag!!
! We hebben dan ook heel wat meegemaakt al!