[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 11:28

Shanna Fijn dat het gisteren zo goed ging joh! Spannend hoor dat je misschien over moet naar het Z binnenkort!
En die bruine is inderdaad heel gaaf! Maar wel gigaduur... Dan zou ik al bang zijn om er het bos mee in te gaan mocht hij iets krijgen haha....

Marialva fijn dat je zo vooruit gaat en je hebt inderdaad je kennismaking hier wel heeeeel spectaculair gemaakt haha.. Hopen dat je snel weer de oude bent! En prachtige foto's van het veulentje!

Malin balen zeg dat het zo beroerd met je gaat! Snap heel goed dat je dan even geen zin hebt om vrolijk bij de paarden te gaan zitten....

Jan en Lisenka wat een geweldig schattig veulen!!!

Jellie Zo zie je je buren nog eens haha... Wel irritant zonder stroom zitten. Dan merk je pas hoe veel je het gebruikt...

Elise ja je hebt het echt zooooooo zwaar haha! Echt gaaf hoor al die paarden!!

Anouk foei zeg Sam wordt straks boos hoor als je weer naar hem toe gaat :P haha En al helemaal als hij hoort dat je wel op Des hebt gereden dat kan natuurlijk helemaal niet he hihi. Wel fijn dat je lekker gereden hebt! Leuk dat Sabrina zo fanatiek wordt!
Ben benieuwd naar de foto's!

Volgens mij ben ik weer een beetje bij!
Mocht ik nog iemand vergeten zijn Sorry!!

Gisteren Hincapie gelongeerd op de wei. Dit was meer een wedstrijdje tussen hem en mij....
Hij wilde eten en ik wilde dat hij werkte hihi.. Dus meneer iedere keer stiekem een hapje gras pakken en dan hard bokkend en stuiterend wegrennen omdat hij wist dat het niet mocht. Was jammer dat ik niemand had om foto's te maken want hij maakte zulke gave sprongen haha...
Verder heeft hij terwijl ik les aan het geven was (op het moment iets meer dan normaal omdat de eigenaresse zo veel mogelijk op de nieuwbouw wil werken zodat we er snel inkunnen) heeft een meisje van de manege Hincapie zeeeeeeer grondig gepoetst. Geloof dat ze bijna een uur bezig is geweest. Ze vind hem helemaal geweldig en gaat heel zn manen en staart uitpluizen etc haha..
Hij is dus heerlijk vertroeteld.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:16

Eshter ; GEFELICITEERD, echt een leuk koppie zit erop zeg! Echt mooi :D

heikedenise

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 15:09

Regine – leuke foto hoor

Cynthia – fijn om wat van je te horen en ook al is het niet de manier om voorgesteld te worden toch nog welkom.
Wat een verhaal je hebt echt geluk gehad. Kanp maar snel op en rust goed uit want dat zal je zeker nodig hebben

Malin – hoe gaat het met jou leest verder balen dat je je eigen zo klote voelt maar meid je moet je eigen niet in een hoekje duwen geniet lekker van je 2 kanjers en pep je eigen even op ik kan best begrijpen dat je daar nu even geen kracht voor heb en af en toe mag je je eigen ook even zielig voelen dat doen we allemaal en huilen is ook af en toe goed maar je moet je eigen niet in een hoekje duwen daar bereik je niks mee als je wilt praten mijn pb staat open wij zijn er voor je

Aline – die stijgerfoto is echt het einde

Sanne – heb al in je topic gereageerd maar nogmaals gefeliciteerd wat een mooi hengstje

Madelief – fijn dat je zadel weer terug is kan je weer lekker aan de gang, en wat heb ik gemist met betrekking tot bandiet want heb niet op hyves gekeken.

Iloon – super gave foto van chico

Debby – fijn dat je zo lekker gereden hebt

Esther – jullie worden en zijn een prachtige combinatie het is je gegunt en wat is je planning met hem ?

Mies – ja super gefeliciteerd lekker hoor die wpten echt super nu lekker zo doorgaan

Jan – wat een scheetje

Jellie – balen zeg van die stroomstoring maar gelukkig deed daarna alles het weer

Shanne – gewoon lekker z1 gaan starten jullie kunnen het wel jullie gaan zo voorruit

Jasmijn – zal zo even je topic bekijken en reageren maar super dat er op gezeten is lekker hoor en ook nog is 5 weken vrij hopelijk krijg je mooi weer

Laura – lekker bezig geweest dus fijn dat die zo verwend is door dat meisje :D

Net lekker een rondje buiten geweest met heike het is gelukkig droog gebleven morgen maar weer aan de training.
En ik heb mijn boeken binnen dus het studeren kan beginnen :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 15:09

Suelza schreef:
EGO ALERT EGO ALERT!!!

na gisteren serieus de oorlog te hebben verklaard aan zwartje, ging het vandaag heel goed! Geloof dat de verhoudingen wel weer duidelijk zijn nu. Wat heeft ze me blij gemaakt.

EN EN EN...

Mijn nieuwe projectje staat op stal! Wat een vreselijk gaaf dier. Grooooot, echt een kanon. Waanzinnig gaaf dier!

Hé wat heb ik toch een slecht leven zeg!

Goh, en ik dacht nog wel dat het bij jou altijd alleen maar rozengeur en manenschijn was. :+
Heb je je nieuwe projectje al gereden?

Jan (en Lisenka) Een mooie naam ook! Ja, een schatje! Waarom die naam? Spam maar raak hoor! Wat een mei mooisje, uhm mooi meisje! En al witte haartjes ontdekt of gaat ze echt een andere kleur krijgen?

Jellie Ja, moeilijk hè? En ik weet altijd nog dondersgoed wat het allemaal gekost heeft en dan denk ik: "Ach, het kan nog wel even mee..." Gelukkig is Frank hier nogal rigoreus.

Malin Het is ook gewoon donut dat je dit hebt. Het is niet niks. Maar je bent sterk en je gaat hier ook weer uitkomen. De paardjes zullen je wel begrijpen hoor. Het heeft je nu even op de rem gezet en het geeft je tijd om eens goed na te denken of alles gaat, zoals je wilt dat het gaat. Meestal kom je er een ervaring rijker uit. Er komt een moment dat je zegt: "Goh als ik toen niet ziek was geweest dan..." Ik hoop dat ik je er een hart mee onder de riem er bij kan geven!

Cynthia Fijn om te horen dat je zo vooruit gaat. Je zult ook wel je hersens een beetje geschud hebben of niet? Als ze al wilden lichten. :D Dat vind ik altijd het enige voordeel in het zh, eten op bed. Maar het is niet altijd even lekker. Ik ben op vrijdag bevallen in een katholiek ziekenhuis. Dan krijg je vis te eten. En ik lust geen vis...

En wat een mooi veulen! Wordt het een schimmel of een andere kleur?

Shanna Kun je Sam niet ook bijrijden? :+ Mss komen wij de L1 dan ook nog eens uit, ga ik op jouw kunde op concours... :D Ik vind het knap hoor, ben wel een beetje jaloers. Het is mijn grootste droom om eens Z te mogen starten en ik hoopte dat eigenlijk met Sam te gaan doen, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren. Ik heb het bij hem al bijgesteld naar de M. |( Bij jou is het elke keer toch dikke winst? Dan zou ik het in jouw schoenen gaan proberen! Rijdt de eigenaresse hem zelf ook? Wie is jouw instructeur?

Jasmijn Ik verheug me ook op je komst... :D Bij Benidorm is het dan rond de 36 graden!

Zo dat was blz 358

Sam was vandaag om 9 uur weer voor het eerst in drie dagen buiten. Hij schijnt behoorlijk uit zijn dak te zijn gegaan. Hard rondrennen. De andere pensionklanten waren onder de indruk van het tempo waar hij mee wegkomt in een glad grasland. Toen opeens op de remmen en met vier pootjes recht de lucht in! Toen ik hem riep keek ie echt met zo'n blik van 'moet dat nu?' en hij begon aan zijn tripje achterin de wei. Dus ik heb hem laten staan. Net nadat ik dat had besloten kwam het met bakken uit de lucht vallen, dus ik was blij dat ik de uitdaging van het vangen niet ben aangegaan. :+

Vanavond kijk ik wel of ik nog ga en anders maar morgen. Die ene dag maakt nu ook niks meer uit.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 15:35

hallo allemaal

ja ik doe het rustig aan ben een beetje aan het computeren en is de morfine er net af gegaan en begint de pijn nu erger te worden |( ik ben net uit bed geweest maar kan niet lopen (door mn knie) alles doet me pijn veel beurse en paarse plekken :(
ja en mn zaagsel is ook geschud :+ ik moet echt heel erg oppassen met een keneusing in mn zaagsel want ik kan nog steeds een bloeding krijgen :? en dat kan foute boel zijn, maar zoals men al zeg "onkruid vergaat niet" :+ ja mn gevoel voor humor is echt niet minder hoor ik kan wel bij de pakken neer gaan zitten maar daar schiet ik niets mee op, dit is geheel mn eigen fout geweest en had ik beter moeten weten dat ik geen paard van 600 kilo kan stoppen :n

Idifix4 hey wat leuk wat is het geworden? gefeliciteerd met de kleine ;) bah vis dat lust ik ook niet en hier gaat het eten wel behalve warm tussen de middag nee dat trekt me niet echt ;) een boterham gaat er wel in maar mn misselijkheid is verschrikkelijk, maar het blijft er wel in gelukkig ;)

het veulen Estevao is nu zwart geworden dit was nog een oude foto en moet ik weer een nieuwe shoot van hem maken maar daar wacht ik mee tot hij helemaal door zn veulenvacht heen is.

door dat ik me zo verveel (wat de komende tijd wel vaker zal gebeuren) ben ik aan het fotoshoppen, mochten er mensen zijn die dat ook leuk vinden dat ik dat voor ze doe, dan doe ik dat graag hoor, geef je wensen en fotos maar door, ik maak er wel wat moois van :D ;)

dit is mijn resultaat van vandaag :D

Afbeelding

en zo in het roze paars zonder tekst

Afbeelding

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 16:51

Anouk: leuk dat je hem al van af kleins af aan hebt, Darius is nu ook anderhalf, hoop hem zelf alles te gaan leren. Zo he, maar vier zwangerschappen tussendoor, da's ook niet niks, snap wel dat de sport dan even op een laag pitje wordt gezet... Vind het nog knap dat je dan nog zo ver bent gekomen :) En weet wat je bedoelt, altijd als er niemand meekijkt lijken ze ineens veel beter te luisteren, krengetjes.. Flavio kan ook aardig springen geloof ik, hij lijkt het in ieder geval erg leuk te vinden, dus een sprongetje hier en daar maken we ook wel. Wedstrijden heb je hier natuurlijk niet... In het noorden van het land wel, maar dat is 500km hiervandaan. Wel houden ze een keer per jaar een grote endurance rit op het eiland, maar dan moet hij nog wel even trainen ;) Dressuur is hier heel basic, puur wat je nodig hebt in de natuur, wedstrijden zijn er al helemaal niet. Het lijkt echter of het toch steeds iets beter georganiseerd wordt hier de paardensport, dus wie weet binnen een paar jaar...

regine: wat leuk die Tennessee Walkers, zou ze ook graag eens proberen! Ziet er mooi uit ook. Heb hier een poosje op een arabier gereden die graag in telgang liep, de eigenaresse vond het alleen maar niks; 'dat ziet er toch niet uit'...

Cynthia: wat een ellende, hoop dat het snel beter met je zal gaan! Gelukkig ben je er alweer redelijk bij.. Heel veel sterkte voor de knie operatie! Je hebt trouwens een stel prachtige paarden :) vooral Marialva, wat een prachtbeest..

Aline: wat een schatje dat kleintje! Mistico ook trouwens!

evdpanne: wat een lief koppie die Shaggy van je..

JeanieGrand: ook al zo'n schattig kleintje! Die zoenfoto met moeders is te lief :)

Dinkeygirl: wat een rotsituatie :( snap dat je je leeg voelt... Heel veel sterkte ermee.. Succes morgen in het ziekenhuis.

Hier is het nu al wekenlang tussen de 30 en 40 graden en ik begin het een beetje zat te worden. Tussen 10 en 6 is het niet uit te houden buiten. Naar de paarden dus ook alleen 's ochtends vroeg of 's avonds. Het wordt alleen om half acht alweer donker :( Gelukkig staan ze in hun nieuwe stal in de schaduw, en in de wat koelere uurtjes mogen ze naar buiten. Darius staat met alleen een soort gaas ertussen direct naast een ander paard en ze staan elkaar de hele dag zoentjes te geven. Flavio is veel kalmer geworden sinds hij in de nieuwe stal staat. Ze hebben dan ook veel meer te zien, de hele dag door komen er mensen voorbij, voor het complex langs loopt een weg en daarachter gelijk de zee. Ik wil hem graag voor een flinke rit langs het strand meenemen maar omdat mijn vriend zielig is met zijn been is mijn paardentijd iets ingekort :(

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:19

anouk: Shaggy (van esther) komt bij mij vandaan :) geboren en getogen en zolang als hij rond loopt eet hij zn stro op, net als de rest van de kudde ;) Bij ons heeft hij altijd op zaagsel gestaan met wat stro om op te eten.
Ik was uiteindelijk 8 van de 18 en 11 van de 17! Ben super trots! Ze vroegen of ik over 2 weken weer meedeed...nou ik vind het goed! Wedstrijden zijn voor ons voor de lol, maar een wp maakt die lol alleen maar groter ;)
Niks is beter dan eigen ;) maar wie weet, met een rijbroek aan wordt je nog helemaal des fan ;)

regine: Was het een groot verschil met normale gangen?

jellie: owje! is mijn opruimwoede besmettelijk ;) Op zulke momenten zie je maar hoe afhankelijk je bent van stroom! Wij hadden het op de veluwe nog, vreselijk!

malin: :(:) Je hebt ook veel te veel tegenslagen moeten verwerken afgelope tijd!

Shanna: kan me voorstellen dat dat een leuke les geweest moest zijn! Ik dacht dat je met 20 punten over moest?

jasmijn: Leuke weken voor jou! Vergeet je ons uitje ertussen niet!

martine: Als je vriend er weer bovenop is dubbel inhalen die paardentijd! pfff wat een hitte! kan me voorstellen dat je smiddags dan niet veel wilt doen.

Ik heb vandaag mn schietstoel even getest ;) Ik zou op scooby gaan en zat ook prima, tot ze schrok ging bokken en ik mn beugel kwijt raakte. Op zich kon ik dr nog redelijk uitzitten..tot mijn grondman zn taak iets te serieus nam en op de grond lag...toen was scooby van de volte af en had ik de keuze tussen de grond, of een bokkend paard met een los touw achter zich en aangezien ik weinig kans zag om mn beugel snel terug te krijgen en ik mooi midden in de bak was ging ik ook maar de grond inspecteren ;) Alles lag nog goed en ik ook :P
Goed bezig geweest dus, de keren ervoor had de grondman erop gereden en was ik grondman, ik had er al wel opgezeten in stilstand maar wilde nu ok wel even rijden... maargoed de eerst galop en bok staan weer op mijn naam!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:22

idefix4 schreef:
Shanna Kun je Sam niet ook bijrijden? :+ Mss komen wij de L1 dan ook nog eens uit, ga ik op jouw kunde op concours... :D Ik vind het knap hoor, ben wel een beetje jaloers. Het is mijn grootste droom om eens Z te mogen starten en ik hoopte dat eigenlijk met Sam te gaan doen, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren. Ik heb het bij hem al bijgesteld naar de M. |( Bij jou is het elke keer toch dikke winst? Dan zou ik het in jouw schoenen gaan proberen! Rijdt de eigenaresse hem zelf ook? Wie is jouw instructeur?

Ik train alleen voor anderen hoor, dus als ik nog eens tijd heb zal ik roepen _O-
Zal Sam zo even bekijken, neem aan dat je wel foto's in je profiel hebt?

Mijn droom momenteel is subtop starten en fatsoenlijk winst rijden... ik hoop echt heel hard dat dat met Vaj allemaal gaat lukken, maar subtop starten zitten natuurlijk ook weer extra kosten aan... Naja, eerst lekker Z en als ik hem zelf de wissels aangeleerd krijg ben ik al apetrots!!!

Ik rijd niet iedere keer dikke winst, maar over het algemeen rij ik leuke punten, ja. Deels is dat mijn rijvaardigheid, maar vergeet niet dat ik ook een paard rij met enorm veel kwaliteiten. Dan gaan jury's toch ook net weer sneller naar een acht.
Nee, zijn eigenaresse rijdt hem zelf niet, hooguit als ik op vakantie ben of ik haar vraag als ik met hem in de knoop zit _O-
Ik les sporadisch eigenlijk :o maar áls ik les, dan les ik bij Jean Rene Luijmes. Dat ben ik gaan doen toen ik Hilbert (welsh hengst) ging rijden omdat hij Hilbert jaren daarvoor ook had gereden, omdat ie fijn les geeft, en omdat hij aan huis komt + in de buurt woont (zelfde straat) dus we elkaar ook wel redelijk kennen.
Ik probeer nu voor de regio weer wat meer te lessen (lees: iedere week) maar hij is zelf ook superdruk dus ik denk niet dat het er iedere keer van komt. Verder bel ik hem op als ik ergens mee zit dat niet wil oid, of zoals nu voor belangrijke wedstrijden. De rest doe ik veelal zelf. Bij de pony's heb ik wel al Z gereden en Hilbert was ook Z klaar toen ie verkocht werd, dus dat scheelt natuurlijk ook in ervaring.

Wat een verhaal :+

PS: als je Vaj een keer wil zien en mij zien rijden, mag hoor :j

En Mies; 10 punten mag je, 30 moet je. En maar goed ook _O- Ik heb de klasses nog aardig vol gereden.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:38

vergeet ik nog het leuke nieuws!

We gingen shakira laten scannen, die is drachtig van encanto, en navarra ging ook mee om te kijken of ze nog een veulen kon krijgen dit jaar. Het eitje zat al redelijk dus deze week zal ze hengstig worden en gedekt. Maar de dierenarts vond haar wel veel te dik := Dus hebben we besloten er maar rustig mee te gaan rijden... vandaag mocht ze aan de longe

Afbeelding
Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:41

Ik lees in het topic van Bandito dat barokke paardjes later volgroeid zijn. Is er iemand die hier meer van weet of een goede link, gericht op Andalusiers, weet?

Hoe meer orientatie, hoe beter ;)

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:49

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:53

Als je je verdiept in klassieke rijkunst, denk ik dat je al een hoop gaat vinden Shanna. Dat is zowiezo gebaseerd op het trainen naar de fysieke gesteldheid van het paard ipv het trainen volgens KNHS riichtlijnen. Daar spuug ik op :(

Paarden van 5 die M mogen starten terwijl het binnenachterbeen nog onvoldoende ontwikkeld is om gewicht te dragen. Leg mij uit hoe je dan een correcte schouderbinnenwaarts kunt rijden. Heel bijzonder...

Ik doe het ook altijd allemaal heel rustig aan, ik denk de meeste wel hier...

Dat onderzoeksverslag heb ik op de mail staan overigens... Mocht je interesse hebben.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:02

@ Anouk, vandaag voor het eerst nieuw projectje gereden. Wat een vreselijk slagschip haha. Ze weet nog niet hoe ze die lange stelten neer moet zetten. Dus we gaan wel zien hoe het allemaal loopt. Ze doet in ieder geval heel erg goed haar best! Gaaf beest, ik blijf het zeggen :D

Daarnaast Sun en Xantha gereden. Die waren allebei wel braaf. Xantha had wel wat praatjes, was wat aan het drammen (en ik zat zonder zadel) maar uiteindelijk liep ze wel heel fijn.

Zwartje nog even gelangeteugeld. Helaas zijn de foto's allemaal mislukt. Het was te donker binnen. Heb wel fijn gewerkt. Ze doet het iedere dag een beetje beter. Helaas ging iemand een veel te klein meisje op een veel te groot paard rijden wat voor linke situaties zorgde, dus toen ben ik de bak maar uitgegaan en gaan loswerken. Uiteindelijk ook erop gehobbeld zonder zadel met alleen een touwtje om haar nek. Wordt echt een fijn paard (wilt haar nog steeds zelf hebben :( )...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:07

@ laulau, ik begrijp precies wat je bedoeld! Zo kreeg ik een paard aangeboden van 70.000 euro (!!!!!!!!) om topsport mee te gaan rijden. Ik heb dat dus ook geweigerd. Om o.a. dezelfde reden die jij benoemd. En eerlijk is eerlijk... wat MOET ik ermee. Kan er niet op gaan staan, zwemmen wordt me ook niet in dank afgenomen, kunstjes leren uit den boze, achterstevoren op freewheelen wordt niet in dank afgenomen en daarbij... mijn passie ligt in trainen en africhten en niet in dat hele nare wereldje wat topsport heet. Bah... niets voor mij. Rij voor mijn plezier!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:44

Graag, Elise! Ik pb je mijn adres even. Vaj is met 4 ingereden en heeft weinig gedaan toen. Met 5 nog 2 weken naar iemand geweest om weer opgepakt te worden. Uiteindelijk ben ik hem met 5,5 gaan rijden. (okt 2007)
Januari 2008 begonnen in de B en augustus/september gaan we debuteren in de Z1.
Het gaat wel snel allemaal maar hij heeft regelmatig lekker weekjes vrij en ik rij ook eigenlijk alle klasses uit.
Vind het wel een mooie leeftijd zo!!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:08

Het is natuurlijk ook wat het paard aangeeft.

Klinkt goed Suelza, ik geloof dat Nadina me in het zand zou laten happen, haha! Ik heb echt een periode gehad dat ik alleen voor de punten reed, en echt geen schik meer had toen we even een dipje hadden.

Ik wil ook echt meer lol met mijn knol gaan maken, ik zeg altijd: vroeger was ponyrijden nog leuk. Eigenlijk moet ik dat zelf veranderen he :D Tips lees ik hier zat, dat vind ik zo leuk!

Suelza: ik ben ook heel beneiuwd naar dat artikel, zou ik het ook mogen lezen?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:10

Als ik later mijn eigen paardje heb, ga ik in ieder geval lol trappen. Lekker naar buiten, voetballen... :D :+ en ook nog gewoon dressuren en wedstrijden rijden, haha. Maar dat moet imo allemaal prima kunnen in combinatie!! Juist lekker, die afwisseling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:10

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:37

Leuk Robijntjah!

Ik denk dat afwisseling inderdaad alleen maar goed is.

Marialva: wat een supermooie creaties!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:42

Hoe zijn jullie trouwens met barokke paarden in aanraking gekomen? Hoe is jullie liefde ontstaan? Ben ik erg benieuwd naar!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:44

Ik had ze wel vaker gezien... gewoon op internet e.d. dus had er al een zwak voor.

Eind juni in Spanje ben ik er definitief voor gevallen toen ik me ook realiseerde dat mijn wensen in de sport ook prima met een Anda kunnen... dus wat zou het? :Y)

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:45

nadina schreef:
Leuk Robijntjah!

Ik denk dat afwisseling inderdaad alleen maar goed is.

Marialva: wat een supermooie creaties!

doordat ik me stierlijk verveel mag iedereen van dit topic ook zoiets laten maken, en mag je zelf je wensen in sturen ;)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:46

Annash schreef:
Als ik later mijn eigen paardje heb, ga ik in ieder geval lol trappen. Lekker naar buiten, voetballen... :D :+ en ook nog gewoon dressuren en wedstrijden rijden, haha. Maar dat moet imo allemaal prima kunnen in combinatie!! Juist lekker, die afwisseling.

Ha ha,toevallig van de week op een ander forum wat foto's bij elkaar gezet van mijn veelzijdige pownie :D

en veelzijdig is hij ook:

lange teugelen:

Afbeelding

dressuurclinic klassieke dressuur:

Afbeelding

schriktraining:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

springen met mijn dochter:

Afbeelding
Afbeelding

wedstrijdpaard:

Afbeelding

en natuurlijk knuffelen:

Afbeelding

van onze bosritten heb ik geen foto's,want dan moet ik me met 2 handen goed vasthouden :lol:

8-)
Laatst bijgewerkt door borderjay op 19-07-09 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:47

Geweldig!!!
Zo'n schriktraining worden ze echt enorm wijs van :j
Vaj was in het begin heel bang voor paraplu's. Heb ik gewoon mam een keer met zo'n ding in de bak gezet! Ze moeten het toch leren... je zou op een NK rijden en kans maken op een titel, tot die paraplu's omhoog gaan! Dan baal je echt... hahaha. Net als bloemen. Die vond ie in maart op het NK DOODENG... de week of 2 weken erna reed ik voor op de jurycursus en wat stond er... juist, bloemen.
Niet zeuren en gewoon erlangs. Maar toen lukte het wel. Dus ik was hartstikke trots op 'm ;)

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:48

nadina schreef:
Hoe zijn jullie trouwens met barokke paarden in aanraking gekomen? Hoe is jullie liefde ontstaan? Ben ik erg benieuwd naar!

als klein kind vond ik de andalusier een droompaard :D (toen wist ik nog niet van het bestaan van de Lusitano) toen ik 7 jaar geleden mijn hengst kocht ben ik verslaaft aan de lusitano geworden en wil nu niet anders meer, de andalusier vindt ik ook erg mooi en de fries en de wat grovere sierlijke paarden dus zat het er eigelijk altijd wel in ;)

borderjay ik heb er geen woorden voor wat een schitterend dier zeg :~