En die bruine is inderdaad heel gaaf! Maar wel gigaduur... Dan zou ik al bang zijn om er het bos mee in te gaan mocht hij iets krijgen haha....
Marialva fijn dat je zo vooruit gaat en je hebt inderdaad je kennismaking hier wel heeeeel spectaculair gemaakt haha.. Hopen dat je snel weer de oude bent! En prachtige foto's van het veulentje!
Malin balen zeg dat het zo beroerd met je gaat! Snap heel goed dat je dan even geen zin hebt om vrolijk bij de paarden te gaan zitten....
Jan en Lisenka wat een geweldig schattig veulen!!!
Jellie Zo zie je je buren nog eens haha... Wel irritant zonder stroom zitten. Dan merk je pas hoe veel je het gebruikt...
Elise ja je hebt het echt zooooooo zwaar haha! Echt gaaf hoor al die paarden!!
Anouk foei zeg Sam wordt straks boos hoor als je weer naar hem toe gaat

Ben benieuwd naar de foto's!
Volgens mij ben ik weer een beetje bij!
Mocht ik nog iemand vergeten zijn Sorry!!
Gisteren Hincapie gelongeerd op de wei. Dit was meer een wedstrijdje tussen hem en mij....
Hij wilde eten en ik wilde dat hij werkte hihi.. Dus meneer iedere keer stiekem een hapje gras pakken en dan hard bokkend en stuiterend wegrennen omdat hij wist dat het niet mocht. Was jammer dat ik niemand had om foto's te maken want hij maakte zulke gave sprongen haha...
Verder heeft hij terwijl ik les aan het geven was (op het moment iets meer dan normaal omdat de eigenaresse zo veel mogelijk op de nieuwbouw wil werken zodat we er snel inkunnen) heeft een meisje van de manege Hincapie zeeeeeeer grondig gepoetst. Geloof dat ze bijna een uur bezig is geweest. Ze vind hem helemaal geweldig en gaat heel zn manen en staart uitpluizen etc haha..
Hij is dus heerlijk vertroeteld.