Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Is ook een knap paard.

WEET PRECIES HOE JE JE VOELT

. Prinslover schreef:Mooie foto's hoor Borderjay. Moreno is echt een knappe vent. Vervelend ongelukje trouwens, ik zou gewoon even ter info bellen naar je dokter.
Yennke; Kan helaas het filmpje niet zien, maar ben benieuwd.
Jasmijn: Gelukkig maar!Mijn hondje is ook gesteriliseerd, precies in die tijd liep ik stage bij de DA, dus ben er zelf bij geweest toen. Vond het helemaal niks
Als die verdoving begint te werken is echt een akelig gezicht... Terwijl ik daar bij andere honden geen last van had.
![]()
Oh mensen, kwijl kwijl, http://www.kapaza.nl/Dieren_en_toebehor ... usier.html
Wat een ontzettend leuk dier zeg, helemaal mijn ding .Denk alleen beetje veel geld haha
. Anders had ie gister al bij me op stal gestaan
![]()
![]()
![]()
(
)
Hij leek op de foto van Kapaza (helaas doet de link t niet meer..) beetje valk kleur achtig. Maar geinig joh
.
Lastig zeg... Hopen dat ze het alsnog netjes afhandelen.. Tot nu toe is het kopen via i-net bij mij echt 100% meegevallen!
?
!!
Hopen dat jij de 13e naar hem toe kan dan...!! 
. Hij is gaaaaaaaf joh
.
. Nog wel een lichte hersenschudding aan overgehouden trouwens, was erg leuk in de auto
.
ziet er goed uit voor de eerste x hihi.

Sinds ik vorige week van Vaidosa ben gevallen is het een en al stress onder het zadel. Maandag was ze met longeren de relaxte zelfe, liep lekker op eigen benen. Maar onder het zadel loopt ze krampachtig, schiet zo ineens weg en lijkt wel niet te weten wat ze nu moet
Gelukkig heb ik op het eind nog een paar rondjes kunnen 'stofzuigen met haar' en was ze wel lekker los. Maar het begint al met opstappen, ik zit nog niet eens goed in het zadel en mevrouw is al weggespurt. Nu heb ik dat gisteren tich keer opnieuw gedaan en op het eind kon ik rustig gaan zitten en ze bleef nu wel stil staan. Vandaag ga ik met haar werken aan de lange lijnen, even de zinnen verzetten en dan hopelijk morgen weer op een rustig paard stappen..
zasread schreef:Oja, heb ook weer eens aan mijn profiel geknutseld, het is nog niet af.. maar wat vinden jullie ervan
. Dat is echt flink balen. Ik zou zeker een bezoekje brengen, dit is geen stijl
.
.
. Wat sneu zeg............. En Kiaar nu al weg?! Is ze niet drachtig dan?
. En tsja......leuk he die barokke paarden
. Zo gevoelig.. ik ken het. Waarschijnlijk een kleine beschadeging van het zelf vertrouwen... Zo heb ik dat ook telkens met Chico. Simpel voorbeeld: ik heb sunshine achtig spul voor de manen, wordt het lekker zacht van. Is een spray... Meneer is er als de dood voor
. Maar ik spuit het er tóch in. Nu na ruim een week, moet ik ieder borsteltje en dingetje aan hem laten ruiken dat het écht niet die spray is.......
. Dus ik denk dat Vaidosa zelf enorm is geschrokken van jou val, en daarom de komende dagen/weken want gestressd is ohz, maar komt vast weer goed!! Vet gaaaaaaf profiel trouwens 
. Maarja.. jammer hoor, tis een leuk beessie. Maar nu heeft tes daar dus geen verzorgpoownie meer..?
)

en dan wil ik ook een schaapie hahaha.