[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:08

Mensen, jullie gaan te hard!!

Nog even frustratie kwijt:

Ik heb 3 WEKEN geleden besteld bij libella.nl, ik had een bruin leren halster en een rijbroek besteld. Na een kleine week stond er nog niks vermeld qua status, had ik niks binnengekregen, dus ik denk, dan zal ik maar een mailtje sturen.
Krijg ik een dag (of 2) later een mailtje terug dat het halster niet meer leverbaar is, of ik een ander wil uitzoeken (niet iets plaatsvervangends aanbieden), ik denk nog ok..
Dus ik een mailtje terug met een soortgelijk halster dat ik dan wilde, en het verzoek of er nu een beetje tempo achter kan (netjes verwoord).
Geen antwoord. Week later: sorry, het halster is niet op voorraad (!!!! ook al niet!!!).
Dus ik een mail teruggestuurd dat ik er nu klaar mee ben, de gehele bestelling wil cancellen en geld terug wil.
Nu wederom geen antwoord gehad, dus nu net eenzelfde soort mail gestuurd (nadat ik gekeken heb of t geld al teruggestort was, not).

Ik ben benieuwd of ik nog excusses oid krijg, ik heb t wel eens eerder gehad dat er iets niet was maar dat werd dan veel netter afgehandeld en daar werd ik tenminste van op de hoogte gesteld.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:35

Tjong, wat vervelend Jasmijn!
Hoe ist met je date trouwens? :p

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:22

Sanne: Ja als ik thuis ben neem ik ook altijd lekker een warm bad, sowieso goed voor al die spieren Pling
Kan me voorstellen dat je gaar bent na zo'n volle dag studeren Ja
Ellis: Op de helft, das positief denken! Fifi ziet er goed uit, gaaf die waterbak!
Lisenka: Altijd gaaf, familie van je toper zie jullie vermaken je wel daar!
Ilona: Ja, nog maar 4 nachtjes, en nog maar 2 dagen werken, van het weekend lekker vrij en en zondagochtend Furia op de trailer en ik in de auto Haha!
Leuk die foto's! Maar Chico is het leukst hoor Lovers
Ik heb dus tzelfde als jou, dat bruine Anda's ook soms gewone kwpn'ers lijken idd Haha!
Enne, wanneer kom(en) jij/jullie langs in december??
Amanda89: Ja die spanjaarden zijn zo lief inderdaad, dat had ik ook dat Furia nog hengst was.
Ik dacht altijd maar hij is zo lief, maar op een gegeven moment leer je dat wel af Tong uitsteken
Natalia: Ik denk dat er in Spanje en Nederland net zo makkelijk mee te sjoemelen valt.
Maar zolang er papieren bij zitten dan zit je goed, als er geen papieren bijzitten is het natuurlijk ook geen PRE Knipoog
En tussen PRE en Andalusier zit daarin dus het verschil Ja
Lobke: Gefeliciteerd met Licor Haha!
Frank: Das niet zo handig van je knappe man!!
Mies: Wie komt er dan foto's maken? Yes Encanto weer eens zien (op de foto dan) Haha!
Balen van Felix Ach gut
Zusje: Dat is echt vervelend en absoluut niet netjes van ze!!

Vandaag weer les met gehad met Furia, ging weer erg fijn.
De contra op de linkerhand gaat echt goed, de contra op de rechterhand is nog wat minder sterk, dan valt hij er nogal uit.
Wijken gaat ook nog lekker en was echt tevreden over zijn rechtergalop!

Ooohja, meiden wie opent nu het nieuwe topic, we gaan echt zo hard Haha!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:52

Ik heb een vraagje aan jullie. Wie is er lid van de Lusitano vereniging en/of krijgt het verenigingsblad?

Prinslover; Het moest vast zo zijn, dat die paarden van de foto's niet de paarden waren waar je naar zocht. Je bent nu toch ook bij Chico uitgekomen inmiddels. Leuke longeerfoto's ook.

Grappig dat Licor 1ste is geworden op Bokt, gefeliciteerd! Pling Is ook een knap paard.

Ik ben hier aan het aftellen op de minuut. Normaal gezien wordt Urbino vrijdag opgehaald in Portugal! Kan nu echt niet meer wachten Bloos Haha!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:58

Ohw Sjaad,spannend!!! Wat zullen de komende dagen voor jou lang duren Tong uitsteken

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:08

MADELIEF: I KNOW Knipoog

SJAAD: ECHT SPANNEND JA Haha! WEET PRECIES HOE JE JE VOELT Haha!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:11

oeps heb fout gemaakt !! Boos!
het stemmen voor de paarden/pony's top 5 gaat tot vrijdag avond door, dit was alleen de eerste ronde, dan worden de laatste 5 eruit geschopt, dus tot vrijdag avond iedereen op Licor stemmen Haha!
[SK] [NIEUW]Paarden/pony's top 5!!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:20

Benthe -> Wat een überschattig veulentje dat kleintje!
Die zou je toch helemaal fijn knuffelen?

Amanda -> Haha! Nino in de sneeuw!
Wat vond ie er van?

Ilona -> Geweldig dat filmpje!
Mocht het met Rintske niks worden kan ik altijd nog een kameel nemen, hahaha! Haha!

Jasmijn -> Zo joh! Is dat ff goed afgelopen!
Bandietje vertrouwt jou al heel goed blijkt maar!
Heb ook net zoiets meegemaakt als jou, zie helemaal onderaan. Stoom uit je oren

Ellis -> Joh wat fijn dat je zelf bij Fifi bent geweest en dat het goed met haar gaat!
Hoe gaat het nu met jou?

Lusitana -> Welkom terug! Clown

Lisenka -> Maak je wel foto's voor ons?
Kunnen we straks met een kwijlbakje naar al dat moois kijken als je weer terug bent! Knipoog

Natalia -> Maar jouw vriend zit er wel al op en krijgt nog les ook.
Ik moet die van mij eerst nog op de rug van een paard zien te krijgen.
Elke keer als ik vraag wanneer hij weer eens meekomt is er wel iets waardoor het niet gaat........ Tong uitsteken
Leuk! Licor eerste!
Hij heeft dan ook een mega uitstraling!

Gabriella -> Als ik het verhaal van Ilona en jou zo lees krijg ik de gedachte dat hij iets mankeert.
Bij jullie allebei was ie zo goed als verkocht, en voor de keuring werd het afgezegd.
Zou je toch gaan denken dat ze erg bang was voor wat er tijdens de keuring naar voren zou komen, of niet dan?

Frank -> Je zou bijna denken dat Des wat meer ruimte wil.
Volgens mij heeft ie een meisje op het oog en wil ie samenwonen....... Tong uitsteken

Michelle -> Ik hoop voor je dat je het weekend van de 13e nog over kunt naar Felix.
Tot kerst wachten is wel errug lang idd.

M'n verkoudheid gaat gelukkig al weer wat beter.
Heb nog wel een verstopte neus, maar dat is ook alles.
Het is niet meer zo dat elke keer als ik iets doe of buk er een druppel aan m'n neus hangt, hahaha! Haha!
Gisteren was Lisanne ziek en vandaag Frits, dus er hangt zeker weten wel wat in de lucht hier.

Rintske d'r ijzers zijn gisteren niet door gegaan.
De hoefsmid was uitgegleden en kon helaas niet komen, nu moeten we maar even wachten tot volgende week.
Gelukkig zijn haar hoeven zeker niet te lang, dus het heeft geen haast.

Dan had ik gisteren nog een leuke verrassing........NOT!
Ik had via het FPF transportbeschermers gekocht met een friese bies er langs.
Volgens haar waren ze helemaal nieuw.
Geen foto's erbij, maar ik vertrouwde erop dat het goed zat.
Gisteren ontving ik ze en wat bleek?
Ze waren gebruikt, beschadigd, stuk en de friese bies was ook nog eens vaal geworden van het wassen.
Dus ik een pb-tje gestuurd met de mededeling dat ik erg teleurgesteld was, dat ik ze terug wilde sturen en mijn geld terug wilde vangen.
Vervolgens heeft ze zich uit laten schrijven bij het FPF, en laat gewoon niets meer van zich horen.
Kvoel me behoorlijk genaaid zeg maar.........
Maar ik weet ondertussen al heel wat van haar, en denk dat ik haar maar even een bezoekje ga brengen.

Oké, ook nog leuk nieuws! Hihi!
Vanmiddag ging ik rijden terwijl Marieke les aan het geven was in de buitenbak.
De kinderen gingen springen, en Rintske vond het maar raar die 2 palen in de bak met die gekleurde balken ervoor.
We zijn er een paar keer over gestapt, ze mocht er aan ruiken en daarna ben ik opgestapt.
Voor de lol pakte ik ook een paar keer de balkjes mee, toen een lage kruis'sprong' waar ik haar gewoon over liet stappen, en later een paar keer een iets hogere kruissprong.
Rintske begon het helemaal leuk te vinden en werd lekker vrolijk! (bok-bok!)
Ik heb een springfries! Hahaha!
Hieronder een stuk of wat fotootjes.
Let niet op onze houding, Rintske én ik hebben nog nooit gesprongen en ik rij met een dressuurzadel met mijn beugels nog lang.
Het was echt puur voor de lol om eens te zien hoe Rintske het zou vinden. Knipoog

Eerst even inspecteren.
Afbeelding

Stapvoets er overheen, we waren hier nog aan het instappen, en volgens mij struikelde ze hier, vandaar die rare teugelhouding.
Afbeelding

Met een drafje erover.
Afbeelding

En jaja! Het bewijs!
Afbeelding

Nog even kijken bij het andere paard, maar die sprong vond ik te hoog voor Rintske.
Afbeelding

En hier is ze er klaar mee. Haha!

Afbeelding

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:54

Barocco: Vervelend dat de bestelling steeds niet lukt. Heb er nog nooit besteld, dus kan niet mee praten. Ik ben ook aan het wachten op een hele leuke bestelling calevo.com. Als ik die binnen heb gaat Nino weer op de foto.
Madelief: Streng zijn voor Nino is zo moeilijk. Fijn dat je les goed ging.
Saida: Leuke foto's!
Iloon: Ik was helemaal vergeten te zeggen dat jij Nino een keer van kapaza had gehaald(blz.180). Ik had me toen nog niet aangemeld, maar was leuk aan het meelezen.

Vanmiddag les gehad en op het eind ging het super, maar het begin was hij zo vervelend. Ik was er bijna van afgevallen. Eens moet de eerste keer zijn. Heb trouwens mijn carta binnen Pling .

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:33

Prinslover schreef:
Mooie foto's hoor Borderjay. Moreno is echt een knappe vent Tong uitsteken . Vervelend ongelukje trouwens, ik zou gewoon even ter info bellen naar je dokter. Lachen

Yennke; Kan helaas het filmpje niet zien, maar ben benieuwd. Haha!

Jasmijn: Gelukkig maar! Haha! Mijn hondje is ook gesteriliseerd, precies in die tijd liep ik stage bij de DA, dus ben er zelf bij geweest toen. Vond het helemaal niks Nagelbijten / Gniffelen Als die verdoving begint te werken is echt een akelig gezicht... Terwijl ik daar bij andere honden geen last van had. Clown

Oh mensen, kwijl kwijl, http://www.kapaza.nl/Dieren_en_toebehor ... usier.html

Wat een ontzettend leuk dier zeg, helemaal mijn ding . Haha! Denk alleen beetje veel geld haha Tong uitsteken . Anders had ie gister al bij me op stal gestaan Vork Cool Pling Clown ( Dromen )

Bedoelde jij dit berichtje van mij Amanda?? Is dat Nino? Had hem dan niet herkend.. Nagelbijten / Gniffelen Hij leek op de foto van Kapaza (helaas doet de link t niet meer..) beetje valk kleur achtig. Maar geinig joh Haha! .

Jasmijn; Grrrrr Duivel Lastig zeg... Hopen dat ze het alsnog netjes afhandelen.. Tot nu toe is het kopen via i-net bij mij echt 100% meegevallen!

Madelief: Super joh, dat het rijden zo goed gaat!! Ik ben in de week van kerst vrij.. Misschien is het dan een idee om langs te komen Haha! ?

Saida: Whoehoee, een jump met Rints, gaaaaaf joh. Jullie doen het super voor de 1e keer hoor!! Enne, die kameel hou ik ook in me achterhoofd wahaha Knipoog

Sanne; Jaaa hij is binnen Haha! !!

Mies: Oh oh... arme felix! Knipoog Hopen dat jij de 13e naar hem toe kan dan...!! Haha!

Jaaaa, mn uber grote foto is binnen van mij en Chicotje Lovers . Hij is gaaaaaaaf joh Haha! .

UtixoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:58

Hihi, ik zie opeens foto's van de bruine voorbij komen. Er zat echt een bende draver in. Maar mennn, wat een angstig paard was dat. Het vliegverhaal; In eerste instantie werd er al een zadel opgedonderd dat voor geen meter lag. Toen ging er een of ander angstig meisje op die hem ook niet zo heel best kende. Vervolgens stap ik erop. Aangezien het niet helemaal de bedoeling was dat ik zou gaan rijden, heb ik Il haar cap opgezet. Anyway, ik stap een rondje, draaf aan, en bemerk dat ik ongelijk zit. ik stap naar Il toe, doe mijn voet uit de beugel, en vraag of ze....WAJOWWWWWWWWW, daar gingen we. Hard. Zonder beugels. En een erg scherpe bocht. Benthe ging naar links, onder het hek door, paard ging verder over de hoefslag. We hebben nog wel even gelachen, ik heb mezelf aangewend om na de val even met mijn ogen dicht te voelen of alles het nog doet. Helaas wisten alle meides dat niet Lachen. Nog wel een lichte hersenschudding aan overgehouden trouwens, was erg leuk in de auto Lachen.

Heidi, heb je nou al eens een babby?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 01:16

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws_zoek.asp

Ach das echt gewoon te zielig ! Zag het net voorbij komen.
Schril niet.
Dat sommige mensen dit kunnen, dat snap ik echt niet.

ilona ; Cool man, hangt die al? Haha hoe gaat het met chico?

Benthe ; Zowiezo gaat die buitenrit volgende week niet meer door, aangezien ik Kyaar zou meenemen en Kyaar deze week terug gaat naar de oude eigenaar heb ik geen paardtje Boos!
Helaas !

Saida ; Leuk hoor Lachen ziet er goed uit voor de eerste x hihi.

UtixoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 07:38

Hm, madame K houd ook paarden alsof het speelgoedpoppen zijn...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 09:30

Frank => ja ik ben gelukkig wel wat wijzer geworden dus ik kan weer vooruit

mies => fijn dat je het leuk heb gehad, en hopen dat je de 13de naar felix kan anders duurt het idd te lang.(hebben jullie wel contact per telefoon ofso). en ben best nieuwsgierig naar de foto's

Ilona => super dat je foto binnen is nou boven je bed hangen he

Saida=> leuk joh die springfoto's vindt het er goed uit zien voor de eerste keer

jasmijn => hopelijk wordt het nog netjes afgehandeld

nou gisteren gereden op heike en hij was druk oh niet normaal meer zeg ze waren ook bij de buuren aan het lassen dus hij vondt het doodeng. maar op het laatst toch wat ontspanning gekregen dus toen ben ik er mee gestopt. vandaag maar even kijken wat we gaan doen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:54

Ellis: Gelukkig maar, dan kan je straks beginnen met aftellen!!
Fifi ziet er lekker goed gevuld uit, ze lijkt daar wel happy!

Lisenka: Je maakt daar toch wel foto's he!

Ilona: Wat stom dat ie nog niet binnen was! Hopelijk nu wel!! Edit: Lees net dat je hem binnen hebt Knipoog Haha!
Die bruine had een leuk koppie, maar ik vind zijn bouw niet zo mooi..
En die schimmel tja, dat vond ik al een goede match voor je! Gelukkig past Chico ook super goed bij je!!

Frank: Vreemd!! Hopelijk houdt hij hem verder heel!

Michelle: Ik vind het knap dat je het zo lang zonder hem kan doen!! Echt balen dat hij niet mag reizen!!
Oeh, fotoreportage van Encanto Pling

Jasmijn: Wat belachelijk!! Ze mogen daar inderdaad wel wat klantvriendelijker handelen!! En laat ze inderdaad maar eens heeeeel snel dat geld terugstorten!!

Madelief: Dat doen Mies en ik, maar ik geloof dat we beiden wat krap in tijd zitten, dus het wil nog niet zo vlotten Nagelbijten / Gniffelen
Whaa, je maakt me echt super nieuwsgierig hoor!! Nou wil ik echt foto's zien van jou en fuur aan het rijden, of natuurlijk irl Knipoog

Sjaad: De vrouw waar ik rijd is er lid van..

Saida: Lekkere afzetterij is dat zeg!! Ik zou ook zeker langs gaan!
Haha, vet leuk dat jullie hebben gesprongen Haha!

Denise: Misschien zat het in de lucht, Vaidosa was ook al zo druk!

Ik snap der niks van Verward Sinds ik vorige week van Vaidosa ben gevallen is het een en al stress onder het zadel. Maandag was ze met longeren de relaxte zelfe, liep lekker op eigen benen. Maar onder het zadel loopt ze krampachtig, schiet zo ineens weg en lijkt wel niet te weten wat ze nu moet Ach gut Gelukkig heb ik op het eind nog een paar rondjes kunnen 'stofzuigen met haar' en was ze wel lekker los. Maar het begint al met opstappen, ik zit nog niet eens goed in het zadel en mevrouw is al weggespurt. Nu heb ik dat gisteren tich keer opnieuw gedaan en op het eind kon ik rustig gaan zitten en ze bleef nu wel stil staan. Vandaag ga ik met haar werken aan de lange lijnen, even de zinnen verzetten en dan hopelijk morgen weer op een rustig paard stappen..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:55

Oja, heb ook weer eens aan mijn profiel geknutseld, het is nog niet af.. maar wat vinden jullie ervan Schijnheilig

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:59

zasread schreef:
Oja, heb ook weer eens aan mijn profiel geknutseld, het is nog niet af.. maar wat vinden jullie ervan Schijnheilig

Jemig,wat knap! Hoe doe je dat?Speciaal programma ofzo?
Ik was al blij dat ik er gewoon foto's kon plaatsen Bloos

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:17

Saida: Vergeet helemaal 1 ding. Wat een oplichterij zeg Boos! . Dat is echt flink balen. Ik zou zeker een bezoekje brengen, dit is geen stijl .

Benthe; Haha, jaa, de terug weg was zeker grappig Nagelbijten / Gniffelen .

Mies; Aaahhgg, bah.. Ach gut . Wat sneu zeg............. En Kiaar nu al weg?! Is ze niet drachtig dan?

San; Hij hangt al boven me bed haha Haha! . En tsja......leuk he die barokke paarden Haha! . Zo gevoelig.. ik ken het. Waarschijnlijk een kleine beschadeging van het zelf vertrouwen... Zo heb ik dat ook telkens met Chico. Simpel voorbeeld: ik heb sunshine achtig spul voor de manen, wordt het lekker zacht van. Is een spray... Meneer is er als de dood voor Nagelbijten / Gniffelen . Maar ik spuit het er tóch in. Nu na ruim een week, moet ik ieder borsteltje en dingetje aan hem laten ruiken dat het écht niet die spray is....... Dromen . Dus ik denk dat Vaidosa zelf enorm is geschrokken van jou val, en daarom de komende dagen/weken want gestressd is ohz, maar komt vast weer goed!! Vet gaaaaaaf profiel trouwens Wow!

Denise: (Weet nu eindelijk je naam, duurt altijd ff haha). Jaa, lassen naast de bak kan best spannend zijn voor paarden. Goed dat je toch ontspanning hebt gekregen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:25

Mooi foto's Saida! En wat een rotstreek van die beschermers!

Robijn haar hoefzweer is open Haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:37

Iloon ; Kyaar was gister nog niet weg. Maar gaat wel, en ja als ik goed begrepen had was ze weer gedekt. Ik kan het allemaal niet meer volgen jo haha.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:38

Haha ik ook niet Haha! . Maarja.. jammer hoor, tis een leuk beessie. Maar nu heeft tes daar dus geen verzorgpoownie meer..?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:40

Nee volgens mij niet, want die nieuwe pony gaan ze zelf rijden voor zover ze dat doen natuurlijk. Maar tess heb Pablo natuurlijk nog wel.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:43

Even heel wat anders(mijn andere hobby zoals de meesten wel weten,en zo niet,even mijn profiel spieken Knipoog )

DE GROTE BOZE WOLF IN DE SNEEUW............

De onschuldige slachtoffers:

Afbeelding

Ik ben arrogant en voor niemand bang:

Afbeelding

Meiden kijk uit!!!!!Rennen!!!!!!!!

Afbeelding

En ja hoor....wie duikt daar op in het sneeuwlandschap...

DE GROTE BOZE WOLF!!!

Afbeelding

Afbeelding

Clown

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:45

ach wat schattig, ik droom nu al helemaal van later een groot huis met veel land Lachen en dan wil ik ook een schaapie hahaha.
Laatst bijgewerkt door Miichelle90 op 27-11-08 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:46

ik woon in een rijtjes huis Bloos
Maar heb lekker wat land gehuurd op 3 minuten van mijn huis Cool