Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Dennenboom schreef:Die begon eind vd zomer vorig jaar een beetje te schuren. Maar is dit jaar al vrij vroeg begonnen helaas. Erg jammer het is verder echt een gave merrie.
Dennenboom schreef:Ik woon in/naast het bos idd. Wordt het niet beter van.
Tja helemaal 100% zeker weet ik het niet. Maar weet ook niet zo goed waar ik het anders moet zoeken
Getty_Maan schreef:Oeps dat is niet zo handig van pit mensen moesten zeker wel lachen om de verklaring.
Hier drukken de veulens zich ook tegen de eigenaar aan om te worden gekriebeld. Persoonlijk houd ik daar ook niet van, ze moeten wel beetje respect houden.
Volgende week donderdag naar Harich, veulen gaat voor de keuring. Alleen jammer dat ze nog veel in het oud haar zit.
Haar folle enter zus begint erg knap te worden, benieuwd wat dat over paar jaar wordt.
Sanet schreef:Mag ik heel even hier ook naglunderen over mijn geweldige 26jarige knapperd
Sybrich werd afgelopen zaterdag in Boijl uitgeroepen tot de Meest duurzame merrie
[ [url=m/byGzZN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bijzeI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje jammer alleen dat de rits van mijn laars minder duurzaam was… en met schoenen rijden is vreselijk