Denise Jee wat een pech....hoeveel pech kan je hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Hoe barok kun je zijn?
Als Sam het niet doet is het een rotknol.. Scherper bitje etc. Dan lukt het niet met de dressuur en zat je er aan te denken Sam te verkopen want het wordt nooit wat en wil je een PRE. En nu is Sam je alles en gaat ie never nooit de deur uit......
Kom op Anouk, je doet áltijd zo aangevallen, maar je maakt het er echt zelf naar... En misschien ben ik wel te zwaar voor Chico
Hebben ik en me paardje ook wat!
Arme Chico...
dacht ik ook al en chic oogt heel vrolijk en blij dus lekker blijven rijden heikedenise schreef:ilona - succes voor zondag komt helemaal goed johwaar moet je starten?
anouk - toch sam geworden, ik dacht ook dat die echt een maand niet mocht lopen maar zoals je het nu schrijft moet je hem wel laten bewegen, fijn dat die wel werkwillig was heb je toch nog even kunnen trainen,
edit vergeet helemaal op alicia te reageren
lekker druk op je nieuwe baan lees ik, en balen dat je vriendin der paard moet verkopen altijd naar als je het financieel niet meer red
Ik ken paarden die het zwaarder hebben met een persoon die niet te zwaar is ......
.

. Lief! Fijn dat het zo goed gaat met Fuurtje joh! Echt ideaal dat je zadel zoveel wonderen heeft gedaan ook! Ben over een tijdje weer benieuwd naar foto's
!
. En hihi Querida bang voor koeien! Nou dat is Chico dan weer net niet. Die is inmiddels koe-mak geworden op de boerderie...