*ziet het al voor zich*

Hij lijkt in gangwerk niet eens heel bijzonder maar ik vind hem wel bijzonder knap om te zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rara hoe ik erbij kwam
Je kan ze bestellen bij trekkingsaddles.com.
) voor iemand anders. Zou willen dat ie van mij was. Dan was ik nu niet aan het sparen voor een PRE. Dan was ik aan het sparen voor hem
maar ik denk niet dat dat erin zit.

want dat weet ik niet meer.

en fijn van je vrijstelling!
Dat was net nadat ze hersteld was van een kreupelheid maar
Goed dat Sabrina bleef zitten op Prince 
Wel lief van diegene zeg!
Geniet ervan!

Heb de muren van onze inloopkast/slaapkamer kunnen structuren
Ben er wel blij mee. Kunnen we binnenkort de vloer gaan leggen en dan kasachtige dingen voor de kleding kopen
ik bij de buren v.d. boerderij gaan vragen maar daar deed t gewoon. Kreeg nog een rondleiding in t pand, echt gaaf! Mocht ook nog pruimen plukken als ik wil
Bij de andere buren ook ff gevraagd en daar deed de stroom t ook. Dus ff eneco gebeld. Was er een soort storing dat er 1 op de 3 huizen in t dorp zonder stroom zaten.. Wel een opluchting dat t niet echt in ons huis was. Denk dat we zo'n 2 uur zonder hebben gezeten. Nu werkt t weer. Ben wel blij dat ik vanaaf dus gewoon kan douchen 
Vanavond maar ff terug naar Flan gegaan en haar toch maar even rondgeslingerd. 
mijn tempratuur is net opgemeten en die is nu goed 37.4
vanmiddag mag dat infuus met medicijnen eraf
de morfine pomp staat ook lager en dat voel ik goed
als het goed is gaat die vannavond eraf en heb ik dan alleen nog een zout oplossing en glucose hangen, heb gisteren avond voor het eerst gegeten (brood) maar ben de de hele tijd misselijk geweest!
) maar heb niet zn trek, als dat zo doorgaat ben ik binnen een mum van tijd slank
de catheter gaat er ook straks uit en mag ik op de rand van het bed gaan zitten
nou ik ben benieuwd hoe dat gaat want nu bij elke beweging voel ik me alsof ik 5 liter jenever op heb
en ik lust geeneens drank

nadina schreef:Wow, ben meteen wakker, haha!
Shanna: heb je profiel bekeken en het staat er inderdaad wel heel duidelijk in ja *ahum*

dat vond ie, afgezien van het linkerappuyement, dat kwartje moet nog even vallen. We hebben al 22 wp in de M2 dus ik moet hem na de regio of thuis gaan houden, of Z1 gaan starten. Ik ga 't eens overleggen met zijn eigenaresse...
*
? nee hoor geintje, altijd leuk om jonger geschat te worden op die leeftijd (nu vind ik het meestal nog niet zo leuk). En de action is idd wekl heel goedkoop altijd! 
oh gos, arme Sabrina!!! Goed dat ze bleef zitten, hopelijk zit de schrik er nu niet te erg in!

wat voor camera heb je, maakt goede foto's zeg!
knuffel van hier!! Kan me voorstellen dat je het eventjes gehad hebt..