[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:13

nadina

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:18

Hey, Vossie had het ook al over die hengst. Knap paard!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:19

Vossie en ik zitten in hetzelfde topic... hahahaha :D Rara hoe ik erbij kwam _O-

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:20

Haha! Vossie en Pre's, sowieso al wel een wonder volgens mij :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:32

Esther Is je paardje gearriveerd? Ja, dus, gefeliciteerd! Je ziet op de foto's dat jij op een heel grote roze wolk zit. haha. En die andere paarden kijken ook al zo benieuwd. Morgen mag ie zich komen voorstellen dus. Genieten hoor!! Dat die roze wolk maar zijn hele paardenleven lang bij je mag blijven hangen. Mooie foto's! Shaggy kijkt al net zo uit zijn ogen als Prince en die is wereldberoemd hier in Ammerzoden om zijn vriendelijke, maar toch temperamentvolle karakter.

Eet hij zijn stro op? Dat kan later overgaan hoor! Sam deed dat tot zijn 5e ook en nu hij op pension staat eet ie er geen spijl meer van. Helemaal over. En het is goed stro, maar hij taalt er niet meer naar. Ze zijn nog in de groei hè?

Kelly Lekker met Adorno gereden??
Ach, tegenwoordig mag je alles aan op concours hè? Dan ga ik daarmee rondbollen. En anders houd ik die ik nu heb wel lekker zwart en ga ik met die in de training rijden. Oeh, ik heb echt een baan nodig... haha.

Jellie Ow ja, en die schrikkert haha, dat deed ie alleen bij Frikandellen haha!

Soeske thanx, ik heb meteen geïnformeerd...
Op haar site gebruikt ze je tekeningen al als promotie.

Mies Hoe is je wedstrijd uiteindelijk gegaan? B + 2! Zo, toe maar! NETJES! Gefeliciteerd. Zat je ook nog in de prijzen of was het middenmoot?
Mooi stoeltje! Leuk hoor!
En hopelijk is het niks verkeerds met je hart. Toch wel een belangrijk orgaan toch? Je kan er maar beter zuinig op zijn...
En idd mzzl dat je je tas terug hebt! De schooljeugd zou er heel blij mee zijn geweest ja. Bij de boerenbond verkopen ze heel mooie fietstassen. Is dat niks voor je? Met van die vrouw zoekt boer prints... :P

Ik rijd ook voor mijn plezier, maar ik vind het net als jij leuker als de jury het ook een wp waard vindt. Dat is allicht leuker dan als laatste eindigen. Ik denk dat ik je wel snap. Soms is het gewoon even nodig om die pluim op je werk te krijgen om er weer tegenaan te kunnen. Op dat punt hang ik nu nogal. Ik vind wedstrijden niet zo leuk meer. :o

RegineMooi perdje!!! Leuk beest! Ik heb ook eens een telganger gereden. Was ook erg apart. Tennessee Walker heb ik de eer nog niet gehad.

Aline Volgens mij zou je mij niet meer uit de wei krijgen met 2 van die mooiers. Die gaan natuurlijk ook nog lekker spelen! Kan het nog mooier? Mistico kijkt er al zo wijs bij. Hij weet duidelijk al meer dan jullie nieuwe aanwinst... Opvallend hoe snel dat gaat bij een veulen hè? 4 weken en al zo mans!

Cynthia Allereerst hartelijk WELKOM en idd, jouw binnenkomst is spectaculair!

Wat een ongeluk zeg en wat een kei van engelbewaarder zit er op je nek. Die heeft ook even tijd nodig om van de schrik te bekomen! Ik wens je een voorspoedige genezing toe en dat je maar snel alles weer kunt wat je ervoor ook al kon! Hopelijk mag je snel naar je eigen bed, ziekenhuisbedden zijn idd helemaal niks!

Ik heb je stoeterij site en je profiel al door zitten spitten. Wouw, wat een schitterende hengst!!! Je hebt mooie paarden.

Malin Gewoon lekker meelezen en je rust houden. Word jij ook maar snel weer beter!

Nadina Wat fijn voor je! 18 vakken, dat is niet misselijk, dan is vrijstelling mooi. *\o/* *\o/*

Shanna Ja, Frank is al met zijn 2e set bezig. Hij had er één, maar die heeft mijn schoonpa gepakt om zijn forestpony mee te verkopen. Hij dacht dat ie voor een euro of 4 wel een nieuwe had. Duh. Mijn schoonpa was wel netjes, hij heeft een nieuwe netjes betaald... Dat doet ie geen 2e keer meer. :+ Je kan ze bestellen bij trekkingsaddles.com.

Sanne Nogmaals gefeliciteerd hè? Emilio is ook errug mooi!! Ik ging als eerste daar kijken hoor...

Madelief Ja, ik vond het ook heel leuk bij Lisenka en Jan. Het is gewoon jammer dat ze zo ver weg zitten, anders zat ik regelmatig naast Jan om ook foto's te maken. :D
En Bandito gaat ook al zo goed!

Ilona Een prachtige foto!!! Wat is Chico toch fotogeniek (en jij een goeie fotograaf)

Jolynn Ach, een beetje hyper. Toch weer lekker gereden. Die roze wolk groeit en groeit...

Vandaag gingen we naar opa en oma, want de kermis staat er voor de deur. Dus Sam staat al weer drie dagen stil... :o
Omdat ik de bui al zag hangen, heb ik Frank gevraagd of ik op Desje mocht en dat mocht! De beugels waren alleen te lang voor mij en ik zat te ver voorop het zadel. Het zadel is ook heel anders dan mijn Stubben. Dus nog zat te ontdekken. :+
Hij liep dus giga op de voorhand. Maar hij ging wel draven toen ik dat wilde. Ook merk ik wel, dat Sam veel meer op mijn gewichtshulpen kan en tja, galop hè? Die heb ik op Des maar niet geprobeerd.
Ik heb lekker gereden! Maar eerlijk toegegeven: Sam is mij meer eigen en dat rijdt natuurlijk fijner. Maar ja, daar train ik al weer dik 7 jaar mee. De volgende keer trek ik een rijbroek aan en laarzen. Eens kijken of dat anders voelt.

Omdat papa ging rijden, schoot Sabrina ook in de rijbroek en heeft ze ook nog 20 minuutjes geoefend op Prince. Ging weer lekker, ondanks dat het behoorlijk waaide. Ze begint fanatieker te worden.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:37

Shanna - hij is mooi hoor, maar ik vind hem geen 50.000 waard. En voor 25 laat ik hem ook staan. Je kunt tegenwoordig voor minder ook vergelijkbare kwaliteit krijgen.

Maar het zijn idd mooie foto's!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:38

Lisenka - is de naam van de kleine van Lagartera al bekend? Ik ben wel benieuwd wat je in gedachten had...

Elise - is je projectje een leukerdje?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:46

idefix4 schreef:
Shanna - hij is mooi hoor, maar ik vind hem geen 50.000 waard. En voor 25 laat ik hem ook staan. Je kunt tegenwoordig voor minder ook vergelijkbare kwaliteit krijgen.

Maar het zijn idd mooie foto's!

Ik hoef 'm ook niet voor dat bedrag hoor... maar hij is wel leuk om naar te kijken!! :+

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:50

Shanna: is Vajnic nou van jou of rij je haar voor iemand?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:53

Staat in mijn profiel. En ik rij hem ( :D ) voor iemand anders. Zou willen dat ie van mij was. Dan was ik nu niet aan het sparen voor een PRE. Dan was ik aan het sparen voor hem :') maar ik denk niet dat dat erin zit.

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:57

Oke, sorry, zal HIJ nu beledigd zijn? haha!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 23:59

EGO ALERT EGO ALERT!!!

na gisteren serieus de oorlog te hebben verklaard aan zwartje, ging het vandaag heel goed! Geloof dat de verhoudingen wel weer duidelijk zijn nu. Wat heeft ze me blij gemaakt.

EN EN EN...

Mijn nieuwe projectje staat op stal! Wat een vreselijk gaaf dier. Grooooot, echt een kanon. Waanzinnig gaaf dier!

Hé wat heb ik toch een slecht leven zeg!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 00:00

Ilona wat een super mooie foto van Chico zeg!! Echt een 'kaartenplaatje'! :D

Aline het is een merrie, Moon van Mikkee hier op bokt. Ze heeft vorig jaar en dit jaar een veulen van de hengst Potter gehad, echt plaatjes van dieren met de champagne kleur van pap! Heel erg gave paarden en zeker apart in de gangen! :o

evdpanne wat een mooie Shaggy foto;s en blijf maar lekker zitten op die roze wolk hoor, dan merk je de regen morgen ook niet :+

Mies Apollo dat je in je laars paste!! En winstpunten halen, dat doe je goed!! Super!!En ik heb een versnelde stap, een versnelde draf en een soort huppel galop gereden. Vraag me niet hoe het echt heet ;) want dat weet ik niet meer.

Idefix ik heb ooit ook eens de extra gang van de Mangalarga Machador mogen voelen, een baroklookalike gangenpaard. 8-)
En jij ook een ander paardje dan je vertrouwde gereden, zal wel even vreemd geweest zijn ja. Ik rij tegenwoordig verschillende paarden en dat went snel hoor, maar als je altijd alleen je eigen paard rijdt is dat wel even wennen.

Wowww die Kripton!! zeker heel knap om te zien, maar wat een geld zeg!! :oo

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 00:03

Wow, ben meteen wakker, haha!

Shanna: heb je profiel bekeken en het staat er inderdaad wel heel duidelijk in ja *ahum*

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 00:04

idefix4 schreef:
Lisenka - is de naam van de kleine van Lagartera al bekend? Ik ben wel benieuwd wat je in gedachten had...

Ja, ze heet Tesora !! Hier met mamma van de week in de binnenbak ivm slechte weer.

Afbeelding

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 00:05

achos! Wat een scheet!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 00:11

Jan, wat een poepie is het toch en een mooie naam. Wat betekent het?

Elise, nieuw projectje is een gaaf dier zeg en inderdaad groooooot. Lijkt me wel heel lief.

Anouk, leuk op Des gereden. Frank moet snel de foto's plaatsen hoor. Ik ben erg benieuwd.

Esther, leuk je eigen paardje nu bij je.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 00:18

Goedenacht :)

Frankiej, dan kijk je wel even gek als je paard ergens staat waar hij niet zou moeten staan.

Nadina hengstig *\o/* en fijn van je vrijstelling!

Idefix, als ik in t vervolg champignons voorbij zie sjezen zal ik zwaaien.
Lekkere dingen zijn dat. Die kan ik (bijna) overal wel bij eten. Jan wordt er gek van :))
Als een paard gaat steigeren in t verkeer is zoo eng brr.
Flan heeft t 2x gedaan en gelukkig alleen bij Jan :oo Dat was net nadat ze hersteld was van een kreupelheid maar
t is geen fijn gezicht. Hopelijk hoor je snel van van Unique.
Haha Jan houdt me idd jong :P Goed dat Sabrina bleef zitten op Prince +:)+
Lief dat je op Desje mocht :)

Mies_apollo, je leren laarzen weer aangekregen. Iig weer aan t rijden.
Hopelijk gaat t steeds soepeler en komen de wp's binnen..
Ohhh gosh wat irri van je fietstas :roll: Wel lief van diegene zeg!
En ook even spannend van je hartslag. Leuk van het stoeltje en ook nog een kussen erbij.

Kelly, gave avater. Perla altijd wat meer werk bij de TA.
haha toch lekker poetsen ondanks t weer.

Soeske ook dat is een leuke tekening +:)+

Aline wat een leuke jonge aanwinst *D

Prinslover wat een knapperd is chico toch!

Evdepanne, logisch dat je op je roze wolk zit :) Geniet ervan!

laulau succes met de poetserij :)

Heikedenise, fijne les gehad.

Regine, leuk dat je op die Tennessee Walker hebt gereden. Klinkt apart.

Au marialva, t klinkt allemaal erg pijnlijk. Wat een lieverd je vriendin!
Gelukkig hoeft je schedel niet te worden gelicht. Sterkte en beterschap met alles.

Dinkey voor jou ook nog een :(:)

Heerlijk klusweer vandaag :) Heb de muren van onze inloopkast/slaapkamer kunnen structuren :) Ben er wel blij mee. Kunnen we binnenkort de vloer gaan leggen en dan kasachtige dingen voor de kleding kopen *\o/*
We zaten er al een poos tegen aan te hikken maar op zo'n middag kom je lekker ver.

We hadden nog een stroomstoring :roll: ik bij de buren v.d. boerderij gaan vragen maar daar deed t gewoon. Kreeg nog een rondleiding in t pand, echt gaaf! Mocht ook nog pruimen plukken als ik wil :9 Bij de andere buren ook ff gevraagd en daar deed de stroom t ook. Dus ff eneco gebeld. Was er een soort storing dat er 1 op de 3 huizen in t dorp zonder stroom zaten.. Wel een opluchting dat t niet echt in ons huis was. Denk dat we zo'n 2 uur zonder hebben gezeten. Nu werkt t weer. Ben wel blij dat ik vanaaf dus gewoon kan douchen :))

Flan kreeg maar vrij (dacht ik). Medicijntjes op de wei gegeven. Gelijk wat oude kleding zo'n container gedumpt. Had beetje opruimwoede dus kan ik t maar beter weggooien anders haal ik t toch weer allemaal terug onder het mom van toch wel zonde, want t staat zo leuk :o :') Vanavond maar ff terug naar Flan gegaan en haar toch maar even rondgeslingerd.

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 00:18

spokie79 schreef:
Jan, wat een poepie is het toch en een mooie naam. Wat betekent het?

Tesora is spaans voor schat.

En is het inderdaad geen schatje, zo lief als ze is met moeders ??

Afbeelding

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 00:19

Heerlijk plaatje +:)+

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 00:21

Geweldige foto ook. En mama is ook zo lief met kind.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 00:32

Oh Lisenka prachtig hoor! En die foto's van Aline zijn ook geweldig, zo leuk die twee kleintjes bij elkaar! :+:

Met mij gaat het lichamelijk gezien hopelijk okej, ik heb geen pijn en kan er een beetje op lopen. Door de steunkous blijft het been dun en als ik hem 's nachts af doe is het de volgende morgen nog steeds dun. Wel komt er steeds vocht rond de plek waar de scheur zat, dus of er daar van binnen nog iets zit te mieren (banden?) weet ik niet.

Ben afgelopen vrijdag door de trombosedienst bezocht, soort introductiegesprekje en bloed afnemen om de waardes te controleren. Die horen tussen de 2,5 en de 3,5 en ik zat op 3,9. Maandag moet ik het weer in t ziekenhuis laten controleren.

Verder gaat het eigenlijk niet zo goed. De angst dat t losschiet wordt wel langzaamaan minder maar het besef dat ik dit heb maakt me nog steeds dat ik me zo stinkmodder voel. Verder heb ik het gevoel alsof ik uit sta. Ik heb geen behoefte aan mijn paarden of aan rijden of aan met ze bezig te zijn. Heb nu wel zo veel ellende gehad en heb momenteel geen kracht meer om mezelf op te peppen daarover. Ik voel me echt een beetje leeg getrokken en ik zie allemaal wel hoe het verder gaat. Ze worden goed verzorgd maar ben er sinds dinsdag al niet meer geweest. Dinsdag middag was ik nog zo blij en heb ik hem nog staan te longeren... maar ik kan nu gewoon even niet meer.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 05:35

goede morgen allemaal

bedankt voor het warme welkom ;) mijn tempratuur is net opgemeten en die is nu goed 37.4 :D vanmiddag mag dat infuus met medicijnen eraf :D de morfine pomp staat ook lager en dat voel ik goed ;( als het goed is gaat die vannavond eraf en heb ik dan alleen nog een zout oplossing en glucose hangen, heb gisteren avond voor het eerst gegeten (brood) maar ben de de hele tijd misselijk geweest!
krijg straks weer ontbijt (op bed wat een luxe he? :D ) maar heb niet zn trek, als dat zo doorgaat ben ik binnen een mum van tijd slank :P de catheter gaat er ook straks uit en mag ik op de rand van het bed gaan zitten *D nou ik ben benieuwd hoe dat gaat want nu bij elke beweging voel ik me alsof ik 5 liter jenever op heb :+ en ik lust geeneens drank 8-)

zasread wat een prachtig veulen zeg! gefeliciteerd

Ilona wat een lekker ding is chico zeg :~

Aline wat een heerlijke spruitjes heb je zeg

hier mijn spruitje van afgelopen 13 maart ;)
Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 10:44

nadina schreef:
Wow, ben meteen wakker, haha!

Shanna: heb je profiel bekeken en het staat er inderdaad wel heel duidelijk in ja *ahum*

Geeft niks _O-

Elise: vreselijk he, zo'n slecht leven :')

Cynthia: Fijn weer wat van je te horen! Leuk te zien dat je nog humor hebt!! Jouw spruitje is ook leuk zeg ;)

Dinkeygirl: :(:)

Jellie aan het klussen geweest en een stroomstoring :+

Ik had gister les met Vaj en hij liep echt superfijn!! Bezig geweest met de appuyementjes en eenvoudige wissels. Galopappuyementjes en arbeidspirouettes nemen we ook al mee. Naja, meer door mijn instructeur laten keuren of ie 't goed genoeg vond voor de Z _O- dat vond ie, afgezien van het linkerappuyement, dat kwartje moet nog even vallen. We hebben al 22 wp in de M2 dus ik moet hem na de regio of thuis gaan houden, of Z1 gaan starten. Ik ga 't eens overleggen met zijn eigenaresse...
Ik heb met mezelf (en instructeur) afgesproken dat als we Z1 starten, we ook bezig gaan met wissels... :+

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 11:25

Zo mensen, aangezien vriendlief weer opgeroepen is voor zijn werk, en ik toch wakker ben (pff al was het vannacht 5 uur voordat we in bed lagen, gezellig naar een kroegje gegaan) kan ik weer eens wat bijreageren *jippie ;)*

Nadina, ik zou het inderdaad ook weer volgend jaar proberen. Wel jammer zeg, het duurt natuurlijk ook allemaal zo lang voordat er een veulen is.
* oh, ze is hengstig!!!! Misschien dan toch volgend jaar een veulen!!

Jellie, haha sjans van de hoefsmid :Y) ? nee hoor geintje, altijd leuk om jonger geschat te worden op die leeftijd (nu vind ik het meestal nog niet zo leuk). En de action is idd wekl heel goedkoop altijd!

Ook ik wens marialva veel sterkte toe.
*leest verhaal! Jeetje! Wat klinkt dat eng zeg. Succes met herstellen van dit ongeluk.
En welkom in dit topic! Wauw en wat een heerlijk paard trouwens.

Frank, gelukkig dat Des niks had. Hij mag bij mij niet zulke fratsen uit gaan halen hoor, print je hem dat even in ;)

Gab, ik heb nu ook maar een topic gemaakt, wel zo leuk. Ben altijd alleen zo bang voor commentaar haha..
Enge boktmensjes he :+

Anouk, stoer he :D oh gos, arme Sabrina!!! Goed dat ze bleef zitten, hopelijk zit de schrik er nu niet te erg in!
Tsja, dat zadel van Des moest ik ook zo aan wennen. Ben benieuwd hoe snel dat gaat wennen dezer dagen.

Michelle, jeetje, dat is balen!! Ik ben gelukkig nog nooit dat soort dingen kwijtgeraakt, zou me doodstressen.
Fijn dat er nog eerlijke mensen rondlopen op deze planeet :)
Wat eng van je hartslag zeg.. Hou je t wel in de gaten?
Jaah WPtjes goed joh!! Ga zo door :)

Denise, zo fijn dat jullie nog steeds zo goed gaan!!

Regine, dat lijkt me ook een leuke ervaring, zo'n Tennesse Walker horse!

Aline, ahhh wat blijven veulens toch ook een lust voor het oog he, zulke snoepjes..

Sanne JAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH we hadden al gesmst maar echt top, zo maar even in het topic kijken :D

Iloon, jammie Chico zeg :D wat voor camera heb je, maakt goede foto's zeg!
Ik heb trouwens niet meet gevolgd hoe het nou met jullie emn stalling zit, hij staat nu ergens op een landje en dan ga je weer terug naar je oude stal toch? En hadden die nou weidegang gekregen?

Debby, fijn dat je weer lekker gaat rijden!!!

Evdpanne, leuk joh, gefeliciteerd met Shaggy!

Jan, ah wat een knappe aanwinst weer!!

Malin :(:) :(:) knuffel van hier!! Kan me voorstellen dat je het eventjes gehad hebt..

Nou mensen, hier dan de link naa t topic en verhaaltje :

[RIJ-ITP] Bandito voor het eerst onder de vrouw!

Voor de rest gaat alles hier goed, gister mijn laatste officiele werkdag gehad (zal er nog een paar keer gaan werken),
en nu dus vrijjjjj voor 5 weken zo'n beetje. En woensdag dus naar Frank :)
Lekker desje alle aandacht van de wereld geven en Den Bosch eo verkennen.
Heb er zin in, hopelijk word het mooi weer, kan ik heerlijk rustig met een boek en in mn bikini alvast voorbruinen voor Andalusie :D