[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:46

Licor Lovers

En mijn bruintje dan? Is wel geen anda, maar toch Vork

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:47

Haha, nee, is geen anda, maar een leuke kruising!! Pling Dat wordt gewoon een vet barokke KWPN Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:49

Ja, met heeeele lange manen Lovers

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:13

Inderdaad zonde van zo'n dier...
maar ja, je moet er zelf wel veilig mee weg kunnen...

wij hebben ook een bruine merrie op stal... Cool

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:14

pfffffffffffff ik zie Benthe nog vliegen. Tong uitsteken
ging wel erg snel ik was bezig om foto's temaken maar voordat de camera klik kon zeggen lag ze eral af. Clown
ja die meiden zeiden dat hij een zeer braaf beestje was en dat ie dit noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit deed.
nee nee angst stond in zijn ogen en zelf was ze ook er bang voor hem.
paard zette 1 stap richting haar en zij stapte gelijk van hem weg.
en met die zadel klopt ook niet.
welk zadel gaan we erop gooien ach doe deze maar werd er gezegt.
en ze gooide de zadel erop en singelde vast en pas daarna ging ze de zadel goed leggen met naar achteren verschuiven Gestoord Gestoord
hoezo geen last van zijn rug Hamer
Laatst bijgewerkt door Machonito op 26-11-08 13:18, in het totaal 2 keer bewerkt

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:15

Ellis: Fijn dat het zo goed gaat met je paardje.
Lisenka: Leuk om dat allemaal mee te maken. Zeker een hele gebeurtenis.
Ilona: Van die paardjes voor Chico wist ik niks van Clown . Bruin vind ik ook erg mooi/appart. Jammer dat hij zo vreselijk onder het zadel was, maar anders had je nu niet je super lieve Chico!

Nino heb ik net even aangepakt. Hij vertoond meestal nog echt hengsten gedrag. Ben een beetje te lief voor hem, maar nu was ik er echt klaar mee. Vanmiddag heb ik weer les Pling .

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:34

Heidiiiii; Ik dacht al, jij bent toch niet stiekem al aan het werpen he Haha! .

Amanda; Jaa, soms moet dat wel eens! Paarden in de natuurlijk zetten elkaar ook regelmatig even (hardhandig Clown ) op hun plek! Hij moet wel weten wie de baas is Lachen .

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:39

nee ben nog niet aan het biggen Tong uitsteken Clown
baby denkt vast het is mij tekoud buiten ik blijf lekker warm binnen zitten Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:42

Whahahaa, jaa, ik denk het ook Haha! . Heb je ook nog nergens last van verder? En wou je nou thuis of in het ziekenhuis bevallen?

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:31

bedankt iedereen voor de leuke berichtjes overm e vriend die gaat paardrijden Haha!

Saida: Die van mij was ook zo aan het opscheppen in het begin, van ja ik ga wel op die hengst van jouw rijden
appeltje eitje, maar nu die les heeft ziet hij toch dat er meer bij komt kijken dan er gewoon even opspringen.

Mies: Meen je neit ?? hahaha wat grappig dat zij een vriendin van je is, zij geeft manege lessen bij ons op stal, ow dan weet je ook gelijk waar
ik met Betunero sta Haha! Ruitersport centrum west-brabant Haha! vind het heel leuk dat zij me vriend les geeft want het is een super aardige meid !

Lusitana: welkom terug dan Haha! en je hebt sjaad aan een beauty geholpen hoor Haha!

Nouvel: Leuke foto's vooral die ene waar hij in het water staat Haha!

Lisenka: ben jarloes op je hoor, zou ook graag weer naar spanje willen en dan ook voor al die shows en keuringen Haha!

Jasmien: wat een kanjer dat hij zo weer naar je terug kwam Haha!

Robijn: kijk zie je neit jezelf gek maken komt allemaal ze loopt al wat beter hebi k gelezen Haha!

Prinslover: Daarom wou ik geen PRE in Nederland kopen, het is neit altijd betrouwbaar, en in spanje weet ik zeker dat ie puur is Haha!

Amanda: zwaar is dat hé omdat streng tezijn tegen je liefde (paard) die van mij heeft ook afentoe last van macho hengsten gedrag
en dan heb ik eht er nogal zwaar mee om hem bij de tijd te zetten.

gisteren toch heerlijk gereden op Betunero, heb hem na ong een half uurtje rijden even flink aangepakt. Tong uitsteken even opgefokt door hem tegen te houden en toch vooruit te drijven, ging hij zo verzameld draven, had er toen voor 10 minuten zweepje bijgepakt en een paar tikjes op z'n kont gegeven, haddne we bijna de piaffe Haha! is wel op de verkeerde manier maar was wel leuk om een keer te doen, vanaf nu niet meer op die manier want dan word me lesgeefster ook wel redelijk pissig hahahaha. ook weer zo goed asl pirouette gehad, hij ston echt stil met z'n achterbenen en draaide met z'n voor benen in gallop erom heen Haha! ja echt super ben zo trots op hem !!! weet nu echt zeker ondanks zijn macho vertoningen afentoe dat ik echt me droompaard heb Haha!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:39

Ilona: Toch apart om Schimpie(Troy) weer voorbij te zien komen op een foto.....ik snap nog steeds niks van de verhalen van die eigenaresse en al het gedoe er omheen...

voor de anderen: ik was vóór Ilona bij hem wezen kijken,en had hem mondeling al gekocht(in het bijzijn van mijn man en kinderen) een afspraak voor de keuring gemaakt...en toen zag ze er vanaf...en nog wat van die dingen...héél vaag Boos!

Maar we moeten maar zo denken: het was ons lot! Nu hebben we onze droompaardjes Pling

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:46

Gab: Jaa, best gek he, als je bedenkt dat hij misschien op stal had gestaan... Achteraf ben ik blij dat ik nu Chico heb!! Troy is een schat, maar hij was ook niet helemaal 100% als ik nu achteraf berichten over hem lees.. Ach gut . Wij hebben heeel veel geluk met onze mixjes Haha! .

Naat; Het ging er niet om of het een zuivere PRE was, ik wou gewoon een leuk paard met spaans uiterlijk, papier interesseerd me niet zo Knipoog . Voor een écht PRE, zo'n kanjer als Betunero heb ik helaas het geld niet Bloos . Fijn dat het rijden zo goed ging!! Ze rijden heerlijk he, die echte PRE's haha. (Heb er wel 1 onder me kont gehad, dat was mn verzorgpaard).

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:48

Prinslover schreef:
Whahahaa, jaa, ik denk het ook Haha! . Heb je ook nog nergens last van verder? En wou je nou thuis of in het ziekenhuis bevallen?

In het ziekenhuis Haha!
nee nergens last van.
af en toe kleine steekjes in me buik en verder niet.
ja opgezwollen voeten Bloos

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:57

Pfff. Tong uitsteken Laatste loodjes he Haha! . Hoop dat het snel komt!! Wil die apekop nu wel eens zien Haha! Haha! .

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:58

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:13

Ilona => ja de laatste tijd ga ik ook meer alleen hoor maar gisteren bood die het zelf aan omdat we het zo druk hebben de laatste tijd want zoals je wel gelezen zou hebben hebben wij een huis gekocht dus vandaar

naatjuh => toch fijn dat je lekker gereden hebt en leuk jog licor eerste

Ellis => ja het is idd fijn dat hij hem een dagje heeft gedaan en ze zijn gek op elkaar (paard en vriend) dus dat scheelt

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:34

Prinslover schreef:
Pfff. Tong uitsteken Laatste loodjes he Haha! . Hoop dat het snel komt!! Wil die apekop nu wel eens zien Haha! Haha! .

dan zal ie vast en zeker op marcel lijken Clown

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:35

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:38

Licor is neit van mij, maar ik had hem genomineerd Knipoog

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:51

Jeeeeeeeeeej, nou bedankt voor de nominatie hè!!!!!!!!!! Haha!

Wat je zegt over PREs in Bel/NL... helaas worden er idd te vaak paarden van een mindere kwaliteit verkocht hier... Die halen dan ook de marktprijs naar beneden wat heel erg jammer is. Terroso bijvoorbeeld is een ècht goede PRE die evengoe in Spanje had kunnen verkocht worden, maar natuurlijk kost hij meer dan de gemiddelde PRE die door handelaars op marktplaats worden aangeboden Scheve mond

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:52

en ik heb er op gestemd Haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:12

heidi: gewoon wachten op een stevig lagedruk-gebied dan meld junior zich vanzelf.
denise: ben je wel wijzer geworden bij de "Jazeker..."?

was ik trouwens vergeten te melden: des is begonnen met de sloop van z'n stal. een stenen muur staat wat los en enkele stenen daarin heeft ie ietwat naar buiten gedrukt. ook zaten er krullen tegen het raam. ik denk dat ie een inschattingsfout heeft gemaakt met rollen en dat ie tegen die muur aangestampt heeft ofzo. hij staat altijd superrustig op stal dus ik denk niet dat het opzet of krampen ofzo is geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:13

Idd een heeeel raar verhaal dan Bloos!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:21

Denise: Het was heel leuk! Vooral zo met die sneeuw is toch net wat extra!

amanda: Leuke foto's!

jasmijn: Wat moet jij geschrokken zijn *shannon is ook is achterna gezeten door een tractor en gelukkig toen naar huis gerend* maar wat was ik toen in paniek! Super van bandiet dat hij terugkwam!

ellis: Wat fijn dat je bij fifi langs kon! hoe gaat het met je? De foto's zien er goed uit! Ze staat daar wel heerlijk!

madelief: Shannon is echt een fruitpaardje! appels, maar vooral bananen en madarijnen! (liefst met schil en al) van peren moet ze dan weer niks hebben, maar daar is canto weer helemaal verzot op! Wel lekker dat je zoveel les krijgt! Jullie zullen wel ontzettend veel vooruit gegaan zijn!

Sanne: Al een ritje gemaakt?

ilona: Sjaakie doet zelden normaal.... Echt een pipo! Zo wil ze elke avond bij mij in bed slapen, maar ze weet dat ik me helemaal inrol..dus komt ze midden in de nacht naast mn hoofd mauwen en met dr poot probeert ze het dekbed op te tillen..net zolang tot ik het optil en ze erin kan.... Vork
Zodra je het opgeeft komt je paard...Ik was het zoeken ook zo beu geworden....maar was ondertussen shannon zadelmak aan het maken...en op een dag ging ik zitten en wist het meteen Tong uitsteken

Nathalia: dacht dat ik dat al is gezegd had...wist het namelijk al langer Knipoog Ze geeft ook goed les vind ik... Lachen

frank: Hij is lekker bezig geweest.... Wie weet waar hij naar toe wil Knipoog

vanmiddag lekker mn paardjes geborsteld!!! Encanto is ontzettend vies dus dat wordt nog een leuke taak voor a.s zaterdag...Hij komt dan namelijk op de foto shoot!
Felix hoeft gelukkig niet geopereerd te worden!! Maar hij mag niet reizen, omdat als er iets misgaat hij dan niet verzekerd is en zn werk niet erg blij zal zijn dat hij niet kan werken maar wel 'op vakantie naar nederland'.... gaat lekker...als ik het niet met school kan regelen wordt het weer kerst voor we elkaar zien.... Waarschijnlijk kan ik het weekend van de 13e nog wel even over en weer.....

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:47

Zo, ik kom ook weer ff binnenvallen. Weet t allemaal nie meer, moest 10 pag. doorlezen ahhaha.
Me laptop weer terug, liep steeds vast maar nu ist weer goe..
Verder gaat t hier ook ze gangetje, druk met verbouwe maar goe..