En mijn bruintje dan? Is wel geen anda, maar toch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat wordt gewoon een vet barokke KWPN
.

. Bruin vind ik ook erg mooi/appart. Jammer dat hij zo vreselijk onder het zadel was, maar anders had je nu niet je super lieve Chico!
.
.
) op hun plek! Hij moet wel weten wie de baas is
.
. Heb je ook nog nergens last van verder? En wou je nou thuis of in het ziekenhuis bevallen? 

Ruitersport centrum west-brabant
vind het heel leuk dat zij me vriend les geeft want het is een super aardige meid !
en je hebt sjaad aan een beauty geholpen hoor 

even opgefokt door hem tegen te houden en toch vooruit te drijven, ging hij zo verzameld draven, had er toen voor 10 minuten zweepje bijgepakt en een paar tikjes op z'n kont gegeven, haddne we bijna de piaffe
is wel op de verkeerde manier maar was wel leuk om een keer te doen, vanaf nu niet meer op die manier want dan word me lesgeefster ook wel redelijk pissig hahahaha. ook weer zo goed asl pirouette gehad, hij ston echt stil met z'n achterbenen en draaide met z'n voor benen in gallop erom heen
ja echt super ben zo trots op hem !!! weet nu echt zeker ondanks zijn macho vertoningen afentoe dat ik echt me droompaard heb
. Wij hebben heeel veel geluk met onze mixjes
.
. Voor een écht PRE, zo'n kanjer als Betunero heb ik helaas het geld niet
. Fijn dat het rijden zo goed ging!! Ze rijden heerlijk he, die echte PRE's haha. (Heb er wel 1 onder me kont gehad, dat was mn verzorgpaard). Prinslover schreef:Whahahaa, jaa, ik denk het ook. Heb je ook nog nergens last van verder? En wou je nou thuis of in het ziekenhuis bevallen?
Laatste loodjes he
. Hoop dat het snel komt!! Wil die apekop nu wel eens zien
. 

Prinslover schreef:Pfff.Laatste loodjes he
. Hoop dat het snel komt!! Wil die apekop nu wel eens zien
![]()
.
xxxNaatjuhxx schreef:licor is 1e geworden met 13 stemmen (rottig getal die 13 :S )
bij de paarden/pony's top 5
xxxNaatjuhxx @ [SK] [NIEUW]Paarden/pony's top 5!!!

Ze geeft ook goed les vind ik...