Sanet schreef:Nee, die ander heeft daar de hersens niet voor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynkex01 schreef:Fijn dat het zo goed ging!
Ilse loopt nog steeds niet goed, en ik ben chagrijnig dat er de vorige keer geen foto’s zijn gemaakt ook al heb ik daar toen wel op aangedrongen. Dat gaan we volgende week alsnog doen. Ijzers hebben dus totaal geen nut voor haar en ik breek mijn hoofd er over wat het dan kan zijn. De dierenarts dacht misschien een geïrriteerd hoef gewricht, dat kwam wel vaker voor bij jonge Friezen en zou nog niet gelijk artrose hoeven te betekenen. Paard zelf is wel vrolijk, die galoppeert vrolijk rond en is druk aan het spelen.
Nou ik weet het niet hoor, word er gek van. En vind het ook niet leuk dat ik nu niks te rijden heb en dus ook niks meer leer. Had als kind nooit de mogelijkheid om lessen te volgen, dus sinds een paar jaar fanatiek aan het lessen en aan het bijleren en nu sta ik weer stil. Ben op zoek naar een bijrijpaard, maar niet te vinden
Laura1982 schreef:Getty fijn dat het goed ging toch wel belangrijk dat soort ervaringen.
Sunnyhorse Oh wat een heerlijk boefje met de trampoline maar ik snap dat het nirt gewenst is.
Bariton gefeliciteerd met de 1e premie super leuk voor jou en de fokkers. Zn dag is een hele happening.
Vandaag met ilias op wedstrijd geweest super fijn gereden 2e proef wat slordig kon de lezer niet goed horen door de vele regen en had de proef niet doorgelezen van te voren. Enorm blij met hoe hij het doet. 1e proef 193 en 1e plaats 2e proef 185 punten.
Getty_Maan schreef:Gebruiken jullie ook transportbeschermers? Kreeg het advies ze wel te gebruiken, omdat Maan haar evenwicht nog lastig vind. Maar zelf heb ik ze nooit gebruikt.
Ga toch nog maar een paar aanschaffen en ermee oefenen, kijken wat ze ervan vindt.
Nynkex01 schreef:Ilse loopt nog steeds niet goed, en ik ben chagrijnig dat er de vorige keer geen foto’s zijn gemaakt ook al heb ik daar toen wel op aangedrongen. Dat gaan we volgende week alsnog doen. Ijzers hebben dus totaal geen nut voor haar en ik breek mijn hoofd er over wat het dan kan zijn. De dierenarts dacht misschien een geïrriteerd hoef gewricht, dat kwam wel vaker voor bij jonge Friezen en zou nog niet gelijk artrose hoeven te betekenen. Paard zelf is wel vrolijk, die galoppeert vrolijk rond en is druk aan het spelen. Nou ik weet het niet hoor, word er gek van. En vind het ook niet leuk dat ik nu niks te rijden heb en dus ook niks meer leer. Had als kind nooit de mogelijkheid om lessen te volgen, dus sinds een paar jaar fanatiek aan het lessen en aan het bijleren en nu sta ik weer stil. Ben op zoek naar een bijrijpaard, maar niet te vinden
SunnyHorse schreef:Al drie generaties veulens heeft deze trampoline het overleefd. Allemaal hengstjes, over het algemeen allemaal boefjes op een zekere leeftijd.
Maar deze dame had het gelijk voorzien op de trampoline, leek wel alsof ze erop wou klimmen. Dus de trampoline is in veiligheid gebracht zoals jullie begrijpen.
Sanet schreef:Ik vind hem echt veel op zijn vader lijken
Dennenboom schreef:Hoe ging het Laura? Ben je tevreden voor je gevoel?
Hebben jullie enig idee wat de prijzen van veulens zijn? Iemand heeft belang bij mijn hengst veulen maar vind het lastig wat ik vragen moet.. vol papier en erg goede bewegingen. Gaat afhankelijk van de prijs naar de keuring. Van ons hoeft het niet maar degene wil misschien per premie een bedrag eraan hangen.
En wat vinden jullie een 2 jarige waard? Vol papier, merrie. Bewegingen zijn goed maar niet extreem spectaculair. Schuurt erg helaas