Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXutopiaXx schreef:Jaa het is ook zo'n lieve sukkel.. Dan issie gewoon zo blij en denkt ie ff niet meer aan zn pootje. Heb nog een tijdje met 'm door de wei gewandeld en toen ging hij al gelijk weer een stukje beter stappen. Dus hij heeft zich gewoon echt verstapt en ik verwacht niet dat er iets ernstigs aan de hand is. Vandaag komt de smid, dus die zal ik er ook nog eens naar laten kijken, en dan weet ik iig zeker dat 't niets met zn voetjes is
cherell0 schreef:posh , hoe is dat laatste gesprek eigenlijk gegaan (sorry was het vergeten te vragen) ?
Posh schreef:cherell0 schreef:posh , hoe is dat laatste gesprek eigenlijk gegaan (sorry was het vergeten te vragen) ?
Ik heb maandag pas het gesprek maar lief dat je t vraagt!Ik ben nu bezig met een presentatie maken, die neem ik op papier mee en mochten ze het goedkeuren dan geef ik de presentatie waarschijnlijk alsnog. Wel spannend want alles moet kort en bondig zijn.
Wat lief dat Tamme zo aan kwam rennen, maar idd niet handig als hij pijn heeft
martinique schreef:Zo op de foto vind ik de frontriem liefEn ik bedoelde het hoofdstel van Barokshop, geloof dat jij het nu over een andere hebt?
![]()
Ja als zij in de teugels gaat hangen kan je denk ik nog weinig haha. Maar nageeflijkheid komt normaal met ontspanning wel.
LiesbethDW schreef:Martine, een bijverdienste zou ik het niet onmiddellijk noemenMaar ik schrijf heel graag, en op die manier kan dat ook buiten mijn werk om.
Geeske, wat fijn dat Chim goed gaat! En wie weet blijft het wel zo
Posh, succes voor maandag alvast!
Natasja, wat zei de smid gisteren? Komt zeker goed!
Dominique, lekker aan de slag met Amor, leuk!
Moonfever, hoe is het nu met je rug?
Figo's ogen zijn beter, hoera! Vliegenmasker vindt hij nu weer niets, dus dat vind ik altijd ergens ten velde en niet op zijn hoofd.
martinique schreef:Geeske, wat een naar verhaal las ik een paar dagen terug... Wat een geluk dat alles zo goed is gekomen! Geloof dat ik er in zo'n geval graag bij zou willen zijn, maar kan me voorstellen dat dat niet altjd het beste is. Was dit met jullie eigen trailer? Want die hadden jullie toch pas net? Fijn dat het nu iig zo lekker gaat en jullie verder ook een fijne train week hebben gehad!
cherell0 schreef:dat wilde ik vanmiddag zooooo graag , maar hier nergens een strookje gras waar dat mogelijk is (zitten vaak gaten in of liggen er klinkers gedumt etc. etc.)
wel ook een lekkere foto (wel een schoon paard![]()
)