[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cherell0

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:28

posh , hoe is dat laatste gesprek eigenlijk gegaan (sorry was het vergeten te vragen) ?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:38

Ohhhh m'n lieve sukkel Tammetjeee... Hij was zo blij om me te zien dat ie in galop naar me toe kwam in de wei. Deed zichtbaar pijn, gaf 'n trap uit boosheid en stak gelijk zn pootje in de lucht om vervolgens behoorlijk kreupel 't laatste stukje te stappen.... En hij liep zo goed toen hij me nog niet had gezien..

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:43

aah wat jammer zeg , hopelijk gaat het snel weer beter .

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:50

Klote joh meid
hopen snel beter is

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 11:09

Jaa het is ook zo'n lieve sukkel.. Dan issie gewoon zo blij en denkt ie ff niet meer aan zn pootje. Heb nog een tijdje met 'm door de wei gewandeld en toen ging hij al gelijk weer een stukje beter stappen. Dus hij heeft zich gewoon echt verstapt en ik verwacht niet dat er iets ernstigs aan de hand is. Vandaag komt de smid, dus die zal ik er ook nog eens naar laten kijken, en dan weet ik iig zeker dat 't niets met zn voetjes is :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 12:03

xXutopiaXx schreef:
Jaa het is ook zo'n lieve sukkel.. Dan issie gewoon zo blij en denkt ie ff niet meer aan zn pootje. Heb nog een tijdje met 'm door de wei gewandeld en toen ging hij al gelijk weer een stukje beter stappen. Dus hij heeft zich gewoon echt verstapt en ik verwacht niet dat er iets ernstigs aan de hand is. Vandaag komt de smid, dus die zal ik er ook nog eens naar laten kijken, en dan weet ik iig zeker dat 't niets met zn voetjes is :D

Hoop dat je snel mag genieten komt vast goed als ik zo hoor..
zo lompertje heb ik ook..

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:40

cherell0 schreef:
posh , hoe is dat laatste gesprek eigenlijk gegaan (sorry was het vergeten te vragen) ?

Ik heb maandag pas het gesprek maar lief dat je t vraagt! :D Ik ben nu bezig met een presentatie maken, die neem ik op papier mee en mochten ze het goedkeuren dan geef ik de presentatie waarschijnlijk alsnog. Wel spannend want alles moet kort en bondig zijn.

Wat lief dat Tamme zo aan kwam rennen, maar idd niet handig als hij pijn heeft :(:)

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 22:03

Jolijn, SUPER NIEUWS!! Gefeliciteerd :D

He, zonde van Tamme, t leek zo goed... Maar als ze zich ook maar net te vroeg weer overbelasten dan zitten ze zichzelf tegen he... Je kunt ze gewoon niet uitleggen dat ze voorzichtig moeten zijn!!

Chim geniet echt weer van de aandacht en het werk na de vakantie ;-) Is ineens een heel volwassen paardje even... Zal natuurlijk weer afzwakken, haha, maar ze denkt nu echt mee!

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 22:37

Posh schreef:
cherell0 schreef:

Ik heb maandag pas het gesprek maar lief dat je t vraagt! :D Ik ben nu bezig met een presentatie maken, die neem ik op papier mee en mochten ze het goedkeuren dan geef ik de presentatie waarschijnlijk alsnog. Wel spannend want alles moet kort en bondig zijn.

Wat lief dat Tamme zo aan kwam rennen, maar idd niet handig als hij pijn heeft :(:)

oke , ik dacht dat je al een voorgesprek had gehad ... gelukkig ben ik blond van mn eigen :+ ;)
ben benieuwd wat ze gaan zeggen

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 23:26

Jolijn, super mooi nieuws :D Mo zal er blij mee zijn!! Hoe gaat het met Twice?

Zeg Liesbeth, wat zie ik nu?! Je naam is blauw, nieuw bijbaantje? ;)

Cherello, wat een leuke frontriem op die foto's die je plaatste, en apart hoofdstel! Weet nog niet zeker of ik het echt mooi vind, maar het is iig een eyecatcher haha.

MissDonna, wanneer komt de spruit naar jou toe?

Geeske, wat een naar verhaal las ik een paar dagen terug... Wat een geluk dat alles zo goed is gekomen! Geloof dat ik er in zo'n geval graag bij zou willen zijn, maar kan me voorstellen dat dat niet altjd het beste is. Was dit met jullie eigen trailer? Want die hadden jullie toch pas net? Fijn dat het nu iig zo lekker gaat en jullie verder ook een fijne train week hebben gehad!

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 23:38

ik moet eerlijk zeggen dat ik de frontriem met de dag minder vind :+
en het hoofdstel , dat was meer een kwestie van goedkoop maar ook wel redelijk ... dus meer voor het degelijke gekocht (van het portugese hoofdstel kreeg ze schuur plekken omdat ze nog veel moet leren zeg maar ;) (ze weet nog niet zo goed wat nageefelijk lopen is etc. dat gaat wel steeds beter , maar eerst had ze de neiging om bijv. in de teugels te gaan hangen (dit heb ik opgelost door gewoon teugel te geven , want touwtrekken met 1000kg ga ik toch niet winnen dus laat ik haar lang en pak dan weer langzaam op . nu begin ik daar steeds meer profijt van te zien )

sorry ik praat te veel :+ :x

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 08:01

Zo op de foto vind ik de frontriem lief :) En ik bedoelde het hoofdstel van Barokshop, geloof dat jij het nu over een andere hebt? :P
Ja als zij in de teugels gaat hangen kan je denk ik nog weinig haha. Maar nageeflijkheid komt nornaal met ontspanning wel.

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 08:48

Martine, een bijverdienste zou ik het niet onmiddellijk noemen :) Maar ik schrijf heel graag, en op die manier kan dat ook buiten mijn werk om.
Geeske, wat fijn dat Chim goed gaat! En wie weet blijft het wel zo :)
Posh, succes voor maandag alvast!
Natasja, wat zei de smid gisteren? Komt zeker goed!
Dominique, lekker aan de slag met Amor, leuk!
Moonfever, hoe is het nu met je rug?

Figo's ogen zijn beter, hoera! Vliegenmasker vindt hij nu weer niets, dus dat vind ik altijd ergens ten velde en niet op zijn hoofd.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 09:50

Lies, de smid kon niets in zn voeten vinden en hij denkt ook, zeker na mijn verhaal van wat er gebeurd is, dat hij gewoon gestruikeld is en zich verstapt heeft. We zijn er nu wel samen over uit welk been het is, rechtsvoor, dus niet het been waar hij vorig jaar een blessure aan had gelukkig!! Ik doe hem nu elke dag koelen en kijken wat het doet. We kunnen niets vinden van warme/dikke plekken..

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 14:03

martinique schreef:
Zo op de foto vind ik de frontriem lief :) En ik bedoelde het hoofdstel van Barokshop, geloof dat jij het nu over een andere hebt? :P
Ja als zij in de teugels gaat hangen kan je denk ik nog weinig haha. Maar nageeflijkheid komt normaal met ontspanning wel.

hihi , ja ik docht dat je het hoofdstel van de frontriem bedoelde :+
die andere is denk ik net wanneer je hem gebruikt en dan de totale aankleding er bij .
voor dagelijks gebruik zou ik hem niet mooi vinden

ontspanning is soms wat lastig gezien mijn mevrouwtje graag d'r eigen zin doet , dus als dat niet mijn zin is en ik mijn zin doordrijf (letterlijk en figuurlijk ) dan is ze gelijk een beetje op haar zieltje getrapt :') maar dat komt wel goed .
ik vergeet soms dat ik haar nu amper 5 1/2 maand heb :P :o

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 14:09

LiesbethDW schreef:
Martine, een bijverdienste zou ik het niet onmiddellijk noemen :) Maar ik schrijf heel graag, en op die manier kan dat ook buiten mijn werk om.
Geeske, wat fijn dat Chim goed gaat! En wie weet blijft het wel zo :)
Posh, succes voor maandag alvast!
Natasja, wat zei de smid gisteren? Komt zeker goed!
Dominique, lekker aan de slag met Amor, leuk!
Moonfever, hoe is het nu met je rug?

Figo's ogen zijn beter, hoera! Vliegenmasker vindt hij nu weer niets, dus dat vind ik altijd ergens ten velde en niet op zijn hoofd.

Beter dat zijn oogje beter is.. ;) pablo staat sins paar dagen zonder masker en ze oog word niet meer dik laat lekker af:-)
Met me rug redelijk, gisteren mee geweest naar de huisarts.. ;)

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 23:50

martinique schreef:
Geeske, wat een naar verhaal las ik een paar dagen terug... Wat een geluk dat alles zo goed is gekomen! Geloof dat ik er in zo'n geval graag bij zou willen zijn, maar kan me voorstellen dat dat niet altjd het beste is. Was dit met jullie eigen trailer? Want die hadden jullie toch pas net? Fijn dat het nu iig zo lekker gaat en jullie verder ook een fijne train week hebben gehad!

Ja klopt, ik had er wel bij gebleven als ze vanaf het begin af aan al stressig was geweest hoor, maar tot nu toe ging ze juist steeds heel goed met deze mensen mee. Die kent ze wel. En ik was die dag al zo beroerd, of dat van de zenuwen was weet ik niet, maar in ieder geval reden zij haar 'gewoon even naar huis' en zouden ze gelijk weer terug komen. Tsja en toen het al eenmaal foute boel was kon ik maar beter weg blijven. Temeer omdat ik geen auto had om er heen te rijden, maar ik was ook al zo in de stress dat het echt niet goed ging als ik daar dan nog bij was gekomen denk ik.

En helaas, ja dat was onze nieuwe tweedehands trailer... Ik hoop echt dat ze de ellende niet met deze trailer koppelt maar het aan het vrachtwagentje waar ze in moest doet... Maar ik ga gewoon als de trailer gemaakt is weer rustig aan opbouwen en kijken hoe het gaat! Als ik ECHT iets moet dan weet ik dat sederen in ieder geval wel positief effect heeft. Al wil je dat natuurlijk niet zomaar!!

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 22:18

wat ik nog zou vergeten , ik weet wat er in m'n bijrijd paardje zit ...

je raad het nooit , ik heb m'n Andalusiër :') *\o/* (vandaar dat ik het zo goed met hem kan vinden :D O:) )

nou ja half dan , er zwerft ook kwpn door :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 22:22

Een cruzado dus?
:)

Ik heb heerlijk gereden vandaag :)

Afbeelding

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 22:26

weet niet zeker of hij papieren heeft , maar zo ja dan idd.

wat een aparte foto :P wel een mooie foto (sorry meestal heb je standaard stap/draf/galop foto's )

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 23:00

ziet er goed uit Jolijn..
Idd apparte foto. :d
Afbeelding
Gooi de remmen maar los

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 23:21

dat wilde ik vanmiddag zooooo graag , maar hier nergens een strookje gras waar dat mogelijk is (zitten vaak gaten in of liggen er klinkers gedumt etc. etc.)

wel ook een lekkere foto (wel een schoon paard ;) :D )

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 23:24

cherell0 schreef:
dat wilde ik vanmiddag zooooo graag , maar hier nergens een strookje gras waar dat mogelijk is (zitten vaak gaten in of liggen er klinkers gedumt etc. etc.)

wel ook een lekkere foto (wel een schoon paard ;) :D )

dit is ruiterpad :-) heerlijk.. haha hij is voor eerst vies aagh maak me niet uit ;)http://www.youtube.com/watch?v=2pFxyZar ... TMi5eBwiUg

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 23:32

heerlijk he , die schimmels :=

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 23:34

cherell0 schreef:
heerlijk he , die schimmels :=

aagh ik vind het niet erg, ;) als alleen vies is en niet kreupel getrapt doet die in stal;)