Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
idefix4 schreef:Een maand rustig aan doen. En we doen het ook zeker heel rustig aan! Hij heeft een week vakantie gehad en hij werd ongedurig dat ik alleen met Des aan de gang ging. Ik let heel goed op dat ie niet moe wordt, maar hij moet van de fysio de komende weken wel bewegen om conditie en bespiering op te bouwen. Maar dat is dus puur conditie kweken. Die conditie heeft hij nodig om optimaal behandeld te kunnen worden door de fysio. Sam gaf zelf ook aan, dat hij wel aan beweging toe was. Hij was weer heel alert en werkwillig. Ik heb hem niet overvraagd hoor. Als Sam nu 4 weken helemaal stilstaat kan de fysio ook niet zien waar Sam vastloopt.
moppielover schreef:Net is de VA geweest. Nouchka knikt achter soms door haar koten heen. Ze heeft er verder niet veel last van maar voor de zekerheid toch maar even de VA erbij gehaald. Waarschijnlijk komt het omdat ze zo hard groeit. Nu heeft ze een vitaminespuit gehad en die krijgt ze volgende week vrijdag ook weer.
Vanavond komt de osteopaat voor Shaddy.
Emerald schreef:Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Nu mijn eigen nieuws! Ik ben eind van de middag gebeld door de vervoerder, met de mededeling dat Madje morgenochtend rond 8 uur aankomt bij de stal!! Maar liefst een hele dag eerder dan gepland. Alles is zo vlot verlopen dat ze voorlopen op het schema. Dat had ik echt niet verwacht! Ik ben blij dat ik pas 's middags hoef te werken, want ik had mijn diensten zo geruild met collega's, dat ik vrijdag vrij zou zijn. Hahaha, dat zul je nou altijd zien. Maar goed, dan kan hij lekker bijkomen als ik naar mijn werk ga en dan kan ik er 's avonds weer heen. Dan toch lekker vrijdag, zaterdag en zondag vrij om hem te laten wennen en alles zelf te doen! Het wordt nou toch wel heeeeeeel erg spannend hoor!
Zodra er foto's zijn worden die uiteraard geplaatst!![]()
![]()
Prinslover schreef:Op je hyve stond echt rust, vandaar dat ik dat dacht! En niet moe worden, maar wel conditie trainen? Dat gaat niet helemaal samen he? Maar goed, lekker rustig aan de slag dus
!