. Heb me nieuwe camera, wat wel blijkt... Maak de ene na de andere foto haha
. Ben dr super blij mee! Chico komt echt tot zn recht
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heb me nieuwe camera, wat wel blijkt... Maak de ene na de andere foto haha
. Ben dr super blij mee! Chico komt echt tot zn recht
!
regine schreef:Tot slot heb ik gister voor het eerst op een Tennessee Walker gereden en de flat walk en een snellere draf achtige walk versie mogen voelen! Heel speciaal en echt super leuk om eens op wat anders dan een barokkie te zitten.
!! Echt fijn voor je! Snel foto's maken hoor
Xantha is zo mooi!
. We hebben vandaag Shaggy opgehaald! Na afscheid genomen te hebben van iedereen zijn we gaan rijden met hem, hij was echt super braaf! Trailer op deed ie heel netjes, op de trailer stond ie netjes en de trailer af ging ook super! Op stal is ook alles spannend maar hij was echt super relaxed verder. 's middags heeft ie ook nog even lekker buiten gestaan in de longeerbak en alvast een beetje kennis gemaakt met een aantal paardjes.
. En dat begrijp ik helemaal!!

). Ben wel al super blij dat ie er is, zit echt op een enorme roze wolk
. Aline schreef:Jolynn schreef:@Aline wat een snoepies, wat een verschil op zo'n leeftijd! (kwa grootte)
Hoi Debby! Ja hè, de bruine is vandaag precies 4 weken, en de ander is vanavond 3 dagen 'jong'![]()
Hoe gaat het nu met jou!? Lekker dat je weer met Xantha aan de slag kunt hoor!!
.
. Hij staat er goed bij hoor!! Die big smile van jou de 1e foto,
, hij spreekt boekdelen!
) Ik heb met encanto wedstrijden in Belgie gereden en daar moest je 1e worden om hoger te mogen en aangezien er zo'n 100 mensen in de b zaten per wedstrijd was dat vrijwel onmogelijk en reed ik wel wedstrijden, maar echt iets bereiken kwam er niet van. Ik was al lang L klaar..maar dan hobbel je daar maar.
Wat een super stal heeft die! Heb je hem nou op vlas staan of zie ik het niet goed? Met stro eet hij echt alles op! En die 2e foto, echt shaggy. Oortjes naar voor, stoer lopen en de rest bekijken. En die laatste
hij zit al in je zak, leuk om jullie zo te zien kroelen!
lekker stel hoor*
. Als ie zijn stro op eet houd ik dat ook maar zo
. En gefeliciteerd hoor met je winstpunt!!
. Ben echt super blij met hem
. Nu kan ik lekker elke dag met hem knuffelen!