Jas: Whoh, schrikken
. Ik ken het hoor... maar dat verhaal ken je idd
. Jezus, je houd echt je hart vast dan. Ik heb dan ook sindsdien zelf besloten niet meer alleen te gaan wandelen. Vind het toch te link. Ze kunnen 1 gekke beweging maken, en ze rukken zich los....
. Ik durf het met Chico iig niet meer aan, wel met zn tweeën... En zeker omdat het bij mij ook een stuk drukker is aan die weg natuurlijk... Gelukkig liep die MEGA knapperd zo weer bij je terug!! 
Amanda: Leeeeeuk joh, die foto's van Nino tussen de sneeuwvlokken
. Lekkerding is het hoor, ik blijf gek op zn appeltjes
.
Ellis: Leuk joh, dat je zaterdag bent langs geweest. Was witte spook blij je te zien? Vast wel
. Leuke foto's ook! Amazone lijkt wel klein op Fifi, of is het nu andersom hahaha. 
Madelief: Jaa, ben ook helemaal blij. Had niet verwacht dat ie alles zo goed zou oppakken tot nu toe.. Ik hou me stiekem nog bereid op een aanslag van m
hihi. Maar hy is zo lief verders! En NL komt nu snel dichterbij he! 
Sanne; Pfoee, vermoeiende dagen dus voor jou.... Jij zal blij zijn als je na al die leerstof lekker kan uitwaaien op Vaidosa buiten
. En nee, ik had de foto gister nog niet binnen...
Jammeerrr! Vandaag hopen dat ie binnen komt!
Mies: Haha, hoe was je weekendje weg? Naar je zin gehad? En gek paard en kat
. Haha, vind Sjaakie dr echt zo'n typje voor om ff lekker gek te doen
. Lekkerding is dat ook!! En met Shannon de sneeuwvlokken door, dapper hoor
. Ze doet het wel goed he, mies!! 
Lisenka: Oohh, ik ben jaloers met je 15 graden
. En een leuke dag bij Halley zn fokker. Bakken vol met kwijl zeker, met al die paarden daar
. Hihi, heel veel plezier nog komende dagen!
Lusitana: Je heb een prachtig paard aan Sjaad gekoppeld hoor, hij is knaaaap! En welcome back he.
Frank: Whahaa, jaa, die kameel is echt te grappig
. Vind het ook super knap trouwens, hij doet het wel ff zomaar. Tenminste, als het filmpje echt is dan..?
Heike: Haha, je vriend nog wel naar de paarden! Die van mij krijg ik af en toe nog mee, maar hem alleen sturen, dat gaat me niet lukken
.