[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cyrina

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:37

Barrocco wat een kanjer!!!

Robijtje; gelukkig gaat het beter.

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:42

Jolijn: Lees net dat Robijn kreupel is/was. Hoe haat het nu?
Barroco: Wow wat een geluk. Stomme touwtjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:46

Mja het gaat! Ze heeft in de wei alweer een drafje gewaagd, ging niet heel super, maar ook niet heel slecht! Dus gaat de goede kant op!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 20:38

Miichelle90: Kan me voorstellen dat je liever later een dochtertje had gekregen, maar echt fijn dat iedereen je zo steunt.
Hahaha kinderen en Sinterklaas Huilen van het lachen
Sjaad: Dankje Bloos En ook nog eens een heel lief paard Pling
Mwaaa, hij verveelde zich er wel n beetje onder Tong uitsteken Hij heeft liever menselijke aandacht Haha!
Frank: Hahahaha Haha!
Lisenka: Fijn gratis internet, en hoe is t in Spanje?
Whahaha, je gekke fjord met n skippy bal Tong uitsteken
heikedenise: Fijn dat je paard zat goed ging, lekker gevoel geeft dat altijd!
Peer: Zijn alsnog nette punten, voor n stoute Tsjillert Tong uitsteken
Frank: Leuke foto's en Filmpjes, Des is echt leuk Lovers
En die sticker echt onwijs cool!!
En nee Furia mag mooi wit blijven van mij Haha!
Sanne: Die foto's komen er dan zeker een keer aan Haha!
Hoe gaat t met je ribben? Furia is ook best breed Haha!
Ga ff later je topic bekijken!
Iloon: Dank je Haha! Vind t zo stoer dat jij en Chico zo snel gaan!
Eveline: Gefeliciteerd met je nieuwe paard!! Vertel es wat meer..
Lobke; Dank u Haha! Fijn dat Terroso zo een fijn paard is, echt leuk dat je die kan doorrijden!
Cyrina: Die van jou ziet er ook goed uit, wel veranderd zeg!! Maar positief Haha!.
Robijntjah: balen joh dat ze zo kreupel is!!
Natalia: Sjee das lang om bij je paard te komen, vervelend!
Vet leuk hihi je vriend te paard Haha!
Borderjay:Hihi stoute Moreno, ach ze hebben allemaal wel eens buien Haha!
Saida: Vervelend, beterschap!
Mies: Daarom doe ik eerst altijd in een kladblok typen Tong uitsteken
Paarden vinden mandarijnen altijd errug lekker, Furia ook Haha!
Amanda89: Leuke foto's, helemaal mijn type jouw paard Pling
Zusje: Wow, dat was schrikken, wat lief van Bandito en een geluk!!
Ellis: Fijn dat je je spookje hebt gezien!!

Vandaag wel lekker gewerkt, scheelt dat de paarden niet het land opmoeten Ja
Dus om 5 uur meteen Furia kunnen pakken, en wel lekker gereden.
Niet spectaculair, maar hij was braaf. Zondag wat minder, hij heeft ontdket dat hij zich eruit kan trekken (gewoon vol op mn hand leunen en doorlopen), en dat misbruikt ie af en toe...
Morgen en overmorgen weer les Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 20:58

Lisenka: 15 graden, mm van mij had het wel iets warmer gemogen Knipoog
Veel plezier op het SICAB!!

Saida: Ik heb er nog niet mee gereden, als mijn ribben morgen niet veel pijn doen ga ik het er op wagen!
Beterschap Ach gut

Michelle: haha, nee nog niet echt Tong uitsteken Ik hou het eerst wel op onderling Knipoog
Je hebt dus een gekke kat en een gek paard Knipoog Tong uitsteken

Amanda: Ik blijf Nino zo knap vinden Kwijl

Jasmijn: Jeetje meid!!!! Dat is schrikken!! Gelukkig dat hij weer naar te toe kwam lopen! Hoop niet dat dit een vloek is, want nu is Otje, Chico en Bandiet al een keer los geraakt tijdens het wandelen, oja Shannon ook al een keer. Alleen Fuurtje nog niet..

Ellis: Gelukkig maar dat je spokie het naar haar zin heeft!
Hoe is het met jou?

Madelief: Een warm bad doet gelukkig wonderen en mijn ribben zijn alweer een stuk minder pijnlijk dan gisteren en eergisteren! Hopelijk zet dat door en ben ik er snel vanaf. Hoewel een flinke hoest of lachbui helaas niet echt meewerkt.

Ilona: Heb je je foto binnen?

Vandaag ben ik van half 9 tot half 5 naar school geweest.. nou toen was ik wel even gaar! Gelukkig waren de 2 lessen die ik had wel echt super boeiend!!! Perscontacten en doelgericht schrijven, echt heel interessant Haha!
Morgenochtend weer naar school en dan hoop ik morgen middag mijn eerste ritje met de caveson te kunnen maken!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:54

Ik ben een tijdje non-actief geweest op bokt omdat ik naar Nederland ben geweest en daarna mijn moeder hier had en ondertussen ook even sjaad een paard heb bezorgd Haha! , maar kan vanaf nu wel weer er bij zijn.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:06

drukdrukdruk lusitana! Haha!
Leuk dier van Sjaad!

sanne, ja ben er ook erg blij mee dat het goed gaat!
Met mij gaat het ook goed hoor, ben bijna op de helft van het stil zitten! Cool
1 dec moet ik terug naar het ziekenhuis, dan gaat het gips eraf, en dan nog 6 weken onbelast zonder gips...

madelief, fijn dat je lekker hebt kunnen rijden!

jolijn, fijn dat het beter gaat, is toch wel weer een opluchting na de grote schrik...

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:13

ilona: hahaha die kameel, das echt lachen. heb er wel respect voor hoor
jasmijn: oef, dat bracht je er ff goed af. wel een braverd zeg
ellis: en hoe gaat het nu met jou? edit: volhouden dus! als dat gips er maar vast af is
denise: gister radar niet gezien?? ging over hypotheek-tussenpersonen en wat ze eraan verdienen en vooral dat ze je iets aansmeren waar ze zelf het meeste aan verdienen, niet het voordeligste voor de huizenbezitter/koper dus
sanne: dank je

kga zo slapen, gister een lange dag gehad, vandaag errug druk gehad, morgen weer wat normaler.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:17

truste frank! Dromen

hier een paar plaatjes van 't spookje op de Blakheide:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:24

Ziet er toch goed uit hoor Ellis Haha!

Is idd een opluchting, hoop dat het snel over is!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:26

jij had ze al gezien... Haha!

ja kan maar zo snel mogelijk voorbij zijn, kunnen jullie weer lekker aan de slag!

wordt ze trouwens al wat voller?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:49

Ja best wel!

Nu heb ik de afgelopen 2 dagen haar deken niet afgehad, omdat ik alle tijd steek in afspuiten enzo Nagelbijten / Gniffelen

Morgen maar eens kijken!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 00:03

komt er vast een dik buikie onder vandaan! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 00:05

ja, zeker nu ze stil staat Huilen van het lachen

Ach, heeft ze wat extra's Clown

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 00:10

beetje extra in de winter is nooit verkeerd... Knipoog

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:39

Frank => nee heb radar niet gezien, maar geloof het best dat ze er wat aan verdienen,

Jolijn => fijn dat het beter gaat met robijn

Ellis => op de foto's ziet ze er goed uit hoor wel fijn dat je zelf kon kijken hoe het met je paardje gaat

Madelief => het geeft idd altijd een fijn gevoel als het zo goed gaat

Jasmijn => wat super braaf dat bandito netjes terug kwam lopen

Ilona => wat een leuk filmpje

sanne => veel plezier met je nieuwe hoofdstel hopelijk kan je der lekker mee rijden

nou gistere is onverwachts me vriend naar heike toe gegaan dus die heeft heike gistere lekker gedaan. vandaag zelf weer en zelf weer lekker rijden

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:51

Even een klein verslagje. Het is hier heerlijk. Gisteren hele dag op de SICAB geweest. Lekker bijgekletst met de fokker van Halley en zijn rijder. Zijn 2 jarige merrie werd 2e geplaatst uit een volle rubriek van 56 paarden. Wat een volle rubrieken hier zeg. Vandaag moet een halfbroer van Halley. Dus ook weer heel leuk om te zien.

Ga ontbijten en dan weer op pad.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:52

Zasread, fijn dat de caveson zo goed beviel. Ik heb een berichtje geplaatst in je topic.

Cyrina, leuk dat je meerijdt in Bunschoten! Ik zou graag naar jullie komen kijken in Bunschoten. Ik hoop dat het lukt om er die dag heen te gaan. Het lijkt me een hele interessante dag, erg leerzaam.

Utixo, jeetje dat is een kleintje! Ze blijven érg leuk, die minipaarden.

Amanda89, grappige sneeuwfoto's. Je paard lijkt niet zo veel problemen te hebben met de sneeuw, op de foto's. Lekker ingepakt Haha! Ik hoop dat het wat beter weer is in Nederland als Urbino komt.

Robijntjah, fijn dat het weer beter gaat met je paard! Altijd schrikken als er wat mis is.

Prinslover, We kunnen altijd nog op kamelen overstappen als we de paarden moe zijn. Dat blijkt wel weer *LOL*

Barocco, gelukkig is het goed afgelopen. Schrikken inderdaad. Een aantal dagen geleden zag ik hier in mijn straat ( ik woon op het 'platteland' ) een aantal mensen achter een kalf aanrennen. Ze kregen hem niet te pakken. Ik ken de betreffende personen, dus ik heb ze later gevraagd of ze het kalf nog hebben gevangen. Maar helaas, hij was een heels stuk België in gerend. Politie ingeschakeld, maar volgens mij nog niet met resultaat tot nu toe.

Lusitana, hé ook in dit topic! Lachen Leuk!

Nouvel, mooie foto's! Ziet er netjes uit!! Geweldig die waterbak Cool Heb ik ook eens gedaan in Ermelo, met een pony die ik vroeger gereden heb.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:36

Jas: Whoh, schrikken Bloos! . Ik ken het hoor... maar dat verhaal ken je idd Knipoog . Jezus, je houd echt je hart vast dan. Ik heb dan ook sindsdien zelf besloten niet meer alleen te gaan wandelen. Vind het toch te link. Ze kunnen 1 gekke beweging maken, en ze rukken zich los.... Nagelbijten / Gniffelen . Ik durf het met Chico iig niet meer aan, wel met zn tweeën... En zeker omdat het bij mij ook een stuk drukker is aan die weg natuurlijk... Gelukkig liep die MEGA knapperd zo weer bij je terug!! Lovers

Amanda: Leeeeeuk joh, die foto's van Nino tussen de sneeuwvlokken Haha! . Lekkerding is het hoor, ik blijf gek op zn appeltjes Lovers .

Ellis: Leuk joh, dat je zaterdag bent langs geweest. Was witte spook blij je te zien? Vast wel Haha! . Leuke foto's ook! Amazone lijkt wel klein op Fifi, of is het nu andersom hahaha. Knipoog

Madelief: Jaa, ben ook helemaal blij. Had niet verwacht dat ie alles zo goed zou oppakken tot nu toe.. Ik hou me stiekem nog bereid op een aanslag van m Nagelbijten / Gniffelen hihi. Maar hy is zo lief verders! En NL komt nu snel dichterbij he! Haha!

Sanne; Pfoee, vermoeiende dagen dus voor jou.... Jij zal blij zijn als je na al die leerstof lekker kan uitwaaien op Vaidosa buiten Haha! . En nee, ik had de foto gister nog niet binnen... Jammeerrr! Vandaag hopen dat ie binnen komt!

Mies: Haha, hoe was je weekendje weg? Naar je zin gehad? En gek paard en kat ROFL . Haha, vind Sjaakie dr echt zo'n typje voor om ff lekker gek te doen Huilen van het lachen . Lekkerding is dat ook!! En met Shannon de sneeuwvlokken door, dapper hoor Pling . Ze doet het wel goed he, mies!! Haha!

Lisenka: Oohh, ik ben jaloers met je 15 graden Haha! . En een leuke dag bij Halley zn fokker. Bakken vol met kwijl zeker, met al die paarden daar Kwijl . Hihi, heel veel plezier nog komende dagen!

Lusitana: Je heb een prachtig paard aan Sjaad gekoppeld hoor, hij is knaaaap! En welcome back he.

Frank: Whahaa, jaa, die kameel is echt te grappig ROFL . Vind het ook super knap trouwens, hij doet het wel ff zomaar. Tenminste, als het filmpje echt is dan..?

Heike: Haha, je vriend nog wel naar de paarden! Die van mij krijg ik af en toe nog mee, maar hem alleen sturen, dat gaat me niet lukken Clown .

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:19

Zat nog even in mijnalbums te kijken en kwam daar nog grappige foto's tegen......... Van de 2 andere paardjes die ik eerst wou kopen, maar wat uiteindelijk toch niks bleek te zijn. Jullie kennen het verhaal wel, maar hebben nog nooit plaatjes gezien van ze geloof ik.. Knipoog .
Dit was het eerste paard waar ik bij ging kijken, een bruine anda, zonder papier, moest doorgaan voor zeer braaf paard, maar helaas was die dat niet Clown . (Neemt niet weg dat ie heel lief aan de hand was, en vond hem wel gaaf, zo in het bruin met zn lange zwarte lokken Haha! )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals ik al zei, het bruintje was niet braaf, knikkerde bovendien Benthe van zn rug, terwijl die best wel wat gewend is kwa gekheid van paarden Clown . Dat was dus niks voor mij.. ik zocht een betrouwbaar paard!

Toen kwam ik bij een schimpie. Leuk dier, stond in de buurt, maar kreeg via dit topic een bericht dat het niet pluis zat met de eigenaresse? Ik was al zover in onderhandeling dat ik hem tóch wou kopen, ondanks dat er vreemde dingen waren........ Eigenaresse haakte af op de dag van de klinische keuring. Het schimpie zou 'kreupel' zijn. Volgende dag zag Heidi (machonito) haar rijden buiten in galop over de ruiterpaden Huilen van het lachen . Ik ben er meteen van afgestapt, en ben verder gaan zoeken....
Ik en Schimpie:
Afbeelding

Was het natuurlijk zat met de paarden, er bleek altijd wel iets te zijn met paard, OF eigenaar.. Boos! . Ik had besloten niet serieus meer te gaan kijken/zoeken.. en toen een paar maanden later kwam mijn KANJER op mn pad. Een súper paard, met een súper eigenaar. Nooit gezeik mee gehad Haha! . 3 x is scheepsrecht dus haha Lachen .
Hier nog een paar leuke plaatjes van van de week tijdens de dubbele longe.. Lovers
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:10

prinslover, wel leuke paardjes zo op de foto's!
raar verhaal van die eigenaresse met die schimmel... Clown

Ja, Fifi lijkt op de foto's een stuk groter met een kleiner iemand erop!

sjaad, dank je!
ben ook erg blij dat 't goed met 'r gaat daar!

lisenka, klinkt leuk, veel plezier nog!

heikedenise, lekker dat je vriend haar een dagje heeft gedaan!
veel plezier vandaag met rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:21

Oooh die bruine is wel heeeel mooi Bloos!

Raar verhaal met schimmel idd!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:37

Vond die bruintje ook leuk idd (zat waars wel draver doorheen hoor..)! Helaas was die al helemaal verpest Ach gut . Héél angstig als je opstapte, en ging vanuit het niets opeens op hol Verward . Echt heel vreemd. Eigenaresses waren meisjes van 18 jaar die een soort "paardenhandeltje" hadden. Ik werd de 1e keer al meteen gebeld, " paad heeft zn dag niet vandaag" hij doet vreemd...... Terwijl het dier nooit zou bokken, stijgeren of ervandoor zou schieten. Ik heb dat dier niets anders zien doen dan er vandoor gaan ROFL Daarbij was de VP ook nog eens veel te hoog voor zo'n paard..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:41

Zonde van zo'n beestje zeg!
Vriendin van mij had ook een bruine anda, echt, ik ben er verliefd op!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:43

Jaa, heel erg zonde. Bruin is wel apart idd! Haha! Deze vind ik gaaf, en Licor ook bv. Ook Sam van Lusitano. Maar niet álle bruine anda's vind ik knap.. Sommige lijken net een gewone kwpn-er Bloos .