[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:57

Die foto's van Wessel zijn gaaf!!!! Cool En friesje is ook weer stoer en gambit natuurlijk ook!!

Een wessel topic!! Go jij! Go jij! Ik ga itp in de gaten houden, want ik wil de eerste post zijn (a)

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:26

@Kimmie: Nee ook voor het rijden. Joelle had het al heel lang aangeraden om daar voorlopig even mee te rijden, omdat hij op bijna geen enkele manier zijn rug blablabla gebruikt. Dus gaan we daar tijdelijk mee rijden.

Net weer wezen rijden, kort maar het ging best goed. Eindelijk ging die gelijk op de goede galop, in welke hand dan ook. Morgen weer les.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:27

Edit: Leuk een Wessel topic, ik ga gelijk kijken! Ooooh het is en blijft een heerlijk paardje, en Gambit is ook al zo heerlijk!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:30

Gereageerd!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:31

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 22:12

Even snel op de foto's van je gereageerd Fem.
Ik ga nu lekker languit op de bank,ben doodop.
Ze zijn hier de wc aan het verbouwen,m'n hele huis was wit Boos! dus ik ben de hele dag aan de sop geweest.
Net ook nog les gehad met Mynke,ging gelukkig goed.
Ze is alleen een beetje fris zonder winterjas Nagelbijten / Gniffelen
Er zijn foto's gemaakt,maar wat ik begreep zijn ze allemaal mislukt Verdrietig

Wel heb ik eindelijk m'n lang gwilde videocamera gekregen Go jij! Go jij!
Nu dus mijn hubbie een snelcursus filmen geven,dan kan hij mooi zaterdag m'n les filmen,eens zien of dat gaat lukken.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 00:33

heb mijn tweede priveles gehad. mag niet on te vreden zijn. voor haar doen deeed ze het echt goed . ben echt trots op mijn meisje.

Trusten Doei, doei

Gave foto Kimmie Knipoog

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 00:56

Ik heb ook weer een keer foto's van mijn kleine mormeltje Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 09:13

Ook op de foto´s van Femke gereageerd. Dat kan ik toch niet laten!
Mossel, wat een snoepie! Mooie omgeving!

Ik ben nog steeds in af en toe meelees status. Heb van het weekend besloten dat mijn honden echt een ander huis moeten krijgen. Ik loop op het eind van mijn latijn en zij zijn nog niet de dupe maar uiteindelijk zijn ze beter af bij mensen die er meer tijd voor hebben. Ik zou iedere andere mogelijkheid met beide handen aangrijpen maar ik zie het echt niet meer zitten...Eigenlijk loop ik hier natuurlijk al een jaar mee en probeer ik steeds weer een oplossing te zoeken...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 10:35

Marit: Je honden weg doen Verdrietig , dat lijkt me echt een hele moeilijke keuze!! Maar jij zult wel aanvoelen wat het beste voor ze is, hopelijk vind je een leuk huis voor ze!

Fanny en Pipi: Fijn dat de lessen goed gingen!

Hihi, ik voel me net een pennymeisje Bloos , ik ben de dagen gewoon aan het aftellen tot zaterdag, de dag dat ik al Femke haar prachtpaarden weer in het echt mag aanschouwen Hyper! , de topics waren dan ook een leuk warm draaiertje Tong uitsteken
whieee, ik heb zo'n zin! Ik hoop echt dat onze camera morgen komt, dan kan ik zelf ook een paar mooie plaatjes schieten, hoewel ik me afvraag of ik dat net zo goed kan als Femke..

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:15

Een moeilijke keuze is een understatement.
Het is onmogelijk....Sam of de honden. Sam en de academische rijkunst zijn mijn passie, ik hoop daar ooit andere mensen ook verder mee te kunnen helpen.
De honden zijn mijn maatjes, ik hou echt van ze...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:38

phoe lijkt me inderdaad een heel moeilijke keuze...ik zou mijn honden niet kunnen missen,maar ja,als je eigenlijk geen tijd of energie voor ze hebt,is dat ook weer niet eerlijk voor ze.. Ach gut

enne sanne,nog 2 nachtjes slapen Haha! ,ik hoop dat het een beetje redelijk weer gaat zijn,kan ik ook nog even foto's maken van jou op lazzie...ja ja,sanne gaat op lazzie rijden Lachen Ja

ben benieuwd hoe het gaat,is echt een gaaf peerd!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:39

en mossel,wat een heerlijk mannetje Lovers ,zo lief,geniet er maar van nu die nog zo klein is,kleine paardjes worden heel snel groot!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:49

Lusitano schreef:
Een moeilijke keuze is een understatement.
Het is onmogelijk....Sam of de honden. Sam en de academische rijkunst zijn mijn passie, ik hoop daar ooit andere mensen ook verder mee te kunnen helpen.
De honden zijn mijn maatjes, ik hou echt van ze...

Jeetje, dan ligt het inderdaad wat lastiger! Zo'n keuze is echt heel vervelend. De honden heb je natuurlijk al langer en ben je aan gehecht en met Sam kan je je passie uitoefenen. Jeetje meid, dat is echt heel heel moeilijk Ach gut Heb je niet iemand uit je vriendenkring die je hondjes wil overnemen, dan zijn ze toch een beetje bij je in de buurt.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:55

Fem ik heb je PB gehad maar nog geen tijd om te antwoorden Bloos Maar bedankt voor je lieve woorden!

Marit dat is echt zwaar NAADJE! Ik moet eerlijk toegeven dat ik me er met Luna wel een beetje op verkeken had, ik dacht "Die gaat lekker mee naar stal" maar in de praktijk werkt het niet echt zo. Als ik haar meeneem naar stal moet ik de hele tijd op haar letten dus heb ik geen tijd om wat met mn paarden te doen. Dus nu ga ik steeds iets later naar stal zodat mn vriend dan op haar kan passen.

Ik hoop voor je dat je een oplossing kan vinden... ik weet een beetje hoe je je voelt want het probleem wat jij hebt dat je moet kiezen tussen Sam en je hondjes, daar loop ik dus vaak tegenaan met Dinkey en Suevo. Ik heb eigenlijk gewoon geen tijd voor twee dus ik voel me gewoon continue schuldig tegenover of de een of de ander Huilen

Mossel gave foto's! Hij is echt leuk Lovers

Sanne veel plezier bij Femke, ik moet ook nog steeds een keertje langs Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 12:30

Kim -> Ja kan je wel zeggen, ik vind het zelf ook erg vervelend.
Er is geen pijl op te trekken wanneer die man komt.
De ene keer kan je paard op het bord staan en dan is ze binnen een week gedaan en zoals nu kan je 4 weken wachten.
Ik gisteren helaas de boer er niet over gesproken (er was even paniek), maar ik ga het zeker aankaarten bij hem want dit vind ik geen stijl

Wat een gave foto's van je paardjes!
Lekker stampen door de plassen! Haha!

Pipi -> Veel plezier met je camera en we willen natuurlijk wel een stukje film zien, hè!

Fanny -> Wat kan je dan trots zijn hè, als het zo lekker gaat!?

Mossel -> Wat een stoer beestje!

Lusitano -> Ga je je honden wegdoen?
Jeetje, das best wel een ingrijpende beslissing, maar ik begrijp dat je er al een jaar over zit te denken......

Gisteravond was er weer puppycursus en dit keer werd er gelongeerd.
Ik dacht meteen; dan pakken we direct de rechterkant, zodat ze kunnen zien wat ze telkens doet met dat uitbreken.
Dat hebben ze dus idd zelf ondervonden, en ondanks de tips en adviezen die ik kreeg, bij de instructrice zelf ging het ook niet goed.
Grietepiet is té snel om haar voor te kunnen zijn.
Er was helaas ook niet voldoende tijd dus pakten we de linkerkant zodat ze mij kon laten doen wat eigenlijk de bedoeling was van deze les.
Hier heb ik idd ook van geleerd wat ik zelf in de praktijk ook weer ga gebruiken en uitbouwen.
En wat de rechterkant betreft; volgens de instructrice komt dat vanzelf goed als het op de linkerhand ook goed gaat.
Zelf heb ik hier een hard hoofd in, maar mocht het niet gaan dan roep ik gewoon weer één van die meisjes voor een paar rondjes erop, dan gaat het wel weer goed.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 14:56

kimmie261 schreef:
en mossel,wat een heerlijk mannetje Lovers ,zo lief,geniet er maar van nu die nog zo klein is,kleine paardjes worden heel snel groot!

Meiske Haha! bedankt Haha! ze heeft dr nukken en kuren maar geniet met volle teugen van haar Ja

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 15:26

Bloos meisje...hahaha,nou ze ziet er stoer uit!!mooie dame...en zeker lekker van genieten..die jaartjes vliegen om...

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 16:10

Oei dat is een rot keuze of Sam of je honden zeg! Ik heb een hond en een paard en ik zou niet weten wat ik moest kiezen. Hopelijk vind je een goed en fijn thuis voor ze waar je ze toch nog af en toe kunt opzoeken! veel sterkte meid!

Kimmie ik heb je foto's bekeken, wat een geweldige paarden heb je toch! Friesje is nog niet echt heel dik vind ik...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:01

Zo, kom ook ff binnen vallen. Erg druk, dus ff geen tijd om te reageren.
Is er nog iemand die een poesje van ong. 4 maanden zoekt? Erg lief en aanhankelijk, nog niet zindelijk. Voor meer info, stuur gerust een pb!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:18

Hoop goede en nare berichten lees ik zeg... Ik heb vanmiddag Jielt weer lekker gedaan, hij lijkt met de dag liever te worden.. Pff, maakt het er niet makkelijker op zeg! Ik kan hem nu zelfs longeren zonder zweep! Terwijl die eerst zo moeilijk aan de praat te houden was.. Bah, voel me echt rot dat ik hem straks niet meer doe! Ik hoop maar dat ik met het haffie ook een goede band krijg! Maar ik mag altijd langs komen voor een knuffel gelukkig! Me toets Engels viel nog mee, ik verwachtte een dikke onvoldoende, maar is toch nog een 6.8 geworden Haha! Vandaag weer een toets, en dat was ook best pittig.. ben benieuwd Nagelbijten / Gniffelen

Marit: Jeetje! Wat een rot bericht zeg.. Mijn hondje is echt goud waard, maar me paarden ook! Zou echt een moeilijke keuze zijn, maar ik zou denk ik toch voor me paard gaan. Er zijn zoveel hondenliefhebbers die goed voor je dieren zorgen! Ik zou gewoon op je gemak gaan rond kijken wie een geschikt iemand kan zijn.. Succes & Sterkte Ach gut

Femke: Wat een onwijs gave foto's van gambit zeg! Hij ziet er echt super uit voor zn 17 jaar! Ik neem ook snel een kijkje in het topic! Foto's is beetje lastig, want heb thuis geen internet Scheve mond Dus is zo irri met uploaden.. hmm. Rij je meas nog? Loopt ie nog steeds goed?

Pipi: Fijn dat je les goed ging! En dan maar denken dat de meeste friezen koele kikkers zijn! Maar het laat mynke en Tjillert toch niet koud zeg zonder jas haha Haha!

Flamon: Leuk dat je nu ook priveles hebt! Komen er ook foto's van? Dan kan je ook de verschillen goed zien! Knipoog

Mossel: Ahh, wat een schatje is het toch! Ziet er goed uit daar op de wei! Mooie omgeving ook waar die staat Haha!

Saida: Die hoefsmeden, pff vertel me wat! Volgens mij gaat dat bijna overal het zelfde.. Afspraken maken, maar nakomen ho maar! Tis wel vaker drama met hoefsmeden Clown

Sanne: Whoeehoe! Ben jaloers op jou Bloos Zou ook wel mee willen naar Femke, en die kanjers in het echt willen ontmoeten! Maar ik doe het wel met foto's, ik ben makkelijk zoet te houden Clown

Malin: Oh ik ken dat met een hond! Ik dacht ook altijd, jaa neem ik lekker me hondje mee, paardje doen dus 2 vliegen in 1 klap. Nou niet dus, met een hond en een paard tegelijk moet je echt 6 paar ogen hebben! Bij Jielt gaat het nog wel (die staan aan huis dus geen andere mensen in de weer met paarden) maar op de manege met al die paarden hou je het niet meer bij! Ik heb al zo'n klein hummeltje (Jack Russel) dus daar trappen ze zo bovenop, en dat mag echt niet gebeuren!! Bloos haha

Soeske: Ik zie dat je net ook weer binnen komt vallen, vast ook druk met stage en school e.d. Wel alles goed met Goya en Brammetje?

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:28

Whaaa ik moet weer bijlezen. Moet nog heel veel doen, leren, bijlezen, kleren klaarleggen, mascara erafhalen, eten, boeken in tas doen..... Enz enz..

Word gek haha. Kom btw net van mijn les af, vandaar. We waren wat later dus we waren allebij beetje opgefokt. Na een tijdje ging het weer heel goed, dit keer gelijk de goede galop zelfs bij het carrousel wat we nog even hebben geoeffent. Er loopt een leuk arabiertje bij ons in de les, op het einde stond ik aan de andere kant van de bak, en gingen ze zo lief hoofdje bij hoofdje doen, en ruiken, oortjes naar voren, snuffelen. Die kunnen dikke vriendjes worden.

Nu klaarmaken, lees zo bij!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:38

@ Kimmie: Volgens mij heb ik gereageerd. Haha heb iig wel gekeken! Heerlijk beest!

@ Pipi: Oee een filmcamera, ben benieuwd naar de filmpjes, wat voor één is het?

@ Flamon: Lekker dat het zo goed ging, wil wel een keer foto's zien.

@ Mossel: Ag wat een schatje, ziet er lekker fris uit.

@ Lusitano: Oe dat is een moelijke keuze. Wat jammer zeg. Maargoed, als je zo weinig tijd hebt, is het vast wel de juiste keuzen. Gewoon een goed baasje zoeken, waarbij je af en toe nog is mag langs komen!

@ Zasread: Hahah, gezellig! Ik hoop ook dat de camera er dan is voor je, want foto's van hun maak ik altijd wel tijd voor!

@ Saida: Leuk zo'n curcus lijkt me, leer je veel van. Hopen dat de volgende keer de rechter ( die kant was toch moelijk? ) wat beter gaat.

@ Ilona: Uitkijken, dalijk word het nog een mietje hihi, Fuego was de afgelopen ook al zo ongelovelijk braaf, watje. Maargoed, fijn dat je toets toch nog niet zo slecht ging, morgen heb ik ook een examen, socialen naturales, bahbah niet eens geleert.

Wist iedereen al dat ik volgend jaar weer terug ga to Holland ?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:43

Ja nu gelukkig wel weer tis wat minder geweest maar is nu gelukkig aan de beterende hand.

Bedankt allemaal Haha!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:24

Wat een leukie Mossel Tong uitsteken
Zoals het er nu naar uitziet gaan we Mynke volgend jaar laten dekken.
Dan heb ik,als alles goed gaat, weer m'n eigen veulie Go jij! Go jij!
Vind het helemaal gaaf,maar ik kan ook zo weer van gedachten veranderen hoor,want ik vind het wel heel wat,straks 2 paarden om te doen.
Nou ja,we zijn natuurlijk wel al met al 5 jaar verder dan,wie weet hoe de zaken er dan voor staan.
Maar de plannen zijn er en de hengst is ook al uitgezocht Haha!

Essssss,is het helemaal zeker nu jullie terugkeer plannen?
De camera is een Samsung VP-D903.
Ik hoop 'm morgen binnen te hebben.

Pfff Marit,wat een vreselijk moeilijke keuze moet jij maken.
Ben blij niet in jouw schoenen te staan.
Ik kan ook m'n honden niet meenemen naar stal,dan heb ik geen ogen genoeg en dat is 3x niks.
Gelukkig kunnen ze goed alleen thuis blijven,maar dan nog kosten ze veel tijd.
Ook hier schieten ze er weleens bij in hoor,vind dat ook weleens oneerlijk.

Ilona> Goed gemaakt zeg je toets.
Moeilijk dat Jielt zich nu van z'n beste kant laat zien,lijkt wel of ze dat expres doen.
Met het haffie komt het vast ook goed en het is natuurlijk wel fijn dat je die zwarte vent nog gewoon mag/kan blijven opzoeken.

Ik heb verder geen nieuws,heb denk ik een winterdipje,ben steeds zo moe,ik wil alleen maar slapen.
Vanavond maar eens echt vroeg naar bed.