En friesje is ook weer stoer en gambit natuurlijk ook!!Een wessel topic!!
Ik ga itp in de gaten houden, want ik wil de eerste post zijn (a) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En friesje is ook weer stoer en gambit natuurlijk ook!!
Ik ga itp in de gaten houden, want ik wil de eerste post zijn (a) 
dus ik ben de hele dag aan de sop geweest.

, dat lijkt me echt een hele moeilijke keuze!! Maar jij zult wel aanvoelen wat het beste voor ze is, hopelijk vind je een leuk huis voor ze!
, ik ben de dagen gewoon aan het aftellen tot zaterdag, de dag dat ik al Femke haar prachtpaarden weer in het echt mag aanschouwen
, de topics waren dan ook een leuk warm draaiertje
,ik hoop dat het een beetje redelijk weer gaat zijn,kan ik ook nog even foto's maken van jou op lazzie...ja ja,sanne gaat op lazzie rijden

,zo lief,geniet er maar van nu die nog zo klein is,kleine paardjes worden heel snel groot! Lusitano schreef:Een moeilijke keuze is een understatement.
Het is onmogelijk....Sam of de honden. Sam en de academische rijkunst zijn mijn passie, ik hoop daar ooit andere mensen ook verder mee te kunnen helpen.
De honden zijn mijn maatjes, ik hou echt van ze...
Heb je niet iemand uit je vriendenkring die je hondjes wil overnemen, dan zijn ze toch een beetje bij je in de buurt.
Maar bedankt voor je lieve woorden! 

kimmie261 schreef:en mossel,wat een heerlijk mannetje,zo lief,geniet er maar van nu die nog zo klein is,kleine paardjes worden heel snel groot!
bedankt
ze heeft dr nukken en kuren maar geniet met volle teugen van haar
meisje...hahaha,nou ze ziet er stoer uit!!mooie dame...en zeker lekker van genieten..die jaartjes vliegen om...
Vandaag weer een toets, en dat was ook best pittig.. ben benieuwd 
Dus is zo irri met uploaden.. hmm. Rij je meas nog? Loopt ie nog steeds goed?

Zou ook wel mee willen naar Femke, en die kanjers in het echt willen ontmoeten! Maar ik doe het wel met foto's, ik ben makkelijk zoet te houden 
haha